[Discussie] Welke roedel hoor jij bij?

Gestart door 123berber, 3 maart 2023, 14:06:59

Vorige topic - Volgende topic

Kevindemen

Ik ben het met Adriaan eens, ook betreffende zijn comclussie rondom Bert-Boefjes. Ik wil eraan toevoegen dat ik Inuzuki ook negatief vind opvallen om exact dezelfde reden. Van haar zou ik ook wel beter hebben verwacht dan zo makkelijk op Shaddow gaan, terwijl ze naar mijn beleving ook wel de grap in had kunnen zien. Water valt mij verder het meest op en ik vind de gegeven wisselsuggestie plausibel als ik Shaddows post teruglees.
Gelieve dit account te verwijderen.

Rich

@adriaan ik vind waterwork beter overkomen dan de anderen vanwege zijn reacties, hij komt op mij tot nog toe oprechter over dan de anderen die op Shaddow gaan en zich er imo makkelijk vanaf maken. En ik denk dat als Shaddow daadwerkelijk mislukt gewisseld zou zijn met waterwork dat hij dat wel duidelijker had laten blijken, al helemaal toen het ernaar uitzag dat Shaddow lynch zou worden.

Het speelt ook mee dat kevin op waterwork meegaat en ik kevin minder actief initiatiefnemend vind dan normaal wanneer ik hem ken als goedje. Alhoewel het wel verfrissend zou zijn als kevin deze stijl eens aanneemt als goedje zodat zijn alliantie niet te makkelijk onderscheiden kan worden XD

Williambz

Ik vind dat de trein op Shaddow ook nog steeds te makkelijk ging en snap niet waarom mensen om die reden op hem stemden. Sterker nog ik denk dat ik me als goedje sneller zou verspreken met de bruine en witte roedel, omdat je er dan niet inzit. Maar dat Shaddow hierom grapte is gewoon Shaddow. Dat Semi-Sjamaan zegt dat hij Waterwork oprechter vind overkomen vind ik ook raar, want ik vind de posts van WW echt niet beter of waardevoller dan die van Fannie of Inu bijvoorbeeld.
Of WW mislukt gewisseld is weet ik niet zeker, want ik denk dat Shaddow dit dan wel meer had laten blijken. Tenzij hij dit privé aan iemand heeft gemeld en diegene dit (nog) niet heeft gezegd. Helaas kan Shaddow niet tot de deadline online blijven, want misschien had hij niet verwacht dat hij nog meer stemmen zou krijgen en had hij de informatie later aan ons gegeven. Voor nu vind ik WW wel verdacht en zet mijn stem al op hem.

Sunny

Ik zie dat de opportunisten gelijk in actie komen nà de stemming.
Zelf niet stemmen, maar daarna het hoogste woord over wie er dan verdacht moeten zijn.   XD
Achteraf is altijd gemakkelijk praten he?

Ja ik vind het heel onfortuinlijk dat Shaddow het spel moest verlaten, vooral met de rol die hij had.
Maar de conclusies die hier nu direkt worden getrokken vind ik ... nja.. opportunistisch dus.
Waterwork moet dus wel mislukt gewisseld zijn? Waar baseer je dat op?
Alle stemmers op Shaddow moeten dan wel verdacht zijn?  Waarom? Omdat we het lijntje "Ach het is Shaddow, die doet altijd zo" niet voor zoete koek hebben aangenomen? Wie zegt dat hij dat dan nu niet eens deed? Voor hetzelfde geld had hij zich wel versproken en waren deze stemmers nu ineens "goed". Of nee, dan waarschijnlijk van de witte wolven  ;D

Het was D2.
Als jullie echt denken dat slecht zich op deze dag al zo bekend willen maken dan ben ik benieuwd naar het niveau van dit spel.
Wat mij betreft zijn nu Semi en Kevin verdacht, want beiden niet stemmen en na de stemming wel meteen naar anderen wijzen, dat vind ik pas verdacht.  ^-^

En William, waarom is de trein op Shaddow verdacht, terwijl er toch ook genoeg mensen meegingen op Ramp en WW?

Waterwork

Dat ik verdacht overkom vind ik nog tot daar aan toe maar ik vind het wel heeel makkelijk hoe iedereen op mij stemt. Ten eerste wil ik de mensen benoemen die op mij gingen in het laatste halfuur voor de deadline. Foxi, Domien en Adriaan. Ik weet bijna zeker dat daar een slechtje tussen zit. Gisteren was ik hele avond met Rampposi dus heb mezelf ook niet echt kunnen verdidigen. Op dit moment gaat het weer heel snel op mij en dat vind ik gewoon verdacht kijken vooral naar William en Kevin, en Adriaan twijfelt ook om op mij te stemmen het wordt nu gedaan alsof ik degene ben die op Shaddow gegaan ben maar waarom vergeet iedereen Fannie die de eerste stem op hem neerzette.

Waterwork

En bovendien ik kan niet mislukt gewisseld zijn want ben gewoon wisselbaar

Thelight288

Gisteren extra benoemen niet willen schapen en dat je er ook aan dacht voor fannie. En nu achter fannie schuilen vind ik wel bijzonder? Wissels kunnen ook door andere dingen mislukken dus een mogelijk mislukte wissel vind ik ook nog te weinig reden voor een stem

Waterwork

Citaat van: thelight288 op  8 maart 2023, 15:51:46
Gisteren extra benoemen niet willen schapen en dat je er ook aan dacht voor fannie. En nu achter fannie schuilen vind ik wel bijzonder? Wissels kunnen ook door andere dingen mislukken dus een mogelijk mislukte wissel vind ik ook nog te weinig reden voor een stem

Ik schuil niet achter Fannie en ik heb duidelijke redenenen gegeven op mijn stem op Shaddow, Ik stem toch ook niet gelijk op Shaddow ik was de 2e stem. Ik wou inderdaad eerst de dag afwachten inderdaad maar Shaddow gaf zo tegenstrijdige en rare antwoorden dat ik overtuigd genoeg was en NEE ik schaapte niet mee ik stond volledig achter mijn stem lekker makkelijk weer van jou Luuk

Thelight288

Citaat van: Waterwork op  8 maart 2023, 15:40:00
het wordt nu gedaan alsof ik degene ben die op Shaddow gegaan ben maar waarom vergeet iedereen Fannie die de eerste stem op hem neerzette.

Hoezo makkelijk? Help mij anders hoe ik dit moet interpreteren dan? Dat is een oprechte vraag

Katz

Citaat van: Shaddow op  7 maart 2023, 16:18:44
Mijn stem op Waterwork is omdat hij dit gedrag vertroond in twee situaties - hij is slecht, of hij zit in een diepe tunnel. Vaak word die tunnel dan gevoed vanuit een ander persoon, wat op zijn beste geval een appgroep is en op zijn slechtste geval een ander board is.

Dit bericht laat me wel denken dat Waterwork mislukt gewisseld is.
Ja, het kan zijn dat Toreador/wolventovenaar/vervloekt dit beïnvloed heeft, maar die kans is redelijk klein.
Ja, een Apostaat kan ook wel, maar die zie ik eerder een medewolf doen de eerste nacht.
Yeti, lijkt me niet dat die buiten geweest is de eerste nacht, zeker nu het lijkt dat die de tweede nacht is buitengeweest.

Maar ik ben niet zeker en kan evengoed zijn dat het echt gewoon shaddow zijn theorie was, zeker als er nu oorsprongelijke wisselaar naar boven komt.
Daarom stem ik ook liever op Inuzuki die zowel in privé als in het dt voorzichtig overkomt gelijk dat ze niks controversieel wilt zeggen. En een wolfje zie ik eerder voorzichtig spelen dan een goedje.

Kevindemen

Ik wil even op de resetknop rammen qua huidige lynch, want ik hoor in de wandelgangen dat TheLight bruine conversiewolf is. Dit vind ik duidelijke, concrete info.
Gelieve dit account te verwijderen.

maartenrambo

tegen zon beschuldiging ga ik mee op thelight

"Then we'll have to out on Tauntauns"
-- Han Solo
Rollen van mij

Thelight288

Uh dat klopt zeker niet. Enige wat ik zou kunnen bedenken is een illusie of iemand probeert me te framen.

Robin89

Het spijt me Luuk, maar ik vind deze informatie zodanig concreet (en jouw verdediging niet bijster sterk) dat ik hier nu in meega.
Mocht de informatie niet blijken te kloppen, hoop ik dat Kevin daarna meer kan zeggen over de bron van deze informatie zodat we die dan kunnen aanpakken.

fannieklm