[Discussie] Welke roedel hoor jij bij?

Gestart door 123berber, 3 maart 2023, 14:06:59

Vorige topic - Volgende topic

Castiel.

Ik twijfel momenteel heel erg over de huidige koers. Ik vind de stemming enorm breed en krijg heel erg de indruk dat er opzettelijk steeds nieuwe namen aan de potentiële lijst van de lynch wordt toegevoegd. Dit gaat voor de slechte teams heel makkelijk zijn om te sturen... Ik gaf dit al aan bij een aantal spelers in privé maar wilde deze twijfels toch ook hier even uitspreken...
Your value does not decrease based on someones inability to see your worth.

Nostalgia

Ik ga toch nog een nieuwe naam aan de lijst toevoegen...  :-X

Mijn stem gaat naar Katz vanwege een bijzondere discussie die we op dag 1 gevoerd hebben. Ik kreeg daar toch een beetje een vreemd gevoel van, wat voor mij nu reden is om op hem te stemmen.  :)

RoodHapje

Ik ben het compleet met Castiel eens. Er is dan ook niemand die Ilse probeert te redden dus ik geloof niet dat ze slecht is. Ik ga mijn stem waarschijnlijk nog wijzigen, ik oriënteer alleen even snel naar wie. De slechtjes zitten te comfortabel met deze uitslag volgens mij.

Awards
2025: Forumkoppel <3 AGR    |    Vunzig pratend lid (+ Carnage & AGR)    |    Niet geniaal meesterplan
2024: Ongeëvenaard verspreker    |    Beste netwerker
[close]

RoodHapje

Ik switch van Inuzuki naar Fannie. Fannie is vaak actiever als goedje, ik vertrouw dat niet. Ik ben het niet eens met Aappen zijn stem eerder al had hij er vast goede redenen voor. Maar ik zie het niet. Daarnaast vind ik het verloop van de stemmen dus verdacht, zoals Castiel dat al omschreef. Daarmee is Fannie voor mij verdachter dan Inu.

Awards
2025: Forumkoppel <3 AGR    |    Vunzig pratend lid (+ Carnage & AGR)    |    Niet geniaal meesterplan
[close]

Foxi

Voor mij staat fannie momenteel ook het meest op rood

Kevindemen

Ik vind Inu nog steeds verdacht, maar deel de gedachte dat vanuit stemmingsoogpunt gezien het lijkt alsof wit noch bruin er een probleem mee heeft als ze sterft vawege de spreiding. Maar dat idee krijg ik ook bij de spreiding nu naar Fannie die als alternatief ontstaat. Ik ga denk ik een gok wagen..
Gelieve dit account te verwijderen.

Castiel.

Ik ga switchen naar Fannie omdat ik het idee heb dat de slechte teams anders te veel invloed (kunnen) hebben op de stemming. Op deze manier voorkomen we dat in elk geval.

Ik denk ook dat het voor de komende dagen essentieel is dat we een stuk actiever gaan zijn hier.

Kevindemen

Lan

Ik sluit me aan bij de heren boven mij. Ik was eigenlijk van plan op Inu te stemmen maar er lijkt geen reactie te komen op haar mogelijke lynch, dus wil ik haar wel het voordeel van de twijfel geven.

RoodHapje

En nu vind ik het dus weer bijzonder hoeveel mensen volgen.

Awards
[close]

Katz

Ik denk dat ik toch terug op Inu ga stemmen. Ze voelde zichzelf niet geneigd om zichzelf te redden, wat me eerder laat denken dat ze oftewel opgaf als slechtje of vrij zeker was dat er iemand anders de pineut zou worden. Het tweedde gebeurde uiteindelijk.

Als goedje kun je ook wel opgeven, maar zie inuzuki dit minder snel doen.

Daarnaast dat Castiel twijfelde over de huidige koers ben ik het helemaal niet mee eens. Er stonden namelijk maar 3 echte stemmen op Inuzuki, waarvan hij er één was. Dus het was makkelijk nog te veranderen met het aantal dat nog niet gestemd had of leugenwolven.

Castiel.

Citaat van: Katz op 11 maart 2023, 23:09:34
Ik denk dat ik toch terug op Inu ga stemmen. Ze voelde zichzelf niet geneigd om zichzelf te redden, wat me eerder laat denken dat ze oftewel opgaf als slechtje of vrij zeker was dat er iemand anders de pineut zou worden. Het tweedde gebeurde uiteindelijk.

Daarnaast dat Castiel twijfelde over de huidige koers ben ik het helemaal niet mee eens. Er stonden namelijk maar 3 echte stemmen op Inuzuki, waarvan hij er één was. Dus het was makkelijk nog te veranderen met het aantal dat nog niet gestemd had of leugenwolven.

Dit vind ik bijzonder Katz, wij hebben gisteren immers persoonlijk ook contact gehad. Daarin gaf ik duidelijk aan dat de volledige koers die gevaren mij twijfels gaf. Niet per se het Inu stuk daarin, maar de algehele enorme spreiding waarin spelers bijna opzettelijk steeds een nieuwe speler een eerste stem leken te geven. Dat gaf mij, en blijkbaar anderen, enorm de indruk dat zowel bruin als wit (de mensen met voorkennis) de huidige stemming prima vonden.

De lynch heeft uiteindelijk overigens prima uitgepakt. Ik denk wel dat Fannie door middel van bloedbroeders in contact geweest is met het board. Anders zou bruin namelijk wel erg gemankeerd zijn in de start met een conversiewolf die sowieso heel het witte team niet kan converteren + nog andere opties waardoor conversie zou kunnen mislukken natuurlijk. Dus ik denk wel dat we hier ook weer info uit kunnen halen en het niet iets op zichzelf staands is.

Daarnaast vind ik dat je jezelf er erg makkelijk vanaf brengt zo Katz, meteen stem uitbrengen en klaar? Zolang Inu er niet uit gaat kan jij nu elke dat simpel stemmen? Ik heb ook mijn twijfels bij Inu om eerder genoemde redenen maar juist door de gebeurtenissen van gisteren ga ik niet nu meteen weer op haar stemmen eigenlijk.

Inuzuki

Ik denk dat ik nu ook maar weer beter wat kan laten horen want ik zie de 'inu is gered' trein wel weer aankomen.

Citaat van: Katz op 11 maart 2023, 23:09:34

Nou precies dit gebeurde wel (maar dan als goedje). Het enige 'logische' argument wat ik hoor is mijn stem op shaddow, terwijl hij gelyncht is en ik daar duidelijk niet de enige verantwoordelijke voor ben. Verder lijken allemaal mensen iets te zeggen over niet actief genoeg/geen goede inbreng/zoekt te weinig contact of mensen die me helemaal niet hebben benaderd verder maar dan wel een slecht onderbuikgevoel hebben. Hier is helemaal niet tegen te verdedigen en daarnaast als ineens iedereen iets te zeggen heeft over de manier waarop ik het spel al vrijwel 100 potjes speel is dat ook best gewoon vervelend. Dus eerlijk is eerlijk, ik was er ook klaar mee. Ik waardeer het dat mensen hebben gewisseld, maar ik heb niemand dit gevraagd want ik vond het best. Ik kwam uberhaupt 5 min voor de DL weer online en toen zag ik het pas.
Iedereen heeft gisteren zn zegje over mij gedaan en heb graag aandacht maar liever op een andere manier.
Misschien ook leuk om te benoemen dat van iedereen die op me stemde of in elk geval in het DT aangaf over me te twijfelen, kevin de enige is die me benaderd heeft. Waarna ik een heel verhaal heb gestuurd en niet eens meer een reactie heb gehad omdat hij te druk was met WW praten. Voelt niet echt alsof mn inbreng waar zo veel om gevraagd wordt er dan echt toe doet als het gesprek niet aan wordt gegaan.

Btw het opgeven zal ik als slechtje een stuk minder snel doen, omdat je dan niet alleen jezelf ermee hebt. Dat voelt als goed toch minder zo als mensen nou eenmaal besluiten jou op de lynch te hebben. Ik ben in het algemeen geen opgever, maar ik ga geen zieltjes lopen winnen en zeker niet als hetgeen waar ik me voor moet verdedigen de speelstijl is die ik letterlijk elk spel zo heb.

Waterwork

Ik wil even reageren voordat er conclusies komen, ik wist de echte rol van Rampossi hij heeft dat dinsdag verteld eerst claimde hij weerhamster en daarna bengel. Ik geloofde hem daarin, hij vertelde niet wie hij ging beschermen vannacht. Kevin wist dat ik de rol wist van Rampossi

Kevindemen

Ik kan bevestigen dat ik sinds gisteren wist dat Waterwork wist dat Rampossi Weerhamster claimde. Als hij immers dit niet wist kan hij prima een poging hebben gedaan Rampossi te eten. Er zijn duidelijk bij wit en/of bruin al verschillende lunches mislukt.

Inu zie ik hier trouwens nu openbaar liegen. Ik heb wel degelijk gereageerd, alleen heel laat. Toen was jij niet meer online. S Middags heb ik je berichten over het hoofd gezien, maar hardweg beweren dat er niet is gereageerd is in mijn ogen liegen.