Nieuws:

Welkom op het nieuwe locatie van het forum
Op dit moment wordt de .nl website doorgestuurd naar de .be website.

Hoofdmenu

Discussie - Hij speelt met verzwaarde dobbelstenen!

Gestart door redeast, 14 augustus 2026, 19:51:45

Vorige topic - Volgende topic

himan

Ik ga denk ik op Kaasje stemmen, ik heb geen lead, maar de Shaddow Kaasje combi is er nou eenmaal. Ik vind het eigenlijk flauw om te gebruiken, maar het is het enige wat ik heb.

Wesp in Glas

Citaat van: Beertje op Gisteren om 18:27:37
Citaat van: loetjef op Gisteren om 17:46:51@Beertje welke conclusies trek jij uit je activiteitenlijst? En het discussietopic in het algemeen? Ik zie je verdenking op Mex, maar ben ook benieuwd wat je in algemene zin opvalt!:)

Ik denk:

• Iedereen stemde op Perry, kun je niets mee. Zal nog geen contact hebben gehad denk ik
  • Yasu was al dood voordat je het wist, jammer dat we daar niet meer info uit hebben kunnen trekken
  • Er waren (nu iets minder) op het moment dat ik de lijst maakte 10 !! mensen die in de afgelopen 3 dagen niets hebben gepost in het d-topic. Dat is 1/3e van de levende spelers. Ik vind dat veel
  • Ik denk dat de mensen die hier actief aan het posten zijn waarschijnlijk een kleinere kans hebben voor mij om wolf te zijn dan de mensen die nauwelijks (of niets) posten.
  • Ik denk daarom dat de grootste kans om iets slechts te vinden tussen de mensen zit die niets posten EN die niet genoemd worden. Ik bedoel: ik post een paar dagen wat minder omdat naast het board ook nog andere dingen te doen en dat is al een reden om op mij te stemmen. Hoe zit het met de mensen die niets posten?
  • Ik zie een aantal mensen redelijk wat lange posts maken, sommige met inhoud en sommige noemen wat willekeurige namen om maar een stem te zetten en actief te lijken (kuch, mexicano, kuch).
  • Met een welp die schijnbaar rondloopt, is een rolclaim doen ook lastig (sorry TL, daarom ook nog geen claim weggelegd)
  • Ik vind het sowieso bijzonder dat ik weggezet wordt als beertje en zijn vriendengroep, is het dan koninklijk meervoud en wij tegen zij of is het gewoon makkelijker om je gebruikelijke netwerkje sneller te vertrouwen (of minder te verdenken)?

Dit is opsommend mijn vibecheck tot nu toe en probeer meer informatie te krijgen uit wat er NIET gezegd of gedaan wordt (en wie er NIET genoemd worden) dan wie er WEL genoemd worden. Ik heb namelijk géén teampje dat mij beschermd of uit de wind houdt. De mensen die snel meerdere stemmen krijgen zijn daardoor gevoelsmatig minder snel onboard wolf. Offboard zegt het niets over. Ik denk wel dat we iedere dag MOETEN lynchen, maar ook te weinig WVW ervaring om een inschatting te maken hoeveel wolf/neutraal te verwachten. Die vraag had ik ook aan Falsifica gesteld maar geen reactie op ontvangen

Ik zat te overwegen om op jou te stemmen, maar na deze post heb ik een goed gevoel bij jou gekregen.

Wesp in Glas

Maar even serieus. Mensen zitten op Bloodwolf omdat hij slecht heeft geclaimd?
Waar en bij wie heeft hij slecht geclaimd dan?

Ja dat is vast ergens benoemd, maar ik ga niet 200 posts naspitten.

loetjef

But how can you not hear the whole conversation
I have, sitting still with a brain on fire?

RoodHapje

Ik heb de boel even teruggelezen. AGR spreekt op een gegeven moment in haar lijstje over Carnage, dat ze altijd veel met hem praat behalve als hij slecht is. Carnage heeft mij ook aangesproken en het voelde voor mij niet goed, geforceerd, mogelijk nep. Misschien even afvinken om aan te tonen dat hij er mee bezig is ofzo. Ik heb onderhand wel wat contacten op Whatsapp, geen sloten, maar daar heb ik mijn vraagtekens ook bij iemand geuit die dit zelfde gevoel herkende.

Mijn stem zal voor nu naar hem gaan gezien ik niet het idee heb dat er ergens heel duidelijke info op tafel ligt.

Awards
2025: Forumkoppel <3 AGR    |    Vunzig pratend lid (+ Carnage & AGR)    |    Niet geniaal meesterplan
2024: Ongeëvenaard verspreker    |    Beste netwerker
[close]

loetjef

@Wesp in Glas

Overigens is dat volgens mij niet de reden dat mensen nu op hem stemmen, maar daarvoor zul je wél even de laatste 3 pagina's moeten doorspitten. Of vraag het ChatGPT ;)

Dat gezegd hebbende, ik zie geloof ik wat minder wat die mensen zien, dus ik kan je er ook niet verder mee helpen.
But how can you not hear the whole conversation
I have, sitting still with a brain on fire?

EliasTheBest

Ik ga op chaos stemmen. Niet dat ik overtuigd daar van ben maar na het lijstje van beertje van niet zo actieve spelers valt ze mij op na haar laatste post. Ik heb een hele lange lijst van spelers die ik op goed zet van hoe ze hier in dtopic zijn. Fals, thelight, roodhapje, bloodwolf, loetje, beertje en nog wel meer. Mex blijf ik in de gaten houden.

Falsifica

Mijn analyse komt er zo aan. +- 30 min.

Vraagje @Beertje hoeveel spelers hebben jou effectief benaderd en hoeveel spelers heb jij benaderd?

En @Wesp in Glas heb jij spelers zelf benaderd of enkel zitten wachten op anderen?

Want ik heb vrijwel 2/3e spelers gesproken, al lig ik nog achter met op een aantal reageren. @Kid Reactie komt eraan.
"You can always trust a dishonest man, to be dishonest. It is the honest man you should not trust, for you never know when he would be dishonest."
- Captain Jack Sparrow

Wesp in Glas

Citaat van: Falsifica op Gisteren om 18:54:24Mijn analyse komt er zo aan. +- 30 min.

Vraagje @Beertje hoeveel spelers hebben jou effectief benaderd en hoeveel spelers heb jij benaderd?

En @Wesp in Glas heb jij spelers zelf benaderd of enkel zitten wachten op anderen?

Want ik heb vrijwel 2/3e spelers gesproken, al lig ik nog achter met op een aantal reageren. @Kid Reactie komt eraan.

Ik heb 0 spelers benaderd. Vanwaar je vraag?

Falsifica

Citaat van: Wesp in Glas op Gisteren om 11:25:15Natuurlijk is het ook zo dat ik zelf contact met mensen kan zoeken, maar in een spel met 33 mensen heeft er 1 persoon (2 dagen geleden) contact met me opgenomen.

Dus ik heb geen info.
Ik heb geen gevoel bij mensen.

Omdat als je dat wel gedaan had je mogelijk wel verdachten kon hebben dmv de gesprekken. Daarom vind ik deze post zo moeilijk om te lezen.
"You can always trust a dishonest man, to be dishonest. It is the honest man you should not trust, for you never know when he would be dishonest."
- Captain Jack Sparrow

Wesp in Glas

Citaat van: Falsifica op Gisteren om 18:58:46
Citaat van: Wesp in Glas op Gisteren om 11:25:15Natuurlijk is het ook zo dat ik zelf contact met mensen kan zoeken, maar in een spel met 33 mensen heeft er 1 persoon (2 dagen geleden) contact met me opgenomen.

Dus ik heb geen info.
Ik heb geen gevoel bij mensen.

Omdat als je dat wel gedaan had je mogelijk wel verdachten kon hebben dmv de gesprekken. Daarom vind ik deze post zo moeilijk om te lezen.

Nou vooruit dan. Ik zal je eens even benaderen dan.

Kaasje

Citaat van: himan op Gisteren om 18:29:07Ik ga denk ik op Kaasje stemmen, ik heb geen lead, maar de Shaddow Kaasje combi is er nou eenmaal. Ik vind het eigenlijk flauw om te gebruiken, maar het is het enige wat ik heb.
Ik sta door deze stem behoorlijk op scherp (4 stemmen). Ik heb al een statement gemaakt over Shaddow. Ik weet niet hoe ik je van iets anders kan overtuigen, maar mocht dit een doodsteek blijken, raad ik iedereen aan om even te kijken naar de relatief late en minder gefundeerde stemmers (@Wurn en @himan in mijn ogen, hoewel @Thelight288 ook geen enkele reden gegeven heeft voor zijn stem).
DIES IRAE DIES ILLA
CALAMITATIS ET MISERIAE DIES MAGNA ET AMARA VALDE

Kaasje

Toch even een goede tag voor @Wurn omdat hij aangeeft misschien zijn stem nog te veranderen. :P
DIES IRAE DIES ILLA
CALAMITATIS ET MISERIAE DIES MAGNA ET AMARA VALDE

Falsifica

Voordat de discussie op gang kwam had ik 3 hoofdverdachten hier. Met de nadruk op had.
Dat waren Kaasje, Bloodwolf en Skunki.

Laten we beginnen met Kaasje.
Om Skunki te quoten, die vroeg of het niet verstandig was Yasu eerst uit te horen. Dacht je echt, @Skunki dat ik dat niet al gedaan had? Prive noemde Yasu 4 namen naar mij. Dat waren Falsifica, Thelight, Kaasje en Mexicanobroeder als zijn hoofdverdachten.
Thelight en ik vallen daarvan af. En het is zeer gebruikelijk voor een wolf een medewolf te noemen.
Voor de discussie op gang kwam, lagen mijn verdachten dan ook bij Kaasje. Ook vanwege de dode wisselaar. Echter twijfel ik daar nu over. Ik snap de verdachten van Mex namelijk niet. Ik denk momenteel dus dat als Yasu een medewolf verdacht, dit Mexicanobroeder zou kunnen zijn.

Dan iets anders opvallends, we pakken Bloodwolf erbij. Mijn grootste verdenk was gebaseerd op 2 dingen. Een post van Bloodwolf. En de schitterende afwezigheid van hem. Bloodwolf is, net als de afwezige Dragonfly iemand die wanneer goede rol, me constant op mijn nek zit. En ik miste dat, die comeback lijkt nu terug te komen.

Citaat van: BloodWolf14 op 20 augustus 2026, 01:11:09Heb ik voor nu dus Fals, Himan, Loetjef, Wurn en Yasu op goed staan op bssis van hun vibe in de posts.

Ik neig bij LW, Kaasje, Lan op basis van hun posts ook wat naar goed, maar minder vibes dan de bovenste namen.
Ondanks dat Bloodwolf nu actiever lijkt te zijn, struikel ik over deze eerdere post van hem.

Skunki's aanval op Bloodwolf eerder voelt gespeeld. Hij negeert het als ik erover begin hier. Wat dat gevoel versterkt. Wouden ze vroeg in de spotlights staan?

Dit alles doet, me nu denken dat we Mexicanobroeder, Bloodwolf en Skunki moeten hebben. Maar ik mag maar op 1 speler stemmen. Afhankelijk van hoe deze speldag nog verloopt ga ik stemmen.
- Captain Jack Sparrow

Wannas

Ik heb nog even wat teruggelezen en voor mij blijven vooral Mexicanobroeder, Castiel en CarnageRazor hangen.

Mex vind ik nog steeds wat apart qua redeneringen en bij Castiel mis ik gewoon wat meer dan ik normaal van hem verwacht.

Maar degene die voor mij nu het meeste blijft hangen is Carnage. Vooral omdat AGR zegt normaal veel contact met hem te hebben behalve als hij slecht is, en RoodHapje daarna ook zegt dat zijn contact met Carnage geforceerd/nep voelde. Dat zijn toch twee losse dingen die een beetje dezelfde kant op wijzen  :D  8)

Dus tenzij er het laatste uur nog iets geks gebeurt, gaat mijn stem naar CarnageRazor.