[Discussie] Welke roedel hoor jij bij?

Gestart door 123berber, 3 maart 2023, 14:06:59

Vorige topic - Volgende topic

domien

Citaat van: Sunny op 11 maart 2023, 10:23:20
@domien
Citaat van: domien op 11 maart 2023, 09:31:18
Nu nam ik de beschuldigingen van Shaddow eerst niet serieus (Fannie & Waterwork) en gewoon als uitlokactie.

Maar je stemde wel op Waterwork, last minute zie ik. Zonder verdere uitleg.
Citaat van: domien op  7 maart 2023, 20:36:54
Van de mensen die dan nog genoemd zijn deze nacht ga ik mijn stem denk ik op waterwork plaatsen.

Misschien kun je dat dan nu alsnog doen, wanneer je hierboven zegt dat je de stem van Shaddow op WW niet serieus nam?

@BloodWolf14
Citaat van: BloodWolf14 op 10 maart 2023, 00:26:29
Verder valt Sunny mij ook slecht op. Zij stemde vroeg mee op Shaddow (1) en sprong tegen het idee in dat er per slechtjes bij de Shaddow-stemming zaten (2) (terwijl ik er hier zelf toch echt sowieso 2 verwacht) (3) en hiermee praat ze dus wat mee met WW (die ik dus wel slecht zie zijn) (4). Ik ben benieuwd of er mensen zijn die meer info van Sunny hebben uit privégesprekken?(5)
::)
1. Ik stemde niet mee op Shaddow, ik stemde op Shaddow nadat ik om opheldering had gevraagd over zijn opmerking in het DT. Die uitleg was voor mij niet voldoende omdat ik hem sowieso al op mijn verdachtenlijstje had staan van spelers die Skunki prima in N1 zouden lunchen. Jij staat daar ook op trouwens.

2. Ik neem aan dat je hier op doelt?
Citaat van: Sunny op  8 maart 2023, 15:39:43
Maar de conclusies die hier nu direkt worden getrokken vind ik ... nja.. opportunistisch dus.
Waterwork moet dus wel mislukt gewisseld zijn? Waar baseer je dat op?
Alle stemmers op Shaddow moeten dan wel verdacht zijn?  Waarom? Omdat we het lijntje "Ach het is Shaddow, die doet altijd zo" niet voor zoete koek hebben aangenomen? Wie zegt dat hij dat dan nu niet eens deed? Voor hetzelfde geld had hij zich wel versproken en waren deze stemmers nu ineens "goed". Of nee, dan waarschijnlijk van de witte wolven  ;D

Je haalt mijn woorden volledig uit context BW. (Ik zou zelfs zo ver willen gaan door te zeggen dat je mijn woorden verdraaid)
Ik reageer hier op Semi, die alle stemmers op Shaddow over 1 kam scheert. Ik "sprong helemaal niet tegen het idee dat er slechtjes bij de stemmers op Shaddow zitten": Ik vind het feit dat Semi dit heel opportunistisch benoemd zonder zelf een bijdrage aan de lynch te hebben geleverd nogal vreemd.

3. Dat is helemaal ok dat jij dat verwacht, maar dat betekent niet dat het dus ook zo is he? Tenzij jij iets weet dat wij niet weten in dat geval zou ik zeggen, hou jezelf vooral niet in. Enlighten ons.

4. Ik praat dus helemaal niet mee met WW, want mijn beslissing om op Shaddow te stemmen heeft helemaal niets met WW te maken. En omdat je WW verdacht vindt mòet ik dus ook wel verdacht zijn en zou ik zelfs mijn nek uitsteken op DAG 2(!) om meteen aan jou duidelijk te maken dat wij samen slecht zijn?  ::)

5. Ja ik ook. Want zelf heb je die moeite niet genomen BW. Ik heb nog maar heel weinig mensen gesproken prive, simpelweg omdat ik heel druk ben in mijn glasatelier. Iedereen die mij benaderd krijgt absoluut antwoord, maar ik heb zelf nog niemand benaderd. Mijn WA en PM staan open als je graag nog wat research wilt doen voor BW.  XD

Anyways, daar jij al op mijn lijstje stond en je met deze post duidelijk mij voor de wolven (haha) aan het gooien bent gaat mijn stem op jou BW.
Omdat ik oprecht denk dat jij slecht bent.

Ja niet serieus, maar ik achtte shaddow wel eerder goed dan WW, ik wilde hem in leven houden en door waterwork te stemmen kon ik dat best doen.

"In this world there are no sides, just players"

Sunny

Ok en wat is daar dan nu aan veranderd dat je nu niet meer op Waterwork wilt stemmen maar op Fannie?
Er is immers niets veranderd voor zover wij weten?

adriaan

Ik kan me eigenlijk wel goed vinden in wat domien zegt. Waterwork ging er keihard in op dag 2 en is nu erg teruggedeinsd en Fannie zie ik helemaal nauwelijks meer, wat ik niks voor haar vind. Ze gingen op dag 2 ook allebei hard op dezelfde verdenking en vlak naast elkaar, en ik kan het gevoel moeilijk naast me neerleggen dat zij samen in een roedel zitten. Ik neig er het meest naar om op één van hen twee te stemmen.

Ik heb me eerder in het spel geërgerd aan het gedrag van Aappen en hem ook verdacht gevonden, maar ik wil RoodHapje wel een kans geven om dat te herstellen.

Kevindemen

Ik neig ook nog op Inuzuki of Water stemmen.
Water heb ik nu twee keer per whatsapp geprobeerd een gesprek mee aan te knopen, maar daar staat hij niet echt voor open. Zijn sterkste argument is roepen 'dan stem je maar op mij' voordat het gesprek überhaupt op gang is gekomen en 'ik heb weinig zin mij te verdedigen als je keuze al is gemaakt.' Ik heb voor mijzelf besloten dat als dit antwoord inderdaad aanblijft, ik wel een keuze ga maken.
Gelieve dit account te verwijderen.

Waterwork

Ik ben heel erg in dubio ik wil niet meeschapen en ga dat ook niet doen. Ik heb inmiddels gesproken met Katz en hij komt goed op mij over. Domien uitleg vind ik best nog redelijk en ik ga niet meeschapen op Inuzuki. Ik kies nu voor Nostalgia die heb ik nauwlijks tot nul gehoord

Rampposi

Oke, even meerdere dingen heb vandaag 0 tijd dus wordt een grammaticale chaos hoop dat jullie het snappen.

Ik vind fannie slecht omdat ze als 1e de stem + reden op shaddow zette, ww had exact dezelfde redenering en iedereen kijkt naar ww maar niet naar fannie, dat is erg selectief en bewijst voor mij dat fannie slecht is en ww goed en als lokaas wordt gebruikt.
Punt 2 is, wat ik even kwijt wil, is dat ik de leukste combinatie van rollen heb, namelijk weerhamster + zielsverwant. Ik ben niet gezegend door een bisschop, mijn zvw leeft nog. Waterwork wist deze claim al sinds dag 2 (ja, ik ben dus onlunchbaar, maar als ww dus slecht is, zit in zijn roedel geen orc want dan was ik al dood.)
Doe er mee wat je wil, ik heb geen tijd tot na de deadline.

adriaan

Citaat van: Rampposi op 11 maart 2023, 17:55:22
Punt 2 is, wat ik even kwijt wil, is dat ik de leukste combinatie van rollen heb, namelijk weerhamster + zielsverwant. Ik ben niet gezegend door een bisschop, mijn zvw leeft nog. Waterwork wist deze claim al sinds dag 2 (ja, ik ben dus onlunchbaar, maar als ww dus slecht is, zit in zijn roedel geen orc want dan was ik al dood.)
Waarom voel je de behoefte dit openbaar te claimen?

Rampposi

Citaat van: adriaan op 11 maart 2023, 17:57:24
Omdat dit nodig is in mijn optiek met 2 controlerende rollen die dood zijn enmnd die voor mij in kan staan hebben we begin volgende dag echt een soort van half netwerkje nodig mochten we nog kans willen maken, het feit dat ww dit al lang wist en ik nog leefzegt in mijn ootiek genoeg over de alliantie van ww, waardoor ik er heilig van overtuigd ben dat we verkeerd zitten bij ww

Waterwork

Oke, even meerdere dingen heb vandaag 0 tijd dus wordt een grammaticale chaos hoop dat jullie het snappen.

Ik vind fannie slecht omdat ze als 1e de stem + reden op shaddow zette, ww had exact dezelfde redenering en iedereen kijkt naar ww maar niet naar fannie, dat is erg selectief en bewijst voor mij dat fannie slecht is en ww goed en als lokaas wordt gebruikt.

Ik kan dit confirmen we hebben dit in RL besproken en we niet kunnen liegen tegen elkaar vertrouw ik hem

Rampposi

Daarnaast heb ik vandaag 0 tijd meer en dus ook na de DL dus kan de rest iig alvast door discussieren over iets waardoor we óók weer informatie krijgen

Rampposi

En ja, ik weet dat kevin een bron heeft maar zeg nou zelf dat is overduidelijk een witte sjamaan, die komt morgen wel een keer aan de beurt ofz, sjamaan vind ik niet heel gevaarlijk atm

adriaan

Citaat van: Rampposi op 11 maart 2023, 18:01:58
Citaat van: adriaan op 11 maart 2023, 17:57:24
Omdat dit nodig is in mijn optiek met 2 controlerende rollen die dood zijn enmnd die voor mij in kan staan hebben we begin volgende dag echt een soort van half netwerkje nodig mochten we nog kans willen maken, het feit dat ww dit al lang wist en ik nog leefzegt in mijn ootiek genoeg over de alliantie van ww, waardoor ik er heilig van overtuigd ben dat we verkeerd zitten bij ww
Oke, ik snap 'm op zich wel.
Ik wil WW op zich nog wel het voordeel van de twijfel geven, dan ga ik alvast op Fannie stemmen die nu ook weer schittert door afwezigheid en eigenlijk nog niks positiefs gedaan heeft dit spel.

Kevindemen

Oké, duidelijk voor nu. Geen geen stem op ww. Het spreekt hem niet vrij want als hij jou of de persoon waarmee je zw claimed opeet of laat orcen, dan zorgde dan zou dat een indirecte bekentenis kunnen zijn, dus een groot risico om te nemen. 
Gelieve dit account te verwijderen.

BloodWolf14

Sorry ik had eerder willen reageren maar heb een verjaardag gehad net en ga zo rijden. Ik zet mn stem voor nu op WW omdat ik tussen Sunny/WW meer het idee heb dat WW slecht is.

bert-boefjes

Mijn stem zal vandaag naar Maartenrambo gaan. De eerste dagen van het spel vond ik maarten redelijk actief in het spel. Van na de lynch op Shaddow (waarbij Maarten op Waterwork) stemde vind ik dat een stuk minder geworden. Ook in het pm-contact. Ik vind dat Waterwork toch redelijk zijn best heeft gedaan om zijn stem te verklaren. En zeker de felheid waarmee hij reageerde, geeft mij wel het gevoel dat Waterwork vooralsnog te vertrouwen is. Toch stemt hij wederom op Waterwork. Maar wat mij niet lekker zit is zijn post om zijn stem toe te lichten.

Citaat van: maartenrambo op 11 maart 2023, 14:51:01
Ik blijf er bij dat waterwork wel erg de lynch vorige dag aan t sturen leek  naar shaddow. Van inzunki heb ik nog geen duidelijk beeld of ze goed of slecht is.
Fannie is overal meer terug houdend ook prive is ze anders dan andere spellen waar ik met der samen gespeelt heb. vandaar dat ik vandaag ook op  waterwork ga stemmen. Stem liever op iemand die ik niet vertrouw dan om mee te stemmen terwijl ik nergens iets concreets ka vinden over inzunki dat ze daadwerkelijk slecht is

Wat mij hierbij opvalt is dat niemand oproept om op Inuzuki te gaan stemmen. Er zijn slechts een paar mensen die aangeven dat ze haar stem op Shaddow bijzonder vonden. En het komt op mij over alsof hij het idee had dat we deze lynch dan voor Inuzuki  moesten gaan daarom. En dat hij zich alvast wou indekken waarom hij dan niet mee wou stemmen. Het geeft mij heel erg een gevoel van een slechtje die een ander slechtje uit het licht probeert te halen.

Dat samen met de verandering in activiteit nadat Thelight288 als slechtje genoemd werd in de discussie geeft mij het gevoel dat hij zich momenteel vooral op de achtergrond probeert te houden. Wat mij toch een beetje in die tunnel dat hij en daarmee ook Inuzuki slecht zou kunnen zijn trekt.
Winnaar bij de forumawards van sportiefste speler en aardigste wvw'er. En beste outfit!