Nieuws:

Welkom op het nieuwe locatie van het forum
Op dit moment wordt de .nl website doorgestuurd naar de .be website.

Hoofdmenu

Discussie - Hij speelt met verzwaarde dobbelstenen!

Gestart door redeast, 14 augustus 2026, 19:51:45

Vorige topic - Volgende topic

Kid

Sorry, ik heb heel lang over mijn post gedaan en nu hebben verschillende mensen over wie ik schreef alweer gereageerd. Dat is goed, maar dan weten jullie even de context van mijn post!

Waterwork

Sorry allemaal ben afgelopen dagen niet echt met spel bezig geweest ben vooral achter de schermen met mensen gepraat.
De mensen met wie ik gepraat heb zet ik voorlopig ook op goed omdat ik hun goed ken en weet hoe ze zijn de enige bij wie ik mijn twijfels had en ook geuit bij sommigen js dood en was Yasu. Obviously Thelight vertrouw ik maar ik hou er wel rekening mee dat hij geconverteerd gaat worden als een een concersiewolf inzit. Robin, Loetjef, Wurn, Ingrid, Falsifica deze mensen vertrouw ik allemaal wel en zet ik op groen. Mijn stem gaat voor nu naar Skunki. Hij heeft me gevraagd voor kantclaim die heb ik gegeven en hij zijne ook en verder niks. En ook zijn post vond ik nietszeggend dus daarom gaat mijn stem naar Skunki

Wesp in Glas

Weekend is doorgaans erg druk voor mij. Heb nu op de zondagochtend (na de kerk) weer even een rustmomentje. Ik heb het idee dat het meer te doen is rondom de boardspellen dan het WvW spel zelf en eerlijk gezegd lukt het me niet echt om te concentreren op de boardspellen, laat staan om daar info uit te halen. Ik zie dat ook bij niemand "verdachte vibes" en dat soort dingen. Verder heb ik in het laatste spel ooit de rol burger gekregen. Ja je leest het goed. Burger. Ik heb echt geen idee hoe ik info zou moeten vergaren op deze manier. Verder heeft alleen Wurn contact met mij opgenomen, dus die vertrouw ik wel. Natuurlijk is het ook zo dat ik zelf contact met mensen kan zoeken, maar in een spel met 33 mensen heeft er 1 persoon (2 dagen geleden) contact met me opgenomen.

Dus ik heb geen info.
Ik heb geen gevoel bij mensen.
De focus ligt op de boardspellen waar het me niet lukt om op te focussen.

En ik ga niet poepposts maken om maar posts te maken in het DT.

Wurn

Oke openbare rolclaim had ik niet verwacht XD

Interessant dat je mij vertrouwt want ik heb letterlijk je één bericht gestuurd en meer niet volgens mij. Ik kan dus niet hetzelfde terugzeggen.
Maar fijn dat je mijn contact waardeert en hopelijk vind je weer het plezier en de focus in het spel  :)

---

Ik ga voor nu alvast stemmen op Kaasje ook omdat ik nu weg moet en als ik terugkom waarschijnlijk het dt al 5 pagina's verder is vandaag. Kans dat ik wijzig is aanwezig, maar wellicht is dit voor de mensen die mij niet zo goed kunnen peilen wat kleurbekenning.

Howl with me fellow wolves. Howl!

Kid

Wesp in glas, je post is echt wel apart. En ik ben het er ook faliekant mee oneens.

Ik heb niet het idee dat de focus op de spellen ligt. Ik doe zelf vooral op basis van het d-topic. En soms heb je alleen maar kleine scraps om je mening op te baseren, maar dat is ook weerwolven.

'Alleen Wurn heeft contact opgenomen, dus die vertrouw ik' is een weird statement. Verder wel anderen verwijten niet contact met jou op te nemen, maar zelf het niet doen?

En kijk, iemand die ziener is moet een beetje uit de picture blijven. Een wolf moet uit de spotlights blijven het liefst. Dus die gaan minder snel naar je toekomen. Maar als burger is juist je voornaamste tool om in het d-topic wat los te maken of anders berichtjes te sturen. Als je gewoon weinig inzet toont, is het niet sterk om dan om je heen te wijzen.

Ik verdenk sommige mensen, maar ik heb het druk en niet contact met ze opgenomen. That's on me. Als ik iets helemaal fouts zeg of een slechte stemverklaring heb, dan heb ik dat aan mezelf te danken.

Ingrid1234

Ik ben vooral bezig geweest met clever en nog niet genoeg met WvW dus ik moet even goed teruglezen en informatie inwinnen. Mochten mensen die ik nog niet gesproken heb nog willen netwerken dan stuur me vooral een berichtje ☺️

Kid

Wie is vannacht door de welp gepakt eigenlijk?

Wesp in Glas

Citaat van: Kid op Gisteren om 12:02:02Ik heb niet het idee dat de focus op de spellen ligt.
Deze zin wordt ook meteen ontkracht door onderstaande
Citaat van: Ingrid1234 op Gisteren om 12:42:56Ik ben vooral bezig geweest met clever en nog niet genoeg met WvW

BloodWolf14

Ligt aan de spelers. Ik ben nog helemaal niet met de spellen bezig geweest en enkel WvW, maar er missen idd veel spelers.

Wesp, verwacht jij dat slechtjes makkelijk zijn meegegaan op Perry of hebben die nog fake zitten zoeken?

Wesp in Glas

Citaat van: BloodWolf14 op Gisteren om 12:50:20Ligt aan de spelers. Ik ben nog helemaal niet met de spellen bezig geweest en enkel WvW, maar er missen idd veel spelers.

Wesp, verwacht jij dat slechtjes makkelijk zijn meegegaan op Perry of hebben die nog fake zitten zoeken?

Ik had het idee dat iedereen makkelijk mee ging op Perry.
Voor de goedjes: Perry was waarschijnlijk een Baddie
Voor de baddies: Perry zat toch niet op het wolvenboard en iedereen ging toch al mee op Perry

BloodWolf14

Citaat van: Waterwork op Gisteren om 11:14:19Sorry allemaal ben afgelopen dagen niet echt met spel bezig geweest ben vooral achter de schermen met mensen gepraat.
De mensen met wie ik gepraat heb zet ik voorlopig ook op goed omdat ik hun goed ken en weet hoe ze zijn de enige bij wie ik mijn twijfels had en ook geuit bij sommigen js dood en was Yasu. Obviously Thelight vertrouw ik maar ik hou er wel rekening mee dat hij geconverteerd gaat worden als een een concersiewolf inzit. Robin, Loetjef, Wurn, Ingrid, Falsifica deze mensen vertrouw ik allemaal wel en zet ik op groen. Mijn stem gaat voor nu naar Skunki. Hij heeft me gevraagd voor kantclaim die heb ik gegeven en hij zijne ook en verder niks. En ook zijn post vond ik nietszeggend dus daarom gaat mijn stem naar Skunki
Waarom had je twijfels bij Yasu? En kunnen mensen met wie je netwerkt dit bevestigen?

BloodWolf14

Citaat van: Wesp in Glas op Gisteren om 12:58:10Ik had het idee dat iedereen makkelijk mee ging op Perry.
Voor de goedjes: Perry was waarschijnlijk een Baddie
Voor de baddies: Perry zat toch niet op het wolvenboard en iedereen ging toch al mee op Perry
Aight fair. Heb je nog gekeken naar de posts van Yasu? Ik ben daar nu mee bezig. Ben benieuwd of jij er dezelfde conclusies uit trekt.

Waterwork

Citaat van: BloodWolf14 op Gisteren om 12:58:59
Citaat van: Waterwork op Gisteren om 11:14:19Sorry allemaal ben afgelopen dagen niet echt met spel bezig geweest ben vooral achter de schermen met mensen gepraat.
Waarom had je twijfels bij Yasu? En kunnen mensen met wie je netwerkt dit bevestigen?

Zeker had dit onder andere met Robin besproken hij twijfelde ook

BloodWolf14

Dus, zoals hier eerder gezegd heb ik nog naar de posts van Yasu gekeken. Had ik daarvoor nog niet gedaan.

Zijn BM-stem ging naar Fals. Ik denk dat daar niet heel veel uit te halen valt, maar over het algemeen stemmen slechtjes niet snel op een medewolf voor BM, tenzij die dat graag zelf wil. Zou ik dus een klein pluspuntje noemen voor Fals.

#106 (hoe doe je ook weer linkjes naar posts?) heeft dan een verdenking naar Robin, Skunki/mijzelf als niets bijzonders en goede gevoelens over Thelight. Ik verwacht hier dat al deze namen goedjes zijn. Light als goedje op goed om daar punten te scoren, Robin als verdenking om een goedje in slecht licht te zetten op een ander goedje en Skunki/Blood als niets bijzonders vermoed ik ook Skunki als goedje in dit geval. Of Skunki is dan toevallig wel slecht en Yasu wilde de aandacht afleiden, maar dat zie ik niet heel snel gebeuren.

#124 was een extra prik richting Perry na de beulvraag. Ik denk niet dat Yasu afwist van Perry als hulpje, dus die was waarschijnlijk geen bloedbroeder met een wolf.

In #181 komt Loetjef met de vraag met wie Shaddow gewisseld zou zijn. Yasu reageert daar als eerstvolgende op met de namen Kaasje, Light, Fals. Kaasje omdat die voor BM op Shaddow stemde, Light vanwege Shaddow's BM-stem en Fals omdat die BM is geworden. Ik probeer hier even uit te vogelen of er een wolfje in dit lijstje zou staan, maar ik zie niet zo goed in waarom je dat zou doen. Light is obvs geen wolf, Fals kreeg al BM-stem van Light en wordt hier weer in een slecht daglicht gezet door deze actie, evenals Kaasje. Ik denk niet dat je als wolfje hier druk op een medewolfje zou willen zetten. So, pluspunt voor Kaasje.

#183 van Fals geeft eigenlijk wel weer dat de reactie wat random aanvoelde. Fals als BM daar benoemen voordat de nacht was gevallen is een beetje bijzonder en een makkelijke manier om een goedje verdacht te maken. Fals noemt daar de namen die actief waren bij het Kwakzalven, wat imo ook een logische optie is.

#185 van Yasu reageert daarop met dat AGR inderdaad vergeten was. Voelt een beetje convenient om een medeslechtje uit het rijtje met mogelijke wissels te laten. Het helpt ook niet dat ik al verdenkingen op AGR heb. Pls iemand anders die hier op wil reageren?

Dan heb ik nog gekeken naar interacties met Yasu of het benoemen van hem. Wurn in #145 is de eerste die reageert op een post van Yasu volgens mij en spreekt hem hier tegen over Shaddow. Dit voelt niet als een s/s interactie. Ook omdat Wurn Yasu specifiek als goedvibes noemt on par met Loetjef.

Ik benoem Yasu zelf ook als goedje in #152. Verkeerde vibes uit het Dt :s

#199 geeft OK aan dat het vogeltje het einde van Yasu betekent, al nadat de wateractie is uitgevoerd. Het kan zijn dat ik dit verkeerd lees, maar het voelt alsof die post nog getypt werd ten tijde van de wateractie. Echter zaten er 12 minuten tussen.

#202 geeft Loetjef aan dat Yasu op Thelight zat te pushen. Ik neem aan dat dat dan in netwerken was.

#206 en #208 is de vraag van Skunki of er niet nog gewacht had kunnen worden. Ik haal daar vrij weinig aan alliantie uit.

#211 komt vanuit Robin die aangeeft dat Yasu's grote post verdacht was. Ik ben benieuwd met wie dit besproken is @Robin89 ?

In #213 geeft Loetjef aan dat Yasu verdenkingen uitte richting Light, Fals, Kid, Mex en Kaasje. Zelf haalt ze daar uit dat er een wolfje in deze namen zal zitten, maar met zo veel spelers dit spel zou ik die als wolf zelf gewoon niet benoemen. Dat is nog minder lijntjes dan wanneer je een medewolf verdacht noemt. In mijn optiek krijgen deze spelers van mij dus eerder een plus- dan minpuntje. Kaasje helemaal omdat die eerder al half verdacht werd genoemd door Yasu. Als er dan toch een wolfje moet zitten zou dat naar mijn idee om deze reden dus Mex/Kid zijn.

Ik heb eerder aangegeven dat ik Kaasje wel enigzins verdacht, maar op basis van deze interacties met Yasu trek ik dat denk ik terug.

Als ik dan kijk naar wie ik in het Dt mis die er normaal wel zijn, dan zijn dat AGR/Carnage/RH/Castiel. Heel toevallig zijn dat namen die ook in een whatsappgroep zitten. Daar is enkel Castiel van deze 4 niet actief bezig. De andere drie gaan om die reden, wat ik over CNR ook eerder al heb genoemd, automatisch naar mijn verdachtenbankje. Dit spel vraagt aandacht bij de bordspellen en mogelijk daarmee alle beschikbare tijd. Ik zie deze drie verder geen moeite doen in het spel en dus minder goedjespunten scoren dan anderen.

De focus ligt qua verdenkingen nu vooral op Beertje, Kaasje, Wurn, Mex/Kid en mijzelf. Het is mij te opvallend dat Wurn/Mex/Kid alledrie in het rijtje van yasu stonden. Ik denk dat wolven dit spel gewoon grotendeels achterover leunen en niet zo veel doen. Beertje die Fals/Light als 100% goed noemt voelt niet als een wolfje aan. Die had ook stil kunnen blijven.

Ik wil naast RH/AGR/CNR dan ook nog OK weer ophalen als verdachte. Lan heeft hem eerder benoemt als aparte reactie, maar na 1 nauwelijks inhoudelijke post daar weer vanaf gehaalt. Ik heb er niet zo veel bijzonders in gezien om hem goedjespunten te geven.

Ook Elias valt mij negatief op. Zijn stem op OK voor BM voelt random. Voor zover ik mij kan herinneren hebben deze twee nou niet zo veel spellen samen gespeeld dat Elias kan zeggen dat OK ooit een sterke speler was. Na deze post volgen een aantal posts die NAI zijn. Kunnen wolfjes/goedjes beiden maken. Zijn laatste post dan in #230 geeft aandacht aan Kaasje en mij, maar beiden niet echt hard. Ook Mex wordt genoemd, maar dan neutraal. Dus op de vraag welke verdachten hij heeft noemt hij 3 namen die hij allemaal op neutraal zet en extra op let. Verder is ook Elias minder actief dan ik gewend ben.

Ik ben hierna gaan kijken naar LW, en ook die heeft op OK gestemd voor BM. Misschien heb ik hier een joke gemist waar Elias wel onderdeel van was. Volgens Fals was LW actief in het eerste spel. In #82 geeft LW aan dat spelers in de bordspellen misschien andere activiteit laten zien. Blijkt voor hemzelf in ieder geval te gelden aangezien hij anders dan een vage post met het verhaal van Perry nog niets heeft laten zien van zichzelf in het Dt. Dit vind ik wel wat verdacht. Hetzelfde type spel als AGR in dit geval.

Moonzzz, DF, Angelique, Chaos, William en Wannas mis ik nog vrijwel volledig in de discussies ook. Van wat ik zie zijn deze spelers echter ook niet heel actief in de bordspellen (op Angelique na, met een geldige reden). Hier zoek ik voorlopig nog niet echt dus.

Hangen mijn verdachten atm bij AGR/RH/CNR/Elias/LW/OK. Ik ga voor nu stemmen op AGR.

BloodWolf14

Citaat van: Waterwork op Gisteren om 14:26:11Zeker had dit onder andere met Robin besproken hij twijfelde ook
Ja ik heb in Robins berichten gelezen dat het ging om de eerdere post van Yasu die een soort alarmbellen liet afgaan. Wel handig dat dit dan wordt genetwerkt maar niet in het openbaar wordt besproken. Dus leuk dat je aangeeft dit te hebben gezegd, maar een beetje laat om daar pluspunten mee te willen scoren ;)

Wat denk jij van de verdachten die ik hierboven heb genoemd? Zit daar ook een wolfje bij die je enkel bij Robin noemt? ;P