Nieuws:

Je vindt onze discordserver hier!

Hoofdmenu

Welke film(s) wil jij nog zien?

Gestart door Jnusch, 26 februari 2010, 19:38:35

Vorige topic - Volgende topic

Jnusch


LolaxLita

Ik wil ook Alice in Wonderland in bios , Dear John, en uuuhm vast nog wel een boel maar daar kom ik even zo een twee drie niet op hoor haha ..  :D

Oh ja en dan nog de twee komende Twilight reeks films en de volgende POTC en nog wat van Saw..  (A)

Datword wat  (A)

Vakonov

Paranormal Activity schijnt heel goed te zijn :p

Bastian

De Bourne-reeks,
Avatar, Twilight, Book of Eli

Mus

Black Snake Moan op RTL7 morgen!
You can't buy happiness but you can bloody well charge it.

Prophet

Wie iets goeds zegt, voedt zich met zijn eigen woorden, van wat hij tot stand brengt, profiteert hij zelf. (Spreuken 12 vs 14)



FA 2011 (officieus): Perfecte schoonzoon

Geebster


Mara


Zabulus

Ik moet nog steeds Pulp Fiction zien ;D

Ik wil wel, maar het komt er nooit van :D

Morana

Citaat van: Zabulus op 24 maart 2010, 11:15:07
Ik moet nog steeds Pulp Fiction zien ;D

Ik wil wel, maar het komt er nooit van :D

Dat is echt heeeeeel slecht dat je die nog niet hebt gezien :o

Drakinnetje

Ik wil nog steeds dr parnassus zien, ik wou niet naar de bios en de enige goede die ik kon vinden was in het spaans

Jnusch

Woh, ja, Pulp Fiction moet ik ook nog zien, maar ik haat Uma Thurman :P
en The Imaginarium wil ik ook nog zien :o

Insanity

Hostel,

Zal komende week wel worden :D

Prophet

Ik wil The Dark Knight ook wel eens zien...
Wie iets goeds zegt, voedt zich met zijn eigen woorden, van wat hij tot stand brengt, profiteert hij zelf. (Spreuken 12 vs 14)



FA 2011 (officieus): Perfecte schoonzoon

Vakonov

Hebbie die nog nooit gezien?
ga je schamen x)