Nieuws:

Heb je problemen met het forum? Contacteer Shaddow, redeast of yasu.

Hoofdmenu

Welke film(s) wil jij nog zien?

Gestart door Jnusch, 26 februari 2010, 19:38:35

Vorige topic - Volgende topic

Zabulus

Citaat van: Morana op 24 maart 2010, 12:37:04
Dat is echt heeeeeel slecht dat je die nog niet hebt gezien :o
Ik weet het :(

Remus457

How to train a dragon. IN 3D!!!
zondag ga ik m kijken :D
lijkt me een vette film :P

Drakinnetje

(heeft die al op de pc staan en stukjes gezien)
Maar die stukjes zagen er leuk ui, dus veel plezier zondag Remus.
Wel in het Engels hoop ik?

Vakonov

*Heeft gisteren paranormal activity gekocht*
Iemand die al gezien?

Jnusch

Citaat van: Remus457 op 10 april 2010, 00:47:36
How to train a dragon. IN 3D!!!
zondag ga ik m kijken :D
lijkt me een vette film :P
Die lijkt me cool :D

en PA moet ik nog kijken...

Mara

Die ene   :)
Maar ik weet niet meer hoe hij heet en ook niet meer waar hij over gaat  ::)

Drakinnetje

o ja die, die wil ik ook nog zien

Mara

Ja, die lijkt me echt mooi hoor!  :D

Remus457

Citaat van: Drakinnetje op 10 april 2010, 00:56:57
(heeft die al op de pc staan en stukjes gezien)
Maar die stukjes zagen er leuk ui, dus veel plezier zondag Remus.
Wel in het Engels hoop ik?
AAARG ging niet door. Stomme Marathon in Rotterdam waardoor je de stad niet eens meer in kunt komen.
En dat was de enige bioscoop die nog enigszins in de buurt zit die die film in het ENGELS en 3D draaide.
Hij staat geplanned op over 3 weken :p
volgende week konden er een paar niet, over 2 weken is de EFF en dan zijn we daar dus.

Rob


Jnusch

Net film van Spike Jonze gezien, nu wil ik Where the wild things are helemaal graag zien :P

Jnusch


Mus

You can't buy happiness but you can bloody well charge it.

Jnusch

Beastly, zelfs al speelt Vanessa Hudgens erin en is de plot echt té voorspelbaar (A)

Ivolod