Nieuws:

Heb je problemen met het forum? Contacteer Shaddow, redeast of yasu.

Hoofdmenu

Welke film(s) wil jij nog zien?

Gestart door Jnusch, 26 februari 2010, 19:38:35

Vorige topic - Volgende topic

Ramoth

Harry Poter 7.1 dan toch. Hoewel hij vrij matige kritieken kreeg

Ralmuski the Sage

Ik ga zo naar New Kids Turbo. :P
De officiële première hier in Den Bosch. Altijd leuk met rode lopers enzo.  8)
Before you embark on a journey of revenge, dig two graves.

serhat

ik wil nog harry potter deel 7 part 1 zien.:P

Alleen ik weet niet wanneer.:S


Met dank aan Moonzzz

Prophet

Wie iets goeds zegt, voedt zich met zijn eigen woorden, van wat hij tot stand brengt, profiteert hij zelf. (Spreuken 12 vs 14)



FA 2011 (officieus): Perfecte schoonzoon

serhat



Met dank aan Moonzzz


Ralmuski


007N

Rob roy. Heb hem voor de helft gezien nu wil ik graag de rest zien.

harry potter is mooi. mooier dan deel 6.

Kakie

Ik ga vrijdag met de halve klas naar New Kids turbo. In de cinemec. In de grote zaal :D Dat word lachen :D

Vakonov

Ik zou willen dat ze Het verloren Symbool van Dan Brown zouden verfilmen :(
Dat zou echt zo'n epische film worden...

*EDIT*

Ja dus, 2012 :D

Mus

Anywhere the wind blows van Tom Barman (heeeeel lang geleden al eens gezien, maar ik weet er niets meer van
You can't buy happiness but you can bloody well charge it.

Jnusch

It's all gone Pete Tong! En ik heb 'm nu, dus dat moet snel eens gebeuren :P

Mus

Serieus! Hoe kom je eraan? Ik ben de mijne nog steeds kwijt :(
En laat me weten wat je ervan vond
You can't buy happiness but you can bloody well charge it.

Jnusch

Gewoon, gekocht :P Was zo'n actie van de NRC en dan kon je DVD's kopen met 1 gratis erbij, en deze zat dus bij een andere, (enige reden dat ik die kocht dus)

Mus

Ik ga Marktplaats wel afstruinen..

Damnit. Ik ga echt NOOIT meer films uitlenen.
Ben ook nog steeds 2 films van Pirates kwijt :(
You can't buy happiness but you can bloody well charge it.