Nieuws:

Heb je problemen met het forum? Contacteer Shaddow, redeast of yasu.

Hoofdmenu

Discussie - "Zij gelooft in mij!"

Gestart door Falsifica, 3 december 2024, 10:41:32

Vorige topic - Volgende topic

Chaosimsystem_

Citaat van: Krissy op 13 december 2024, 15:21:19
Okay. Dan even een lijstje van mezelf:

De spelers:
* Bloodwolf > scherp aan het meedenken, redelijk contact mee, zet ik voorzichtig op goed
* Carnage  > claimt neutraal (bekend in d topic)
* Castiel > priester/ ketter, aan de hand van privé gesprekken ga ik uit van priester
* Chaos
* Ingrid
* Krissy > ik spreek mezelf sowieso vrij, maar mijn eerste stem op Ramp zegt naar mijn idee dat ik geen on board slechtje ben
* Lynn
* Maarten > 2e stem op Ramp, niet onboard slecht
* RH > goed privé contact mee, zet ik voorzichtig op goed
* The Light > beslissende stem op Ramp, zeg ik op goed
* DF > als water Castiel legitiem is, dan hooguit hulpje of ketter

Ik hou Chaos, Ingrid en Lynn over. Alle drie stemden niet op Rampposi en hebben naar mijn idee niet direct iets wat voor hun spreekt. Ik hoor graag of ik wat over het hoofd zie. Op basis van gevoel neig ik naar Ingrid. Ben benieuwd wat jullie denken.

Doe geen moeite meer slecht heeft al gewonnen. Je zit helemaal fout en slecht staat voor dus of je bent mee slecht dan proficiat en anders dan heb je zelf geen punt mee.

Chaosimsystem_

Citaat van: RoodHapje op 13 december 2024, 15:00:39
Citaat van: Chaosimsystem_ op 13 december 2024, 14:17:52
Je bent goed in alles weer naar mij te draaien.
Ja heb rolclaim gedaan al geloofde je die niet prima want er is niets gebeurd inderdaad. Dan nog vertrouwen is veel gezegd en heb niet gezegd dat je welp bent. Je bent slecht want nu probeer je weer alles naar mij te zetten na vorige nacht je gefaald bent me eruit te krijgen. Je weet dat ik moeilijk te doden ben dus moet je me wel op Lynch krijgen dus zou allemaal goed oogje open houden want slecht zit dichter dan we denken.

Heb al gemerkt dat veel in prive wordt anders gezegd hier. Ook zeg je niets over het feit dat ik bij je duidelijke signalen geef van iemand slecht en je negeert dit? Nu ook negeer je weer wat ik zeg begin je weer over het welp verhaal, zijn meer slechtjes dan alleen welp.

Ik heb nog eens teruggelezen in Whatsapp, maar wat heb ik gemist dan? Wat ik teruglees over Carnage is dat ik aan jou heb gevraagd hoe het aanvoelt. Volgensmij heb ik helemaal niks genegeerd wat je over hem hebt gezegd?

Goed gespeeld meer kan ik niet zeggen. Ik ga dan ook maar lekker terug inactief zijn. Goed is te naive en slecht staat voor.
Tot morgen op het einde van het spel  :o

Krissy

Als slecht wint op basis van 1 mislukte lynch en 1 gekukte lynch dan had goed al geen kans gehad bij het begin. Gemiddeld zou goed minimaal 2 Lynches morgen mogen verpesten.

Je drukt hier een discussie aardig in de kiem op basis van argumenten die helemaal niet kloppen. Geeft mij het idee dat ik goed zit, en dat je het gevoel hebt dat ik onterecht tot die conclusies ben gekomen.

maartenrambo

Citaat van: Chaosimsystem_ op 13 december 2024, 17:09:01

De spelers:
* Bloodwolf > scherp aan het meedenken, redelijk contact mee, zet ik voorzichtig op goed
* Castiel > priester/ ketter, aan de hand van privé gesprekken ga ik uit van priester
* Chaos
* Ingrid
* Krissy > ik spreek mezelf sowieso vrij, maar mijn eerste stem op Ramp zegt naar mijn idee dat ik geen on board slechtje ben
* Lynn

Ik hou Chaos, Ingrid en Lynn over. Alle drie stemden niet op Rampposi en hebben naar mijn idee niet direct iets wat voor hun spreekt. Ik hoor graag of ik wat over het hoofd zie. Op basis van gevoel neig ik naar Ingrid. Ben benieuwd wat jullie denken.

Doe geen moeite meer slecht heeft al gewonnen. Je zit helemaal fout en slecht staat voor dus of je bent mee slecht dan proficiat en anders dan heb je zelf geen punt mee.
Hoezo heeft slecht al gewonnen?

Ik krijg door  deze reactie juist dat je de handoek in de ring gooit.
Als ik kijk  naar de levende  spelers heeft slecht nog niet de meerderheid.
al je post en  niet willen reageren op vragen   maakt dat ik  jouw naar slecht zet chaos. je stond bij mij op twijfelgeval maar als je  de handoek in de ring gaat  gooien omdat je denkt dat slechtvoor staat    kom je op mij als slechtje over. vandaar dat ik  nu  mijn stem op jouw  wil gaan zetten

"Then we'll have to out on Tauntauns"
-- Han Solo
Rollen van mij

Chaosimsystem_

Citaat van: maartenrambo op 13 december 2024, 17:16:57
Citaat van: Chaosimsystem_ op 13 december 2024, 17:09:01

De spelers:
* Chaos
* Ingrid
* Lynn

Hoezo heeft slecht al gewonnen?

Ik krijg door  deze reactie juist dat je de handoek in de ring gooit.
Als ik kijk  naar de levende  spelers heeft slecht nog niet de meerderheid.
al je post en  niet willen reageren op vragen   maakt dat ik  jouw naar slecht zet chaos. je stond bij mij op twijfelgeval maar als je  de handoek in de ring gaat  gooien omdat je denkt dat slechtvoor staat    kom je op mij als slechtje over. vandaar dat ik  nu  mijn stem op jouw  wil gaan zetten

Doe maar Maarten maar heb nog steeds geen antwoord van RH en je antwoord zelf niet. Btw meerendeel goed is inactief dus doe maar ik stop ermee. Als toch iedereen inactief is.

Dragonfly

Voor mij: Krissy, Maarten en Thelight zullen gezien hun stem op Rampposi goed zijn. Ik heb nog steeds Chaos hoog op mijn lijstje, maar ook Ingrid en ik heb echt twijfel of Castiel priester is. Zijn stem had weinig zin op dat punt en het is me nog steeds zeer onduidelijk waarom waterwork. Zou je dat willen toelichten @Castiel ?

thelight288

Gisteren vond ik chaos goed overkomen in dt, maar als ik naar stemming kijk en bw als 3e optie kwam. Ook zegt ze dat ze bij Roodhapje zegt denkt dat Carnage slecht is, maar stemt met hem mee op bloodwolf dat is dan niet logisch, verder is al benoemd door bw en krissy wat opvalt aan chaos stempatroon. Verder valt Ingrid hierin op maar castiel zet r om groen dus ik hoop dat dat klopt. Dragonfly valt ook nog op, maar is denk ik niet samen slecht met chaos of offboard. Carnage neutraal claim geloof ik wel welke alliantie die heeft gekozen is niet zeker maar ik denk niet dat we daar een wolf vinden. Castiel kan natuurlijk ketter zijn. Als er een wb was die aantal priesters had opgevraagd had fijn geweest maar geen idee of die rol erin zat. Ketter is tricky om met water te gooien, maar als er meerdere ketters zijn is t moeilijk de zeggen welke legit zijn als t mist. Dragonfly is wel gewaterd maar als ze hulpje of ketter is zegt t ook niks dus daarom heb ik Dragonfly nog wel als optie staan. Ik ben helaas wat ziek vandaag dus heb minder mensen kunnen praten dan ik hoopte. Lynn blijft ook nog over, maar vorig spel kwam ze ook pas laat in in actie. Die blijft voor mij nog onbekende factor. De rampposi stemmers schuif ik wel meeste naar goed bij. Bw denk ik toch eerder goed aangezien die naar voren werd geschoven als derde optie toen ramp Lynch werd

Chaosimsystem_

Snap niet waar al die complottheoriën ineens vandaan komen buiten vanuit slecht dan. Want niet iedereen die stemt stemt met iemand mee. Ik stemde niet op BW omdat Carnage dat deed. Had beter op Rampossi kunnen stemmen was ik zeker geen Lynch. Dit was een risico en kwam puur doordat bw en ik al heel de dag aan het zoeken waren en buiten van stem maar op Chaos kwam er geen reden dus had wel een reden om te stemmen op hem.

Chaosimsystem_

Voor de mensen die wel goed zijn Lees aub dt want je ziet toch duidelijk een trein net als vorige Lynch op mij. Wie wist mijn rol? RH wie moet er opeens dood? Ja, ik. Waarom...

Ik ben weerhamster mensen daarom mijn post ik kan niet geluncht worden dus wie hebben er baat bij mijn dood? Niet goed alleen slecht en zo is dit hun plan. Aub als ik dood ga morgen neem dit mee en zie wie al van dag één op mij stemt.

Ja, weet dat dit voor de welpen gratis voer is al was ik dan al dood waarschijnlijk want welp kon me wel killen en waarom zou ik nog zwijgen ga toch dood dus wil laatste dat ik kan om nog goed te helpen.

BloodWolf14

Ik dacht dat je zei dat Fannie gewelpt moest zijn?

RoodHapje

BloodWolf14

Oh ja dat klopt dan wel. Chaos zei dat ze dit van iemand anders gehoord had.

@Carnage hoe ben jij zo zeker dat Fannie gewelpt moet zijn? Ben je Delver met een Lijk toevallig? Anders zie ik geen mogelijkheid waarom Fannie per se gewelpt moet zijn.

Castiel.

Mijn stem op Waterwork was simpelweg vanwege zijn eigen zeer makkelijke stem. Ik twijfelde tussen Ramp en WW met mijn stem omdat Dragonfly mislukt gewaterd was.

Momenteel zijn de mensen die wat mij betreft board slecht kunnen zijn:
- Chaos
- Lynn
- Carnage (hoewel zeer onwaarschijnlijk en gewoon Neutraal)
- Dragonfly
- Ingrid

Ik vind het nu te makkelijk gaan op Chaos, hoewel zij absoluut gewoon slecht kan zijn vind ik het bijzonder dat vrijwel iedereen heg er unaniem over eens is dat zij slecht moet zijn. Er zou meer weerstand moeten zijn wat mij betreft, slecht heeft nog vrij veel spelers die toch enigsinds zouden moeten sturen. Ik ga daarom op Lynn stemmen. Dat vind ik momenteel het beste alternatief. Deze stem staat nog niet vast want ik ben met veel spelers achter de schermen in gesprek.

Wat betreft mijn vorige post, daar miste ik aardig wat info waardoor ik verkeerde conclusies trok.
Your value does not decrease based on someones inability to see your worth.

RoodHapje

Volgens mij houden veel zich stil omtrent chaos en is er in die zin niet perse unanimiteit maar durft ook niemand haar misschien openlijk te verdedigen. Lynn vind ik overigens ook goed mogelijk slecht maar het zou wel fijn zijn dat we niet teveel spreiden en er een derde dood gaat. Straks Sinterklaas met schoonfamilie maar richting deadline zal ik er weer even kunnen zijn.

BloodWolf14

Citaat van: Lynn op 12 december 2024, 21:56:08
Ik ga alvast een stem zetten.

Ik ben op nu, ik lees morgen 100% alles bij en ik kom met mijn reden voor mijn stem op Carnage.
Ik zie hier graag nog een uitleg van trouwens