Nieuws:

Welkom op het nieuwe locatie van het forum
Op dit moment wordt de .nl website doorgestuurd naar de .be website.

Hoofdmenu

Welke film(s) wil jij nog zien?

Gestart door Jnusch, 26 februari 2010, 19:38:35

Vorige topic - Volgende topic

LoveRalph


Ravenny

Citaat van: LoveRalph op  4 juni 2011, 17:08:10
De nieuwe Pirates :(

Die ga ik vanavond zien :D, hoop dat hij goed is!



SJVeenstra


Heartless


Insanity


yago


CoOkii

Awesomeness.

LoveRalph


maartenrambo


"Then we'll have to out on Tauntauns"
-- Han Solo
Rollen van mij

LoveRalph

Brother Bear 2, net besteld op Bol, dus een keer kijken als ik tijd heb! :) Liefst vandaag ofzo (A)

nielsboy


maartenrambo


"Then we'll have to out on Tauntauns"
-- Han Solo
Rollen van mij

Kakie

Forrest Gump

Tom Hanks kan leuk zijn, maar geen enkele van zijn films heeft een goede trailer.  XD