Weerwolven van Wakkerdam

Alleen voor de beheerders => Onzichtbaar Algemeen topics postcount => Prullenbak => TV, films & boeken => Topic gestart door: Jnusch op 26 februari 2010, 19:38:35

Titel: Welke film(s) wil jij nog zien?
Bericht door: Jnusch op 26 februari 2010, 19:38:35
Dit topic mis ik eigenlijk al een hele tijd, maar nu eindelijk een keer gekeken en er was nog niet iets soortgelijks, dus vandaar :P

Nou, lijkt me duidelijk, welke film, of die nou nu in de bios draait of gewoon in het algemeen, wil je nog graag zien (en evt. waarom)?

Wat ik gewoon nog wil zien is heel veel, maar dingen die nu in de bios draaien:
- A Single Man
- Sherlock Holmes :P
- Un Prophète
- The Lovely Bones

En dat is het wel even geloof ik :)
Titel: Re: Welke film(s) wil jij nog zien?
Bericht door: Mara op 26 februari 2010, 20:10:18
Citaat van: jnusch op 26 februari 2010, 19:38:35
- The Lovely Bones

+ oneindig veel

Ik heb de trailer gezien, en nu wil ik echt weten hoe die afloopt!
Titel: Re: Welke film(s) wil jij nog zien?
Bericht door: Heartless op 26 februari 2010, 20:37:03
Haha, ik ook!
En Avatar, moet ik nog steeds zien, slecht  ::)
& Die Percy dinges.
Titel: Re: Welke film(s) wil jij nog zien?
Bericht door: Mara op 26 februari 2010, 20:37:52
Citaat van: Heartless op 26 februari 2010, 20:37:03
Haha, ik ook!
En Avatar, moet ik nog steeds zien, slecht  ::)
& Die Percy dinges.

Avatar wil ik idd ook nog heel graag zien, maar die Percy dinges niet, want die vind ik genept van Harry Potter ::)
Titel: Re: Welke film(s) wil jij nog zien?
Bericht door: Heartless op 26 februari 2010, 21:03:52
Citaat van: Mara op 26 februari 2010, 20:37:52
Avatar wil ik idd ook nog heel graag zien, maar die Percy dinges niet, want die vind ik genept van Harry Potter ::)
Naja, ik had al van veel mensen gehoord dat ie kei vet is, dus ja  ^-^
Wie gaat er mee daten naar de bioscoop? :D
Titel: Re: Welke film(s) wil jij nog zien?
Bericht door: GBMN op 26 februari 2010, 21:04:01
kga morgenavond avatar kijke
Titel: Re: Welke film(s) wil jij nog zien?
Bericht door: Jnusch op 26 februari 2010, 21:24:47
Percy Jackson & ietsmetOlympischemensen heeft best wel slechte recensies, maar ik wil 'm ook nog wel zien geloof ik. Maar niet in de bios :P
Titel: Re: Welke film(s) wil jij nog zien?
Bericht door: Linqy op 26 februari 2010, 21:37:32
Percy Jackson wil ik ook wel zien, en die film met die ingewikkelde naam!
Titel: Re: Welke film(s) wil jij nog zien?
Bericht door: Jnusch op 26 februari 2010, 22:17:23
Citaat van: Linqy op 26 februari 2010, 21:37:32
Percy Jackson wil ik ook wel zien, en die film met die ingewikkelde naam!
Oh die! :P
Titel: Re: Welke film(s) wil jij nog zien?
Bericht door: Mus op 27 februari 2010, 14:10:28
Door die film wil ik n og altijd guide to the galaxy ofzo zien.
Titel: Re: Welke film(s) wil jij nog zien?
Bericht door: Jnusch op 27 februari 2010, 14:24:24
The Hitchhiker's Guide to the Galaxy? 8)
Titel: Re: Welke film(s) wil jij nog zien?
Bericht door: Mus op 27 februari 2010, 15:01:49
Jaaa :)
Titel: Re: Welke film(s) wil jij nog zien?
Bericht door: Ralmuski op 27 februari 2010, 15:19:07
Beter lees je de boeken. :P De film is maar een flauw aftreksel imho. Er zit een geniale grap uit het boek goed in en dat is in de trailer al als ze twee sofa's zijn. (ik leg hem niet uit, want dat is de film daarna helemaal niet leuk meer. :P Insiders weten genoeg.)
Titel: Re: Welke film(s) wil jij nog zien?
Bericht door: Jnusch op 27 februari 2010, 15:22:10
Nee, eerst de film kijken!
Maar ik vond het best een geslaagde verfilming hoor, vergeleken met sommige andere misbaksels :P
Titel: Re: Welke film(s) wil jij nog zien?
Bericht door: Ralmuski op 27 februari 2010, 15:30:10
De geniale humor ontbreekt gewoon in de film. Verder gaat het verhaaltje best leuk door en ik vond het ook niet heel slecht ofzo, maar de boeken zijn briljant en dat redt de film niet.
Titel: Re: Welke film(s) wil jij nog zien?
Bericht door: Erwipro op 27 februari 2010, 16:42:43
Oh ik heb echt een suuuupergrote lijst met films die ik nog wil zien XD Maar niet bij me :P
Titel: Re: Welke film(s) wil jij nog zien?
Bericht door: Ilsette op 27 februari 2010, 19:07:23
Valentine's day wil ik nog wel graag een keer zien.  :D :P
Titel: Re: Welke film(s) wil jij nog zien?
Bericht door: Insanity op 27 februari 2010, 20:06:46
Citaat van: Heartless op 26 februari 2010, 21:03:52
Naja, ik had al van veel mensen gehoord dat ie kei vet is, dus ja  ^-^
Wie gaat er mee daten naar de bioscoop? :D

Misschien moet je je broertje meenemen  ::)

Ik heb ook nog een hele waslijst aan films die ik wil/moet kijken, maar of ik heb geen zin ze te downloaden, of ik heb geen zin naar de bios te gaan  :P
Titel: Re: Welke film(s) wil jij nog zien?
Bericht door: Heartless op 27 februari 2010, 21:12:53
Citaat van: Erwipro op 27 februari 2010, 16:42:43
Oh ik heb echt een suuuupergrote lijst met films die ik nog wil zien XD Maar niet bij me :P
Haha jij ook al. Ik kan het niet bijhouden welke ik allemaal wil zien.

Citaat van: Insanity op 27 februari 2010, 20:06:46
Misschien moet je je broertje meenemen  ::)

Ik heb ook nog een hele waslijst aan films die ik wil/moet kijken, maar of ik heb geen zin ze te downloaden, of ik heb geen zin naar de bios te gaan  :P
^-^

Het is best wel vervelend dat de dichtstbijzijnde bioscoop 3 kwartier in de bus is omdat ze die andere gesloopt hebben. :-\
Titel: Re: Welke film(s) wil jij nog zien?
Bericht door: Mus op 28 februari 2010, 03:49:39
The Lovely Bones gezien zojuist.
Mooie film.....

Maar ik heb een paar x naar de keuken gewandeld en ineens was ik bang in het donker door die film. Brr...
Titel: Re: Welke film(s) wil jij nog zien?
Bericht door: Mara op 28 februari 2010, 10:26:10
Citaat van: Heartless op 27 februari 2010, 21:12:53
Het is best wel vervelend dat de dichtstbijzijnde bioscoop 3 kwartier in de bus is omdat ze die andere gesloopt hebben. :-\

Ooh, arme jij  :(
Ik kan kiezen uit zo'n..... 6 bioscoops ofzo allemaal op minder dan twintig minuutjes fietsafstand  :D
Titel: Re: Welke film(s) wil jij nog zien?
Bericht door: Erwipro op 1 maart 2010, 16:41:58
Ik heb mijn lijstje kwijt :D
Maar sowieso:
- The Matrix III
- Exam (maar daar kan ik nergens een torrent van vinden ::) )
- It's All Gone Pete Tong
- The Lovely Bones (omdat er zo veel mensen enthousiast over zijn ofzo :P)
Titel: Re: Welke film(s) wil jij nog zien?
Bericht door: Jnusch op 1 maart 2010, 16:50:38
Citaat van: Erwipro op  1 maart 2010, 16:41:58
- Exam (maar daar kan ik nergens een torrent van vinden ::) )
Dat is echt hatelijk :(
Titel: Re: Welke film(s) wil jij nog zien?
Bericht door: Kakie op 3 maart 2010, 08:20:50
-matrix 1,2,3
-pirates of the caribien 1,2,3
-een stukje up
-veel
Titel: Re: Welke film(s) wil jij nog zien?
Bericht door: Erwipro op 4 maart 2010, 01:42:18
Lijstje teruggevonden :D Was kleiner dan ik dacht XD

Meteen maar samengevoegd :)

- Dark Knight
- As it is in heaven
- Spirit
- The Usual Suspects
- Big Fish
- Exam
- It's All Gone Pete Tong
- Sekjoeritie
Titel: Re: Welke film(s) wil jij nog zien?
Bericht door: Jnusch op 4 maart 2010, 15:39:51
Citaat van: Erwipro op  4 maart 2010, 01:42:18
Lijstje teruggevonden :D Was kleiner dan ik dacht XD

Meteen maar samengevoegd :)

- Dark Knight
- As it is in heaven LOOOOOOVEEEE it
- Spirit
- The Usual Suspects Awesome :D
- Big Fish Awesome 8)
- Exam <- ook zien :D
- It's All Gone Pete Tong <- wilikookzien!
- Sekjoeritie <- lijkt me stom :D
:D
Titel: Re: Welke film(s) wil jij nog zien?
Bericht door: Drakinnetje op 5 maart 2010, 22:32:49
Deze moet je zien echt een gave film: http://www.youtube.com/watch?v=9VDvgL58h_Y
Titel: Re: Welke film(s) wil jij nog zien?
Bericht door: Drakinnetje op 5 maart 2010, 22:35:31
Citaat van: Erwipro op  4 maart 2010, 01:42:18
- Big Fish
O die zet ik 1 dezer dagen op, Tim Burton film!  :-*

Ik ben geloof ik in een Burton marathon bezig op dit moment, wil nu van hem zien:

Cabin boy
Stainboy
Titel: Re: Welke film(s) wil jij nog zien?
Bericht door: Erwipro op 5 maart 2010, 22:46:54
Lol @ die link van Drakinnetje. Wat slecht ofzo :D
Titel: Re: Welke film(s) wil jij nog zien?
Bericht door: Drakinnetje op 5 maart 2010, 22:51:38
heb je hem wel helemaal gezien die trailer? (de echte film duurt 9 uur en is in 12 jaar tijd opgenomen)
Titel: Re: Welke film(s) wil jij nog zien?
Bericht door: Jnusch op 5 maart 2010, 23:28:41
Omg, wth? XD

En Big Fish heb ik 8)
Titel: Re: Welke film(s) wil jij nog zien?
Bericht door: Drakinnetje op 5 maart 2010, 23:36:52
Lijkt jou die film nu ook Cool Jnusch :D

En Big Fish ga ik gauw kijken, ik had nu Stainboy willen zien, maar het is een raar bestand die niet open wil.
Naja dan maar Cabin Boy kijken(ooit al gezien, maar dat is zoooo lang geleden, en met Chris Elliot die ik destijds in een tv-serie ook leuk vond)
Titel: Re: Welke film(s) wil jij nog zien?
Bericht door: Mus op 7 maart 2010, 12:46:58
New Moon
Chloe
Alice in Wonderland
Shutter island
Titel: Re: Welke film(s) wil jij nog zien?
Bericht door: Jnusch op 7 maart 2010, 15:22:35
:o Jaa, Chloe wil ik ook zien. Amanda Seyfried is cool :) Dear John ook nog trouwens :P
Titel: Re: Welke film(s) wil jij nog zien?
Bericht door: Geebster op 8 maart 2010, 17:07:14
Citaat van: jnusch op  7 maart 2010, 15:22:35
Dear John ook nog trouwens :P

Die lijkt me ZOOOOOOOO mooi die film!  ;D
Titel: Re: Welke film(s) wil jij nog zien?
Bericht door: Heartless op 8 maart 2010, 20:54:11
Uhu. ik zag gisteren een reclame op TV, wil ik ook nog heen.
Ik ga zaterdag iig naar Alice in Wonderland :)
Titel: Re: Welke film(s) wil jij nog zien?
Bericht door: Remus457 op 9 maart 2010, 02:20:28
Ik wil een keer naar de film: Wolfman 8)
avatar en percy jackson moet ik ook nog zien.
Maar ik hoorde laatst dat het verhaal in PJ heel zwak was. En een goed verhaal maakt de film in mijn mening veel leuker.
Titel: Re: Welke film(s) wil jij nog zien?
Bericht door: PiekeOetBeeg op 9 maart 2010, 14:04:44
Ik ga misschien binnenkort naar PJ, zal je wel laten weten hoe ie was  ;)
Titel: Re: Welke film(s) wil jij nog zien?
Bericht door: Dixie op 9 maart 2010, 14:10:15
Percy Jackson was coooooooooooool :D

Het verhaal vond ik juist helemaal niet zo zwak. Ze hebben echt tot in de details rekening gehouden met de mythologie, alles klopt. En het is juist helemaal niet zo voorspelbaar enzo.
(daarnaast moet je er ook rekening mee houden dat het geen psychologische thriller ofzo is maar een film die ook voor kinderen leuk moet zijn)
Titel: Re: Welke film(s) wil jij nog zien?
Bericht door: Erwipro op 9 maart 2010, 14:35:18
- The Hole
- Dark Knight
- As it is in heaven
- Spirit
- The Usual Suspects
- Big Fish
- Exam
- It's All Gone Pete Tong
- Sekjoeritie
- Memento
- Chaos Theory
- Avatar (bios)

Het lijstje groeit sneller dan dat het slinkt :P
Titel: Re: Welke film(s) wil jij nog zien?
Bericht door: Floris op 9 maart 2010, 15:35:55
The Usual Suspects is leuk :D
Titel: Re: Welke film(s) wil jij nog zien?
Bericht door: Remus457 op 9 maart 2010, 16:54:02
Citaat van: Dixie op  9 maart 2010, 14:10:15
Percy Jackson was coooooooooooool :D

Het verhaal vond ik juist helemaal niet zo zwak. Ze hebben echt tot in de details rekening gehouden met de mythologie, alles klopt. En het is juist helemaal niet zo voorspelbaar enzo.
(daarnaast moet je er ook rekening mee houden dat het geen psychologische thriller ofzo is maar een film die ook voor kinderen leuk moet zijn)
iedereen zijn eigen mening. Ik ga die film gewoon kijken en dan zie ik wel wat ik ervan vind.
Titel: Re: Welke film(s) wil jij nog zien?
Bericht door: Drakinnetje op 9 maart 2010, 21:07:30
Ik wil Ed Wood films zien, de filmmaker die bekend stond om zijn slechte films en waar uiteindelijk de film Ed Wood over gemaakt is, en sinds ik die heb gezien moet ik natuurlijk de films zelf ook zien(alhoewel ik er een paar vroegah wel gezien heb zoals Bride of the Monster)

Voor de rest ga ik mijn lijstje hier niet posten, veel te lang.
iig staat tot zondag Alice in Wonderland er wel op, zondag gaan we er met een groep naartoe(en die groep is aan het groeien, van 3 personen naar 5 naar 7 personen gegaan, en ik kom er een uur geleden achter dat iemand uit Alkmaar meegenomen wordt, en diegene uit Alkmaar ken ik ook!!! Zo blij hem weer eens te zien want hij is best lief, dus nu 8 personen)
Titel: Re: Welke film(s) wil jij nog zien?
Bericht door: Mara op 9 maart 2010, 21:10:20
Ik wil nog zien:

-Percy Jackson
-Alice In Wonderland
-Chloe

En als ze uitkomen:
-Eclipse
-Harry Potter 7a
Titel: Re: Welke film(s) wil jij nog zien?
Bericht door: Germelia op 10 maart 2010, 11:30:55
Percy Jackson was wel leuk ja :) En Frank en ik zijn naar Wolfman geweest, niet helemaal ons genre maar wel cool :P

OT: Alice in Wonderland. En ik wil A Beautiful Mind afzien, die heb ik gister half gekeken.
Titel: Re: Welke film(s) wil jij nog zien?
Bericht door: Floris op 10 maart 2010, 15:58:30
A Beautiful Mind is yaaaay :D
Titel: Re: Welke film(s) wil jij nog zien?
Bericht door: Dixie op 10 maart 2010, 20:28:45
Citaat van: Mara op  9 maart 2010, 21:10:20
Ik wil nog zien:

-Percy Jackson
-Alice In Wonderland

En als ze uitkomen:
-Eclipse
-Harry Potter 7a

Eens!
Titel: Re: Welke film(s) wil jij nog zien?
Bericht door: Drakinnetje op 10 maart 2010, 20:41:37
was dat nou? gaan ze nu over op halve films maken, 7 a

Titel: Re: Welke film(s) wil jij nog zien?
Bericht door: Mara op 10 maart 2010, 20:42:48
Citaat van: Drakinnetje op 10 maart 2010, 20:41:37
was dat nou? gaan ze nu over op halve films maken, 7 a

7a en 7b ja, omdat het anders een te lange film gaat worden :P
Dan moeten ze teveel uit het boek weglaten... kijk maar naar deel 6
Titel: Re: Welke film(s) wil jij nog zien?
Bericht door: Drakinnetje op 10 maart 2010, 20:49:01
Ik heb deel 6 niet gezien volgens mij, de laatste die ik zag vond ik te wazig en ging die ene oude man dood door Helena Bonham Carter.
Titel: Re: Welke film(s) wil jij nog zien?
Bericht door: Stefano op 10 maart 2010, 21:11:07
Citaat van: Drakinnetje op 10 maart 2010, 20:49:01
Ik heb deel 6 niet gezien volgens mij, de laatste die ik zag vond ik te wazig en ging die ene oude man dood door Helena Bonham Carter.

Oeh, zij is een van mijn favoriete actrices :)(En nee, niet alleen doordat ze Bellatrix LeStrange speelt :))

De films die ik nog wil zien die al uitzijn:
- Percy Jackson
- The Dark Knight(heb de film thuis, maar moet hem nog steeds zien ><)
- Alice in Wonderland
- Transformers 2(alhoewel deze echt slechte kritieken kreeg, maar toch)
- Hoodwinked 2

En films die ik nog wil zien die nog moeten uitkomen:
- Harry Potter 7a+b
- Shrek 4
- Johnny Quest
- Mortal Kombat
- Scream 4
Titel: Re: Welke film(s) wil jij nog zien?
Bericht door: Erwipro op 10 maart 2010, 21:39:59
Citaat van: Flooros op 10 maart 2010, 15:58:30
A Beautiful Mind is yaaaay :D
Uhuh :D :D
Titel: Re: Welke film(s) wil jij nog zien?
Bericht door: Drakinnetje op 11 maart 2010, 00:41:45
huh een film van johnny Quest? Naar die tekenfilm?

Ik ken Helena uit Merlin, een minitvfilmserie, hoe noem je het, net 2 films maar dan voor tv, 2 delige tv serie dinges...

Titel: Re: Welke film(s) wil jij nog zien?
Bericht door: Stefano op 11 maart 2010, 12:08:01
Citaat van: Drakinnetje op 11 maart 2010, 00:41:45
huh een film van johnny Quest? Naar die tekenfilm?

Ik ken Helena uit Merlin, een minitvfilmserie, hoe noem je het, net 2 films maar dan voor tv, 2 delige tv serie dinges...

Yep. Van die tekenfilm komt er een bioscoopfilm. Ben erg benieuwd hoe die wordt :)
Titel: Re: Welke film(s) wil jij nog zien?
Bericht door: Drakinnetje op 11 maart 2010, 14:07:06
En wie spelen erin?

Ik hoor net dat Zac Efron in de nieuwe pirates film ws gaat meedoen.
Bleh, pirates de Musical   >:(

Titel: Re: Welke film(s) wil jij nog zien?
Bericht door: Jnusch op 11 maart 2010, 14:13:10
NEEEEEEEEEEEEE :o SERIEUS?!
Omg -_-'
Gelukkig blast Johnny hem toch wel van het scherm met zijn awesomeness :)
Titel: Re: Welke film(s) wil jij nog zien?
Bericht door: Floris op 11 maart 2010, 14:14:47
OMG NEE. :O
Titel: Re: Welke film(s) wil jij nog zien?
Bericht door: Stefano op 11 maart 2010, 14:16:14
Citaat van: Drakinnetje op 11 maart 2010, 14:07:06
En wie spelen erin?

Ik hoor net dat Zac Efron in de nieuwe pirates film ws gaat meedoen.
Bleh, pirates de Musical   >:(

Net even gekeken, maar die dus^^
Dwayne Johnson speelt mss Race Bennon. Dat zijn de enige namen die tot nu toe bekend zijn.

En in PotC 4 spelen Keira Knightley en Orlando Bloom ook niet mee. Wel jammer :(
Titel: Re: Welke film(s) wil jij nog zien?
Bericht door: Jnusch op 11 maart 2010, 14:17:13
Mja, ze horen er wel bij indd, maar ik vind Keira toch stom :P Maar als je dan zulke types ervoor terugkrijgt... ::)
Al schijnt Zac Efron nog niet eens zo afschuwelijk te zijn :)
Titel: Re: Welke film(s) wil jij nog zien?
Bericht door: Floris op 11 maart 2010, 14:17:19
Mja ik vind Orlando maar een beetje mwah en Knightly ronduit afschuwelijk dus ik zit er niet mee XD
Titel: Re: Welke film(s) wil jij nog zien?
Bericht door: Stefano op 11 maart 2010, 14:18:53
Mja, ze horen er wel een beetje bij. Om ineens een andere cast te zien na 3 films is wel...anders...dus ja :)
Titel: Re: Welke film(s) wil jij nog zien?
Bericht door: Floris op 11 maart 2010, 14:19:58
Ja dat klopt wel, maar hun verhaal was na de laatste film wel een beetje over :P Als in, ze zijn niet meer in Jack's leven :P
Titel: Re: Welke film(s) wil jij nog zien?
Bericht door: Stefano op 11 maart 2010, 14:23:02
Dat is ook weer waar. Och ja, we zullen wel zien als de film uitkomt. Ik ben iig benieuwd :)

En trouwens ook naar de nieuwe trilogie van Scream. De eerste 3 zijn toch wel vermakelijk, maar nu komen er hoogstwaarschijnlijk nog 3 nieuwe(iig Scream 4 is bevestigd).
Titel: Re: Welke film(s) wil jij nog zien?
Bericht door: Jnusch op 11 maart 2010, 14:27:50
Jack <3
Titel: Re: Welke film(s) wil jij nog zien?
Bericht door: Prophet op 12 maart 2010, 16:09:58
ik hoop vanavond avatar te zien...

en van de films die nu draaien wil ik the book of eli ook nog wel zien!
Titel: Re: Welke film(s) wil jij nog zien?
Bericht door: Insanity op 15 maart 2010, 18:11:22
The Road

Op mijn verjaardag komt ie in de bios. Kijken of ik die kan downloaden ergens  ::)
Titel: Re: Welke film(s) wil jij nog zien?
Bericht door: Mara op 15 maart 2010, 18:12:33
Citaat van: Insanity op 15 maart 2010, 18:11:22
The Road

Op mijn verjaardag komt ie in de bios. Kijken of ik die kan downloaden ergens  ::)

Of je gaat gewoon naar de bios toe? Of is dat geen optie?  (A)
Titel: Re: Welke film(s) wil jij nog zien?
Bericht door: Insanity op 15 maart 2010, 18:14:05
Uhm,

Als ik geld heb.. En als ik iemand meegesleept krijg misschien :P
Titel: Re: Welke film(s) wil jij nog zien?
Bericht door: Geebster op 16 maart 2010, 00:27:30
Gangsterboys
Dear John
Alice in wonderland
Titel: Re: Welke film(s) wil jij nog zien?
Bericht door: Prophet op 19 maart 2010, 06:54:10
The Hurt Locker
Green Zone
The Pacific (miniserie)
Titel: Re: Welke film(s) wil jij nog zien?
Bericht door: Drakinnetje op 19 maart 2010, 10:51:46
25 november komt the rum diary pas uit, 25 november pas!!!
Die film is allang af en zou eerst 11 maart komen.
Titel: Re: Welke film(s) wil jij nog zien?
Bericht door: Mara op 19 maart 2010, 14:46:52
Aavulling lijstje!  :)

Zien voor ze uit de bios zijn: ::)
- Alice In Wonderland
- Dear John
- Chloe
- The Road

Zien als ze in de bios komen: ::)
- Eclipse
- HP 7

En nu alleen nog even zorgen dat ik wat mensen over kan halen om die films met me te gaan kijken...  :D
Titel: Re: Welke film(s) wil jij nog zien?
Bericht door: Insanity op 19 maart 2010, 16:00:39
Citaat van: Mara op 19 maart 2010, 14:46:52
En nu alleen nog even zorgen dat ik wat mensen over kan halen om die films met me te gaan kijken...  :D
^-^
Titel: Re: Welke film(s) wil jij nog zien?
Bericht door: Mara op 19 maart 2010, 16:01:11
En die een beetje in de buurt wonen...  ::)
Titel: Re: Welke film(s) wil jij nog zien?
Bericht door: Vakonov op 19 maart 2010, 19:02:29
*Is nu bezig de HD-versie van "A haunting in Conneticut" te downloaden*

Nog halfuurtje  8)
Titel: Re: Welke film(s) wil jij nog zien?
Bericht door: Jnusch op 19 maart 2010, 23:00:44
Citaat van: Prophet op 19 maart 2010, 06:54:10
The Hurt Locker
Green Zone

en dan The Road nog :D
Titel: Re: Welke film(s) wil jij nog zien?
Bericht door: LolaxLita op 19 maart 2010, 23:02:30
Ik wil ook Alice in Wonderland in bios , Dear John, en uuuhm vast nog wel een boel maar daar kom ik even zo een twee drie niet op hoor haha ..  :D

Oh ja en dan nog de twee komende Twilight reeks films en de volgende POTC en nog wat van Saw..  (A)

Datword wat  (A)
Titel: Re: Welke film(s) wil jij nog zien?
Bericht door: Vakonov op 21 maart 2010, 13:35:25
Paranormal Activity schijnt heel goed te zijn :p
Titel: Re: Welke film(s) wil jij nog zien?
Bericht door: Bastian op 21 maart 2010, 13:49:10
De Bourne-reeks,
Avatar, Twilight, Book of Eli
Titel: Re: Welke film(s) wil jij nog zien?
Bericht door: Mus op 22 maart 2010, 21:22:04
Black Snake Moan op RTL7 morgen!
Titel: Re: Welke film(s) wil jij nog zien?
Bericht door: Prophet op 23 maart 2010, 07:23:25
The boy in the striped pyama
Titel: Re: Welke film(s) wil jij nog zien?
Bericht door: Geebster op 23 maart 2010, 12:11:38
It's complicated  :)
Titel: Re: Welke film(s) wil jij nog zien?
Bericht door: Mara op 23 maart 2010, 16:16:48
Citaat van: Prophet op 23 maart 2010, 07:23:25
The boy in the striped pyama

Ooh, die is zooo zielig!
Titel: Re: Welke film(s) wil jij nog zien?
Bericht door: Zabulus op 24 maart 2010, 11:15:07
Ik moet nog steeds Pulp Fiction zien ;D

Ik wil wel, maar het komt er nooit van :D
Titel: Re: Welke film(s) wil jij nog zien?
Bericht door: Morana op 24 maart 2010, 12:37:04
Citaat van: Zabulus op 24 maart 2010, 11:15:07
Ik moet nog steeds Pulp Fiction zien ;D

Ik wil wel, maar het komt er nooit van :D

Dat is echt heeeeeel slecht dat je die nog niet hebt gezien :o
Titel: Re: Welke film(s) wil jij nog zien?
Bericht door: Drakinnetje op 24 maart 2010, 12:41:24
Ik wil nog steeds dr parnassus zien, ik wou niet naar de bios en de enige goede die ik kon vinden was in het spaans
Titel: Re: Welke film(s) wil jij nog zien?
Bericht door: Jnusch op 24 maart 2010, 20:12:27
Woh, ja, Pulp Fiction moet ik ook nog zien, maar ik haat Uma Thurman :P
en The Imaginarium wil ik ook nog zien :o
Titel: Re: Welke film(s) wil jij nog zien?
Bericht door: Insanity op 26 maart 2010, 21:19:17
Hostel,

Zal komende week wel worden :D
Titel: Re: Welke film(s) wil jij nog zien?
Bericht door: Prophet op 27 maart 2010, 07:33:00
Ik wil The Dark Knight ook wel eens zien...
Titel: Re: Welke film(s) wil jij nog zien?
Bericht door: Vakonov op 27 maart 2010, 09:41:20
Hebbie die nog nooit gezien?
ga je schamen x)
Titel: Re: Welke film(s) wil jij nog zien?
Bericht door: Zabulus op 27 maart 2010, 10:32:56
Citaat van: Morana op 24 maart 2010, 12:37:04
Dat is echt heeeeeel slecht dat je die nog niet hebt gezien :o
Ik weet het :(
Titel: Re: Welke film(s) wil jij nog zien?
Bericht door: Remus457 op 10 april 2010, 00:47:36
How to train a dragon. IN 3D!!!
zondag ga ik m kijken :D
lijkt me een vette film :P
Titel: Re: Welke film(s) wil jij nog zien?
Bericht door: Drakinnetje op 10 april 2010, 00:56:57
(heeft die al op de pc staan en stukjes gezien)
Maar die stukjes zagen er leuk ui, dus veel plezier zondag Remus.
Wel in het Engels hoop ik?
Titel: Re: Welke film(s) wil jij nog zien?
Bericht door: Vakonov op 10 april 2010, 09:59:49
*Heeft gisteren paranormal activity gekocht*
Iemand die al gezien?
Titel: Re: Welke film(s) wil jij nog zien?
Bericht door: Jnusch op 10 april 2010, 20:05:53
Citaat van: Remus457 op 10 april 2010, 00:47:36
How to train a dragon. IN 3D!!!
zondag ga ik m kijken :D
lijkt me een vette film :P
Die lijkt me cool :D

en PA moet ik nog kijken...
Titel: Re: Welke film(s) wil jij nog zien?
Bericht door: Mara op 10 april 2010, 20:08:09
Die ene   :)
Maar ik weet niet meer hoe hij heet en ook niet meer waar hij over gaat  ::)
Titel: Re: Welke film(s) wil jij nog zien?
Bericht door: Drakinnetje op 11 april 2010, 02:08:02
o ja die, die wil ik ook nog zien
Titel: Re: Welke film(s) wil jij nog zien?
Bericht door: Mara op 11 april 2010, 09:06:12
Ja, die lijkt me echt mooi hoor!  :D
Titel: Re: Welke film(s) wil jij nog zien?
Bericht door: Remus457 op 12 april 2010, 02:01:07
Citaat van: Drakinnetje op 10 april 2010, 00:56:57
(heeft die al op de pc staan en stukjes gezien)
Maar die stukjes zagen er leuk ui, dus veel plezier zondag Remus.
Wel in het Engels hoop ik?
AAARG ging niet door. Stomme Marathon in Rotterdam waardoor je de stad niet eens meer in kunt komen.
En dat was de enige bioscoop die nog enigszins in de buurt zit die die film in het ENGELS en 3D draaide.
Hij staat geplanned op over 3 weken :p
volgende week konden er een paar niet, over 2 weken is de EFF en dan zijn we daar dus.
Titel: Re: Welke film(s) wil jij nog zien?
Bericht door: Rob op 12 april 2010, 13:46:54
Ik houd niet van films.
Titel: Re: Welke film(s) wil jij nog zien?
Bericht door: Jnusch op 12 april 2010, 15:34:24
Net film van Spike Jonze gezien, nu wil ik Where the wild things are helemaal graag zien :P
Titel: Re: Welke film(s) wil jij nog zien?
Bericht door: Jnusch op 18 april 2010, 21:40:46
Handsome Harry
Titel: Re: Welke film(s) wil jij nog zien?
Bericht door: Mus op 18 april 2010, 22:48:32
The soloist
Titel: Re: Welke film(s) wil jij nog zien?
Bericht door: Jnusch op 29 april 2010, 23:32:24
Beastly, zelfs al speelt Vanessa Hudgens erin en is de plot echt té voorspelbaar (A)
Titel: Re: Welke film(s) wil jij nog zien?
Bericht door: Ivolod op 30 april 2010, 16:15:09
Slumdog Millionare ::)
Titel: Re: Welke film(s) wil jij nog zien?
Bericht door: Bastian op 2 mei 2010, 15:51:44
Green Zone?
Titel: Re: Welke film(s) wil jij nog zien?
Bericht door: Vakonov op 2 mei 2010, 17:54:12
Kruistocht in spijkerbroek..

Why? Geen idee...

Titel: Re: Welke film(s) wil jij nog zien?
Bericht door: Jnusch op 2 mei 2010, 21:55:35
Ik vond die echt cool :D
Titel: Re: Welke film(s) wil jij nog zien?
Bericht door: CoOkii op 3 mei 2010, 00:19:47
Kruistoch in spijkerbroek?
Titel: Re: Welke film(s) wil jij nog zien?
Bericht door: Prophet op 3 mei 2010, 07:21:53
Citaat van: Bastian op  2 mei 2010, 15:51:44
Green Zone?

Ja, die wil ook nog zien, moet even gaan plannen wanneer...
Titel: Re: Welke film(s) wil jij nog zien?
Bericht door: Vakonov op 3 mei 2010, 10:07:12
Ik vond hem ook heel vet Jnusch ;)
Titel: Re: Welke film(s) wil jij nog zien?
Bericht door: Bastian op 4 mei 2010, 20:31:18
Ja, die film is wel cool.
Titel: Re: Welke film(s) wil jij nog zien?
Bericht door: Geebster op 5 mei 2010, 00:04:19
De gelukkige huisvrouw.
Titel: Re: Welke film(s) wil jij nog zien?
Bericht door: Mus op 5 mei 2010, 10:31:25
Citaat van: geebster op  5 mei 2010, 00:04:19
De gelukkige huisvrouw.
Zo ja, hier nog eentje. Ik heb het boek niet gelezen maar whoah, Clarice is echt 1 van de betere nederlandse actrices.
Titel: Re: Welke film(s) wil jij nog zien?
Bericht door: Jnusch op 7 mei 2010, 23:32:40
Carice :P

Maar... ik vind die Heleen echt gaar, dus in eerste instantie had ik echt zoiets van, gadver, die film wil ik niet zien, maar hij is dus wel een aanrader? (voorfilmpje was best veelbelovend :P)
Titel: Re: Welke film(s) wil jij nog zien?
Bericht door: Mus op 8 mei 2010, 11:38:28
Oh ja, Carice  ::)

Heleen is best tof vind ik. Heb haar ooit op Lowlands een passage zien voorlezen uit een boek van haar.
Ze las een wilde sexscene voor haha

Ik ken heel dat boek niet van  haar (De gelukkige huisvrouw) maar de stukjes die ik van de film heb gezien, Carice is zo goed.
Titel: Re: Welke film(s) wil jij nog zien?
Bericht door: Jnusch op 8 mei 2010, 14:48:29
Carice is echt geweldig :D

En ik heb echt nog nooit iets van Heleen van Rooyen gelezen ofzo, maar ik vind haar zo vulgair, zo van, kijk mij eens open en bloot (haha) over seks praten en wat ben ik toch geëmancipeerd en vrij en wooeeh alles moet kunnen. Kweet niet of dat helemaal klopt, maar zo'n beeld heb ik, en dat haat ik echt aan Nederlanders XD
Titel: Re: Welke film(s) wil jij nog zien?
Bericht door: Geebster op 8 mei 2010, 21:59:46
Ik vind zowel Carice als Heleen geweldig  ^-^
Titel: Re: Welke film(s) wil jij nog zien?
Bericht door: Twilicht Stars op 15 mei 2010, 13:35:26
Ik wil avatar wel zien, en ik heb nog noooooit pirates of the carribean gezien!!!  :o erg toch??
Titel: Re: Welke film(s) wil jij nog zien?
Bericht door: Drakinnetje op 15 mei 2010, 13:43:01
ja, ga je maar snel in een hoekje schamen!
Titel: Re: Welke film(s) wil jij nog zien?
Bericht door: Vakonov op 12 juli 2010, 17:41:03
Ik ga vanavond absoluut Air Force One kijken :D
Titel: Re: Welke film(s) wil jij nog zien?
Bericht door: LoveRalph op 13 juli 2010, 17:00:03
Ik ga naar Saw 7  ^-^

Dat wordt.. Het mooiste moment uit mijn leven!! ;D
Want hij is in 3D 8) ^-^
Titel: Re: Welke film(s) wil jij nog zien?
Bericht door: yago op 15 juli 2010, 12:17:58
Citaat van: LoveRalph op 13 juli 2010, 17:00:03
Ik ga naar Saw 7  ^-^

Dat wordt.. Het mooiste moment uit mijn leven!! ;D
Want hij is in 3D 8) ^-^

zie je al die details van afgehakte handen en zo,die stompen aan de uiteinden van armen  :D
Titel: Re: Welke film(s) wil jij nog zien?
Bericht door: Vakonov op 17 juli 2010, 18:39:36
Ik ga zo The Wolfman kijken :D
Titel: Re: Welke film(s) wil jij nog zien?
Bericht door: Mus op 17 juli 2010, 19:14:20
Die's best tof
Titel: Re: Welke film(s) wil jij nog zien?
Bericht door: Vakonov op 17 juli 2010, 20:25:06
Vind hem tot nu toe niet tegenvallen nee :p
Als je Blackmoor door Miller's Hollow vervangt, klopt het echt precies x)
Titel: Re: Welke film(s) wil jij nog zien?
Bericht door: Vakonov op 17 juli 2010, 20:28:22
Special effects hadden wel beter gekund...
Titel: Re: Welke film(s) wil jij nog zien?
Bericht door: Mus op 26 juli 2010, 22:11:59
Salt
The Imaginarium of Doctor Parnassus
Titel: Re: Welke film(s) wil jij nog zien?
Bericht door: Caracala op 27 juli 2010, 02:28:26
Inception (ga ik overigens morgen zien).
en
Unthinkable. Want ik vind Samuel L. Jackson een geweldige acteur.  ;)
Titel: Re: Welke film(s) wil jij nog zien?
Bericht door: Kid op 27 juli 2010, 23:39:44
Ik moet nog steeds Woodstock kijken... ik heb die film anderhalf jaar geleden gekocht, potjandorie!
Titel: Re: Welke film(s) wil jij nog zien?
Bericht door: Flashy op 27 juli 2010, 23:51:43
Inception zeker
en The lake House met Sandra Bullock lijkt me ook wel leuk  :)
heeft iemand die al gezien?
Titel: Re: Welke film(s) wil jij nog zien?
Bericht door: Mus op 27 juli 2010, 23:53:07
The Lake House is zo'n mooie film. Het verhaal is ontroerend en mooi in elkaar gezet.
Titel: Re: Welke film(s) wil jij nog zien?
Bericht door: Erwipro op 27 juli 2010, 23:56:49
Jaaa :D
Titel: Re: Welke film(s) wil jij nog zien?
Bericht door: Flashy op 27 juli 2010, 23:57:39
Die wil ik echt zo graag zien  ;D
Heb de trailer gezien, met die brievenbus  :)
Titel: Re: Welke film(s) wil jij nog zien?
Bericht door: Mus op 28 juli 2010, 00:01:05
Lenen? Ik heb hem hier liggen :P

Al raak ik van lenen altijd films kwijt:(
(2 Pirates of the carribean films kwijt en it's all gone Pete thong)
Dat is echt ergerlijk.
Titel: Re: Welke film(s) wil jij nog zien?
Bericht door: Flashy op 28 juli 2010, 00:04:46
Citaat van: Mus op 28 juli 2010, 00:01:05
Lenen? Ik heb hem hier liggen :P

Al raak ik van lenen altijd films kwijt:(
(2 Pirates of the carribean films kwijt en it's all gone Pete thong)
Dat is echt ergerlijk.
Ik ben ook slecht in lenen  ;)
ik vergeet het altijd terug te geven.
Heb hier nog een paar films liggen van een vriendin die ik nog niet heb teruggeven
(heb die misschien al een jaar  :) )
en als ik boeken van de bibliotheek leen, breng ik ze altijd veel te laat terug. Waardoor ik altijd boetes heb  :P
Titel: Re: Welke film(s) wil jij nog zien?
Bericht door: Jnusch op 28 juli 2010, 08:02:37
Ohja, It's all gone pete thong moest ik nog een keer gaan kijken :D
Titel: Re: Welke film(s) wil jij nog zien?
Bericht door: Arende op 28 juli 2010, 09:30:09
eclipse :(
Titel: Re: Welke film(s) wil jij nog zien?
Bericht door: Jnusch op 28 juli 2010, 13:08:06
Citaat van: Arende op 28 juli 2010, 09:30:09
eclipse :(
+1 :P
Titel: Re: Welke film(s) wil jij nog zien?
Bericht door: Bollehenk op 28 juli 2010, 15:39:30
Citaat van: Arende op 28 juli 2010, 09:30:09
eclipse :(

-1

Ik vond hem saai, maar misschien is hij voor vrouwen wel leuk...
Nouja, dat kwam misschien omdat ik meer aandacht had voor mijn date (a)
Titel: Re: Welke film(s) wil jij nog zien?
Bericht door: Drakinnetje op 28 juli 2010, 17:49:58
Citaat van: Mus op 28 juli 2010, 00:01:05
Lenen? Ik heb hem hier liggen :P

Al raak ik van lenen altijd films kwijt:(
(2 Pirates of the carribean films kwijt en it's all gone Pete thong)
Dat is echt ergerlijk.


En met boeken ook al, moet toch echt opschrijven wie wat heeft.
Maar wat erger is is dat als je zeker weet dat iemand iets van je heeft dat diegene gaat beweren dat het niet zo is(of die wil de film niet teruggeven, of is zelf net zo erg en vergeet hem ooit geleend te hebben)

Maar The lake house is mooi ja, Keanu ook.
Titel: Re: Welke film(s) wil jij nog zien?
Bericht door: Ralmuski op 29 juli 2010, 23:25:38
The Lakehouse heb ik ooit in de bios gezien als Sneak Preview. :D Dat was best een goede gok toen. ;)
Titel: Re: Welke film(s) wil jij nog zien?
Bericht door: Mus op 29 juli 2010, 23:27:27
Oh jaa, ik had die ook in de bios gezien in Amsterdam, tijdens Gay Pride.
Ik vond die botendinges geen zak aan en dus gingen we naar de film.
Gossie, toen kenden we elkaar nog maar net *zwijmelt*
Titel: Re: Welke film(s) wil jij nog zien?
Bericht door: Vakonov op 31 juli 2010, 21:12:07
Star Trek XI
Titel: Re: Welke film(s) wil jij nog zien?
Bericht door: Dixie op 1 augustus 2010, 13:45:56
Ik ga vanmiddag met mijn mama naar The Sorcerer's Apprentice :D
Titel: Re: Welke film(s) wil jij nog zien?
Bericht door: Vakonov op 1 augustus 2010, 13:55:31
Die lijkt me ook echt stoer, ben wel bang dat ik Nicolas Cage steeds als Ben uit National Treasure blijf zien :p
Titel: Re: Welke film(s) wil jij nog zien?
Bericht door: Dixie op 1 augustus 2010, 13:56:21
Hahahah :P Hij schijnt echt goed te zijn, dus ik ben benieuwd! Alleen een vriendin van me vond het een beetje een remake van een of andere Fantasia Disney film met Donald Duck als de Sorceres Apprentice. Die heb ik gelukkig nooit gezien dus die kan ik er ook niet in gaan zien ofzo :P
Titel: Re: Welke film(s) wil jij nog zien?
Bericht door: Ralmuski op 1 augustus 2010, 14:03:26
Volgens mij was dat Mickey Mouse. :P
Titel: Re: Welke film(s) wil jij nog zien?
Bericht door: Vakonov op 1 augustus 2010, 18:34:25
Uhu, dat was Mickey.
Donald had toch die sleutel?
Titel: Re: Welke film(s) wil jij nog zien?
Bericht door: Drakinnetje op 1 augustus 2010, 21:53:26
http://www.youtube.com/watch?v=x_lMihSKkgA
Titel: Re: Welke film(s) wil jij nog zien?
Bericht door: Kid op 7 augustus 2010, 13:17:50
The Social Network. Een film van David Fincher, waarschijnlijk mijn lievelingsregiseur. En de film gaat over Facebook. Ik had eerst zoiets van: mwa, zou het. Maar steeds meer begin ik echt zin te krijgen in deze film. Hij komt in het najaar uit en kijk maar even naar de trailer. ;)



(Prachtige versie van Creep, trouwens!)
Titel: Re: Welke film(s) wil jij nog zien?
Bericht door: Vakonov op 7 augustus 2010, 18:12:54
Ik wil coole weerwolf-films zien! Any suggestions?
Titel: Re: Welke film(s) wil jij nog zien?
Bericht door: Skunki op 7 augustus 2010, 19:10:00
The wolman is een tegenvaller, verder weet ik geen wolven films, en naar het schijn is The wolfman de beste weerwolf film ooit, dus tja..  :-\!
Titel: Re: Welke film(s) wil jij nog zien?
Bericht door: Vakonov op 7 augustus 2010, 19:13:54
The wolfman had special effects van het jaar 0... :(
Titel: Re: Welke film(s) wil jij nog zien?
Bericht door: Skunki op 7 augustus 2010, 19:15:22
Citaat van: Vakonov op  7 augustus 2010, 19:13:54
The wolfman had special effects van het jaar 0... :(
Idd, en dat schijnt de beste weerwolf film te zijn, dus ik zie het somber voor je in!  :'(
Titel: Re: Welke film(s) wil jij nog zien?
Bericht door: Vakonov op 7 augustus 2010, 19:17:13
Mja, dan maar niet hoor. :p
Zat de Wolfman te kijken en had echt zoiets van... Oooow-keeej...
Ketchup had geloofwaardiger geweest
Titel: Re: Welke film(s) wil jij nog zien?
Bericht door: Skunki op 7 augustus 2010, 19:18:34
+1, trailer was  O0, de film zelf was absoluut niet  O0!
Titel: Re: Welke film(s) wil jij nog zien?
Bericht door: Jnusch op 9 augustus 2010, 00:44:19
Ik ga waarschijnlijk met mijn mama naar Inception deze week :D
Titel: Re: Welke film(s) wil jij nog zien?
Bericht door: Zmurv op 15 augustus 2010, 00:35:18
Ik wacht echt al sinds dat ik harry potter 6 heb gezien op deel 7. (ben een beetje harry potter fan  :D
Titel: Re: [Film] Welke film(s) wil jij nog zien?
Bericht door: KatyBlue op 17 september 2010, 21:09:05
Cruel Intentions met Reese Witherspoon die wil ik nog eens zien! :D
zo lang geleden
Titel: Re: [Film] Welke film(s) wil jij nog zien?
Bericht door: Drakinnetje op 17 september 2010, 23:14:29
Citaat van: Vakonov op  7 augustus 2010, 18:12:54
Ik wil coole weerwolf-films zien! Any suggestions?

Ik vond de laatste Underworld wel coole weerwolven hebben.

En anders films met weerwolven die ook cool zijn:
Silver Bullet oud, maar goed en een Stephen King verhaal met een gehandicapte jongen in de hoofdrol
Van Hellsing komen aardig mooie weerwolven in voor(maar niet speciaal een weerwolf film)
Ginger Snaps(en als je die is bevallen, er is ook een deel 2 en 3)
Dog Soldiers
(vond ik minder, maar ik denk dat jij hier wel van houdt)
Romasanta of ook wel The Werewolf Hunt (wauw!)
Cursed (weet ik niet meer hoe die was)
En als je gaat voor de standaard cliché weerwolffilm anno Hollywood vandaag compleet met barbiepoppen in de hoofdrollen dan ga je natuurlijk Big Bad Wolf zien.
Niet standaard en beter werk is Skinwalkers een aanrader!

De serie Being Human gaat over een Vampier een Weerwolf en een geest die in 1 huis wonen, erg mooie serie en een leuke weerwolf(alleen dat gegil als die verandert)
En de animeserie Wolfs Rain is ook wel gaaf!
Titel: Re: [Film] Welke film(s) wil jij nog zien?
Bericht door: Arende op 17 september 2010, 23:21:21
oeeeh ja harry potter 7 en inception! (gelukkig zit de bios indezelfde straat als mijn nieuwe kamer^^)
Titel: Re: Welke film(s) wil jij nog zien?
Bericht door: Remus457 op 20 september 2010, 21:57:34

Ziet er cool uit, heb de dvd al liggen.... 80 km hiervandaan xD
Titel: Re: Welke film(s) wil jij nog zien?
Bericht door: Vakonov op 22 september 2010, 14:44:29
Net de BD van Harry Snotter 6 gekocht.
Titel: Re: Welke film(s) wil jij nog zien?
Bericht door: Erwipro op 22 september 2010, 15:01:06
Yay, Gamer lijkt me vet :)
Titel: Re: Welke film(s) wil jij nog zien?
Bericht door: KatyBlue op 23 september 2010, 00:21:16
Mary And Max wil ik wel eens zien :D
iemand al van gehoord met die kleipoppetjes
ze zeggen dat die goed was  :)
Titel: Re: Welke film(s) wil jij nog zien?
Bericht door: Jnusch op 23 september 2010, 15:54:50
Harry Potter 7.1 (A)
Net de trailer gezien :P
Titel: Re: Welke film(s) wil jij nog zien?
Bericht door: Mara op 23 september 2010, 16:03:26
Ik heb nu al met 3 verschillende groepjes mensen afgesproken naar HP 7 te gaan ::)
Titel: Re: Welke film(s) wil jij nog zien?
Bericht door: Jnusch op 24 september 2010, 10:29:26
Black Swan
http://www.rottentomatoes.com/m/black_swan_2010/trailers/11118534
Natalie Portman is zo cool :D en Vincent Cassel ook (wat me nog aan een andere film doet denken met hem die ik ook wil zien)
Titel: Re: Welke film(s) wil jij nog zien?
Bericht door: Jnusch op 24 september 2010, 10:30:57
Ohja, Mesrine, maar die is in 2 delen ofzo :-\
Titel: Re: Welke film(s) wil jij nog zien?
Bericht door: Vakonov op 24 september 2010, 18:42:23
Ik ga nu Harry Potter 6 kijken :D
Titel: Re: Welke film(s) wil jij nog zien?
Bericht door: zilver op 28 september 2010, 13:49:25
green zone,
harry potter 7.1 en later 2 natuurlijk.
Titel: Re: Welke film(s) wil jij nog zien?
Bericht door: Zabulus op 11 oktober 2010, 01:51:32
Citaat van: zilver op 28 september 2010, 13:49:25
green zone,
harry potter 7.1 en later 2 natuurlijk.
Hier een 'preview'  (A)

Titel: Re: Welke film(s) wil jij nog zien?
Bericht door: Vakonov op 19 oktober 2010, 19:37:56
Ik ga binnenkort naar Jackass 3D (Gewoon omdat het kan) en wss ook naar Sint :P
Titel: Re: Welke film(s) wil jij nog zien?
Bericht door: Jnusch op 19 oktober 2010, 19:44:08
Ik wil ook naar Sint :(
Titel: Re: Welke film(s) wil jij nog zien?
Bericht door: Mara op 20 oktober 2010, 09:16:51
Ik vind dat ik vrijkaartjes voor Sint moet krijgen omdat er één scene vlak bij mij is opgenomen.
En ik wil Harry Potter zien en Back to the Future nog een keer.
Titel: Re: Welke film(s) wil jij nog zien?
Bericht door: Ivolod op 20 oktober 2010, 10:02:18
Ja, Back To The Future :D
En Life Of Brian :D
Titel: Re: Welke film(s) wil jij nog zien?
Bericht door: Mara op 20 oktober 2010, 11:09:10
Citaat van: Ivolod op 20 oktober 2010, 10:02:18
En Life Of Brian :D

Ohja, die ook nog inderdaad :D
En ik wil LotR nog een keer zien, en Uhe Game :D
Titel: Re: Welke film(s) wil jij nog zien?
Bericht door: Ivolod op 20 oktober 2010, 12:24:10
LotR kun je gewoon altijd zien, zolang het maar niet meer dan twee keer per jaar of zo is :D

Net als Harry Potter eigenlijk :P
Titel: Re: Welke film(s) wil jij nog zien?
Bericht door: Skunki op 20 oktober 2010, 12:53:06
Citaat van: Zabulus op 11 oktober 2010, 01:51:32
Hier een 'preview'  (A)


;D
Titel: Re: Welke film(s) wil jij nog zien?
Bericht door: Mara op 20 oktober 2010, 13:06:33
Citaat van: Ivolod op 20 oktober 2010, 12:24:10
LotR kun je gewoon altijd zien, zolang het maar niet meer dan twee keer per jaar of zo is :D

Net als Harry Potter eigenlijk :P

Harry Potter 7 niet ::)
Titel: Re: Welke film(s) wil jij nog zien?
Bericht door: Ivolod op 20 oktober 2010, 13:41:38
Citaat van: Mara op 20 oktober 2010, 13:06:33
Harry Potter 7 niet ::)

Nja, ik bedoel eigenlijk, dat zijn films die ik altijd wel leuk vind om te kijken, terwijl er ook films zijn waar je soms even geen zin in hebt of zo (A)
Titel: Re: Welke film(s) wil jij nog zien?
Bericht door: Mara op 20 oktober 2010, 15:59:04
Back to the Future vind ik ook altijd leuk om te kijken :D
Titel: Re: Welke film(s) wil jij nog zien?
Bericht door: Ivolod op 20 oktober 2010, 15:59:56
Maar daar kan ik nog niet over oordelen (A)
Titel: Re: Welke film(s) wil jij nog zien?
Bericht door: Mara op 20 oktober 2010, 16:16:34
Maar dat is wel zo :D

Ik wil Titanic ook nog een keer zien trouwens. Maar die kijk ik alleen maar als ik ziek ben (A)
Titel: Re: Welke film(s) wil jij nog zien?
Bericht door: Jnusch op 6 november 2010, 16:10:29
http://www.rottentomatoes.com/m/127_hours/trailers/
Wil 'm echt graag zien :D
Titel: Re: Welke film(s) wil jij nog zien?
Bericht door: Floris op 6 november 2010, 16:15:13
Oeh wow :D
Titel: Re: Welke film(s) wil jij nog zien?
Bericht door: Jnusch op 6 november 2010, 16:15:52
En ik wil echt naar HP :P
Titel: Re: Welke film(s) wil jij nog zien?
Bericht door: Floris op 6 november 2010, 16:18:29
Ik niet :P
Titel: Re: Welke film(s) wil jij nog zien?
Bericht door: Geebster op 9 november 2010, 12:21:06
Inhale!
En Sherlock Holmes
Titel: Re: Welke film(s) wil jij nog zien?
Bericht door: Rietjew op 9 november 2010, 15:58:11
Sint!!! (maar die is 16+ en ik ben 15 1/2 ...:( maar ik sneak wel ff naar binnen  (A))
En ik wil naar HP 7 :D:D
en morgenrood  :-[
Titel: Re: Welke film(s) wil jij nog zien?
Bericht door: Vakonov op 15 november 2010, 22:12:47
Sint, maar mijn broertje zegt dat het een zaadfilm is :(
Titel: Re: Welke film(s) wil jij nog zien?
Bericht door: Ravenny op 16 november 2010, 07:56:51
Citaat van: Vakonov op 15 november 2010, 22:12:47
Sint, maar mijn broertje zegt dat het een zaadfilm is :(

Haha, ik vond hem eigenlijk echt slecht. Als je met een paar vrienden kunt gaan is het wel echt melig, gewoon droge humor :P.
Titel: Re: Welke film(s) wil jij nog zien?
Bericht door: Prophet op 18 november 2010, 14:35:37
De nieuwe Narnia, ik kan niet wachten :D
Titel: Re: Welke film(s) wil jij nog zien?
Bericht door: Arende op 18 november 2010, 14:44:40
hp7 schijnt zooooo goed te zijn
6 was echt kak
en gelukkig ga ik er vanavond heen :o
Titel: Re: Welke film(s) wil jij nog zien?
Bericht door: Ramoth op 18 november 2010, 19:54:08
Harry Poter 7.1 dan toch. Hoewel hij vrij matige kritieken kreeg
Titel: Re: Welke film(s) wil jij nog zien?
Bericht door: Ralmuski the Sage op 6 december 2010, 19:18:52
Ik ga zo naar New Kids Turbo. :P
De officiële première hier in Den Bosch. Altijd leuk met rode lopers enzo.  8)
Titel: Re: Welke film(s) wil jij nog zien?
Bericht door: serhat op 7 december 2010, 14:30:01
ik wil nog harry potter deel 7 part 1 zien.:P

Alleen ik weet niet wanneer.:S
Titel: Re: Welke film(s) wil jij nog zien?
Bericht door: Prophet op 12 december 2010, 12:14:07
De nieuwe Narnia :D
Titel: Re: Welke film(s) wil jij nog zien?
Bericht door: serhat op 13 december 2010, 18:23:50
Citaat van: Prophet op 12 december 2010, 12:14:07
De nieuwe Narnia :D

ja die wil ik ook zien.:P
Titel: Re: Welke film(s) wil jij nog zien?
Bericht door: Ramoth op 14 december 2010, 09:28:23
Citaat van: serhat op 13 december 2010, 18:23:50
ja die wil ik ook zien.:P

Ik ook
Titel: Re: Welke film(s) wil jij nog zien?
Bericht door: Ralmuski op 14 december 2010, 21:25:02
Ik moet de vorige nog zien.  ::)
Titel: Re: Welke film(s) wil jij nog zien?
Bericht door: 007N op 16 december 2010, 14:22:47
Rob roy. Heb hem voor de helft gezien nu wil ik graag de rest zien.

harry potter is mooi. mooier dan deel 6.
Titel: Re: Welke film(s) wil jij nog zien?
Bericht door: Kakie op 16 december 2010, 15:27:50
Ik ga vrijdag met de halve klas naar New Kids turbo. In de cinemec. In de grote zaal :D Dat word lachen :D
Titel: Re: Welke film(s) wil jij nog zien?
Bericht door: Vakonov op 16 december 2010, 21:47:38
Ik zou willen dat ze Het verloren Symbool van Dan Brown zouden verfilmen :(
Dat zou echt zo'n epische film worden...

*EDIT*

Ja dus, 2012 :D
Titel: Re: Welke film(s) wil jij nog zien?
Bericht door: Mus op 22 december 2010, 00:01:33
Anywhere the wind blows van Tom Barman (heeeeel lang geleden al eens gezien, maar ik weet er niets meer van
Titel: Re: Welke film(s) wil jij nog zien?
Bericht door: Jnusch op 22 december 2010, 00:02:52
It's all gone Pete Tong! En ik heb 'm nu, dus dat moet snel eens gebeuren :P
Titel: Re: Welke film(s) wil jij nog zien?
Bericht door: Mus op 22 december 2010, 00:12:23
Serieus! Hoe kom je eraan? Ik ben de mijne nog steeds kwijt :(
En laat me weten wat je ervan vond
Titel: Re: Welke film(s) wil jij nog zien?
Bericht door: Jnusch op 22 december 2010, 00:16:18
Gewoon, gekocht :P Was zo'n actie van de NRC en dan kon je DVD's kopen met 1 gratis erbij, en deze zat dus bij een andere, (enige reden dat ik die kocht dus)
Titel: Re: Welke film(s) wil jij nog zien?
Bericht door: Mus op 22 december 2010, 00:17:26
Ik ga Marktplaats wel afstruinen..

Damnit. Ik ga echt NOOIT meer films uitlenen.
Ben ook nog steeds 2 films van Pirates kwijt :(
Titel: Re: Welke film(s) wil jij nog zien?
Bericht door: Jnusch op 22 december 2010, 00:19:41
http://www.bol.com/nl/p/dvd/any-way-the-wind-blows/1002004005589238/index.html ;)
Titel: Re: Welke film(s) wil jij nog zien?
Bericht door: Ralmuski op 23 december 2010, 00:42:31
Citaat van: Mus op 22 december 2010, 00:01:33
Anywhere the wind blows van Tom Barman (heeeeel lang geleden al eens gezien, maar ik weet er niets meer van

Tom Barman alsin de zanger van dEUS?  ???

Ik heb toevallig vorige week alle drie de potc films terug gehad. Blijkbaar een keer uitgeleend aan mijn broertje.
Titel: Re: Welke film(s) wil jij nog zien?
Bericht door: Mus op 23 december 2010, 00:45:25
Die Tom inderdaad ;) ook van Magnus overigens >> oeh die ga ik zo luisteren (met French Movies)
Titel: Re: Welke film(s) wil jij nog zien?
Bericht door: Mus op 24 december 2010, 00:59:19
Black Swan!!!
Titel: Re: Welke film(s) wil jij nog zien?
Bericht door: Jnusch op 24 december 2010, 01:15:50
Jaaaaaaaaaa, ik ook :D
Titel: Re: Welke film(s) wil jij nog zien?
Bericht door: Jnusch op 29 december 2010, 10:20:40
Chalet Girl xD Net een trailer van gezien en hij lijkt me best leuk :P En Ed Westwick (A)
Titel: Re: Welke film(s) wil jij nog zien?
Bericht door: Twilicht Stars op 4 januari 2011, 17:30:11
hm... Ik wil Narnia ook wel zien :)
en HP7 eerlijk gezegd ook wel  ::)
6 was idd prut.. :( maarjaa... moet ook gebeuren zeggen we dan :P
en euh... Titanic heb ik nog nooit gezien, moet ik ook nog ff doen.
Nou ja.. dat was het denkik
Titel: Re: Welke film(s) wil jij nog zien?
Bericht door: Mus op 6 januari 2011, 01:13:22

Sonny Boy (met oa Ricky Koole  ::))

Enorme drama film, dat wel maar schijnt supergoed te zijn van wat ik meekrijg op Twitter.
Titel: Re: Welke film(s) wil jij nog zien?
Bericht door: Jnusch op 6 januari 2011, 11:06:57
Klinkt inderaad wel dramatisch... dus die wil ik echt zien :P
(En het is ook zo spannend, een Nederlandse film waarin niet om de scene seks in voorkomt ^-^)
Titel: Re: Welke film(s) wil jij nog zien?
Bericht door: Floris op 6 januari 2011, 11:22:38
Oh ik vond seks over het algemeen wel spannend. Oh sorry verkeerde topic :D
Titel: Re: Welke film(s) wil jij nog zien?
Bericht door: yago op 6 januari 2011, 16:30:19
Mijn half zus is Narnia 3 gaan zien en vond die "eng"  XD Nu wil ik die toch wel is zien
Titel: Re: Welke film(s) wil jij nog zien?
Bericht door: Kakie op 6 januari 2011, 18:58:57
Mja, er zijn dingen in waarvan ik kan denken: die kunnen eventueel eng zijn. Er zijn ook nog van die mensen die films eng vinden waar je echt denkt, wtf...wat dan?  :P XD
Titel: Re: Welke film(s) wil jij nog zien?
Bericht door: Jnusch op 6 januari 2011, 20:33:36
Norwegian Wood :o wist niet eens dat die verfilmd was/werd
Titel: Re: Welke film(s) wil jij nog zien?
Bericht door: Ivolod op 6 januari 2011, 21:06:19
Citaat van: Jnusch op  6 januari 2011, 20:33:36
Norwegian Wood :o wist niet eens dat die verfilmd was/werd

Ik dacht dat dat een nummer van The Beatles was XD
Titel: Re: Welke film(s) wil jij nog zien?
Bericht door: Jnusch op 6 januari 2011, 21:06:58
Ja, maar ook een boek van Haruki Murakami :)
Titel: Re: Welke film(s) wil jij nog zien?
Bericht door: Ivolod op 6 januari 2011, 21:10:31
Aha :P

*kent die hele Murakami niet* (A)
Titel: Re: Welke film(s) wil jij nog zien?
Bericht door: Jnusch op 6 januari 2011, 21:13:41
Tijd om je horizon te verbreden ::) :P
Titel: Re: Welke film(s) wil jij nog zien?
Bericht door: Floris op 6 januari 2011, 21:17:40
Ik ken wel een kunstenaar genaamd Murakami :P

(http://artradarasia.files.wordpress.com/2008/11/murakami_moca_6.jpg)
Titel: Re: Welke film(s) wil jij nog zien?
Bericht door: Mara op 6 januari 2011, 21:43:43
In de boekwinkel waar ik stageliep hadden ze echt eng veel boeken van Murakami, allemaal zo met dezelfde lay-out op de kaft maar dan verschillende kleurtjes xD

*onthoudt rare dingen* :D
Titel: Re: Welke film(s) wil jij nog zien?
Bericht door: Drakinnetje op 7 januari 2011, 00:03:18
Ik ken en de film, en de schrijver en het nummer niet.
Titel: Re: Welke film(s) wil jij nog zien?
Bericht door: Jnusch op 7 januari 2011, 00:04:47
Beschamend :D
Titel: Re: Welke film(s) wil jij nog zien?
Bericht door: Drakinnetje op 7 januari 2011, 00:07:43
Ja he?
Titel: Re: Welke film(s) wil jij nog zien?
Bericht door: Mus op 7 januari 2011, 00:15:32
Jaa de kaften van zijn boeken zijn sexy. Vooral de groen/blauwe.
Titel: Re: Welke film(s) wil jij nog zien?
Bericht door: Ralmuski op 7 januari 2011, 03:07:08
Citaat van: Jnusch op  6 januari 2011, 20:33:36
Norwegian Wood :o wist niet eens dat die verfilmd was/werd

Die wil ik ook zien! Hij draait hier in de Verkadefabriek, dus ik denk dat ik vd week eens langsga. :)
Titel: Re: Welke film(s) wil jij nog zien?
Bericht door: Epidi op 11 januari 2011, 09:48:27
Dit jaar komt, als het goed is, Thor uit. Als deze op dezelfde manier is gemaakt als de laatste films van Marvel, dan moet het goedkomen.
Titel: Re: Welke film(s) wil jij nog zien?
Bericht door: Jnusch op 14 januari 2011, 10:34:18
The Way Back :D
Titel: Re: Welke film(s) wil jij nog zien?
Bericht door: Kakie op 16 januari 2011, 15:26:16
Meet the Fockers moet ik nog afkijken :)
Titel: Re: Welke film(s) wil jij nog zien?
Bericht door: Erwipro op 16 januari 2011, 15:34:55
- Inception
- The Blind Side

Staan allebei op mijn harde schijf nu :P
Titel: Re: Welke film(s) wil jij nog zien?
Bericht door: Jnusch op 16 januari 2011, 16:31:01
Inception is zooo cool :D Die moet ik binnenkort echt nog een keer gaan kijken
Titel: Re: Welke film(s) wil jij nog zien?
Bericht door: LoveRalph op 20 januari 2011, 19:09:59
Saw 7 <3
Titel: Re: Welke film(s) wil jij nog zien?
Bericht door: CoOkii op 20 januari 2011, 19:25:45
Maar de nieuste Saw's zijn niet eens eng meer   :o
Ik heb me dus laten overhalen er een paar te kijken
Titel: Re: Welke film(s) wil jij nog zien?
Bericht door: LoveRalph op 21 januari 2011, 20:31:59
Citaat van: CoOkii op 20 januari 2011, 19:25:45
Maar de nieuste Saw's zijn niet eens eng meer   :o
Ik heb me dus laten overhalen er een paar te kijken
Ze zijn sws niet eng xD
Titel: Re: Welke film(s) wil jij nog zien?
Bericht door: CoOkii op 22 januari 2011, 00:11:49
Citaat van: LoveRalph op 21 januari 2011, 20:31:59
Ze zijn sws niet eng xD

::)
Titel: Re: Welke film(s) wil jij nog zien?
Bericht door: LoveRalph op 22 januari 2011, 15:04:46
Het is! Maar het verhaal is gewoon te awesome en het is best vet om te zien wat ze allemaal bedenken xD
Gothica is ook vet :P En The Grudge <3
Titel: Re: Welke film(s) wil jij nog zien?
Bericht door: Caracala op 22 januari 2011, 19:50:28
Unthinkable.
Titel: Re: Welke film(s) wil jij nog zien?
Bericht door: CoOkii op 24 januari 2011, 20:49:01
Hihi, ik hen een lijstje gemaakt met films die ik nog moet/wil zien. Het zijn er alleen een beetje veel, zo'n 134 om precies te zijn  XD

Jemig, wvw typt raar de laatste tijd  :o
Titel: Re: Welke film(s) wil jij nog zien?
Bericht door: Kakie op 24 januari 2011, 20:55:39
Wauw :o
Mag ik dat lijstje? :o

Dan heb ik wat te doen. En weet ik gelijk weer wat films om te kijken :D
Titel: Re: Welke film(s) wil jij nog zien?
Bericht door: CoOkii op 24 januari 2011, 20:57:22
Als ik het allemaal over hb getypt ben je de eerste  :P ::)
Titel: Re: Welke film(s) wil jij nog zien?
Bericht door: Floris op 24 januari 2011, 21:57:13


DIE :D
Titel: Re: Welke film(s) wil jij nog zien?
Bericht door: LoveRalph op 25 januari 2011, 09:14:27
Die is echt cool, Floor! :D
Titel: Re: Welke film(s) wil jij nog zien?
Bericht door: Floris op 25 januari 2011, 09:58:52
Jaa :D Nog 2 maanden :o
Titel: Re: Welke film(s) wil jij nog zien?
Bericht door: Erwipro op 25 januari 2011, 11:56:11
*snapt niks van de trailer* :P
Titel: Re: Welke film(s) wil jij nog zien?
Bericht door: Floris op 25 januari 2011, 15:00:13
Mja, ik heb de full trailer in de bios gezien, die was ook wel wat duidelijker :P
Titel: Re: Welke film(s) wil jij nog zien?
Bericht door: Kakie op 25 januari 2011, 15:58:25
Ik hoop niet dat je naar de bios gaat voor een trailer?  ::) :P
Titel: Re: Welke film(s) wil jij nog zien?
Bericht door: Floris op 25 januari 2011, 15:59:57
::) Wat denk je zelf xD
Titel: Re: Welke film(s) wil jij nog zien?
Bericht door: Kakie op 25 januari 2011, 16:06:33
Je weet nooit bij....mensen?  :P
Titel: Re: Welke film(s) wil jij nog zien?
Bericht door: Drakinnetje op 26 januari 2011, 00:00:31
Citaat van: Kakie op 25 januari 2011, 15:58:25
Ik hoop niet dat je naar de bios gaat voor een trailer?  ::) :P

Ik wil niet veel zeggen, maar ik heb de full trailer ook in de bios gezien hoor :P
En de trailer van Transformers die pas in juni ofzo komt. Maar die hoef ik niet zo nodig te zien.
Ik wil Rango zien.
Titel: Re: Welke film(s) wil jij nog zien?
Bericht door: Prophet op 31 januari 2011, 09:07:56
Iemand nog aanraders voor een film tijdens het filmfestival van Rotterdam>?
Titel: Re: Welke film(s) wil jij nog zien?
Bericht door: Mus op 31 januari 2011, 21:40:35
Sonny Boy en Black Swan
Titel: Re: Welke film(s) wil jij nog zien?
Bericht door: Drakinnetje op 2 februari 2011, 21:48:07
Weet je wel hoeveel flms er daar draaien, ik zie daar al door de films de film niet meer.
In welke richting zoek je ongeveer en welke dag ga je?
Titel: Re: Welke film(s) wil jij nog zien?
Bericht door: LoveRalph op 4 februari 2011, 20:50:13
Biutiful ;D
Titel: Re: Welke film(s) wil jij nog zien?
Bericht door: Erwipro op 5 februari 2011, 23:29:56
Citaat van: LoveRalph op  4 februari 2011, 20:50:13
Biutiful
;D
Titel: Re: Welke film(s) wil jij nog zien?
Bericht door: Floris op 23 februari 2011, 12:16:45
Vrijdag naar No Strings Attached :D
Titel: Re: Welke film(s) wil jij nog zien?
Bericht door: Prophet op 23 februari 2011, 13:22:35
The Eagle, lijkt me wel vet!
Titel: Re: Welke film(s) wil jij nog zien?
Bericht door: Brokie op 25 februari 2011, 12:10:46
Wie gratis naar de film wilt, op drie maart is er in Eindhoven de film New Kids Turbo. Als je gepast verkleed gaat, is er gratis entree :)
Titel: Re: Welke film(s) wil jij nog zien?
Bericht door: Floris op 25 februari 2011, 12:56:42
Oeh! *regelt roze trainingspak* :P
Titel: Re: Welke film(s) wil jij nog zien?
Bericht door: Jnusch op 25 februari 2011, 15:04:42
Ik moet echt een keer weer naar de film gaan, ik heb nog 3 bioscoopbonnen/kaartjesdingen :P
Titel: Re: Welke film(s) wil jij nog zien?
Bericht door: Ralmuski op 25 februari 2011, 16:27:19
Citaat van: Brokie op 25 februari 2011, 12:10:46
Wie gratis naar de film wilt, op drie maart is er in Eindhoven de film New Kids Turbo. Als je gepast verkleed gaat, is er gratis entree :)

XD

'gepast' ook echt he, haha. Ik heb nog een gratis nar de biosbon liggen van M&M's, die moest ik maar eens gaan verzilveren. Is wel Pathe, die zit niet in Den Bosch, maar ik stap wel een keer op de Arena uit na werk. :)
Titel: Re: Welke film(s) wil jij nog zien?
Bericht door: Jnusch op 25 februari 2011, 16:50:19
Die heb ik ook :P en nog een van pathé zelf en een bioscoopbon van Sinterklaas 8)
Titel: Re: Welke film(s) wil jij nog zien?
Bericht door: Ralmuski op 25 februari 2011, 16:54:12
Altijd baas boven baas. :P

Ik denk dat ik ga kijken of ik met een toeslag naar Tron kan in IMAX.  :)
Titel: Re: Welke film(s) wil jij nog zien?
Bericht door: Jnusch op 25 februari 2011, 18:54:36
Tron was lame :(
Titel: Re: Welke film(s) wil jij nog zien?
Bericht door: CoOkii op 26 februari 2011, 23:23:19
Valentine's Day ;D
Titel: Re: Welke film(s) wil jij nog zien?
Bericht door: Floris op 1 maart 2011, 09:18:17
Citaat van: Jnusch op 25 februari 2011, 18:54:36
Tron was lame :(

Aw jammer :( Hij leek me ook best leuk, totdat ik de recensies las ::)
Titel: Re: Welke film(s) wil jij nog zien?
Bericht door: Drakinnetje op 12 maart 2011, 22:13:36
De oude tron is wel leuk, die kan je altijd nog gaan zien?

En ik wil deze zien:





Titel: Re: Welke film(s) wil jij nog zien?
Bericht door: LoveRalph op 13 maart 2011, 01:20:09
Gooische vrouwen <3
Titel: Re: Welke film(s) wil jij nog zien?
Bericht door: CoOkii op 13 maart 2011, 11:07:33
Citaat van: LoveRalph op 13 maart 2011, 01:20:09
Gooische vrouwen <3

*Gaat naar bios*  :D
Titel: Re: Welke film(s) wil jij nog zien?
Bericht door: Ilsette op 13 maart 2011, 22:51:26
Black Swan en Gooische Vrouwen!
Titel: Re: Welke film(s) wil jij nog zien?
Bericht door: CoOkii op 25 maart 2011, 18:34:49
'Sonnyboy' en 'Alle Tijd'
Titel: Re: Welke film(s) wil jij nog zien?
Bericht door: Drakinnetje op 25 maart 2011, 18:44:18
Sonny Boy lijkt me ook wel een boeiende film, en nu zet ik Rubber erbij op het lijstje, een horrorfilm met in de hoofdrol een autoband.
Titel: Re: Welke film(s) wil jij nog zien?
Bericht door: CoOkii op 25 maart 2011, 18:51:30
Citaat van: Drakinnetje op 25 maart 2011, 18:44:18
Sonny Boy lijkt me ook wel een boeiende film, en nu zet ik Rubber erbij op het lijstje, een horrorfilm met in de hoofdrol een autoband.

Lol  :P

Wat is er zo leuk aan 'I am Number four?'
Al mijn klasgenooten willen er heen  ::)
Titel: Re: Welke film(s) wil jij nog zien?
Bericht door: Drakinnetje op 25 maart 2011, 20:04:32
lol inderdaad, want Rubber wordt ook in het genre Humor geplaatst. de trailer laat wel alleen de horrorstukjes zien.
Maar ik heb hem sinds gister en bij het kijken hoe de kwaliteit was zag ik wel veelbelovende geinige beelden.
Titel: Re: Welke film(s) wil jij nog zien?
Bericht door: Floris op 25 maart 2011, 22:03:38
Ik wil naar Sucker Punch!
Titel: Re: Welke film(s) wil jij nog zien?
Bericht door: Devyathe op 27 maart 2011, 18:45:03
The Experiment... hopelijk as woensdag :)

en Sucker Punch wil ook wel zien.. haha die lijkt me echt raar
Titel: Re: Welke film(s) wil jij nog zien?
Bericht door: yago op 31 mei 2011, 15:28:48
Ik kijk nu al uit naar The hobbit: An unexpected journey, al duurt het nog 1,5 jaar voor hij uitkomt  :D
Titel: Re: Welke film(s) wil jij nog zien?
Bericht door: Floris op 31 mei 2011, 22:25:21
Ik wil wel naar Transformers, denk ik :P
Titel: Re: Welke film(s) wil jij nog zien?
Bericht door: LoveRalph op 4 juni 2011, 17:08:10
De nieuwe Pirates :(
Titel: Re: Welke film(s) wil jij nog zien?
Bericht door: Ravenny op 4 juni 2011, 17:47:26
Citaat van: LoveRalph op  4 juni 2011, 17:08:10
De nieuwe Pirates :(

Die ga ik vanavond zien :D, hoop dat hij goed is!
Titel: Re: Welke film(s) wil jij nog zien?
Bericht door: LoveRalph op 4 juni 2011, 17:59:35
Tsss xD
Titel: Re: Welke film(s) wil jij nog zien?
Bericht door: Ravenny op 4 juni 2011, 18:15:37
Citaat van: LoveRalph op  4 juni 2011, 17:59:35
Tsss xD

Hehehe  (6)
Titel: Re: Welke film(s) wil jij nog zien?
Bericht door: SJVeenstra op 9 juni 2011, 15:42:35
Pirates of caribean 4 ;)
Titel: Re: Welke film(s) wil jij nog zien?
Bericht door: Heartless op 9 juni 2011, 15:43:59
Kung Fu Panda 2 met Yannick :P
Titel: Re: Welke film(s) wil jij nog zien?
Bericht door: Insanity op 9 juni 2011, 15:46:21
Yay  :D
Titel: Re: Welke film(s) wil jij nog zien?
Bericht door: yago op 19 juni 2011, 14:23:31
Se7en wil ik graag is zien :)
Titel: Re: Welke film(s) wil jij nog zien?
Bericht door: CoOkii op 19 juni 2011, 14:47:42
Citaat van: yago op 19 juni 2011, 14:23:31
Se7en wil ik graag is zien :)

Oe, dat is wel een aanrader  8)
Titel: Re: Welke film(s) wil jij nog zien?
Bericht door: LoveRalph op 19 juni 2011, 19:43:18
PotC en de nieuwe The X-man
Titel: Re: Welke film(s) wil jij nog zien?
Bericht door: maartenrambo op 16 juli 2011, 16:55:41
Citaat van: LoveRalph op 19 juni 2011, 19:43:18
PotC en de nieuwe The X-man
me 2
Titel: Re: Welke film(s) wil jij nog zien?
Bericht door: LoveRalph op 29 augustus 2011, 10:23:44
Brother Bear 2, net besteld op Bol, dus een keer kijken als ik tijd heb! :) Liefst vandaag ofzo (A)
Titel: Re: Welke film(s) wil jij nog zien?
Bericht door: nielsboy op 31 augustus 2011, 20:23:21
Pirates of the carabian 3
Titel: Re: Welke film(s) wil jij nog zien?
Bericht door: maartenrambo op 31 augustus 2011, 20:26:49
De smurfen
Titel: Re: Welke film(s) wil jij nog zien?
Bericht door: Kakie op 4 september 2011, 14:05:44
Forrest Gump

Tom Hanks kan leuk zijn, maar geen enkele van zijn films heeft een goede trailer.  XD
Titel: Re: Welke film(s) wil jij nog zien?
Bericht door: Linqy op 4 september 2011, 14:13:26
Ik wil Bad Teacher zien!
Titel: Re: Welke film(s) wil jij nog zien?
Bericht door: basjebooi op 4 september 2011, 20:54:15
x-men first class
en mijn opa is een bankrover
Titel: Re: Welke film(s) wil jij nog zien?
Bericht door: Ralmuski op 16 oktober 2011, 14:32:16
Die Italiaanse film over de Paus die er tussenuit knijpt. Lijkt me geweldig. :P
Titel: Re: Welke film(s) wil jij nog zien?
Bericht door: emmiehoek op 16 oktober 2011, 20:22:57
ik wil the three musketeers ECHT zien! :D

*kickt op schermende mannen ^-^ *
Titel: Re: Welke film(s) wil jij nog zien?
Bericht door: Geebster op 16 oktober 2011, 20:34:22
Citaat van: emmiehoek op 16 oktober 2011, 20:22:57
ik wil the three musketeers ECHT zien! :D

*kickt op schermende mannen ^-^ *

ik wil die ook zien want Orlando speelt er in  (A)
Titel: Re: Welke film(s) wil jij nog zien?
Bericht door: emmiehoek op 17 oktober 2011, 19:24:58
Citaat van: Geebster op 16 oktober 2011, 20:34:22
ik wil die ook zien want Orlando speelt er in  (A)

das ook een zeer fijne bijkomstigheid (A)
Titel: Re: Welke film(s) wil jij nog zien?
Bericht door: Ralmuski op 17 oktober 2011, 20:39:03
Citaat van: Ralmuski op 16 oktober 2011, 14:32:16
Die Italiaanse film over de Paus die er tussenuit knijpt. Lijkt me geweldig. :P

Habemus Papam heet ie dus. Ga vd week eens kijken hier in de verkadefabriek.
Titel: Re: Welke film(s) wil jij nog zien?
Bericht door: Animo op 18 oktober 2011, 21:22:05
Ik heb me alvast Sicko van Michael Moore besteld, over de gezondheidszorg in de VSA.
Ik kijk sowieso vrij weinig films, behalve als ze een "O, dat wist ik nog niet"-gehalte hebben...
Titel: Re: Welke film(s) wil jij nog zien?
Bericht door: Roandraak op 19 oktober 2011, 10:22:31
Vanavond LOTR 2 en morgen LOTR 3 :D
Titel: Re: Welke film(s) wil jij nog zien?
Bericht door: emmiehoek op 19 oktober 2011, 16:50:31
the three musketeers is echt awesome, voor iedereen die daar nog naartoe wil :D
Titel: Re: Welke film(s) wil jij nog zien?
Bericht door: Ralmuski op 19 oktober 2011, 20:30:26
Voor wie hem zou willen zien: Red Cliff is vanavond op TV.  :)
Titel: Re: Welke film(s) wil jij nog zien?
Bericht door: Drakinnetje op 19 oktober 2011, 20:32:14
red clif is wat voor film?
Titel: Re: Welke film(s) wil jij nog zien?
Bericht door: Ralmuski op 19 oktober 2011, 21:04:45
http://www.imdb.com/title/tt0425637/

Een Chinese historische actie/veldslagen en intrige film. Maar volgens mij is ie nu al begonnen. :P

Ik heb er toen een tijdje een ava en sig van gehad. ;)
Titel: Re: Welke film(s) wil jij nog zien?
Bericht door: Drakinnetje op 19 oktober 2011, 21:37:52
Dat was niet van een game? :P
Even kijken dan, via andere kanalen wat voor film het is.
Titel: Re: Welke film(s) wil jij nog zien?
Bericht door: Ralmuski op 19 oktober 2011, 22:15:21
Neuh, van een van de vier klassieke literaire werken van China. Al zijn daar ook bergen games van gemaakt later ja. :P

Titel: Re: Welke film(s) wil jij nog zien?
Bericht door: Ralinde op 22 oktober 2011, 01:39:02
Citaat van: emmiehoek op 16 oktober 2011, 20:22:57
ik wil the three musketeers ECHT zien! :D

*kickt op schermende mannen ^-^ *

Hehe die wil ik ook nog zien ja. Zaten in de bios bij HP7.2 toen er voorstukje van kwam. Dus ik tegen mijn zusje: 'Oeh kostuumdrama en leuke mannen, dat wil ik niet missen.'  ^-^ Begint ze te lachen.. ???
Titel: Re: Welke film(s) wil jij nog zien?
Bericht door: emmiehoek op 22 oktober 2011, 12:43:04
Citaat van: Ralinde op 22 oktober 2011, 01:39:02
Hehe die wil ik ook nog zien ja. Zaten in de bios bij HP7.2 toen er voorstukje van kwam. Dus ik tegen mijn zusje: 'Oeh kostuumdrama en leuke mannen, dat wil ik niet missen.'  ^-^ Begint ze te lachen.. ???

wat flauw :P

ik heb hem inmiddels al gezien,en ik zal me wel gewillig opofferen om ze voor mezelf te houden, en jullie die lelijke mannen te besparen (A)
Titel: Re: Welke film(s) wil jij nog zien?
Bericht door: FavouriteNightmare op 23 oktober 2011, 19:22:59
Ik wil de laatste HP & Pirates nog zien! En zeker the Hunger Games als-ie uit komt.
Verder... Uhm. Ja er zijn er wel meerdere... Kom er alleen zelden aan toe o0"
Titel: Re: Welke film(s) wil jij nog zien?
Bericht door: Markm op 1 november 2011, 16:01:13
Ik ga vanavond maar eens How To Train Your Dragon kijken :D
Titel: Re: Welke film(s) wil jij nog zien?
Bericht door: Morana op 2 november 2011, 09:01:02
Citaat van: Ralinde op 22 oktober 2011, 01:39:02
Hehe die wil ik ook nog zien ja. Zaten in de bios bij HP7.2 toen er voorstukje van kwam. Dus ik tegen mijn zusje: 'Oeh kostuumdrama en leuke mannen, dat wil ik niet missen.'  ^-^ Begint ze te lachen.. ???
Houdt ze niet van kostuumdrama's en mooie manne? :o

Citaat van: Markm op  1 november 2011, 16:01:13
Ik ga vanavond maar eens How To Train Your Dragon kijken :D
Die is awesome! :D
Titel: Re: Welke film(s) wil jij nog zien?
Bericht door: Markm op 2 november 2011, 12:26:41
Ja. Weet ik :P
Maar stiekem heb ik hem nog steeds niet gezien :-[
Titel: Re: Welke film(s) wil jij nog zien?
Bericht door: emmiehoek op 2 november 2011, 14:37:29
foei! :P
Titel: Re: Welke film(s) wil jij nog zien?
Bericht door: Morana op 2 november 2011, 14:43:51
Ik ga Æslet kijken binnenkort, want die heb ik vrijdag gekocht :P Een Deense film over de ezel uit Shrek. Volgens mij niet in andere (dan Scandinavische) landen verschenen.. maf eigenlijk wel..
Titel: Re: Welke film(s) wil jij nog zien?
Bericht door: Dixie op 2 november 2011, 15:14:35
Oh COOL :D
Is dat wel in het engels?

Hmm deze?

Titel: Re: Welke film(s) wil jij nog zien?
Bericht door: Ralmuski op 2 november 2011, 15:24:31
Ik word er niet echt enthousiast van eerlijk gezegd.
Titel: Re: Welke film(s) wil jij nog zien?
Bericht door: Dixie op 2 november 2011, 15:26:52
Nee, ik vond hem ook al tegenvallen! Ik dacht echt YESSS Donkey :D Maar deze trailer heeft helemaal geen van zijn 'domme' momentjes erin zitten en erg grappig lijkt hij me niet :P
Is het wel Donkey eigenlijk XD
Titel: Re: Welke film(s) wil jij nog zien?
Bericht door: Stefano op 2 november 2011, 15:32:03
Tis toch niet dezelde Donkey als die van Shrek :P
Titel: Re: Welke film(s) wil jij nog zien?
Bericht door: Ralmuski op 2 november 2011, 15:41:01
Nee, hij moet er op lijken, maar hij is het niet. Ze zeggen ook ergens, "by the producers who have seen Shrek." oid, dus niet echt dezelfde. Naja, veel plezier met kijken Annemieke! :D
Titel: Re: Welke film(s) wil jij nog zien?
Bericht door: Linqy op 2 november 2011, 15:51:07
Jongens, het is de film over Don Quichot alleen freaky gespeld :P
Titel: Re: Welke film(s) wil jij nog zien?
Bericht door: Ralmuski op 2 november 2011, 15:56:46
Citaat van: Linqy op  2 november 2011, 15:51:07
Jongens, het is de film over Don Quichot alleen freaky gespeld :P

I know. Maar ze vernoemen zelf Shrek en tekenen vervolgens hun ezeltje heel erg als Donkey uit Shrek. Dan moeten ze niet raar opkijken van de vergelijking. :P
Titel: Re: Welke film(s) wil jij nog zien?
Bericht door: Erwipro op 2 november 2011, 16:36:13
Ik wil eigenlijk Alles is Liefde nog zien met de vriendin :D Is 'ie de moeite waard? :P
Titel: Re: Welke film(s) wil jij nog zien?
Bericht door: emmiehoek op 2 november 2011, 16:54:26
jaa!!
hij is zooo leuk!! :D
Titel: Re: Welke film(s) wil jij nog zien?
Bericht door: Meister op 2 november 2011, 17:05:52
Nee niet doen dodelijke film XD
Titel: Re: Welke film(s) wil jij nog zien?
Bericht door: emmiehoek op 2 november 2011, 17:09:57
jawel, hij is echt geniaal!!
met thomas acda en carice van houten, en nog meer van die bekende koppen, super leuk! :D
Titel: Re: Welke film(s) wil jij nog zien?
Bericht door: Geebster op 3 november 2011, 23:14:38
Zeker doen!
Echt een aanrader en hij is zooo grappig

Ik weet het zeker:
Je lacht de haren van je zak  XD  *om even een leuke alles is liefde uitspraak te doen :P*
Titel: Re: Welke film(s) wil jij nog zien?
Bericht door: emmiehoek op 4 november 2011, 12:24:36
:')
Titel: Re: Welke film(s) wil jij nog zien?
Bericht door: Ralmuski op 4 november 2011, 18:37:59
Ik zou ff wachten tot het bijna Sinterklaas is, dan klopt het nog en dan is ie beter te doen. ;)
Titel: Re: Welke film(s) wil jij nog zien?
Bericht door: Floris op 4 november 2011, 21:34:08
Jaaa leuk :D

En Erik, niet zo zeuren. :P
Titel: Re: Welke film(s) wil jij nog zien?
Bericht door: emmiehoek op 4 november 2011, 23:22:01
ik wil amelie nog steeds een keer kijken..
ik kan die muziek dromen (mijn zus speelt die stukken regelmatig), maar heb de film die erbij hoort nog nooit gezien...
Titel: Re: Welke film(s) wil jij nog zien?
Bericht door: Geebster op 5 november 2011, 00:47:23
Citaat van: Ralmuski op  4 november 2011, 18:37:59
Ik zou ff wachten tot het bijna Sinterklaas is, dan klopt het nog en dan is ie beter te doen. ;)

Ach volgende week zaterdag komt ie al in het land  ;D
Titel: Re: Welke film(s) wil jij nog zien?
Bericht door: Ralmuski op 5 november 2011, 11:28:14
Citaat van: Geebster op  5 november 2011, 00:47:23
Ach volgende week zaterdag komt ie al in het land  ;D

Even wachten dus nog. ;)

En snel doen Emmie! Amelie (of Le fabuleux destin d'Amelie Poulain zoals ie officieel heet) moet je een keer gezien hebben.


Titel: Re: Welke film(s) wil jij nog zien?
Bericht door: emmiehoek op 5 november 2011, 13:32:42
yes, sir!
maar vanavond naar de schouwburg, en morgen naar r'dam met een vriendin, dus misschien vandeweek ergens :P
Titel: Re: Welke film(s) wil jij nog zien?
Bericht door: Caracala op 6 november 2011, 22:51:55
Puss in Boots.
Vandaag in première, morgen zelf zien.  :D
Titel: Re: Welke film(s) wil jij nog zien?
Bericht door: Roandraak op 17 november 2011, 13:26:17
THE HUNGERGAMES
*trailer gezien en wil er heen*
Titel: Re: Welke film(s) wil jij nog zien?
Bericht door: Ralmuski op 17 november 2011, 13:50:00
(https://fbcdn-sphotos-a.akamaihd.net/hphotos-ak-snc7/378629_2704569136160_1314714689_3137003_813175579_n.jpg)

En ik zeg dat ie leuk wordt. :D
Titel: Re: Welke film(s) wil jij nog zien?
Bericht door: yago op 20 november 2011, 00:20:09
Citaat van: roandraak op 17 november 2011, 13:26:17
THE HUNGERGAMES
*trailer gezien en wil er heen*

Trailer ook gezien gezien, ziet er echt héél goed uit  :o Voor een jeugdboek dat verfilmd word dan toch.
Titel: Re: Welke film(s) wil jij nog zien?
Bericht door: Skunki op 7 december 2011, 14:09:03
the other boyeln girl..

weet iemand of hij leuk is? :D
Titel: Re: Welke film(s) wil jij nog zien?
Bericht door: Roandraak op 14 december 2011, 18:52:47
Citaat van: yago op 20 november 2011, 00:20:09
Trailer ook gezien gezien, ziet er echt héél goed uit  :o Voor een jeugdboek dat verfilmd word dan toch.
Jeugd?
Moeder werkt in boekwinkel en zegt dat dit al onder de adolescenten valt. Evenals de grijze jager. Wordt gelezen door volwassenen, maar ook door kinderen :).


*Wil Anonymus kijken, over Shakespeare*
Titel: Re: Welke film(s) wil jij nog zien?
Bericht door: yago op 15 december 2011, 17:09:22
Citaat van: roandraak op 14 december 2011, 18:52:47
Jeugd?
Moeder werkt in boekwinkel en zegt dat dit al onder de adolescenten valt. Evenals de grijze jager. Wordt gelezen door volwassenen, maar ook door kinderen :).


*Wil Anonymus kijken, over Shakespeare*

Tsja, jeugd is iets anders dan kinderen he. Ik denk dat doelgroep ongeveer 14-25 is of zo. DUs dat noem ik nog jeugd  (A)
Titel: Re: Welke film(s) wil jij nog zien?
Bericht door: Floris op 15 december 2011, 17:28:59
Ik wil Sherlock Holmes zien :D
Titel: Re: Welke film(s) wil jij nog zien?
Bericht door: Erwipro op 20 december 2011, 09:24:46
Komende vakantie wil ik met Marie Elise heel veel films zien :D
- Almost Famous
- Walk the Line
- Dear John
- The King's Speech
- Save the Last Dance
En dan is er nog een lijst van 11 films, waaruit we nog moeten kiezen, want om ze allemaal te gaan kijken lukt toch niet. :P
Titel: Re: Welke film(s) wil jij nog zien?
Bericht door: Skunki op 20 december 2011, 09:43:00
:D walk the line, *liked*
Titel: Re: Welke film(s) wil jij nog zien?
Bericht door: Maedhros op 23 december 2011, 10:23:21
The Hobbit - There and back again

Alleen jammer dat het nog een jaar duurt voor die in de cinema's komt

De trailer is er al wel=

Titel: Re: Welke film(s) wil jij nog zien?
Bericht door: fannieklm op 23 december 2011, 11:08:29
jaaa, daar wil ik ook heen.....
*zet wachtmodus maar aan....*
Titel: Re: Welke film(s) wil jij nog zien?
Bericht door: Ralinde op 26 december 2011, 15:11:07
Jaaaaaa, die wil ik ook zien!

En iets meer 'in deze tijd': Nova Zembla lijkt me heel mooi, dus die wil ik eigenlijk wel zien.
Titel: Re: Welke film(s) wil jij nog zien?
Bericht door: Drakinnetje op 26 december 2011, 16:09:43
Nova Zembla is mooi, maar dan wel voor een Nederlandse film, verwacht er dus ook weer niet al te veel van ;)

Ik wil graag The Rum Diary en Hysteria zien + de 2 films die volgen op Män Som Hatar Kvinnor (mannen die vrouwen haten)
Titel: Re: Welke film(s) wil jij nog zien?
Bericht door: Ralmuski op 27 december 2011, 11:31:26
Haha, 5 januari gaat de film ook in Duitsland in Première. New Kids Nitro dus. En dan deze qoute erbij, heerlijk, haha.
CiteerOok Corrie Konings zong de Duitse versie van de titelsong, Hoeren neuken nooit meer werken, zelf in: 'Huren Bumsen Nie Mehr Schuften'.

Ik wil de Duitse versie ook zien! XD
Titel: Re: Welke film(s) wil jij nog zien?
Bericht door: Femsel op 30 december 2011, 10:18:44
Ik wil Puss in boots zien!
Titel: Re: Welke film(s) wil jij nog zien?
Bericht door: nielsboy op 1 januari 2012, 11:33:43
Ik wil Novla Zembla nog zien.
Titel: Re: Welke film(s) wil jij nog zien?
Bericht door: Ralmuski op 1 januari 2012, 15:27:03
Citaat van: Femsel op 30 december 2011, 10:18:44
Ik wil Puss in boots zien!

Ik ook! Maar die draaide niet in China en nu heb ik er geen geld meer voor. :P
Titel: Re: Welke film(s) wil jij nog zien?
Bericht door: Femsel op 5 januari 2012, 19:53:55
Ja, ik moet eerst ook weer geld hebben wil ik kunnen gaan.  XD
Titel: Re: Welke film(s) wil jij nog zien?
Bericht door: Floris op 20 januari 2012, 23:36:39
<3 The Hobbit. En het worden 2 films :D
Titel: Re: Welke film(s) wil jij nog zien?
Bericht door: yago op 22 maart 2012, 11:42:48
Hunger Games is uit, en volgens de recensies die ik gelezen heb is hij echt goed  :D En veel bloed  :D Ik ga zaterdag pas  :(
Titel: Re: Welke film(s) wil jij nog zien?
Bericht door: Prophet op 22 maart 2012, 11:43:42
Citaat van: yago op 22 maart 2012, 11:42:48
Hunger Games is uit, en volgens de recensies die ik gelezen heb is hij echt goed  :D En veel bloed  :D Ik ga zaterdag pas  :(
Die wil ik ook nog zien ja, misschien volgend weekend eens kijken...
Titel: Re: Welke film(s) wil jij nog zien?
Bericht door: Mara op 22 maart 2012, 12:03:17
Jaaaa, Hunger Games ga ik hopelijk heel binnenkort met zusjelief en misschien papa ook naartoe.

*zin in* :D
Titel: Re: Welke film(s) wil jij nog zien?
Bericht door: Roandraak op 25 maart 2012, 10:18:10
Denk dat ik saw VI nog niet gezien heb?

En ik wil alle Final destination na I nog kijken.
Titel: Re: Welke film(s) wil jij nog zien?
Bericht door: Femsel op 26 maart 2012, 18:22:14
Intouchables
Titel: Re: Welke film(s) wil jij nog zien?
Bericht door: Heartless op 26 maart 2012, 22:30:37
Hunger games!
Titel: Re: Welke film(s) wil jij nog zien?
Bericht door: Nobody op 8 april 2012, 23:11:05
Poeh, ik heb een hele lijst! Maar binnekort wil ik deze 2 zien:

een film uit de jaren 80: The shining. Zo'n apart psychologische horror film of zo.
(trailer moet je niet kijken, is totaal anders dan het film heb ik gehoord)

en een film uit 2011: we need to talk about kevin. Ook horror. of zo.

Titel: Re: Welke film(s) wil jij nog zien?
Bericht door: Roandraak op 22 april 2012, 15:41:07
Ik ga vanavond naar de hongerspelen!
*Jammer dat het voor CKV is*
Titel: Re: Welke film(s) wil jij nog zien?
Bericht door: Epidi op 26 april 2012, 12:33:27
Avengers!
En daar ga ik zondag heen  :D
Titel: Re: Welke film(s) wil jij nog zien?
Bericht door: Epic op 28 april 2012, 13:51:56
Ik wil Mr.Nobody eens zien :D
Titel: Re: Welke film(s) wil jij nog zien?
Bericht door: Nobody op 28 april 2012, 17:48:59
haha, ik voelde me aangesproken.. heb de trailer bekeken en weet je.. die wil ik eigenlijk ook zien!!



Dank voor de tip ;)

EDIT: Full movie gevonden op youtube!

Titel: Re: Welke film(s) wil jij nog zien?
Bericht door: Epic op 28 april 2012, 21:31:21
Ziet er me echt een leuke film uit om te zien  XD
Titel: Re: Welke film(s) wil jij nog zien?
Bericht door: Nobody op 28 april 2012, 21:38:18
Citaat van: Epic op 28 april 2012, 21:31:21
Ziet er me echt een leuke film uit om te zien  XD

Ben je m ook aan het bekijken? Ik heb net de helft gezien, daarna moest ik eten. nu ga ik m verder kijken!
Titel: Re: Welke film(s) wil jij nog zien?
Bericht door: Epic op 29 april 2012, 00:59:37
Ja ik heb hem nu gezien :D vond hem wel ingewikkeld maar wel goed eigenlijk  (A)
Titel: Re: Welke film(s) wil jij nog zien?
Bericht door: Nobody op 3 mei 2012, 18:20:42
Het was wel leuk voor een keertje.. niet voor de 2de keer :P
Weet je wat ik nog wil zien? Legend of Korra. (als je de serie avatar last airbender nog niet hebt gezien is het aan te raden om eerst die helemaal af te kijken)!!
Titel: Re: Welke film(s) wil jij nog zien?
Bericht door: Zabulus op 4 mei 2012, 08:40:08
Dat is echter geen film Nobody  ;)
Titel: Re: Welke film(s) wil jij nog zien?
Bericht door: Femsel op 18 november 2012, 20:23:57
Ik wil Frankenweenie erg graag zien! Iemand die hem we al heeft gezien?
Titel: Re: Welke film(s) wil jij nog zien?
Bericht door: Ralmuski op 20 november 2012, 10:19:42
Nee! ik wil hem ook zien. Maar kon hem ook bij A. Li niet vinden. :(
Titel: Re: Welke film(s) wil jij nog zien?
Bericht door: Epidi op 21 november 2012, 19:45:38
Ik kan niet wachten tot deze film er is  :D
http://www.youtube.com/watch?v=gGRHrr6IYdg (http://www.youtube.com/watch?v=gGRHrr6IYdg)
Titel: Re: Welke film(s) wil jij nog zien?
Bericht door: Alexxje op 22 november 2012, 21:26:16
Twilight :P
Titel: Re: Welke film(s) wil jij nog zien?
Bericht door: MvM op 28 november 2012, 12:28:18
Ik schaam me een beetje dat ik de nieuwe James Bond film nog niet heb gezien.

Toch snel maar weer eens naar de bioscoop gaan! ::)

En The Hobbit lijkt me ook een mooie film!
Titel: Re: Welke film(s) wil jij nog zien?
Bericht door: maartenrambo op 12 januari 2013, 08:56:21
The Hobbit 3d( ga ik vanmiddag heen :D)En wil  Jurassic park  4 zien
Titel: Re: Welke film(s) wil jij nog zien?
Bericht door: Gait op 12 januari 2013, 11:27:17
Ik zou Les Misserable wel willen zien. Ik schaam me, maar ken het verhaal helemaal niet, maar het lijkt me gewoon mooie film :P
Titel: Re: Welke film(s) wil jij nog zien?
Bericht door: Ralmuski op 12 januari 2013, 14:37:18
Citaat van: MvM op 28 november 2012, 12:28:18
Ik schaam me een beetje dat ik de nieuwe James Bond film nog niet heb gezien.


Die gaat hier over 9 dagen in première. :D
Titel: Re: Welke film(s) wil jij nog zien?
Bericht door: Prue op 14 januari 2013, 17:23:59
Citaat van: Gait op 12 januari 2013, 11:27:17
Ik zou Les Misserable wel willen zien. Ik schaam me, maar ken het verhaal helemaal niet, maar het lijkt me gewoon mooie film :P

Ja die wil ik ook zien, alleen maar goede dingen hoor ik er over.
Titel: Re: Welke film(s) wil jij nog zien?
Bericht door: emmiehoek op 15 januari 2013, 09:14:09
ìk wil er ook echt heel graag heen!
alleen nog even iemand vinden om mee te slepen.. :P
Titel: Re: Welke film(s) wil jij nog zien?
Bericht door: t4nd op 15 januari 2013, 09:31:06
Citaat van: maartenrambo op 12 januari 2013, 08:56:21
The Hobbit 3d( ga ik vanmiddag heen :D)En wil  Jurassic park  4 zien

Komt er een Jurassic park 4 :o

Ik moet nog naar de Hobbit gaan, Django Unchained, Wreck-it Ralph zou ik ook wel willen zien en Life of Pi ziet er ook goed uit... So many good movies, so little time :'(.
Titel: Re: Welke film(s) wil jij nog zien?
Bericht door: Maedhros op 15 januari 2013, 10:48:40
had ik ook gezien, er was reclame over in de inkomhal van de cinema toen ik daar was om The Hobbit te zien
Titel: Re: Welke film(s) wil jij nog zien?
Bericht door: Simile op 21 januari 2013, 13:25:54
Ik moet nog steeds Le fabuleux destin d'Amélie Poulain kijken XD.
Titel: Re: Welke film(s) wil jij nog zien?
Bericht door: Maedhros op 21 januari 2013, 13:45:38
Citaat van: Simile op 21 januari 2013, 13:25:54
Ik moet nog steeds Le fabuleux destin d'Amélie Poulain kijken XD.

die film is echt geniaal
Titel: Re: Welke film(s) wil jij nog zien?
Bericht door: LittleWeird op 21 januari 2013, 14:24:52
Ik moet nog steeds The Hobbit kijken... *schaam, schaam, schaam*
Titel: Re: Welke film(s) wil jij nog zien?
Bericht door: Caracala op 21 januari 2013, 14:56:07
Citaat van: LittleWeird op 21 januari 2013, 14:24:52
Ik moet nog steeds The Hobbit kijken... *schaam, schaam, schaam*

Ik ook  (A)
Al heb ik al wel de laatste 8 minuten gezien (zo'n 20 keer)
Titel: Re: Welke film(s) wil jij nog zien?
Bericht door: Prue op 21 januari 2013, 16:51:10
Citaat van: Caracala op 21 januari 2013, 14:56:07
Ik ook  (A)
Al heb ik al wel de laatste 8 minuten gezien (zo'n 20 keer)

Hoe kan dat dan? Werk je in een bioscoop ofzo?
Titel: Re: Welke film(s) wil jij nog zien?
Bericht door: Morana op 21 januari 2013, 17:31:07
Dammn.. ik heb nog steeds de hobbit niet gezien. Terwijl ik gewoon een gratis bioscoopkaartje van mn opa kreeg met kerst :P
Titel: Re: Welke film(s) wil jij nog zien?
Bericht door: Nephtysis op 21 januari 2013, 19:09:54
ik moet The Hobbit ook nog zien en Skyfall ook nog :-X
Titel: Re: Welke film(s) wil jij nog zien?
Bericht door: Caracala op 21 januari 2013, 21:33:13
Citaat van: preu op 21 januari 2013, 16:51:10
Hoe kan dat dan? Werk je in een bioscoop ofzo?
Yep, Kinepolis Antwerpen.  ;)
Titel: Re: Welke film(s) wil jij nog zien?
Bericht door: Ralmuski op 22 januari 2013, 11:07:03
Citaat van: Nephtysis op 21 januari 2013, 19:09:54
ik moet The Hobbit ook nog zien en Skyfall ook nog :-X

Tss. Ik kan nu eindelijk naar Skyfall vrijdag. :D En de Hobbit pas in februari. En dan zitten hier allemaal mensen die niet eens gegaan zijn met een gratis kaartje?  >:(
Titel: Re: Welke film(s) wil jij nog zien?
Bericht door: Caracala op 22 januari 2013, 11:19:34
Oeh, de Chinese Skyfall. Ik vraag me af wat er allemaal is weggeknipt.
(Vermits er toch enkele scenes zijn die nogal gevoelig kunnen liggen bij de Chinese overheid)
Titel: Re: Welke film(s) wil jij nog zien?
Bericht door: Simile op 22 januari 2013, 12:54:26
Citaat van: Caracala op 21 januari 2013, 21:33:13
Yep, Kinepolis Antwerpen.  ;)

Is dat die megabioscoop met die roltrap met sterretjes? :o
Titel: Re: Welke film(s) wil jij nog zien?
Bericht door: Ralmuski op 22 januari 2013, 14:36:44
Citaat van: Caracala op 22 januari 2013, 11:19:34
Oeh, de Chinese Skyfall. Ik vraag me af wat er allemaal is weggeknipt.
(Vermits er toch enkele scenes zijn die nogal gevoelig kunnen liggen bij de Chinese overheid)

Niks! :D

Ten minste, dat is wat ik gelezen heb. Valt niet tegen he?  :P
Titel: Re: Welke film(s) wil jij nog zien?
Bericht door: Caracala op 22 januari 2013, 14:44:54
Citaat van: Simile op 22 januari 2013, 12:54:26
Is dat die megabioscoop met die roltrap met sterretjes? :o

Nee, dat is UGC. (Die is trouwens kleiner dan KA  :P)

Citaat van: Ralmuski op 22 januari 2013, 14:36:44
Niks! :D

Ten minste, dat is wat ik gelezen heb. Valt niet tegen he?  :P

Dat is een zeldzaamheid. Geniet ervan  O0
Titel: Re: Welke film(s) wil jij nog zien?
Bericht door: Maedhros op 22 januari 2013, 14:52:40
Citaat van: Caracala op 22 januari 2013, 14:44:54
Nee, dat is UGC. (Die is trouwens kleiner dan KA  :P)

Dat is een zeldzaamheid. Geniet ervan  O0

de KA, bedoel je daarmee de Metropolis daar vlakbij de Decathlon? Indien ja: als ik met de auto naar school rijd kom ik daar altijd voorbij
Titel: Re: Welke film(s) wil jij nog zien?
Bericht door: Caracala op 22 januari 2013, 15:12:59
Inderdaad, de Metropolis.  :D
Titel: Re: Welke film(s) wil jij nog zien?
Bericht door: Epidi op 31 januari 2013, 09:29:17
Django Unchained lijkt me ook goed, wil ook nog eens zien.
Titel: Re: Welke film(s) wil jij nog zien?
Bericht door: Morana op 31 januari 2013, 12:38:39
Ja die wil ik ook zien! En het stomme vriendje gaat vanavond met vrienden erheen :(
Titel: Re: Welke film(s) wil jij nog zien?
Bericht door: Meister op 31 januari 2013, 18:48:43
En jij mag niet mee :o? Hoeft Zoë niet te proberen bij mij hoor  (6)
Titel: Re: Welke film(s) wil jij nog zien?
Bericht door: Morana op 2 februari 2013, 12:04:05
Nuja, als ik in Utrecht was had ik vast meegegaan, maar ik zat in Spijkenisse vanwege mijn stage en concert in Rotterdam :-\

Maar ik ga dan wel andere mensen zoeken om mee te gaan :P
Titel: Re: Welke film(s) wil jij nog zien?
Bericht door: Jannes op 5 februari 2013, 15:04:56
OZ: The Great and Powerful
Lijkt me echt leuk  :)
Titel: Re: Welke film(s) wil jij nog zien?
Bericht door: Simile op 5 februari 2013, 15:16:01
Django heb ik gezien. Soms heel grappig, soms echt megagrof dat ik eigenlijk niet meer wilde kijken sommige stukken. Er zijn zelfs mensen weggelopen. Op eigen risico dus :P.

Ik wil zelf Anna Karenina zien. Aangezien ik me niet door dat boek kan worstelen XD.
Titel: Re: Welke film(s) wil jij nog zien?
Bericht door: Kakie op 5 februari 2013, 16:06:52
Django, Martyrs, Titanic  :o
Titel: Re: Welke film(s) wil jij nog zien?
Bericht door: LittleWeird op 5 februari 2013, 16:45:49
Django en de Hobbit nog steeds XD
Titel: Re: Welke film(s) wil jij nog zien?
Bericht door: Insanity op 5 februari 2013, 16:57:43
Texas Chainsaw
Titel: Re: Welke film(s) wil jij nog zien?
Bericht door: Rain op 9 februari 2013, 21:51:31
Hier ook nog steeds The Hobbit XD maar geen idee of dat nog gaat lukken voor hij uit de bios is.
Titel: Re: Welke film(s) wil jij nog zien?
Bericht door: Ralmuski op 10 februari 2013, 02:10:06
Citaat van: Rain op  9 februari 2013, 21:51:31
Hier ook nog steeds The Hobbit XD maar geen idee of dat nog gaat lukken voor hij uit de bios is.

Dan kom je hier toch kijken, hij gaat de 22e pas in première...  ::)
Titel: Re: Welke film(s) wil jij nog zien?
Bericht door: Maedhros op 22 februari 2013, 23:47:58
Ik wil de film 'Lore' wel eens zien

Een soort roadmovie film met als hoofdpersonages de Lore (hence the name van de film) dochter van een nazi-functionaris die na de val van het Derde Rijk gearresteerd wordt ofzo (de functionaris, niet de dochter) en een Joodse jongen, Thomas; aangezien Lore nu eenmaal gelooft in de nazi-propaganda heeft ze het niet echt op Thomas.
Voor de een of andere reden denk ik door die hele setting dat ze op het einde seks gaan hebben (ik bedoel: een film met 2 personages van tegenovergesteld geslacht die een hekel aan elkaar hebben komt bijna gegarandeerd erop neer dat ze aan het einde een relatie hebben :P)

de film heeft meerdere internationale filmprijzen gewonnen
Titel: Re: Welke film(s) wil jij nog zien?
Bericht door: Selinde op 2 maart 2013, 13:35:58
Life Of Pi hoor ik steeds allemaal positieve dingen over, dus ik wil proberen hem nog gauw te gaan zien voordat hij de bios uit is! :)

Les Miserables ook, maar die kijk ik wel een keertje thuis. (huren natuurlijk (A) )
Titel: Re: Welke film(s) wil jij nog zien?
Bericht door: Germelia op 4 maart 2013, 16:02:02
Ik vond Life of Pi er fantastisch uitzien, maar verder tegenvallen qua verhaal (beetje  vaag). Les miserables was fantastisch!

Ik wil nog zien... The Impossible.
Titel: Re: Welke film(s) wil jij nog zien?
Bericht door: Floris op 4 maart 2013, 17:29:06
Ik denk dat Life of Pi wat minder vaag is als je het verhaal al kent (en uitentreure hebt geanalyseerd met Engels 5 uur in de week >.>)
Titel: Re: Welke film(s) wil jij nog zien?
Bericht door: Germelia op 4 maart 2013, 18:48:38
Ik heb het boek gelezen en ik vond het nog steeds vaag ;)
Titel: Re: Welke film(s) wil jij nog zien?
Bericht door: Selinde op 5 maart 2013, 08:41:08
Ik heb het boek gelezen (niet uitentreuren geanalyseerd gelukkig ;) ), en vond het awesome! Maar inderdaad, ik ga vooral omdat ik veel positieve dingen heb gehoord over hoe het eruit ziet en zo, daarom wil ik hem juist in de bios zien ;) Maar vanavond ga ik erheen, dus we zien wel even wat ik ervan ga vinden! :)
Titel: Re: Welke film(s) wil jij nog zien?
Bericht door: Maedhros op 12 juni 2013, 16:45:48
Ik wil van zodra de examenperiode voorbij is meteen 'Star Trek into Darkness' zien :D
Titel: Re: Welke film(s) wil jij nog zien?
Bericht door: Nobody op 14 juni 2013, 02:41:46
Hang Over III lijkt me echt lache!
Titel: Re: Welke film(s) wil jij nog zien?
Bericht door: Ralmuski op 14 juni 2013, 07:32:38
Citaat van: Maedhros op 12 juni 2013, 16:45:48
Ik wil van zodra de examenperiode voorbij is meteen 'Star Trek into Darkness' zien :D

Hij is nice ja.  8)
Titel: Re: Welke film(s) wil jij nog zien?
Bericht door: Maedhros op 25 juni 2013, 17:57:49
Volgende week dinsdag is het zover, dan kan ik eindelijk 'Star Trek into Darkness' zien (ik wilde eerst zaterdag, maar die is al volzet, dinsdag is de eerstvolgende waar er nog plaats was)

Obviously heb ik dan maar ineens al een ticket gekocht