Nieuws:

Welkom op het nieuwe locatie van het forum
Op dit moment wordt de .nl website doorgestuurd naar de .be website.

Hoofdmenu

[Discussie] Welke roedel hoor jij bij?

Gestart door 123berber, 3 maart 2023, 14:06:59

Vorige topic - Volgende topic

domien

Blij dat de info van Kevin correct bleek en er een wolf weg is.

Ik zie meteen 2 stemmen op Inuzuki, heb ik hier ergens een vergadering gemist of zijn er al zeer snel grootschalige netwerkjes bezig achter de schermen?

"In this world there are no sides, just players"

adriaan

Waarschuwing, zullen we niet gelijk Kevin als bewezen goed vertrouwen? Een grijze sjamaan is er ook bij gebaat een bruine conversiewolf weg te werken, om een voorbeeld te noemen. Ik beschuldig hem nergens van maar voorzichtigheid lijkt me handig. :D

Waterwork

Citaat van: adriaan op  9 maart 2023, 23:32:01
Waarschuwing, zullen we niet gelijk Kevin als bewezen goed vertrouwen? Een grijze sjamaan is er ook bij gebaat een bruine conversiewolf weg te werken, om een voorbeeld te noemen. Ik beschuldig hem nergens van maar voorzichtigheid lijkt me handig. :D

Hiermee eens en wat domien zegt waarom nu al 2 stemmen op Inuzuki beetje uitleg zou fijn zijn

BloodWolf14

Ik denk dat we in ieder geval kunnen concluderen dat Kevin en Aappen niet uit de bruine roedel komen.

Kevin om de reden dat hij Thelight met rol en al geopenbaard heeft (al vraag ik mij af in hoeverre hij die keuze zou hebben om het niet te doen als medewolf) en Aappen vanwege het feit dat Thelight hem wilde lynchen.

Wie me door deze lynch wel slecht opvallen zijn Rampposi vanwege het feit dat Thelight hem en Aappen noemde, maar eigenlijk alleen voor Aappen een reden gaf en de verdenking op Rampposi dus meer aanvoelt als een wolfje die een medewolfje verdenkt.

Waterwork en Thelight klinken dan wel weer oprecht en dus zie ik WW meer een witte wolf zijn atm. Hij en Rampposi lijken elkaar ook te vertrouwen om een of andere reden, maar ik neem aan dat dit door privécontact is en dus een grote kans dat een van de twee misbruik maakt van de ander (IN HET SPEL ALLEEN, RUSTIG).

Ik ben het er wel mee eens verder dat Kevin en zijn bron in dit geval geen bewezen goedjes zijn.

Verder valt Sunny mij ook slecht op. Zij stemde vroeg mee op Shaddow en sprong tegen het idee in dat er per slechtjes bij de Shaddow-stemming zaten (terwijl ik er hier zelf toch echt sowieso 2 verwacht) en hiermee praat ze dus wat mee met WW (die ik dus wel slecht zie zijn). Ik ben benieuwd of er mensen zijn die meer info van Sunny hebben uit privégesprekken?

domien

Citaat van: adriaan op  9 maart 2023, 23:32:01

Volledig mee akkoord

"In this world there are no sides, just players"

Aappen21

@domien @Nostalgia @Inuzuki

ik heb van jullie onvoldoende activiteit gezien de afgelopen speldagen. jullie zijn me een partijtje stil tot op het punt dat ik vergat dat Nos uberhaupt mee deed. zou er wat input van jullie kunnen komen? zou gewardeerd worden :)

Als je maar lang genoeg domme dingen blijft doen worden ze vanzelf geniaal

Williambz

Citaat van: Inuzuki op  9 maart 2023, 06:29:50
Ik vind dit ook zeker concreet genoeg en vroeg genoeg in het spel om te volgen.
Overigens snapte ik de trein op ww maar matig. Ja hij kan mislukt gewisseld zijn, maar shaddow heeft ook bv fannie genoemd. Dat we dan allemaal massaal ww eruit pikken vind ik niet heel logisch. Dat hij stemmen pakte nog wel, maar zo veel mensen en zo snel vond ik toch gekkig.
Over mijn stem op shaddow. Ik snap dat ik daardoor wat meer de aandacht heb gekregen. Echter snapte ik de grap pas na de post van semi die de grap uitlegde, na de deadline.. De andere post van shaddow (die ook gewoon weinig echte inhoud bevatte) was ik al lang weer vergeten en zonder die leek het gewoon echt een verspreking.

Ik moet zeggen dat ik dit ook wel nep vind klinken. Volgens mij speel je biet voor het eerst met Shaddow, dus dat je dit niet bij hem kon verwachtten vind ik apart. En de andere post vergeten? Dan heb je dus niet heel goed naar zijn posts gekeken voordat je op hem stemde?

Foxi

Okee, aangezien er nu niet meer gewelpt kon worden ga ik even wat delen met de groep. De reden dat ik alert was door de genoemde kleuren is omdat Malanaphy uit de witte roedel kwam. Zij was witte wolf in schaapskleren en ik was valse engel. Ik ben nacht 1 dus valse witte wolf in schaapskleren geworden. Ik wilde dit pas delen nadat ik zeker was dat ik niet gewelpt kon worden. Dit betekend dus ook dat Skunki gegeten is door de bruine roedel. Beide roedels zijn dus een speler kwijt en mogelijk hebt het om toe te spitsen op wie er bij welke roedel horen.

BloodWolf14

Is er een reden dat je voor Malanaphy bent gegaan?

Foxi

Zij leefde nog in een ander spel en had aangegeven op reis te gaan. Ik achtte de kans dus groot dat 1 van de roedels voor haar zou kiezen. Dat zou betekenen dat ik meer informatie kon inwinnen en een manier had waarop ik mezelf kon bewijzen later in het spel

BloodWolf14

Okay. Je hebt verder dus geen gesprekken met haar gehad ofzo.

Williambz

Citaat van: Foxi op 10 maart 2023, 11:58:01
Okee, aangezien er nu niet meer gewelpt kon worden ga ik even wat delen met de groep. De reden dat ik alert was door de genoemde kleuren is omdat Malanaphy uit de witte roedel kwam. Zij was witte wolf in schaapskleren en ik was valse engel. Ik ben nacht 1 dus valse witte wolf in schaapskleren geworden. Ik wilde dit pas delen nadat ik zeker was dat ik niet gewelpt kon worden. Dit betekend dus ook dat Skunki gegeten is door de bruine roedel. Beide roedels zijn dus een speler kwijt en mogelijk hebt het om toe te spitsen op wie er bij welke roedel horen.

Als Malanaphy witte wolf in schaapskleren was is zij toch juist door de bruine roedel gegeten en niet Skunki?
Skunki zou dan door de witte roedel gegeten zijn.

Foxi

Oeps ja sorry, ik was even in de war, je hebt gelijk

Sunny

Even voor mijn duidelijkheid, je mag dus ook iemand lunchen 's nachts? Zodat we dan dus 3 nachtdoden kunnen krijgen?  :o

Foxi

Nee ik ben gewoon een goedje en kan dus geen lunch bepalen. Heb dit bij Berrie nagevraagd omdat ik ook twijfelde, maar ik mag niemand doden