Nieuws:

Heb je problemen met het forum? Contacteer Shaddow, redeast of yasu.

Hoofdmenu

Welke film(s) wil jij nog zien?

Gestart door Jnusch, 26 februari 2010, 19:38:35

Vorige topic - Volgende topic

Linqy


basjebooi

x-men first class
en mijn opa is een bankrover

Ralmuski

Die Italiaanse film over de Paus die er tussenuit knijpt. Lijkt me geweldig. :P

emmiehoek

ik wil the three musketeers ECHT zien! :D

*kickt op schermende mannen ^-^ *

Een lach op je lippen, alsof je zeggen wil: "Ik ben het maar..." <3

Geebster

Citaat van: emmiehoek op 16 oktober 2011, 20:22:57
ik wil the three musketeers ECHT zien! :D

*kickt op schermende mannen ^-^ *

ik wil die ook zien want Orlando speelt er in  (A)

emmiehoek

Citaat van: Geebster op 16 oktober 2011, 20:34:22
ik wil die ook zien want Orlando speelt er in  (A)

das ook een zeer fijne bijkomstigheid (A)

Een lach op je lippen, alsof je zeggen wil: "Ik ben het maar..." <3

Ralmuski

Citaat van: Ralmuski op 16 oktober 2011, 14:32:16
Die Italiaanse film over de Paus die er tussenuit knijpt. Lijkt me geweldig. :P

Habemus Papam heet ie dus. Ga vd week eens kijken hier in de verkadefabriek.

Animo

Ik heb me alvast Sicko van Michael Moore besteld, over de gezondheidszorg in de VSA.
Ik kijk sowieso vrij weinig films, behalve als ze een "O, dat wist ik nog niet"-gehalte hebben...

Roandraak

Vanavond LOTR 2 en morgen LOTR 3 :D

Ik doe niet aan sarcasme, ik bén sarcasme. -!- Ik loop in 6 sloten tegelijk, 7 is te veel.

emmiehoek

the three musketeers is echt awesome, voor iedereen die daar nog naartoe wil :D

Een lach op je lippen, alsof je zeggen wil: "Ik ben het maar..." <3

Ralmuski

Voor wie hem zou willen zien: Red Cliff is vanavond op TV.  :)

Drakinnetje


Ralmuski

http://www.imdb.com/title/tt0425637/

Een Chinese historische actie/veldslagen en intrige film. Maar volgens mij is ie nu al begonnen. :P

Ik heb er toen een tijdje een ava en sig van gehad. ;)

Drakinnetje

Dat was niet van een game? :P
Even kijken dan, via andere kanalen wat voor film het is.

Ralmuski

Neuh, van een van de vier klassieke literaire werken van China. Al zijn daar ook bergen games van gemaakt later ja. :P