Nieuws:

Welkom op het nieuwe locatie van het forum
Op dit moment wordt de .nl website doorgestuurd naar de .be website.

Hoofdmenu

Discussie - "Zij gelooft in mij!"

Gestart door Falsifica, 3 december 2024, 10:41:32

Vorige topic - Volgende topic

BloodWolf14

Ja maar he, als hij dus slecht heeft gekozen en nu met slecht meestemt kun je het spel direct stoppen. Dan wint goed nooit meer. Alle lynches op goedjes/Lijk door overmacht.

Als Carnage wel goed heeft gekozen kan zijn Lijk niet meer winnen en stemt hij met ons mee. Dan zouden we evt verder kunnen spelen puur om te checken wie nog leven aan het einde voor de +1.

BloodWolf14

Wat mij betreft kunnen we het vanavond afronden en wint slecht. Maarten speelt of voor slecht of voor z'n Lijk. Het is uitgevogeld dat het Lijk nooit gaat winnen, welke keuzes er ook gemaakt worden. In dat geval zou hij dus voor slecht spelen, en dan pakt goed geen enkele lynch meer. Dus gewoon een directe slechtjeswinst als je het mij vraagt. Dan kunnen we ons inschrijven voor het volgende spel ;)

CarnageRazor

Ik bedenk me net dat er nog prima een gs koppel kan zijn. Ik zou anders niet weten waarom Krissy info doorlult naar slecht als goedje, om een alliantie te dwarsbomen die voor zichzelf speelt.  :P

Once is by chance,
Twice is a coïncidence,
Three is a pattern.

thelight288

Waarom zou krissy voor t lijk gaan spelen? Koppel kan altijd dat zien we dan wel weer

RoodHapje

Er ligt een feitelijk scenario op tafel waar we wat mee moeten. Gaat het vervolgens door, dan is dat de volgende stap.

BloodWolf14

Koppel zou ook prima nog kunnen. Dat zou op zn minst de balans wat rechttrekken :P

Als dat dan ook de enige reden is dat jullie nog niet hebben gewonnen maakt dat ook interessant.

Nouja, zolang niemand anders aangeeft het spel dan maar aan slecht te willen geven gaan we nog wel even verder I guess?

thelight288

Zolang het lijk leeft is het niet zeker of er een koppel is als spel doorgaat zodra lijk dood is pas. We gaan wel zien met de dl hoe t gaat lopen denk ik