Nieuws:

Welkom op het nieuwe locatie van het forum
Op dit moment wordt de .nl website doorgestuurd naar de .be website.

Hoofdmenu

Welke film(s) wil jij nog zien?

Gestart door Jnusch, 26 februari 2010, 19:38:35

Vorige topic - Volgende topic

Erwipro

Ik wil eigenlijk Alles is Liefde nog zien met de vriendin :D Is 'ie de moeite waard? :P

emmiehoek


Een lach op je lippen, alsof je zeggen wil: "Ik ben het maar..." <3

Meister


"Where ignorance is bliss, 'tis folly to be wise."

emmiehoek

jawel, hij is echt geniaal!!
met thomas acda en carice van houten, en nog meer van die bekende koppen, super leuk! :D

Een lach op je lippen, alsof je zeggen wil: "Ik ben het maar..." <3

Geebster

Zeker doen!
Echt een aanrader en hij is zooo grappig

Ik weet het zeker:
Je lacht de haren van je zak  XD  *om even een leuke alles is liefde uitspraak te doen :P*

emmiehoek


Een lach op je lippen, alsof je zeggen wil: "Ik ben het maar..." <3

Ralmuski

Ik zou ff wachten tot het bijna Sinterklaas is, dan klopt het nog en dan is ie beter te doen. ;)

Floris

Jaaa leuk :D

En Erik, niet zo zeuren. :P

emmiehoek

ik wil amelie nog steeds een keer kijken..
ik kan die muziek dromen (mijn zus speelt die stukken regelmatig), maar heb de film die erbij hoort nog nooit gezien...

Een lach op je lippen, alsof je zeggen wil: "Ik ben het maar..." <3

Geebster

Citaat van: Ralmuski op  4 november 2011, 18:37:59
Ik zou ff wachten tot het bijna Sinterklaas is, dan klopt het nog en dan is ie beter te doen. ;)

Ach volgende week zaterdag komt ie al in het land  ;D

Ralmuski

Citaat van: Geebster op  5 november 2011, 00:47:23
Ach volgende week zaterdag komt ie al in het land  ;D

Even wachten dus nog. ;)

En snel doen Emmie! Amelie (of Le fabuleux destin d'Amelie Poulain zoals ie officieel heet) moet je een keer gezien hebben.



emmiehoek

yes, sir!
maar vanavond naar de schouwburg, en morgen naar r'dam met een vriendin, dus misschien vandeweek ergens :P

Een lach op je lippen, alsof je zeggen wil: "Ik ben het maar..." <3

Caracala

Puss in Boots.
Vandaag in première, morgen zelf zien.  :D

Roandraak

THE HUNGERGAMES
*trailer gezien en wil er heen*

Ik doe niet aan sarcasme, ik bén sarcasme. -!- Ik loop in 6 sloten tegelijk, 7 is te veel.

Ralmuski