Nieuws:

Welkom op het nieuwe locatie van het forum
Op dit moment wordt de .nl website doorgestuurd naar de .be website.

Hoofdmenu

Welke film(s) wil jij nog zien?

Gestart door Jnusch, 26 februari 2010, 19:38:35

Vorige topic - Volgende topic

yago

Citaat van: roandraak op 17 november 2011, 13:26:17
THE HUNGERGAMES
*trailer gezien en wil er heen*

Trailer ook gezien gezien, ziet er echt héél goed uit  :o Voor een jeugdboek dat verfilmd word dan toch.

Skunki

the other boyeln girl..

weet iemand of hij leuk is? :D

Roandraak

Citaat van: yago op 20 november 2011, 00:20:09
Trailer ook gezien gezien, ziet er echt héél goed uit  :o Voor een jeugdboek dat verfilmd word dan toch.
Jeugd?
Moeder werkt in boekwinkel en zegt dat dit al onder de adolescenten valt. Evenals de grijze jager. Wordt gelezen door volwassenen, maar ook door kinderen :).


*Wil Anonymus kijken, over Shakespeare*

Ik doe niet aan sarcasme, ik bén sarcasme. -!- Ik loop in 6 sloten tegelijk, 7 is te veel.

yago

Citaat van: roandraak op 14 december 2011, 18:52:47
Jeugd?
Moeder werkt in boekwinkel en zegt dat dit al onder de adolescenten valt. Evenals de grijze jager. Wordt gelezen door volwassenen, maar ook door kinderen :).


*Wil Anonymus kijken, over Shakespeare*

Tsja, jeugd is iets anders dan kinderen he. Ik denk dat doelgroep ongeveer 14-25 is of zo. DUs dat noem ik nog jeugd  (A)

Floris


Erwipro

Komende vakantie wil ik met Marie Elise heel veel films zien :D
- Almost Famous
- Walk the Line
- Dear John
- The King's Speech
- Save the Last Dance
En dan is er nog een lijst van 11 films, waaruit we nog moeten kiezen, want om ze allemaal te gaan kijken lukt toch niet. :P

Skunki


Maedhros

The Hobbit - There and back again

Alleen jammer dat het nog een jaar duurt voor die in de cinema's komt

De trailer is er al wel=

River Song: "Apollo 11 is your secret weapon?"

The Doctor: "No, no, it's not Apollo 11; that would be silly. It's Neil Armstrong's foot!"

fannieklm

jaaa, daar wil ik ook heen.....
*zet wachtmodus maar aan....*

Ralinde

Jaaaaaa, die wil ik ook zien!

En iets meer 'in deze tijd': Nova Zembla lijkt me heel mooi, dus die wil ik eigenlijk wel zien.

Drakinnetje

Nova Zembla is mooi, maar dan wel voor een Nederlandse film, verwacht er dus ook weer niet al te veel van ;)

Ik wil graag The Rum Diary en Hysteria zien + de 2 films die volgen op Män Som Hatar Kvinnor (mannen die vrouwen haten)

Ralmuski

Haha, 5 januari gaat de film ook in Duitsland in Première. New Kids Nitro dus. En dan deze qoute erbij, heerlijk, haha.
CiteerOok Corrie Konings zong de Duitse versie van de titelsong, Hoeren neuken nooit meer werken, zelf in: 'Huren Bumsen Nie Mehr Schuften'.

Ik wil de Duitse versie ook zien! XD

Femsel

Look up through the trees to feel as small as you can, you hear the clocks counting down...
 

nielsboy


Ralmuski

Citaat van: Femsel op 30 december 2011, 10:18:44
Ik wil Puss in boots zien!

Ik ook! Maar die draaide niet in China en nu heb ik er geen geld meer voor. :P