Nieuws:

Je vindt onze discordserver hier!

Hoofdmenu

Welke film(s) wil jij nog zien?

Gestart door Jnusch, 26 februari 2010, 19:38:35

Vorige topic - Volgende topic

KatyBlue

Mary And Max wil ik wel eens zien :D
iemand al van gehoord met die kleipoppetjes
ze zeggen dat die goed was  :)

Jnusch

Harry Potter 7.1 (A)
Net de trailer gezien :P

Mara

Ik heb nu al met 3 verschillende groepjes mensen afgesproken naar HP 7 te gaan ::)

Jnusch

Black Swan
http://www.rottentomatoes.com/m/black_swan_2010/trailers/11118534
Natalie Portman is zo cool :D en Vincent Cassel ook (wat me nog aan een andere film doet denken met hem die ik ook wil zien)

Jnusch

Ohja, Mesrine, maar die is in 2 delen ofzo :-\

Vakonov


zilver

green zone,
harry potter 7.1 en later 2 natuurlijk.

Zabulus

Citaat van: zilver op 28 september 2010, 13:49:25
green zone,
harry potter 7.1 en later 2 natuurlijk.
Hier een 'preview'  (A)


Vakonov

Ik ga binnenkort naar Jackass 3D (Gewoon omdat het kan) en wss ook naar Sint :P

Jnusch


Mara

Ik vind dat ik vrijkaartjes voor Sint moet krijgen omdat er één scene vlak bij mij is opgenomen.
En ik wil Harry Potter zien en Back to the Future nog een keer.

Ivolod

Ja, Back To The Future :D
En Life Of Brian :D

Mara

Citaat van: Ivolod op 20 oktober 2010, 10:02:18
En Life Of Brian :D

Ohja, die ook nog inderdaad :D
En ik wil LotR nog een keer zien, en Uhe Game :D

Ivolod

LotR kun je gewoon altijd zien, zolang het maar niet meer dan twee keer per jaar of zo is :D

Net als Harry Potter eigenlijk :P