Discussie - "Zij gelooft in mij!"

Gestart door Falsifica, 3 december 2024, 10:41:32

Vorige topic - Volgende topic

Lynn

Ja sorry,

De reden voor mijn stem op carnage is om het volgende. Na lijn bericht dat ik mislukt gewelpt was, kwam hij naar mij met de vraag of ik echt gewelpt was, want fannie was gewelpt.

Daarmee lijkt hij dus exact te weten dat iemand anders op de lunch stond volgens mij weten alleen wolven wie lunch was en wie niet. Vandaar mijn stem op hem.

Chaosimsystem_

Mijn stem gaat naar Roodhapje.
Hij is die het zaadje al vanaf die m'n rol weet aan het zaaien is voor me op lynch te krijgen. Hij is geen ziener mensen! Roodhapje is Sjamaan en als die ziener zou zijn was ik al dood door zijn visioen dus geloof niet wat die zegt!

RoodHapje

Ik heb jou nooit bekeken dus waar heb je het over?

RoodHapje

Btw waarom flikker je mijn rol uberhaupt op het DT?

CarnageRazor

Citaat van: Chaosimsystem_ op 14 december 2024, 15:42:10
Mijn stem gaat naar Roodhapje.
Hij is die het zaadje al vanaf die m'n rol weet aan het zaaien is voor me op lynch te krijgen. Hij is geen ziener mensen! Roodhapje is Sjamaan en als die ziener zou zijn was ik al dood door zijn visioen dus geloof niet wat die zegt!

Wanneer heeft hij je bekeken?

Once is by chance,
Twice is a coïncidence,
Three is a pattern.

BloodWolf14

Okay ik ben wat in de war.

Ik dacht dat RH samen met Chaos en dan Lynn/DF/Ingrid slecht zou zijn gisteren, maar ik merk nu dat hij met wat anderen op Chaos wil. Ergens klopt dat niet.

Ik ben echter meer overtuigd van RH als hulpje dan van Chaos als wolfje met informatie die ik vandaag heb gekregen. En door diezelfde info stijgt Lynn een stuk op mijn verdachtenlijst, wat denk ik de stem van Castiel ook uitlegt.

Krissy

Niet chique van mij. Switchen zo kort voor de deadline. Dat is niet bewust.
Ik ben overtuigd via berichten en hoop dat ik niet totaal op het verkeerde been ben gezet (maar sluit dat ook niet helemaal uit).

Ben benieuwd

thelight288

Oh de dl is al bijna. Ik twijfel ik snap niet waarom roodhapje perse hulpje moet zijn ik heb ziener nog als enige controlerende rol gehoord en verwacht die zeker wel op deze verdeling zeker als priesters bijna niks kunnen raken. Ook vind ik het bijzonder dat chaos claimt bij hans weerhamster te zijn tuurlijk gaat die haar dan niet bekijken het is ook wel claim die slecht wel eens pak. Als ik met de informatie die ik nu heb kom ik toch bij chaos uit. Ook kijkende naar vorige Lynch. Lynn kan ook slecht zijn ook samen met chaos aangezien Lynn pas op chaos stemt nadat ze zelf naar voren komt. Lynn is nog niet heel actief geweest waardoor ze moeilijk is in te schatten. Maar dat chaos nu weer gered lijkt te worden bevalt me ook niet helemaal

BloodWolf14

BloodWolf14

Okay ik weet niet wie van de goedjes er net nog op Chaos heeft gestemd, maar RH, Light en Lynn zijn slecht.

Carnage, ik weet niet welke neutrale rol jij hebt, maar ik geef je weinig kans op winnen als je ook maar iets anders dan goed hebt gekozen.

DF Lijkje of een goedje dat fout zit?

Ingrid1234

Citaat van: Krissy op 14 december 2024, 20:56:09
Niet chique van mij. Switchen zo kort voor de deadline. Dat is niet bewust.
Ik ben overtuigd via berichten en hoop dat ik niet totaal op het verkeerde been ben gezet (maar sluit dat ook niet helemaal uit).

Ben benieuwd

Hopelijk ben je nu overtuigd dat je niet op het verkeerde been gezet bent, in ieder geval niet door goed.

thelight288

Ik ben niet slecht, als ik welp was was castiel al eerder dood want die claimde priester bij me voor hij had gegooid dan had ik m echt wel ingezonden nog. Of ik mis info, want er zou alleen maar ziener zijn ik snap niet waarom rh perse sjamaan gezien, maar als ik info misten heeft dat wss nu chaos gekocht hoe iedereen last minute op Lynn stemde vond ik heel raar ik kreeg echt idee dat castiel wel eens ketter kon zijn. Nu is Lynn gezegend en kan niet nog de enige wolf zijn. Maar wel samen nog met iemand. Nu verwacht ik nadat blijkbaar Carnage en df ook zo lastig minute stemmen zal die wss slecht zijn en gekozen hebben wel

CarnageRazor

Jaa fuck chaos, ik wist het. Waarom komt ze dan plots dat ze door RH als burger is gezien zo laat.

Het heeft echt geen zin hem nu op te hangen though. We moeten een wolf hebben.

Als DF ketter is moet ze er nu uit. Gezien haar BM.

Once is by chance,
Twice is a coïncidence,
Three is a pattern.

BloodWolf14

Lynn is niet meer de enige wolf heb ik gehoord. Er is mij ergens te oren gekomen dat Fannie gewelpt zou zijn en die nacht geen lunch is geweest. @Carnage wat wil jij daar over kwijt? :P

Jij bent opgegroeide Onzekere Welp of nog niet opgegroeide gewone Welp. Als mijn info van Chaos klopt is Carnage geen Slotenmaker en is Fannie inderdaad gewelpt. Roodhapje is Sjamaan die zich al sinds dag 1 voordoet als Ziener en daarmee Castiel, Krissy en Ingrid om de tuin heeft geleid. Helaas heb ik informatie mee gekregen die die claim tegenspreekt ;)

Dan gok ik dat DF nu samen met Carnage speelt en oprecht dacht dat Chaos slecht was. Zo niet weet ik niet waar zij mee bezig is.

Voor jullie twee (Carnage en DF) RH, Light en Lynn zijn dus nog de slechtjes. Dat blijkt wel uit deze stemming. Als jullie ook maar enigzins kan van slagen willen hebben moet je zorgen dat je slechtjes lyncht. Anders hebben ze straks overmacht. @DF als Carnage slecht heeft gekozen ben je sowieso ten dode opgeschreven. Stem dan aub gewoon met ons mee ;)

BloodWolf14

Citaat van: CarnageRazor op 14 december 2024, 21:38:12
Jaa fuck chaos, ik wist het. Waarom komt ze dan plots dat ze door RH als burger is gezien zo laat.

Het heeft echt geen zin hem nu op te hangen though. We moeten een wolf hebben.

Als DF ketter is moet ze er nu uit. Gezien haar BM.
Ga je je eigen Lijkje ophangen?