Dodencafé ‘Ben er (on)even klaar mee’

Gestart door Falsifica, 24 juli 2026, 14:38:39

Vorige topic - Volgende topic

Chaosimsystem_

Citaat van: Waterwork op  5 augustus 2026, 08:43:59
Citaat van: Thelight288 op  5 augustus 2026, 00:04:35Welkom bij t dodenfeestje @Waterwork @CarnageRazor @Chaosimsystem_ @Beulgemeester

Vermoord door een lijk heb ik weer

Vermoord door een hele lijst gepost is erger hoor  :D
Is inderdaad niet hoe je wilt doodgaan.

Beulgemeester

Citaat van: Chaosimsystem_ op  5 augustus 2026, 13:57:34
Citaat van: Thelight288 op  5 augustus 2026, 00:04:35Welkom bij t dodenfeestje @Waterwork @CarnageRazor @Chaosimsystem_ @Beulgemeester

Ja... Ben zelf niet zo'n fan van zo'n soort speelstijl, maar ik ben ook heel eerlijk dat met een dubbele rollenlijst het ook te verwachten was dat sooner or later een van de wolvenboard gedeeld zou worden met het andere team.

@Chaosimsystem_, jij hebt onze lunch ingetrokken omdat je ondanks dat je al dood zou gaan je toch liever de al ten dode opgeschreven even wolven nog een kans wilde geven of zo?  XD

Thelight288

Citaat van: Beulgemeester op  5 augustus 2026, 14:48:42

Ja... Ben zelf niet zo'n fan van zo'n soort speelstijl, maar ik ben ook heel eerlijk dat met een dubbele rollenlijst het ook te verwachten was dat sooner or later een van de wolvenboard gedeeld zou worden met het andere team.

@Chaosimsystem_, jij hebt onze lunch ingetrokken omdat je ondanks dat je al dood zou gaan je toch liever de al ten dode opgeschreven even wolven nog een kans wilde geven of zo?  XD

Je bent niet alleen wolf. Lunch gaat op meerderheid moet er mee eens zijn. Jij oost zonder overleg een lunch wat ansich niet verkeerd is, maar als chaos daar 2 maal bezwaar aangeeft wordt r ook niet op in gegaan. Ze wilde een goed goed speler lunchen. Op moment dat bepaald wordt zijn jullie samen wolf. Ook als ze niet had doorgestreept had ze duidelijk aangegeven niet mee eens was dus was t sowieso niet doorgegaan op deze manier

Chaosimsystem_

Wou vooral zoals ik had gezegd de laatste goed/goedjes eruit. Leek me logischer? Adriaan stond al ten dode opgeschreven(zoals je nu ziet op speltopic).

CarnageRazor

Laat ons het einde van het forum voor iedereen fijn houden. En niet te veel wijzen naar elkaar, iedereen had zijn eigen agenda.

Once is by chance,
Twice is a coïncidence,
Three is a pattern.

Wesp in Glas

Citaat van: CarnageRazor op  5 augustus 2026, 15:24:06Laat ons het einde van het forum voor iedereen fijn houden. En niet te veel wijzen naar elkaar, iedereen had zijn eigen agenda.
Volgens mij wordt er gewoon netjes geëvalueerd en heeft iedereen het fijn?
Beulgemeester vraagt naar de motivatie Chaos. TheLight legt netjes uit hoe het spel werkt en Chaos geeft aan waarom ze het deed. Daar is het dodentopic voor  :D

Wat jij zegt. Iedereen had zijn eigen agenda en daar mag best over gepraat worden na het potje zodat we elkaars agenda begrijpen.

Kid

Denk zelfs dat het kan helpen, hier even stoom afblazen. In een potje kan het best wel hard gaan. Leukste aan de dodentopic was toch om even te zien dat eigenlijk iedereen even een rol speelde.

Obviously ook wel eens gedoe gehad na een potje, iedereen die 10+ potjes heeft gespeeld denk ik wel eens. Dan wel dat je je toch wel erg verraden voelt of dan wel dat je  voelt dat je mensen in de steek hebt gelaten.

Maar dat is gewoon onvermijdelijk in een spel waar echt en acteren door elkaar loopt en waar je ook veel meer in investeert dan een random potje Catan.

En als mensen issues hadden of hebben met mijn speelstijl, vind ik het ook fijn om dat te horen. Liever dat dan onuitgesproken spanning, denk ik? :)

Kid

Citaat van: Kid op  5 augustus 2026, 17:39:49En als mensen issues hadden of hebben met mijn speelstijl, vind ik het ook fijn om dat te horen.
Elke keer als ik het topic lees denk ik weer: sorry even wolfjes. Heb echt helemaal de verkeerde kant vertrouwd.

Chaosimsystem_

Citaat van: Kid op  5 augustus 2026, 17:41:53
Citaat van: Kid op  5 augustus 2026, 17:39:49En als mensen issues hadden of hebben met mijn speelstijl, vind ik het ook fijn om dat te horen.
Elke keer als ik het topic lees denk ik weer: sorry even wolfjes. Heb echt helemaal de verkeerde kant vertrouwd.

Het is gebeurd, we kunnen er nu niets meer aan doen. Het is nu aan hun om nog iets te proberen met de twee nieuwe wolven. Ze zitten al wel op een spoor bij Sunny al is niet iedereen overtuigd nog dat zij lijk is.

Beulgemeester

Citaat van: Thelight288 op  5 augustus 2026, 15:15:37

Je bent niet alleen wolf. Lunch gaat op meerderheid moet er mee eens zijn. Jij oost zonder overleg een lunch wat ansich niet verkeerd is, maar als chaos daar 2 maal bezwaar aangeeft wordt r ook niet op in gegaan. Ze wilde een goed goed speler lunchen. Op moment dat bepaald wordt zijn jullie samen wolf. Ook als ze niet had doorgestreept had ze duidelijk aangegeven niet mee eens was dus was t sowieso niet doorgegaan op deze manier

Dat begrijp ik, was ook niet de vraag die ik stelde hoor. Ik wilde gewoon juist weten waarom Chaos en ik qua lunch niet op 1 lijn lagen. Voor mij was het lunchen van een even wolf het meest kansrijk voor mijzelf en ik zou na vandaag sowieso solo overblijven, dus ik was gewoon heel benieuwd naar de beweegredenen om als sowieso stervende wolf toch nog zo veel invloed uit te oefenen. Een lunch was nog altijd beter dan geen lunch in mijn optiek.  O0

Citaat van: Chaosimsystem_ op  5 augustus 2026, 15:17:15

Wou vooral zoals ik had gezegd de laatste goed/goedjes eruit. Leek me logischer? Adriaan stond al ten dode opgeschreven(zoals je nu ziet op speltopic).

Fair enough. No hard feelings hoor, het is wat mij betreft maar een spelletje. Had het gewoon niet verwacht of zien aankomen.  XD

123berber

Jammer om te zien dat het spel nu zo goed als doodgeslagen is :( ik volgde het nog met plezier.

WCeend!! Zomerspelen 2014

Thelight288

Citaat van: 123berber op  6 augustus 2026, 12:23:00Jammer om te zien dat het spel nu zo goed als doodgeslagen is :( ik volgde het nog met plezier.

Vind het ook jammer, snap het strategisch, maar maakt spel wel minder leuk. Misschien had hier voor spelplezier toch n soort van regel op moeten zitten. Geen verwijt verder. Want hoe de regels nu zijn doet niemand wat verkeerd

Wesp in Glas

Anders rek je het forum nog 2 extra potjes. Als je het weer verkoopt als de laatste 2 potjes, dan schrijven er misschien weer 30 man in  :D

Chaosimsystem_

Nu gaat het fun worden twee lijk/wolf op ieder wolvenboard  O0 Ben benieuwd hoe dit voort gaat escaleren XD

Thelight288