Discussie - "Zij gelooft in mij!"

Gestart door Falsifica, 3 december 2024, 10:41:32

Vorige topic - Volgende topic

Falsifica

"You can always trust a dishonest man, to be dishonest. It is the honest man you should not trust, for you never know when he would be dishonest."
- Captain Jack Sparrow

thelight288

Waterwork

fannieklm

ik zit in 2 spellen, dus ik hoef de BM niet

Krissy

Dit keer hoef ik geen bm te zijn. dan word ik ontmaskerd als wolf, ik heb al te lang niet gespeeld  (A)

TheLight: wist je je rol al toen je aangaf bm te willen zijn? Ik niet namelijk. 

Dragonfly

Ik was vorig spel bm, alles waargemaakt, het duurde alleen jammerlijk kort. Ik ga graag voor een langer ambt. Zal zelf even kijken wie mijn stem krijgt. :)

Castiel.

Your value does not decrease based on someones inability to see your worth.

Murphy

Ik ben goed en wil graag bm zijn. Ik ben een goeds bm omdat ik DF heb beloofd een heel spelletje niet te liegen! Ik ben dus de perfecte kandidaat om jullie met de waarheid naar de winst te leiden!

Dragonfly

Eerst leveren en waarmaken Murphy!  :-*

CarnageRazor

Ik stem op Castiel want hij eist het.

Ik ben zelf trouwens ook een uiterst goede burgemeester want: uienringen.

Once is by chance,
Twice is a coïncidence,
Three is a pattern.

Lynn

Oke ik ga hier al zeggen, ik ga niet extreem actief zijn. Ik wil meedoen om afleiding te hebben, maar ik ga niet heel veel posts maken in het dt. Ik sta open tot netwerken, maar als ik niet onmiddelijk antwoord dan zeg ik al op voorhand sorry, is niet de bedoeling om je te negeren, maar dan heb ik echt een slecht moment.

Dragonfly

Citaat van: CarnageRazor op  6 december 2024, 21:15:13
Ik stem op Castiel want hij eist het.

Ik ben zelf trouwens ook een uiterst goede burgemeester want: uienringen.

Die uitspraak heeft op ons beiden een totaal tegenovergesteld effect merk ik.

Rampposi

Citaat van: Castiel. op  6 december 2024, 20:55:58
Ik eis BM schap
Zozo, lekker direct. Waarom denk je dat je het verdient?

BloodWolf14

BloodWolf14

Oh uh, klein foutje hiervoor. Negeer dat maar gewoon :s

Maargoed, ik doe weer eens mee omdat mij dat heel lief gevraagd werd.

Ik sta open voor het BM-schap, maar zal ook zonder die functie mijn rol als goede burger natuurlijk waarmaken en alle wolfjes lynches. Geen dank :)

BM mag voor mij wel naar DF, want zij stresst altijd leuk als slechtje als je een beetje druk zet dus dat is lastig liegen ;) <3