Nieuws:

Welkom op het nieuwe locatie van het forum
Op dit moment wordt de .nl website doorgestuurd naar de .be website.

Hoofdmenu

Welke film(s) wil jij nog zien?

Gestart door Jnusch, 26 februari 2010, 19:38:35

Vorige topic - Volgende topic

Jnusch


CoOkii

Awesomeness.

Floris

Citaat van: Jnusch op 25 februari 2011, 18:54:36
Tron was lame :(

Aw jammer :( Hij leek me ook best leuk, totdat ik de recensies las ::)

Drakinnetje

De oude tron is wel leuk, die kan je altijd nog gaan zien?

En ik wil deze zien:






LoveRalph


CoOkii

Awesomeness.

Ilsette

Black Swan en Gooische Vrouwen!

CoOkii

Awesomeness.

Drakinnetje

Sonny Boy lijkt me ook wel een boeiende film, en nu zet ik Rubber erbij op het lijstje, een horrorfilm met in de hoofdrol een autoband.

CoOkii

Citaat van: Drakinnetje op 25 maart 2011, 18:44:18
Sonny Boy lijkt me ook wel een boeiende film, en nu zet ik Rubber erbij op het lijstje, een horrorfilm met in de hoofdrol een autoband.

Lol  :P

Wat is er zo leuk aan 'I am Number four?'
Al mijn klasgenooten willen er heen  ::)
Awesomeness.

Drakinnetje

lol inderdaad, want Rubber wordt ook in het genre Humor geplaatst. de trailer laat wel alleen de horrorstukjes zien.
Maar ik heb hem sinds gister en bij het kijken hoe de kwaliteit was zag ik wel veelbelovende geinige beelden.

Floris


Devyathe

The Experiment... hopelijk as woensdag :)

en Sucker Punch wil ook wel zien.. haha die lijkt me echt raar

yago

Ik kijk nu al uit naar The hobbit: An unexpected journey, al duurt het nog 1,5 jaar voor hij uitkomt  :D

Floris

Ik wil wel naar Transformers, denk ik :P