Nieuws:

Welkom op het nieuwe locatie van het forum
Op dit moment wordt de .nl website doorgestuurd naar de .be website.

Hoofdmenu

Overlegtopic

Gestart door adriaan, 14 augustus 2026, 20:26:32

Vorige topic - Volgende topic

Angelique

Ik denk dat Berrie voor ons gekozen heeft XD

loetjef

In zak:

Wit 1
Wit 1
Wit 1
Wit 1
Wit 1
Wit 2
Wit 2
Wit 3
Groen 1
Oranje 1
Oranje 1

Blauw 1
Oranje 1
Blauw 2
Oranje 1
Rood 2
Oranje 1
Rood 2
Groen 1
Rood 2
Paars 1
Geel 1
Geel 1

Paars 1
Rood 4
Blauw 1

But how can you not hear the whole conversation
I have, sitting still with a brain on fire?

loetjef

Opzich hadden we nu idd een ontploffingskans van 1/4, dus dit is ok.
But how can you not hear the whole conversation
I have, sitting still with a brain on fire?

Angelique

Nu alweer klaar, ik begon het net door te krijgen XD

loetjef

Hahahaha zul je altijd zien. Maar we hebben lekker gewerkt jongens!
But how can you not hear the whole conversation
I have, sitting still with a brain on fire?

yasu


Waterwork

Goed gedaan Angelique LoetjeF en Niels 🤩

loetjef

But how can you not hear the whole conversation
I have, sitting still with a brain on fire?