Nieuws:

Welkom op het nieuwe locatie van het forum
Op dit moment wordt de .nl website doorgestuurd naar de .be website.

Hoofdmenu

Welke film(s) wil jij nog zien?

Gestart door Jnusch, 26 februari 2010, 19:38:35

Vorige topic - Volgende topic

Ralinde

Citaat van: emmiehoek op 16 oktober 2011, 20:22:57
ik wil the three musketeers ECHT zien! :D

*kickt op schermende mannen ^-^ *

Hehe die wil ik ook nog zien ja. Zaten in de bios bij HP7.2 toen er voorstukje van kwam. Dus ik tegen mijn zusje: 'Oeh kostuumdrama en leuke mannen, dat wil ik niet missen.'  ^-^ Begint ze te lachen.. ???

emmiehoek

Citaat van: Ralinde op 22 oktober 2011, 01:39:02
Hehe die wil ik ook nog zien ja. Zaten in de bios bij HP7.2 toen er voorstukje van kwam. Dus ik tegen mijn zusje: 'Oeh kostuumdrama en leuke mannen, dat wil ik niet missen.'  ^-^ Begint ze te lachen.. ???

wat flauw :P

ik heb hem inmiddels al gezien,en ik zal me wel gewillig opofferen om ze voor mezelf te houden, en jullie die lelijke mannen te besparen (A)

Een lach op je lippen, alsof je zeggen wil: "Ik ben het maar..." <3

FavouriteNightmare

Ik wil de laatste HP & Pirates nog zien! En zeker the Hunger Games als-ie uit komt.
Verder... Uhm. Ja er zijn er wel meerdere... Kom er alleen zelden aan toe o0"

Markm

Ik ga vanavond maar eens How To Train Your Dragon kijken :D

Morana

Citaat van: Ralinde op 22 oktober 2011, 01:39:02
Hehe die wil ik ook nog zien ja. Zaten in de bios bij HP7.2 toen er voorstukje van kwam. Dus ik tegen mijn zusje: 'Oeh kostuumdrama en leuke mannen, dat wil ik niet missen.'  ^-^ Begint ze te lachen.. ???
Houdt ze niet van kostuumdrama's en mooie manne? :o

Citaat van: Markm op  1 november 2011, 16:01:13
Ik ga vanavond maar eens How To Train Your Dragon kijken :D
Die is awesome! :D

Markm

Ja. Weet ik :P
Maar stiekem heb ik hem nog steeds niet gezien :-[

emmiehoek


Een lach op je lippen, alsof je zeggen wil: "Ik ben het maar..." <3

Morana

Ik ga Æslet kijken binnenkort, want die heb ik vrijdag gekocht :P Een Deense film over de ezel uit Shrek. Volgens mij niet in andere (dan Scandinavische) landen verschenen.. maf eigenlijk wel..

Dixie

#323
Oh COOL :D
Is dat wel in het engels?

Hmm deze?


Ralmuski

Ik word er niet echt enthousiast van eerlijk gezegd.

Dixie

Nee, ik vond hem ook al tegenvallen! Ik dacht echt YESSS Donkey :D Maar deze trailer heeft helemaal geen van zijn 'domme' momentjes erin zitten en erg grappig lijkt hij me niet :P
Is het wel Donkey eigenlijk XD

Stefano

Tis toch niet dezelde Donkey als die van Shrek :P

Ralmuski

Nee, hij moet er op lijken, maar hij is het niet. Ze zeggen ook ergens, "by the producers who have seen Shrek." oid, dus niet echt dezelfde. Naja, veel plezier met kijken Annemieke! :D

Linqy

Jongens, het is de film over Don Quichot alleen freaky gespeld :P

Ralmuski

Citaat van: Linqy op  2 november 2011, 15:51:07
Jongens, het is de film over Don Quichot alleen freaky gespeld :P

I know. Maar ze vernoemen zelf Shrek en tekenen vervolgens hun ezeltje heel erg als Donkey uit Shrek. Dan moeten ze niet raar opkijken van de vergelijking. :P