Nieuws:

Welkom op het nieuwe locatie van het forum
Op dit moment wordt de .nl website doorgestuurd naar de .be website.

Hoofdmenu

[Discussie] Welke roedel hoor jij bij?

Gestart door 123berber, 3 maart 2023, 14:06:59

Vorige topic - Volgende topic

Rich

Sorry jongens, ben door drukte nog helemaal niet aan het spel toegekomen. Zal daarom ook nu op mezelf stemmen. Hoop vanavond bij te kunnen lezen.

Lan

Voor mijn gevoel is Shaddow vooral Shaddow uitspraken aan het doen. Ik vind hem nu juist redelijk actief wat bij Shaddow voor mijn gevoel vaak een teken is dat ie goed is. Maar het treintje is denk ik al van het station vertrokken en gezien ie zelf al aangaf niet meer online te komen zie ik dat ook niet meer veranderen.  :P

Ik stem nu zelf op Kevin. Ik vind hem redelijk gepikeerd overkomen met betrekking tot de neutraal claim, en daarnaast is hij alleen op andere mensen aan het reageren geweest. Mijn beeld bij Kevin is dat hij juist zelf degene is die verdenkingen uit en spelers aanvalt.

Nostalgia

Ik vind eigenlijk dat er voor zowel Shaddow, Rampposi en Katz redenen zijn om op te stemmen. Aangezien Shaddow voor mijn gevoel de meest opvallende uitspraak gedaan heeft, zal ik ook op hem stemmen.

adriaan

Citaat van: Lan op  7 maart 2023, 20:31:01
Voor mijn gevoel is Shaddow vooral Shaddow uitspraken aan het doen. Ik vind hem nu juist redelijk actief wat bij Shaddow voor mijn gevoel vaak een teken is dat ie goed is.
Ja, hier kan ik me dus wel in vinden.
In zo'n groot spel zullen er altijd meerdere verdachten zijn, ik zit nog steeds na te denken op wie ik moet stemmen maar een eerste stem op iemand plaatsen lijkt me op dit punt zinloos, dus ik denk wel dat ik op iemand ga stemmen die al één of meerdere stemmen heeft.
Iets wat me net opviel: heeft iedereen dezelfde PM van bert-boefjes ontvangen?
Hij vroeg mij wat ik vond van Skunki als eerste lunch. Dat is een beetje een gekke vraag gezien zowel Malanaphy als Skunki waarschijnlijk geluncht zijn, en voor mij voelt dit juist een beetje als een verspreking - alsof hij in de roedel zit die Skunki heeft geluncht en daardoor het andere lunchslachtoffer vergat.
Echter bert-boefjes heeft nog geen stemmen dus het zal nu wel weinig nut hebben daarvoor te gaan.

domien

Ben het hem volledig akkoord met dat de uitspraak van shaddow een beetje vreemd is maar omdat het van shaddow komt zie ik hier persoonlijk eerder een play in van hem.

Van de mensen die dan nog genoemd zijn deze nacht ga ik mijn stem denk ik op waterwork plaatsen.

"In this world there are no sides, just players"

Foxi

Ik vermoed dan dat Bert idd naar veel mensen iets vergelijkbaars gestuurd heeft, een vraag over Skunki, maar niet over Malanaphy. Ik vind het voor dag 1 ook best rap gaan met de stemmen, wat mij ook weer laat nadenken. Het voelt bijna alsof het nu een zondebok verhaal word, maar met de dubbele roedels kan dat door meerdere dingen komen

Aappen21

mijn stem zal naar foxi gaan. voor mijn gevoel smeken haar posts bijna, om gestemd te worden. Al wil ik nu even zeggen dat de inactiviteit van inu en semi sjamaan ik ook jammer vond
Als je maar lang genoeg domme dingen blijft doen worden ze vanzelf geniaal

adriaan

Ik heb de stemming niet geteld, is het nu weer spannend?
Ik heb op Waterwork gestemd want ik vind dat hij voor zijn doen ongebruikelijk hard bovenop Shaddow springt. Misschien heb ik de Marcen nu verkeerd om qua wie slecht is maar mijn gevoel wijst toch meer deze kant uit.

adriaan

Citaat van: adriaan op  7 maart 2023, 20:50:53
Ik heb de stemming niet geteld, is het nu weer spannend?
Oke nee, volgens mij heeft Shaddow nog 2 of 3 stemmen meer

Kevindemen

Citaat van: fannieklm op  7 maart 2023, 06:40:57Ook vind ik Kevin vrij stekelig reageren op de melding dat hij Neutraal zou zijn.
Ik was/ben door omstandigheden buiten het spel om ook sneller (over)prikkeld. Dus ja, stekelig. Ik zit niet lekker in mijn vel en het gaat thuis niet helemaal lekker. Dat is ook waarom ik ook vanavond pas weer ben gaan bijlezen en vandaag (en groot deel gisteren) ook helemaal niks heb gedaan met Weerwolven van Wakkerdam.
Citaat van: Sunny op  7 maart 2023, 14:11:51
Citaat van: Shaddow op  7 maart 2023, 13:21:22
Nou ik heb mijn eerste twee bruine wolven alvast gevonden, twijfel nog even of ik voor Waterwork of Fannie ga.

Los van wat je verder zegt ben ik wel benieuwd waarom zij Bruine wolven zouden zijn en niet wit?
Toen ik Shaddow zijn post las, was dit ook mijn gedachte, maar als ik dan de rest van de discussie lees moet ik wel eerlijk zeggen dat vind dat er veel wordt gepapagaaid.
Waterwork duikt op Shaddow nadat Shaddow een verdenking zijn kant op gooit? 'Ik stem op jou, want jij wil op mij stemmen?'-gevalletje? Inuzuki die geeft ook een inkoppertje richting Shaddow door even wat anderen al hebben gepost samen te vatten en te presenteren als haar eigen mening. Castiel benoemt het ook bijzonder te vinden, en spreekt alleen Maarten aan op zijn afwijkende mening, zonder daar anderen ook op aan te spreken, zoals Williambz. Foxi gaat vervolgens ook de trein in, met eigenlijk dezelfde argumenten. Nostalgia joined de trein. Wat dat betreft is een dode wolf Shaddow een goudmijn aan informatie als hij het is, maar ik ben wat sceptisch omdat ik het wel erg makkelijk vind lopen.

Ik heb ook van BB een pm met een standaard praatje hoe het gaat en dat Pasen voor de deur staat. Gewoon een copy past waarbij iedereen hetzelfde berichtje heeft ontvangen?

Ik heb niet de fut om heel veel nog te doen op het moment. Net klaar met lezen en er ontgaat mij nu ook veel. Ik ga zo de hond uitlaten en ik duik mijn bed in. Alvast trusten!
Gelieve dit account te verwijderen.

Katz

Waterwork zal dan mislukt gewisseld zijn?

bert-boefjes

Citaat van: adriaan op  7 maart 2023, 20:35:26
Iets wat me net opviel: heeft iedereen dezelfde PM van bert-boefjes ontvangen?
Hij vroeg mij wat ik vond van Skunki als eerste lunch. Dat is een beetje een gekke vraag gezien zowel Malanaphy als Skunki waarschijnlijk geluncht zijn, en voor mij voelt dit juist een beetje als een verspreking - alsof hij in de roedel zit die Skunki heeft geluncht en daardoor het andere lunchslachtoffer vergat.
Echter bert-boefjes heeft nog geen stemmen dus het zal nu wel weinig nut hebben daarvoor te gaan.

Om hier op te reageren. Ik heb alle spelers eenzelfde pm gestuurd. Ik vind het altijd een makkelijke manier om het contact op te starten en dan zie je vanzelf wel met welke spelers je beter contact blijft houden gedurende het spel.

Ik had het je ook al in de reactie op de pm gezegd. Maar ik vind Skunki niet perse meer of minder belangrijk dan Malanaphy. Bij mij kwam het meer vanuit dat ik van Skunki dag 1 al een pm had gekregen en hij vrij actief was en de eerste nacht stierf. Van Malanaphy had ik zelf nog niets gehoord en ze had ook nog niet echt iets aan de discussie bij gedragen. Daardoor vind ik het niet eens zo raar dat zij misschien geluncht is met de gedachte dat ze daarmee een minder actieve speler zouden pakken, in plaats van iemand die al wat actiever was.
Winnaar bij de forumawards van sportiefste speler en aardigste wvw'er. En beste outfit!

Rich

Rampposi, Foxi en Waterwork komen me redelijk goed over atm.

Wat me nu het meest opvalt bij het teruglezen en de stemming zijn de stemmen op Shaddow. Vooral de meelopers die enkel met het simpele argument van "verspreking" komen vallen me op. Het was vrij duidelijk wat Shaddow bedoelde, hij maakte in het begin de grap om alle bruine wolven te laten bekennen in ruil voor ze niet te lynchen en zo op zoek te gaan naar alle witte wolven. Vervolgens haakt hij in op die grap door te zeggen dat hij zijn "bruine wolven" gevonden heeft, wat dan wit had moeten zijn in de logica naar zijn eerste grap, maar dat heeft hij ook gewoon uitgelegd. Ik vind de mensen die hier dus meer van maken en doen alsof ze het niet begrijpen vrij verdacht. Te weten Castiel, Sunny, Inuzuki en Nostalgia. Nu ken ik Nos niet zo goed, maar de andere 3 zijn toch zeker helder genoeg om dit te doorzien.

Het openbaar wisselbaar claimen vind ik ook dikke onzin, en iets waar alleen wolven baat bij zouden kunnen hebben. Zo komen ze te weten wie mogelijk zvw / hulpje is. Wolven zelf gaan uiteraard gewoon wisselbaar claimen. Mensen die hier voorstander van zijn krijgen ook een minnetje. Katz en William zo uit mijn hoofd.

BloodWolf14

Citaat van: Katz op  7 maart 2023, 21:21:58
Waterwork zal dan mislukt gewisseld zijn?
Ik was hier nu ook naar aan het kijken. Shaddow heeft WW en Fannie genoemd als twee verdachten waarvan de kans relatief aanwezig is dat een van de twee mislukt gewisseld is. Als er niemand is die wel gewisseld is nacht 1 en ons dit kan vertellen ga ik er vanuit dat sowieso een van die twee slecht is.

Als ik dan naar de reacties op Shaddows eerste uitspraak daarmee kijk vallen direct Sunny en Waterwork op omdat zij er direct tegenin vliegen.

Al met al kom ik bij Waterwork als hoofdverdachte voor vandaag. Gisteren was het Rampposi of Waterwork waar ik voor Rampposi stemde. Dan zal het vandaag Waterwork zijn.

Ik ben benieuwd of er nog iemand is die meer kan vertellen over de wissels van Shaddow.

adriaan

Ik dacht ook al dat Waterwork mislukt gewisseld zou kunnen zijn. Ik ga er vanuit dat er niemand op dag 2 in een wisselaarsnetwerkje met Shaddow zat, want dan was diegene wel opgestaan om te zeggen dat ie 100% voor hem in kon staan, dus waarschijnlijk heeft hij nacht 1 mislukt gewisseld.
Overigens denk ik van Waterwork, fannieklm en Sunny en Castiel allemaal wel dat zij beter hadden moeten weten wat Shaddow betreft.
Ik vind het ook een beetje raar dat Semi-Sjamaan de overige namen hiervan om dezelfde reden op verdacht zet maar dan ook zegt dat hij Waterwork juist goed over vindt komen?