Overlegtopic

Gestart door adriaan, 14 augustus 2026, 20:26:32

Vorige topic - Volgende topic

yasu

Blauwe 2 en oranje 1 ofzo? En de druppel in de ketel?

Waterwork

Citaat van: yasu op 16 augustus 2026, 11:37:37Blauwe 2 en oranje 1 ofzo? En de druppel in de ketel?

Vind ik prima

Angelique

Ik zal het zo posten in het topic

loetjef

Ik heb even heel aso zelf de zet gedaan, sorry, maar met alleen wit 1 lijkt het me duidelijk.

Overigens kunnen we aan onze afspraak ook toevoegen dat Berrie sowieso mag doorpakken tot er een risico komt (wit op 5 terwijl de wit3 er nog in zit, op 6 met nog wit2 (maar 3 al gepakt) en op 7 sowieso). Is dat eventueel haalbaar @123berber ? En daarna dan besluiten volgens de eerdere 1-voorstel 1-akkoord regel.
But how can you not hear the whole conversation
I have, sitting still with a brain on fire?

123berber

Citaat van: loetjef op 16 augustus 2026, 14:24:02Ik heb even heel aso zelf de zet gedaan, sorry, maar met alleen wit 1 lijkt het me duidelijk.

Overigens kunnen we aan onze afspraak ook toevoegen dat Berrie sowieso mag doorpakken tot er een risico komt (wit op 5 terwijl de wit3 er nog in zit, op 6 met nog wit2 (maar 3 al gepakt) en op 7 sowieso). Is dat eventueel haalbaar @123berber ? En daarna dan besluiten volgens de eerdere 1-voorstel 1-akkoord regel.
Ja daar kan ik mee overweg!

WCeend!! Zomerspelen 2014

Waterwork

Citaat van: loetjef op 16 augustus 2026, 14:24:02Ik heb even heel aso zelf de zet gedaan, sorry, maar met alleen wit 1 lijkt het me duidelijk.

akkoord

Angelique

Castiel.

Ik zeg we gaan sowieso nog 1 door, wat zeggen jullie?
Your value does not decrease based on someones inability to see your worth.

Robin89

Citaat van: Castiel. op 16 augustus 2026, 15:31:56Ik zeg we gaan sowieso nog 1 door, wat zeggen jullie?

Prima hoor!

loetjef

In jullie zak zitten:
4x oranje waarde 1
1x groen waarde 1
4x wit waarde 1
2x wit waarde 2
1x wit waarde 3
1x blauw waarde 1
1x blauw waarde 2

Daaruit zijn nu:
Blauw 2
Oranje 1
Groen 1
Wit 1
Wit 2
Wit 1
Wit 1
--> Wit momenteel op 5: we mogen dus nog 1 of 2 veilig pakken.

Rest op dit moment dus:
3x oranje waarde 1
1x wit waarde 1
1x wit waarde 2
1x wit waarde 3
1x blauw waarde 1

Kans van 1/7 op ontploffen. Zeker door.

loetjef

Toevoeging: als we uitkomen op het robijnenveld 13 (nog 2 stappen), dan is dat wellicht een mooi punt om te stoppen in verband met de extra overwinningspunten. Maar dat is even afhankelijk van wat er nu gebeurt :)

loetjef

In jullie zak zitten:
4x oranje waarde 1
1x groen waarde 1
4x wit waarde 1
2x wit waarde 2
1x wit waarde 3
1x blauw waarde 1
1x blauw waarde 2

Daaruit zijn nu:
Blauw 2
Oranje 1
Groen 1
Wit 1
Wit 2
Wit 1
Wit 1
Wit 1
--> Wit momenteel op 6: we mogen dus nog 1 veilig pakken, maar die zijn op, dus geen wit meer.

Rest op dit moment dus:
3x oranje waarde 1
1x wit waarde 2
1x wit waarde 3
1x blauw waarde 1

Kans van 2/6 (1/3) op ontploffen. We kunnen gokken en de fles eventueel gebruiken als we wit pakken. Het volgende vakje is namelijk 13 geld, 1 robijn en dus 4 overwinningspunten... Dus ik zou hier de gok nemen en doorgaan denk ik.

Castiel.

Ik zeg de gok nemen, wat vinden anderen? @Robin89 heb ik momenteel contact mee via WhatsApp, als jij akkoord bent met het plan van Loeka en mij mag je doorpakken posten ;)

yasu

Ik zou ook de gok wel nemen. Het is nog vrij vroeg in het spel ook

Castiel.