Nieuws:

Welkom op het nieuwe locatie van het forum
Op dit moment wordt de .nl website doorgestuurd naar de .be website.

Hoofdmenu

Overlegtopic

Gestart door adriaan, 14 augustus 2026, 20:26:32

Vorige topic - Volgende topic

Angelique

Citaat van: loetjef op 15 augustus 2026, 20:10:54Ja, of we houden wel de originele aan (tot kans op over de 7 gaan bestaat), maar dat wij als spelers zijnde gewoon iets minder eindeloos wachten tot er 5 man akkoord geeft. Gewoon de eerste die leest en een mening heeft, geeft de zet door.

Ik zou eventueel wachten tot er 2 mensen iets van gevonden hebben, om te voorkomen dat iemand het helemaal alleen gaat spelen maar verder mee eens.

loetjef

Fair! Dus: Iemand doet zijn suggestie, is de 2e het ermee eens, dan doet hij de zet. Is hij het oneens, dan post 'ie het alternatief en hakt de derde de knoop door. Hopelijk is dat laatste dan niet nodig :)
But how can you not hear the whole conversation
I have, sitting still with a brain on fire?

Castiel.

Prima joh! Ik heb serieus geen idee wat slim is  :o ik doe maar wat
Your value does not decrease based on someones inability to see your worth.

loetjef

Lijkt me duidelijk toch? Geen risico, dus doorpakken.

Wannas

Robin89

Citaat van: loetjef op 15 augustus 2026, 20:55:27Fair! Dus: Iemand doet zijn suggestie, is de 2e het ermee eens, dan doet hij de zet. Is hij het oneens, dan post 'ie het alternatief en hakt de derde de knoop door. Hopelijk is dat laatste dan niet nodig :)

Ook helemaal eens met deze aanpak!

Ben vrij druk dit weekend en volgende week, dus nog niet echt aan toegekomen om me in dit spel te verdiepen. Maar zo te zien gaat het prima :)

loetjef

Citaat van: loetjef op 16 augustus 2026, 00:25:08Lijkt me duidelijk toch? Geen risico, dus doorpakken.

Zelfde geldt nog steeds. Zelfs met wit 2 zitten we op 7, dus nog precies veilig.

yasu

Castiel.

Wat gebeurd er als je de fles in zet? Wie kan dit in Jip en Janneke taal uitleggen aan me?  :o

yasu

Als je de fles inzet. Gooi je het laatst getrokken fiche weer terug in de zak. Maar dan is de fles ook leeg zeg maar. Dus die wil je gebruiken als het de kansen op doodgaat echt niet leuk maakt of zoiets

yasu

Uit mijn hoofd nu een 1/5 om dood te gaan (witte 2). Zelf zou ik er nog 1 bij pakken. En daarna is het denk ik wel klaar

Castiel.

Prima, doorpakken dus

Waterwork

123berber

De eerste teams zijn al klaar met ronde 2! We wachten oa nog op het finishen van jullie ronde  :D

WCeend!! Zomerspelen 2014

Angelique