Nieuws:

Je vindt onze discordserver hier!

Hoofdmenu

Welke film(s) wil jij nog zien?

Gestart door Jnusch, 26 februari 2010, 19:38:35

Vorige topic - Volgende topic

Femsel

Ja, ik moet eerst ook weer geld hebben wil ik kunnen gaan.  XD
Look up through the trees to feel as small as you can, you hear the clocks counting down...
 

Floris

<3 The Hobbit. En het worden 2 films :D

yago

Hunger Games is uit, en volgens de recensies die ik gelezen heb is hij echt goed  :D En veel bloed  :D Ik ga zaterdag pas  :(

Prophet

Citaat van: yago op 22 maart 2012, 11:42:48
Hunger Games is uit, en volgens de recensies die ik gelezen heb is hij echt goed  :D En veel bloed  :D Ik ga zaterdag pas  :(
Die wil ik ook nog zien ja, misschien volgend weekend eens kijken...
Wie iets goeds zegt, voedt zich met zijn eigen woorden, van wat hij tot stand brengt, profiteert hij zelf. (Spreuken 12 vs 14)



FA 2011 (officieus): Perfecte schoonzoon

Mara

Jaaaa, Hunger Games ga ik hopelijk heel binnenkort met zusjelief en misschien papa ook naartoe.

*zin in* :D

Roandraak

Denk dat ik saw VI nog niet gezien heb?

En ik wil alle Final destination na I nog kijken.

Ik doe niet aan sarcasme, ik bén sarcasme. -!- Ik loop in 6 sloten tegelijk, 7 is te veel.

Femsel

Look up through the trees to feel as small as you can, you hear the clocks counting down...
 

Heartless


Nobody

Poeh, ik heb een hele lijst! Maar binnekort wil ik deze 2 zien:

een film uit de jaren 80: The shining. Zo'n apart psychologische horror film of zo.
(trailer moet je niet kijken, is totaal anders dan het film heb ik gehoord)

en een film uit 2011: we need to talk about kevin. Ook horror. of zo.

404 Error - body not found

Roandraak

Ik ga vanavond naar de hongerspelen!
*Jammer dat het voor CKV is*

Ik doe niet aan sarcasme, ik bén sarcasme. -!- Ik loop in 6 sloten tegelijk, 7 is te veel.

Epidi

Avengers!
En daar ga ik zondag heen  :D

Epic



Don't worry,Be happy

Nobody

haha, ik voelde me aangesproken.. heb de trailer bekeken en weet je.. die wil ik eigenlijk ook zien!!



Dank voor de tip ;)

EDIT: Full movie gevonden op youtube!

404 Error - body not found

Epic

Ziet er me echt een leuke film uit om te zien  XD


Don't worry,Be happy

Nobody

Citaat van: Epic op 28 april 2012, 21:31:21
Ziet er me echt een leuke film uit om te zien  XD

Ben je m ook aan het bekijken? Ik heb net de helft gezien, daarna moest ik eten. nu ga ik m verder kijken!
404 Error - body not found