Nieuws:

Welkom op het nieuwe locatie van het forum
Op dit moment wordt de .nl website doorgestuurd naar de .be website.

Hoofdmenu

Discussie - "Zij gelooft in mij!"

Gestart door Falsifica, 3 december 2024, 10:41:32

Vorige topic - Volgende topic

Lynn

Citaat van: BloodWolf14 op 14 december 2024, 21:19:46
Okay ik weet niet wie van de goedjes er net nog op Chaos heeft gestemd, maar RH, Light en Lynn zijn slecht.

Carnage, ik weet niet welke neutrale rol jij hebt, maar ik geef je weinig kans op winnen als je ook maar iets anders dan goed hebt gekozen.

DF Lijkje of een goedje dat fout zit?

Hey ik heb op Choas gestem op basis van jou verhaal dude

thelight288

Citaat van: BloodWolf14 op 14 december 2024, 21:43:53
Lynn is niet meer de enige wolf heb ik gehoord. Er is mij ergens te oren gekomen dat Fannie gewelpt zou zijn en die nacht geen lunch is geweest. @Carnage wat wil jij daar over kwijt? :P

Jij bent opgegroeide Onzekere Welp of nog niet opgegroeide gewone Welp. Als mijn info van Chaos klopt is Carnage geen Slotenmaker en is Fannie inderdaad gewelpt. Roodhapje is Sjamaan die zich al sinds dag 1 voordoet als Ziener en daarmee Castiel, Krissy en Ingrid om de tuin heeft geleid. Helaas heb ik informatie mee gekregen die die claim tegenspreekt ;)

Dan gok ik dat DF nu samen met Carnage speelt en oprecht dacht dat Chaos slecht was. Zo niet weet ik niet waar zij mee bezig is.

Voor jullie twee (Carnage en DF) RH, Light en Lynn zijn dus nog de slechtjes. Dat blijkt wel uit deze stemming. Als jullie ook maar enigzins kan van slagen willen hebben moet je zorgen dat je slechtjes lyncht. Anders hebben ze straks overmacht. @DF als Carnage slecht heeft gekozen ben je sowieso ten dode opgeschreven. Stem dan aub gewoon met ons mee ;)

Als ik onzekere welp was waarom zou ik ramp er dan uit stemmen er klopt echt niet. Ik mis een controlerende rol dan als roodhapje sjamaan is, maar dan is die info mij weerhouden dat moet je dan ook niet min schuld geven. Als ik normale welp was had ik castiel wel gewelpt ook zodra die had geclaimd dat die priester was.dat ineens iedereen naar Lynn switchte was heel opvallend in mijn ogen. Jij bent echt of blind aan t staren volgens mij bw

BloodWolf14

Citaat van: Lynn op 14 december 2024, 21:48:55
Hey ik heb op Choas gestem op basis van jou verhaal dude
Het was Chaos of jij, maar na mijn gesprek met jou heb ik verder gepraat met Chaos en andere info gekregen. Logisch dat ik dan jou stem en niet meer bij je kom XD

Whatever je nu als verdediging gooit maakt verder niet uit. Misschien als je Roodhapje gaat stemmen vandaag ;)

BloodWolf14

Citaat van: thelight288 op 14 december 2024, 21:53:20
Als ik onzekere welp was waarom zou ik ramp er dan uit stemmen er klopt echt niet. Ik mis een controlerende rol dan als roodhapje sjamaan is, maar dan is die info mij weerhouden dat moet je dan ook niet min schuld geven. Als ik normale welp was had ik castiel wel gewelpt ook zodra die had geclaimd dat die priester was.dat ineens iedereen naar Lynn switchte was heel opvallend in mijn ogen. Jij bent echt of blind aan t staren volgens mij bw
De reden dat jullie niet weten van andere rollen is zeer zeker bewust gedaan. Jullie zijn echter beiden bewezen slecht nu bij de juiste spelers. Castiel als Priester maakt niet uit als je slechtjesteam alleen uit Ketters of hulpjes bestaat. Dus dan maar laten wateren, jezelf niet uiten als slechtje en hopen dat hij op Ketter wordt gelyncht.

Maargoed op jullie reageren boeit niet. Ik heb van alle levende spelers een rolclaim en heb in deze stemming wel gezien dat mijn informatie zeker klopt. Slechtjesteam Lynn de Ketter, Thelight als opgegroeide Welp en Roodhapje de Sjamaan. BloodWolf out :P

BloodWolf14

Ja thanks voor de bevestiging Lynn XD

Lynn

denk je echt dat ik priester ga claimen terwijl ik nog water heb? Ik ben niet gek.

thelight288

Citaat van: BloodWolf14 op 14 december 2024, 21:58:36
Citaat van: thelight288 op 14 december 2024, 21:53:20
De reden dat jullie niet weten van andere rollen is zeer zeker bewust gedaan. Jullie zijn echter beiden bewezen slecht nu bij de juiste spelers. Castiel als Priester maakt niet uit als je slechtjesteam alleen uit Ketters of hulpjes bestaat. Dus dan maar laten wateren, jezelf niet uiten als slechtje en hopen dat hij op Ketter wordt gelyncht.

Maargoed op jullie reageren boeit niet. Ik heb van alle levende spelers een rolclaim en heb in deze stemming wel gezien dat mijn informatie zeker klopt. Slechtjesteam Lynn de Ketter, Thelight als opgegroeide Welp en Roodhapje de Sjamaan. BloodWolf out :P
. Ik snap dit punt niet wat bedoel je met laten wateren voor het wateren wist ik zijn rol waarom niet welpen. Er staat duidelijk bij rolinfo dat als welpactie is ingestuurd voor het openbare van zn rol hij gewelpt kon worden. Df zal dan wel mogelijk welp zijn of Ingrid toch aangezien ze nog niet met water gaat gooien

BloodWolf14

Citaat van: Lynn op 14 december 2024, 22:13:36
denk je echt dat ik priester ga claimen terwijl ik nog water heb? Ik ben niet gek.
Nee je hebt jezelf zojuist bevestigd als Ketter :)

RoodHapje

De huidige verdeling:

Slecht:
Dragonfly
Thelight
Lynn
Roodhapje
Carnage (delver, slecht gekozen)

Goed:
Krissy (laatst bekend als jager)
Bloodwolf (laatst bekend als wisselaar)
Maartenrambo (laatst bekend als burger)

Eigen alliantie:
Ingrid (lijk, voorheen priester)

Reden van deze post:

Verzekering van de winst van slecht of goed en niet het lijk. Eigenlijk even een uiteenzetting van wat er nog kan gebeuren zodat Carnage even inzichtelijk heeft wat zijn mogelijkheden zijn. Hij zegt in principe dat hij samen met ons wil winnen en dat kan best zo zijn, maar soms is controle beter dan vertrouwen, zeker in WVW.

Want als hij constant met goed mee zou stemmen zou slecht natuurlijk niet winnen en zou het lijk een kans maken.

Dus bij deze beloven we als team slecht:
Wanneer Carnage tegen ons stemt leggen we het BM schap uiteindelijk bij team goed en heeft het lijk geen winkans. Carnage zelf zal dan op lunch komen te staan en heeft ook geen winkans.

We hopen dat voor Carnage duidelijk is dat als hij wil winnen hij dat met ons doet  :)

maartenrambo

Als jullie meerderheid hadden was t spel wel gestopt roodhapje

"Then we'll have to out on Tauntauns"
-- Han Solo
Rollen van mij

thelight288

BloodWolf14

Dat is basically waar het op neer komt. Ik had ook al uitgerekend dat we een 50/50 kunnen spelen op het einde door met Carnage samen alle slechtjes weg te stemmen. In dit geval maar 3 lynches. De Jager wordt natuurlijk geen lunch, maar anders sterft er nog een extra wolfje tussendoor.

Carnage en RH sterven beiden mee als de andere drie dood zijn dus dat zouden maar 2 lynches en 1 schot of 3 lynches kosten. Als Carnage ergens eerder sterft kan Ingrid eventueel moorden, maar dat gaat hetzelfde resultaat opleveren.

Beetje jammer dat we als goed alle slechtjes weten en er niets tegen kunnen doen :/

thelight288

Maar als wij voor het zeggen hebben wint goed over lijk. Tenzij wij lijk bm geven is er nul kans voor het lijk om te winnen

BloodWolf14

Jepp. En er is 0% kans voor slecht om te winnen als Carnage met goed mee stemt XD

Dus in alle gevallen ligt dit spel in handen van Carnage XD

thelight288

Dus dan moet die gewoon meestemmen met de alliantie die die heeft gekozen en dat weet alleen hij