Nieuws:

Heb je problemen met het forum? Contacteer Shaddow, redeast of yasu.

Hoofdmenu

Welke film(s) wil jij nog zien?

Gestart door Jnusch, 26 februari 2010, 19:38:35

Vorige topic - Volgende topic

Mara

Citaat van: Ivolod op 20 oktober 2010, 12:24:10
LotR kun je gewoon altijd zien, zolang het maar niet meer dan twee keer per jaar of zo is :D

Net als Harry Potter eigenlijk :P

Harry Potter 7 niet ::)

Ivolod

Citaat van: Mara op 20 oktober 2010, 13:06:33
Harry Potter 7 niet ::)

Nja, ik bedoel eigenlijk, dat zijn films die ik altijd wel leuk vind om te kijken, terwijl er ook films zijn waar je soms even geen zin in hebt of zo (A)

Mara

Back to the Future vind ik ook altijd leuk om te kijken :D

Ivolod

Maar daar kan ik nog niet over oordelen (A)

Mara

Maar dat is wel zo :D

Ik wil Titanic ook nog een keer zien trouwens. Maar die kijk ik alleen maar als ik ziek ben (A)

Jnusch


Floris


Jnusch


Floris


Geebster


Rietjew

Sint!!! (maar die is 16+ en ik ben 15 1/2 ...:( maar ik sneak wel ff naar binnen  (A))
En ik wil naar HP 7 :D:D
en morgenrood  :-[

Vakonov

Sint, maar mijn broertje zegt dat het een zaadfilm is :(

Ravenny

Citaat van: Vakonov op 15 november 2010, 22:12:47
Sint, maar mijn broertje zegt dat het een zaadfilm is :(

Haha, ik vond hem eigenlijk echt slecht. Als je met een paar vrienden kunt gaan is het wel echt melig, gewoon droge humor :P.

Prophet

De nieuwe Narnia, ik kan niet wachten :D
Wie iets goeds zegt, voedt zich met zijn eigen woorden, van wat hij tot stand brengt, profiteert hij zelf. (Spreuken 12 vs 14)



FA 2011 (officieus): Perfecte schoonzoon

Arende

hp7 schijnt zooooo goed te zijn
6 was echt kak
en gelukkig ga ik er vanavond heen :o