Nieuws:

Je vindt onze discordserver hier!

Hoofdmenu

Welke film(s) wil jij nog zien?

Gestart door Jnusch, 26 februari 2010, 19:38:35

Vorige topic - Volgende topic

Epic

Ja ik heb hem nu gezien :D vond hem wel ingewikkeld maar wel goed eigenlijk  (A)


Don't worry,Be happy

Nobody

Het was wel leuk voor een keertje.. niet voor de 2de keer :P
Weet je wat ik nog wil zien? Legend of Korra. (als je de serie avatar last airbender nog niet hebt gezien is het aan te raden om eerst die helemaal af te kijken)!!
404 Error - body not found

Zabulus

Dat is echter geen film Nobody  ;)

Femsel

Ik wil Frankenweenie erg graag zien! Iemand die hem we al heeft gezien?
Look up through the trees to feel as small as you can, you hear the clocks counting down...
 

Ralmuski

Nee! ik wil hem ook zien. Maar kon hem ook bij A. Li niet vinden. :(

Epidi


Alexxje


MvM

Ik schaam me een beetje dat ik de nieuwe James Bond film nog niet heb gezien.

Toch snel maar weer eens naar de bioscoop gaan! ::)

En The Hobbit lijkt me ook een mooie film!

maartenrambo

The Hobbit 3d( ga ik vanmiddag heen :D)En wil  Jurassic park  4 zien

"Then we'll have to out on Tauntauns"
-- Han Solo
Rollen van mij

Gait

Ik zou Les Misserable wel willen zien. Ik schaam me, maar ken het verhaal helemaal niet, maar het lijkt me gewoon mooie film :P

Ralmuski

Citaat van: MvM op 28 november 2012, 12:28:18
Ik schaam me een beetje dat ik de nieuwe James Bond film nog niet heb gezien.


Die gaat hier over 9 dagen in première. :D

Prue

Citaat van: Gait op 12 januari 2013, 11:27:17
Ik zou Les Misserable wel willen zien. Ik schaam me, maar ken het verhaal helemaal niet, maar het lijkt me gewoon mooie film :P

Ja die wil ik ook zien, alleen maar goede dingen hoor ik er over.

emmiehoek

ìk wil er ook echt heel graag heen!
alleen nog even iemand vinden om mee te slepen.. :P

Een lach op je lippen, alsof je zeggen wil: "Ik ben het maar..." <3

t4nd

Citaat van: maartenrambo op 12 januari 2013, 08:56:21
The Hobbit 3d( ga ik vanmiddag heen :D)En wil  Jurassic park  4 zien

Komt er een Jurassic park 4 :o

Ik moet nog naar de Hobbit gaan, Django Unchained, Wreck-it Ralph zou ik ook wel willen zien en Life of Pi ziet er ook goed uit... So many good movies, so little time :'(.
∞ National Sarcasm Society ∞ Like we need your support. ∞

Maedhros

had ik ook gezien, er was reclame over in de inkomhal van de cinema toen ik daar was om The Hobbit te zien
River Song: "Apollo 11 is your secret weapon?"

The Doctor: "No, no, it's not Apollo 11; that would be silly. It's Neil Armstrong's foot!"