Nieuws:

Welkom op het nieuwe locatie van het forum
Op dit moment wordt de .nl website doorgestuurd naar de .be website.

Hoofdmenu

Discussie - "Zij gelooft in mij!"

Gestart door Falsifica, 3 december 2024, 10:41:32

Vorige topic - Volgende topic

RoodHapje

Ik had die opmerking over de rol van Castiel misschien beter ook niet op DT kunnen plaatsen, maar dat ik dit deed heeft te maken met Chaos. Die had een tunnel op me (haar woorden). Daar stapte ze vanaf. Ze zocht naar een bepaalde rol in het spel en vond het daarom handig om bij mij te claimen.

Heel raar als je net uit je tunnel bent én het al duidelijk is dat er een welp in het spel zit.

Vervolgens ging er een nachtverwerking overheen waarin ze niet was gewelpt en daarom daarna tegen me zei: jij bent sowieso geen welp anders was ik nu dood. Vervolgens leek ze hier op forum wel weer te denken dat ik welp was. Ik vroeg haar hier naar in Whatsapp vanmiddag: denk je wel of niet dat ik welp ben, ik ben het spoor wat bijster? Haar antwoord: Ja ik ook xD. En dat ze toch wat meer dacht dat Bloodwolf welp was.

De 2 keren dat ze het wel dacht was dit op het DT zo uit mijn hoofd, de 2 keren van niet waren in Whatsapp. Voelt als terugkrabbelen bij de confrontatie, terwijl ik echt niet heftig ben geweest vind ik, niet zoals ik soms wel kan doen.

Dus voor nu mijn stem op Chaos.

Chaosimsystem_

Ja als je wilt dat ik op je blijf gaan slaagt toch ook nergens op. Ja als je welp was al zou Fannie ook gewelpt kunnen zijn en was zei makkelijker dan mij al te welpen dus nader inzien ook niet helemaal juist. Dus mijn fout maar bij sommige is het nooit goed. Vind dit heel sturend van drie. Al zeg ik stem, mee maar ga niet huilen dat slecht wel heel makkelijk goed uitschakelt door veel die inactief zijn en hier gewoon alleen stemmen.

Rampposi

Goed ik heb nu 1 uur de tijd om het DT bij te lezen, mijn inzichten te geven, mensen beantwoorden in privekanalen en verdenkingen van mij af te halen. Haalbaar? Misschien. Druk? Ja.

Geef mij even de tijd om het bij te lezen en een mening te vormen.

Rampposi

Spoiler
Citaat van: Waterwork op 10 december 2024, 08:45:03
Oke hallo allemaal,

Ik heb er even een nachtje over geslapen en ik ga uit van degene die mij gewelpt heeft. Ik heb geen idee maar als ik kijk naar de namen en mijn gevoel ga ik op 1 van deze stemmen
De namen die ik heb zijn : Maartenrambo, Rammpossi, en Castiel

Maartenrambo : Omdat ik hem vorige spel heb geluncht dus misschien als wraakactie, maar in prive de manier hoe hij opzoek is komt hij over als goedje.
Castiel : Castiel ken ik als een speler die yolo denkt, maar hoe hij reageerde op mij toen ik zei dat ik gewelpt was zie ik hem dat niet doen maar het is een twijfelgevalletje.
Rampposi : Ja dan kom ik bij Ramppossi, ik zie hem dit nog zeker wel doen en ik krijg bij hem het slechtste gevoel. Ook hoor je weinig van hem maar dat zijn er wel meer. Maar bij rampposi krijg ik het slechtste gevoel.
[close]
Mag ik voorop stellen dat ik het enorm knap vind dat je een slecht gevoel bij iemand kan krijgen, zonder maar een woord met die persoon gesproken te hebben?

Spoiler
Citaat van: Krissy op 10 december 2024, 09:00:15
Het is heel moeilijk om op Dag 1 iets zinnigs toe te voegen, maar ik ga een kleine poging wagen.

RoodHapje benoemt de mogelijkheid dat Murphy een sociale lunch is geweest. Hieronder een lijst van de huidige spelers en of ze in de laatste spellen hebben gespeeld:

Bloodwolf14   Nee
CarnageRazor    Ja (2x, waarvan 1x dood)
Castiel              Ja (1x, dood)
Chaosimsystem Nee
Fannieklm         Ja (2x, waarvan 1x dood)
Ingrid               Ja (2x, waarvan 1x dood)
Krissy               Nee
Lynn                 Ja (1x, niet dood)
Maartenrambo   Ja (2x, waarvan 1x dood)
Murphy              Ja (1x, niet dood)
Rampposi          Nee
Roodhapje        Ja (1x, niet dood)
TheLight288      Ja (2x, niet dood)
Waterwork        Ja (2x, waarvan 1x dood)
Dragonfly         Ja (1x, dood)
Aintgotrhytm     Nee
[...]
[close]
Wederom een post van Krissy waar een groot gedeelte van de post naar een opsomming van feiten gaat. Dit is makkelijk om een wit voetje te halen zonder daadwerkelijk nog iets toegevoegd te hebben (although chapeau voor het uitzoekwerk).

RoodHapje maakt een gigantische Donald Trump post, waar ik niet eens de moeite voor ga nemen om dat in een spoiler hieronder te zetten (reactie #70). Het is ellenlang, en je zegt welgeteld niets. Je zegt selectief wie er stil is(Ingrid), je benoemt dat Aintogtrythm wel praat maar niks zegt en dat thelight zichzelf tegenspreekt. Had je echt zo veel woorden nodig om dat te zeggen? Zoals je kan zien, heb ik dat binnen 4 zinnen uitgetikt. Waarom vond je die wirwar er omheen dan een goed idee, als het alleen maar afleidend (kan) werk(t)(en)

Oh blijkbaar is dit al benoemd door iemand.

Oh, maar RoodHapje geeft later in reactie #74 aan dat hij zijn stem van TheLight afhaalt, ONDANKS DAT HIJ NOG WEL TEGENSTRIJDIG IS, op basis van een 3e persoon die zegt dat hij naar goed wordt getrokken door TheLight? Excuse me? Wanneer gaan je ogen open? Als TheLight een neutraaltje naar zijn kant haalt, dan spreken ze vanzelfsprekend hetzelfde dialect en vertellen ze hetzelfde verhaal. Ik snap niet hoe je met die redenatie van iemand zo snel af kan stappen. Maarja, dat is de kracht van privecontact denk ik.

Spoiler
Citaat van: Waterwork op 11 december 2024, 09:31:33
Ik weet dat Fannie bij mij onder andere en ook andere dus ik wil weten bij wie. Dat ze graag geluncht zou worden omdat het prive even wat minder ging
[close]
Dit vind ik een goede poging tot een opener van een speldag. Wie weet heeft fannie iemand in vertrouwen genomen om tegen die persoon te vertellen met wie ze het allemaal had gedeeld, en die persoon dus de hele lijst had. Dat Krissy er dan vervolgens op reageert dat het niet gaat werken want een wolf gaat er niks mee doen (reactie #112), vind ik te kort door de bocht en de discussie ontmoedigen. Van speculeren valt ook veel te leren, snap je hem, specu-leren? ja nee oke.

Oh gezellig, ik ben nu ook al 2x beultarget genoemd! Laten we mij niet onthoofden op mijn verjaardag alsjeblieft?

Ook leuk dat BloodWolf mij als slecht bestempeld en mijn stem te niet doet in reactie #120. Ik heb uitgelegd dat ik op iemand had gestemd die geen stem had omdat ik geen tijd had om een goed oordeel te vellen omdat ik gister een toets had (die overigens heel goed ging, heb volgende week de uitslag). Ik had op DF gestemd omdat wij privecontact hadden en ze mij indirect reminden om te stemmen voor BM. Ik zag dat ze niet verdacht werd in het speltopic want ze had geen stemmen en had mijn stem op haar gekwakt want dan gooi ik liever een stem weg dan dat ik een impactvolle stem heb terwijl ik geen mening heb gevormd. Deze rode draad heb ik toendertijd ook uitgelegd. Vervelend dat je dat niet heb gezien (aanname).

Stemmen op mij is ook gewoon heel logisch, maar ik blijf erbij dat thelight slecht is, misschien zelfs wel met RoodHapje. Zoals ik eerder had vermeld in deze post snap ik gewoon niet hoe je zo snel van hoofdverdachte thelight af kan stappen op basis van een extern neutraaltje, terwijl de verdenkingen er nog steeds zijn.

Waterwork

Ik ga ook vast stemmen ik blijf bij Rampposi . Ik twijfel tussen  hem en Lynn. Maar de welp actie zie ik Rampposi eerder doen dan Lynn

Castiel.

Citaat van: Waterwork op 12 december 2024, 19:09:13
Ik ga ook vast stemmen ik blijf bij Rampposi . Ik twijfel tussen  hem en Lynn. Maar de welp actie zie ik Rampposi eerder doen dan Lynn

Ik twijfelde tussen jou, Ramp en toch in mindere mate Chaos. Maar door deze post ga ik op jou stemmen.
Your value does not decrease based on someones inability to see your worth.

Waterwork

En waarom ik stem gewoon omdat ik bij concert zit en niet heel de avond wil discussie voeren

thelight288

Ik blijf nu toch beetje naar de inactievere hangen chaos vind ik nu wel meer zoekend dan vorige dag ook prive. Ramp is heel tijd inactief en ga dan op iets wat roodhapje vond zijn conclusie basseren. Voelt gewoon als n makkelijke stem. Ik vond mijn argumenten bij roodhapje trouwens niet tegenstrijdig, maarja moet nu ook schaken dus deze avond zelf geen tijd

CarnageRazor

Ik vind BW enorm doorhameren op het welp verhaal. Waardoor ik net begin te denken dat hij de welp is.

Once is by chance,
Twice is a coïncidence,
Three is a pattern.

Dragonfly

Ik heb gisteren en vandaag niet zoveel tijd voor t spel gehad. Ik heb wel een aantal mensen gesproken maar t is wisselend hoe goed dat loopt. Ik vind t opvallend van Castiel, ik had hem voor hij me waterde weer aangesproken-eerder ook al met hem gesproken, hij reageerde niet, watert me wel en reageert daarna pas. Ik ben niet overtuigd dat hij geen ketter is. Hij had ook eerst met me kunnen praten om een weloverwogen beslissing maken. Dan was er misschien geen water verspild.
Verder wordt er veel op Ramp gestemd. Ik vind t moeilijk daar echt wat over te zeggen omdat hij erg weinig actief is geweest. Chaos heb ik ook nog geen heel goed gevoel bij.
Castiel komt ineens met WW maar ik mis de redenatie daar? Ook in prive blijft een redenatie uit. Ik moet nu weg, volleybalwedstrijd. Ik blijf voor nu steken op Chaos. Zij is actief genoeg om net niet op te vallen, in whatsapp kan ik haar niet helemaal volgen ook.

Chaosimsystem_

Je wordt zo hard van begin al gemanipuleerd. Dag één was bw al bezig dan praat je met andere. RH en DF die alleen maar meer verwarring maken. Het valt op dat er twee teams zijn waarvan ik wel geloof dat één team of veel volgers hebben (netwerk) en één team waarschijnlijk slecht zijn die hun Lynch willen doorzetten. We zullen zien al zeg ik je diegene die wel dit spel mee willen doen dat er veel wordt gezegd maar nooit echt iets bijbrengt. Ik ga niet mee op Rampossi want geloof hem eerder dan BW.

Ingrid1234

Het valt me ineens heel erg op dat er een treintje van verdenkingen richting Chaos gaat. Deze komt voor mij volledig uit het niets. Ik vind de verdenkingen tot nu toe zeer matig en het lijkt allemaal net iets "te makkelijk" Ik ben dus bang dat dit misschien een treintje is wat opgezet is door slecht. Mijn stem gaat daarom vandaag naar Bloodwolf, daar is het treintje namelijk begonnen

Krissy

Dag 3

Zinloos of niet. Maar dan toch.

Eerste wolf eruit  O0 ;D
(Ik ben echt erg moe dus morgen maar weer verder discussiëren)

Lynn

Ik ga alvast een stem zetten.

Ik ben op nu, ik lees morgen 100% alles bij en ik kom met mijn reden voor mijn stem op Carnage.

CarnageRazor

Ik zal het al ff meedelen:

Ik vermoed dat Fannie is gewelpt. Dat Lynn dan mislukt gewelpt werd wijst op 2 welpen.

Dus mijn redenatie was: dit is misschien een welpenspel. Ik heb niet beweerd bij haar dat het zo is, alleen dat het zo ZOU kunnen zijn. Waar Lynn uit concludeert: Jij weet te veel.

Ook WW claimde een "saaie rol" en sterft dus ook als burger. Net zoals Fannie. 1+1=2, das in mijn ogen gewoon kijken naar wat gangbaar is.

Once is by chance,
Twice is a coïncidence,
Three is a pattern.