Nieuws

Je vindt onze discordserver hier!

Welkom, vreemdeling!

Je kunt inloggen middels de velden hieronder, of jezelf registreren als je dat nog niet hebt gedaan.

Gebruikersnaam: Wachtwoord:

Nachtvolgorde

De nachtvolgorde wordt gebruikt om aan te geven in welke volgorde ingestuurde acties voor de nacht worden uitgevoerd. Als er meerdere acties in hetzelfde uur worden uitgevoerd, dan wordt er gekeken naar welke actie het eerst is ingestuurd.

Als een speler dood is in de nachtvolgorde (deze speler was bijvoorbeeld de lunch en wilde daarna nog een pyromaanactie uitvoeren), of op een andere manier zijn rol is kwijtgeraakt/veranderd, zal zijn actie niet doorgaan. Als dit gaat om een actie die de hele nacht duurt (bijvoorbeeld het op slot doen van iemands huis van de Slotenmaker), dan zal deze actie stoppen op het moment van de rolverandering of dood van deze speler.

Overdag (Priester, Beul, Jager, Wijze Burger, Leugenwolf, Wolf in Schaapskleren, Grafdelver, Cupido)
- De Priester watert een speler
- De Beul beult een speler
- De Jager schiet zijn schot indien hij sterft door het priesterwater of de beul
- De Wijze Burger stuurt zijn vraag in (tot en met dag 3)
- De Leugenwolf liegt stiekem zijn stem naar een andere speler
- De Wolf in Schaapskleren kiest eenmalig met welke rol hij gezien zal worden de rest van het spel (alleen dag 1)
- De Grafdelver mag drie namen insturen om zijn Lijk te zoeken (vanaf het moment dat hij een Lijk gedolven heeft)
- Cupido kiest met wie hij een koppel wil vormen (alleen dag 1)

Na de lynch, maar voor de nacht (Geliefden, Jager)
- De Burgemeester wordt gekozen (alleen dag 1)
- De speler met de meeste stemmen wordt Lynch, hierdoor sterven ook direct Geliefden en schiet een Jager zijn doelwit
- Een speler sterft aan inactiviteit

In de nacht
1 (Grafrover, Gokker)
- De Grafrover rooft het graf van de gelynchte speler
- De Gokker gokt wie er lunch zal gaan worden deze nacht

2 (Slotenmaker)
- De Slotenmaker sluit een speler op in zijn huisje

3 (Gezegende, Vervloekte)
- De Gezegende zegent een speler
- De Vervloekte vervloekt een speler

4 (Yeti)
- De Yeti komt naar buiten en zal de rest van de nacht buiten zijn

5 (Welp, Kettingwelp)
- De Welp vermoordt een speler
- De Kettingwelp vermoordt één of meer spelers

6 (Huidenwisselaar)
- De Huidenwisselaar wisselt van huid met een speler voor de rest van de nacht en komende dag

7 (Vriend)
- De Vriend gaat op bezoek bij een andere speler en is vanaf dan niet meer thuis

8 (Wolventovenaar)
- De Wolventovenaar betovert een speler

9 (Wisselaar)
- De Wisselaar wisselt van rol met een speler

10 (Apostaat, Beschermengel, Gokker)
- De Apostaat schermt de lunch af van de Beschermengel of schermt een speler af van zienende rollen
- De Beschermengel beschermt de gekozen speler
- De Gokker koopt de door hem gekozen krachten

11 (Wolven, Conversiewolf, Omegawolf)
- De Wolven lunchen een speler
- De Conversiewolf converteert een speler
- De Omegawolf probeert een speler te converteren

12 (Heks)
- De Heks zet haar levensdrankje in

13 (Illusiewolf)
- De Illusiewolf illusioneert zijn rol naar een andere rol

14 (Bisschop, Dorpsgek, Helderziende, Sjamaan, Grafdelver, Raddraaier, Pyromaan, Slaapwandelaar, Ziener, Orakel)
- De Bisschop probeert een speler tot Priester in te zegenen
- De Dorpsgek vraagt de rollen van drie spelers op
- De Helderziende vraagt de alliantie van een speler op
- De Sjamaan vraagt de rol van een speler op
- De Grafdelver graaft de lunch op om een Lijk te maken
- De Raddraaier verwisselt de rollen van drie spelers
- De Pyromaan steekt een huisje in brand
- De Slaapwandelaar gaat langs bij een speler
- De Ziener vraagt de rol van een speler op
- Het Orakel kijkt of twee spelers samen kunnen winnen

15 (Weerhamster)
- De Weerhamster sterft indien hij bekeken is door een Ziener of Helderziende

16 (Heks, Lijk, Orc, Gokker)
- De Heks zet haar doodsdrankje in
- Het Lijk vermoordt een speler
- De Orc komt buiten en vermoordt een speler of sterft indien de Yeti ook buiten is
- De Gokker vermoordt een speler met een gekocht doodsdrankje

17 (Stalker, Valse Engel, Verhullende Wolf)
- De Stalker kijkt of de gekozen speler deze nacht een actie heeft uitgevoerd
- De Valse Engel steelt de rol van de gekozen speler indien die overleden is
- De Verhullende wolf verhult de komende lynch of de volgende nacht de doden

18 (Welp, Kettingwelp)
- De Welp groeit op tot een Weerwolf
- De Kettingswelp groeit op tot een Weerwolf

19 (Geliefde)
- De geliefde sterft indien een van de twee spelers deze nacht is overleden