Nieuws:

Welkom op het nieuwe locatie van het forum
Op dit moment wordt de .nl website doorgestuurd naar de .be website.

Hoofdmenu

Welke film(s) wil jij nog zien?

Gestart door Jnusch, 26 februari 2010, 19:38:35

Vorige topic - Volgende topic

CoOkii

Maar de nieuste Saw's zijn niet eens eng meer   :o
Ik heb me dus laten overhalen er een paar te kijken
Awesomeness.

LoveRalph

Citaat van: CoOkii op 20 januari 2011, 19:25:45
Maar de nieuste Saw's zijn niet eens eng meer   :o
Ik heb me dus laten overhalen er een paar te kijken
Ze zijn sws niet eng xD

CoOkii

Awesomeness.

LoveRalph

Het is! Maar het verhaal is gewoon te awesome en het is best vet om te zien wat ze allemaal bedenken xD
Gothica is ook vet :P En The Grudge <3

Caracala


CoOkii

Hihi, ik hen een lijstje gemaakt met films die ik nog moet/wil zien. Het zijn er alleen een beetje veel, zo'n 134 om precies te zijn  XD

Jemig, wvw typt raar de laatste tijd  :o
Awesomeness.

Kakie

Wauw :o
Mag ik dat lijstje? :o

Dan heb ik wat te doen. En weet ik gelijk weer wat films om te kijken :D

CoOkii

Als ik het allemaal over hb getypt ben je de eerste  :P ::)
Awesomeness.

Floris

#248


DIE :D

LoveRalph


Floris


Erwipro


Floris

Mja, ik heb de full trailer in de bios gezien, die was ook wel wat duidelijker :P

Kakie

Ik hoop niet dat je naar de bios gaat voor een trailer?  ::) :P

Floris