Nieuws:

Welkom op het nieuwe locatie van het forum
Op dit moment wordt de .nl website doorgestuurd naar de .be website.

Hoofdmenu

Discussie - Hij speelt met verzwaarde dobbelstenen!

Gestart door redeast, Gisteren om 19:51:45

Vorige topic - Volgende topic

redeast

Dit topic gaat open zodra iedereen zijn of haar rol heeft.

Falsifica

Ik zou graag BM willen zijn dit laatste spel.

Normaal is de norm, vertrouw Falsifica niet. Maar ik beloof jullie, ik wil dit goed en wisselbaar eindigen.

Dus als je een fanatieke bm wilt die 100% betrokken is bij de discussies, kies ervoor voor de laatste keer

Nog een keer

Falsifica te vertrouwen

Als bm.
"You can always trust a dishonest man, to be dishonest. It is the honest man you should not trust, for you never know when he would be dishonest."
- Captain Jack Sparrow

Thelight288

CarnageRazor

Citaat van: Falsifica op Gisteren om 21:43:38Ik zou graag BM willen zijn dit laatste spel.

Normaal is de norm, vertrouw Falsifica niet. Maar ik beloof jullie, ik wil dit goed en wisselbaar eindigen.

Dus als je een fanatieke bm wilt die 100% betrokken is bij de discussies, kies ervoor voor de laatste keer

Nog een keer

Falsifica te vertrouwen

Als bm.

Ik heb veel van je geleerd wat betreft dit spel. Dus uit sentiment en je belofte. Prima, je krijgt mn stem.

Once is by chance,
Twice is a coïncidence,
Three is a pattern.

Shaddow

Ik ben morgen en zondagochtend bij een bruiloft en volgende week woensdag tot maandag op een festival dus dan ben ik iets minder actief, maar daarna heb ik alle aandacht voor jullie!

Ook tussen ben ik goed bereikbaar via WhatsApp (behalve morgen)

Ik hoef geen BM te worden.

Fijn spel iedereen! Geniet ervan!

Waterwork

Ik hoef niet per se BM te worden vind ik echt te intens met een spel met zoveel mensen dus als iemand me overtuigt dan krijgt hij of zij mijn stem

Robin89

Van mij mag Thelight wel BM worden in dit afscheidsspel. Zeker na zijn uitstekende speech.

Verder van mijn kant het vriendelijke verzoek om mij niet via whatsapp aan te spreken over dit spel. Dat wordt me wat te intens in een spel met zoveel mensen. Het is denk ik al uitdaging genoeg om hier alles bij te kunnen lezen...

PM's sturen mag natuurlijk wel (indien nodig).

Thelight288

kort maar krachtig daar houd ik van geen woorden maar daden!

himan

Ik wil ook wel burgemeester worden en ik zal voor één betaalbaar huis zorgen.  XD

loetjef

Citaat van: himan op Gisteren om 22:37:55Ik wil ook wel burgemeester worden en ik zal voor één betaalbaar huis zorgen.  XD

Oeh, Count Binface doet mee in de race!

All jokes aside, ik begin maandag weer met werken (#onderwijs) en hoewel ik de volle intentie heb heel actief te zijn in het spel, is het voor mij wellicht niet wijs om ook BM te zijn, al is dat maar een gevoelsmatige verantwoordelijkheid.

Voor mijn stem wacht ik eerst even af wie zich aanmelden voordat ik een keuze maak denk ik :)

Qua netwerken: je mag me altijd PM'en, en appen mag als je mijn nummer hebt (ik ga alleen geen nummers meer uitwisselen, sorry, maar ik beloof net zo actief te zijn per PM!)

But how can you not hear the whole conversation
I have, sitting still with a brain on fire?

RoodHapje

Ik vind het ook teveel van het goede om BM te zijn in een spel als deze. Ik wil wel proberen bij te dragen aan het verhaal! Morgen bepaal ik wie ik de BM gun.

Awards
2025: Forumkoppel <3 AGR    |    Vunzig pratend lid (+ Carnage & AGR)    |    Niet geniaal meesterplan
2024: Ongeëvenaard verspreker    |    Beste netwerker
[close]

Kid

Ik ga denk ik op de meest iconische speler stemmen. Weet alleen nog niet wie dat is!

Skunki, Dragonfly en Orange-King ken ik al zolang ik hier kom. Mis ik iemand?

RoodHapje

Awards
2025: Forumkoppel <3 AGR    |    Vunzig pratend lid (+ Carnage & AGR)    |    Niet geniaal meesterplan
2024: Ongeëvenaard verspreker    |    Beste netwerker
[close]

Castiel.

Ik stel me absoluut beschikbaar als BM! Ik ben wel Neutraal moet ik erbij zeggen
Your value does not decrease based on someones inability to see your worth.

Lan

Orange-King lijkt mij een kundige en doortastende BM met ervaring.

Stemmen op mij worden gewaardeerd.