Overlegtopic

Gestart door adriaan, 14 augustus 2026, 20:26:32

Vorige topic - Volgende topic

adriaan

Castiel.

We gaan doorpakken toch guys?
Your value does not decrease based on someones inability to see your worth.

Angelique

yasu

Zelf zou ik zo vroeg in het spel doorgaan tot het 1/4 of 1/3 kans js dat het fout gaat. Ligt een beetje aan hoeveel risico we gezamenlijk durven te nemen. Maar ik ga meestal ronde 1-3 zelf vrij hoog in het risico zitten.

Chaosimsystem_

Ik volg, niet zoveel ervaring met dit spel dus volg de meer ervaren spelers O0

loetjef

Citaat van: yasu op 15 augustus 2026, 09:30:50Zelf zou ik zo vroeg in het spel doorgaan tot het 1/4 of 1/3 kans js dat het fout gaat. Ligt een beetje aan hoeveel risico we gezamenlijk durven te nemen. Maar ik ga meestal ronde 1-3 zelf vrij hoog in het risico zitten.

Eens. De overwinningspunten zijn nu nog redelijk laag, dus is het risico niet zo groot.

Tegelijk is mijn ervaring wel met dit spel dat als je gaat en de rest niet, dat al vrij snel een sneeuwbaleffect kan geven :')
But how can you not hear the whole conversation
I have, sitting still with a brain on fire?

Wurn

Hoi, ik ben nu letterlijk aan het rijden naar Nederland van m'n vakantie vandaan,dus verwacht vrij weinig van mij. in de avond ben ik iets beter beschikbaar, overdag ben ik aan het vroemvroemen (na dit weekend ben ik volledig beschikbaar voor wvw)

Anyway, ik ben voor doorgaan nu. Volledig eens met wat Yasu zegt. Bij twijfel, ik volg de meute
Howl with me fellow wolves. Howl!

Waterwork

Ik ken dit spel niet wellicht ooit 1x gespeeld in ver verleden maar volgens mij heeft Yasu inderdaad meer kennis dus dan ben ik eens met Yasu

yasu

1/5 nog doorgaan lijkt me

loetjef

Ontploft ie al op 7 of pas over 7?

loetjef

Grapje. Ik kan zelf lezen. 1/5 inderdaad. Ik zeg door.

Waterwork

Angelique

Wurn

Howl with me fellow wolves. Howl!

EliasTheBest

Ik snap er niks van dus laat het aan de mensen die het wel doen.