Nieuws:

Welkom op het nieuwe locatie van het forum
Op dit moment wordt de .nl website doorgestuurd naar de .be website.

Hoofdmenu

Dodencafé ‘Ben er (on)even klaar mee’

Gestart door Falsifica, 24 juli 2026, 14:38:39

Vorige topic - Volgende topic

Chaosimsystem_

Citaat van: Chaosimsystem_ op  6 augustus 2026, 23:08:33
Citaat van: Wesp in Glas op  6 augustus 2026, 23:06:13
Citaat van: CarnageRazor op  6 augustus 2026, 23:01:40
Citaat van: Wesp in Glas op  6 augustus 2026, 23:00:57Verder vind ik dit echt een superleukspel. Het concept creeert heel veel Chaos en niets is wat het lijkt. :D

LIJKt Heheheheheeheh
Ik hoop echt dat Andzelika nog een lijk kan maken. Als Sunnt dan om een of andere reden lang blijft leven zijn er aan beide kanten een lijk ;D

Lustige is toch lijk of zit ik fout? Dus zou ik zeggen dat Femsel Zuna watert, dan kan het spel terug gewoon doorgaan, geen lijstjes, en heeft de rest nog wat fun  O0 (moeten we wel nog een nacht wachten, maar in dt is het alles behalve nog een positieve bende).

Zie juist dat er nog geen lijk is aan die kant. Wel beter voor ander team al zou een lijkendrama ook nog wel leuke twist geven!

Wesp in Glas

Ik dacht dat de lunch niet doorging door de bengel?

Thelight288

Citaat van: Wesp in Glas op  6 augustus 2026, 21:51:26Heeft Elias serieus de wolven aan Beertje gegeven? En Beertje vraagt zich niet af: "hoe weet Elias uberhaupt de wolven?"

Of waarom zou Elias dit doen?
Citaat van: Wesp in Glas op  6 augustus 2026, 22:59:58Vind het vooral jammer voor de 15 mensen die nog leven en nog moeten proberen te winnen. Het is niet zo omdat Zuna niet meer kan winnen dat we dan de stekker er maar uit moeten trekken. En zit nog een lijk in en nog een delver zonder lijk.

Dat het vervelend is begrijp ik. Maar om dat maar de boel zo te gaan lopen verstieren als een 5 jarige die voor de 10e keer op de Kalverstraat komt in monopoly vind ik op zijn minst gezegd wel een beetje kinderachtig. Sorry dat ik het zeg. Het is niet "my way or the highway"

Het is meer dat Elias niet eens overlegd had met zuna en gewoon gedeeld had dus zuna wist van niks. Ze reageert ook zeker onnodig

Thelight288

Aintgotrhythm

Balen dat er zo naar elkaar gesneerd wordt. Écht totaal onnodig. Pff... Ook jammer dat er een soort vluchtroute nodig is.

Ik vind hier iets van. Maar ik vind het vooral balen voor jullie @Falsifica en @Thelight288

Wil jullie heel erg bedanken voor dit laatste spel. Ik vond het heel tof!

Wesp in Glas

Ben benieuwd of ze mensen die aan het roepen waren dat ze niet meer mee willen doen zichzelf ook echt gaan uitschrijven nu ze de kans hebben gekregen. Ik denk van niet namelijk ;)

Thelight288

Ik weet dat dit niet zijn bedoeling was, maar wat Kid heeft gedaan was wel gewoon spelbederf. Je bent dubbel slecht en hebt nul reden je wolventeam op te geven, oneven en even zijn beide je wincondities. Een goed slechtje heeft hier meer ruimte in. Wat daarna is gebeurd via beertje die goed/goed  is niks fouts aan en het is totaal onnodig dat die hier zo aangevallen worden door een aantal ook hier in discussie. De persoonlijke aanvallen naar elkaar nu kan echt niet en hier zitten meerdere mensen fout in. Elias die namens doorgeeft van de overige omdat zn koppel als slechtje bekend is op even om op oneven te winnen is ook nog een vrij logische actie. Wel vervelend dat dit zonder overleg met Zijn koppel is gegaan. Het is ontzettend jammer. Fals en ik zijn ook aan het overleggen hoe we dit nog beter kunnen afsluiten.

Beulgemeester

Ik vind het wel heftig om Kid zo weg te zetten voor spelbederf hoor. Was het een dommme zet? Zeker. Maar voor spelbederf verwacht ik wel dat degene zoiets doet met kwade bedoelingen en dat zie ik er echt niet achter. We maken allemaal wel eens fouten.

Uiteindelijk zijn wij als overige spelers zelf ook verantwoordelijk om er dan alsnog op een positieve en volwassen manier mee om te gaan. Aan het einde van de dag is het maar een spelletje.

Thelight288

Citaat van: Beulgemeester op  7 augustus 2026, 09:12:02Ik vind het wel heftig om Kid zo weg te zetten voor spelbederf hoor. Was het een dommme zet? Zeker. Maar voor spelbederf verwacht ik wel dat degene zoiets doet met kwade bedoelingen en dat zie ik er echt niet achter. We maken allemaal wel eens fouten.

Uiteindelijk zijn wij als overige spelers zelf ook verantwoordelijk om er dan alsnog op een positieve en volwassen manier mee om te gaan. Aan het einde van de dag is het maar een spelletje.

Je kan spelbederf doen zonder opzet. Ik zeg ook niet dat het bewust was oid

Beulgemeester

Citaat van: adriaan op  6 augustus 2026, 21:24:20Ik ben wel blij met mijn omegawolfactie maar daar houdt mijn blijdschap met dit spel ook op. En inderdaad waar komen de nieuwe namen vandaan?

Wie was nou degene die je zo zat lastig te vallen in de burgemeesterronde? Of dacht je dat ik je ergens van aan het beschuldigen was of zo dat je zo heftig reageerde?  :-\

Beulgemeester

Citaat van: Thelight288 op  7 augustus 2026, 09:18:52
Citaat van: Beulgemeester op  7 augustus 2026, 09:12:02Ik vind het wel heftig om Kid zo weg te zetten voor spelbederf hoor. Was het een dommme zet? Zeker. Maar voor spelbederf verwacht ik wel dat degene zoiets doet met kwade bedoelingen en dat zie ik er echt niet achter. We maken allemaal wel eens fouten.

Je kan spelbederf doen zonder opzet. Ik zeg ook niet dat het bewust was oid

Snap ik. Denk dat ik vooral wilde aangeven dat in mijn ogen de term spelbederf echt negatieve connotaties heeft en vooral het idee wekt dat het een bewuste actie is. Zo interpreteer ik spelbederf en zo zou ik persoonlijk Kid niet als soort zondebok daarvan willen wegzetten.

Chaosimsystem_

Inderdaad zie nu niet dat Kid dit expres heeft gedaan. We maken allemaal wel eens fouten om dan dit allemaal af te schrijven op één persoon vind ik ook niet echt leuke afsluiter voor niemand niet.

Ben nooit boos geweest, blijft een spel. Teleurgesteld wel natuurlijk dat is waar al die emoties bij iedereen vandaan komt.

Het is niet netjes dat Elias dit buiten het weten van Zuna heeft gedaan, helemaal met eens!
Al was het plan toch ook niet 100 procent ideal voor beide wolven teams niet (al van eerste lijst niet). Het team waar zijn partner niet inzit klikt hem niet, maar wel het team waar zijn partner in zit? Is toch zelfmoord want je gooit je eigen eigenlijk gewoon open? Of hij dacht met mij en Kid eruit te knikkeren dat het andere team zou uitgemoord zijn al blijft dan de vraag hoe lang overleef je het zelf met Zuna ook op een dodenlijst?

Thelight288

@Kid ik wilde niet hard overkomen ik mag je heel erg, de eerste potjes dat ik speelde was jij ook nog actief en vond het altijd erg leuk met jou soelen, ik weet dat het niet opzettelijk wss. Bedoelde ook onopzettelijk spelbederf. Het verwees vooral naar dit punt in de forum regels bij spelbederf.

c) het verraden van je medestanders

Wesp in Glas

Citaat van: Thelight288 op  7 augustus 2026, 09:51:47@Kid ik wilde niet hard overkomen ik mag je heel erg, de eerste potjes dat ik speelde was jij ook nog actief en vond het altijd erg leuk met jou soelen, ik weet dat het niet opzettelijk wss. Bedoelde ook onopzettelijk spelbederf. Het verwees vooral naar dit punt in de forum regels bij spelbederf.

c) het verraden van je medestanders
Ik snap het, maar ik dit spel is het juist allemaal wat vager wie wel en niet je medestanders zijn. Juist omdat je 2 spellen speelt, die samen 1 groot spel zijn. Zij heeft gehandeld vanuit oneven wolf zijnde. Je kunt niet in 2 spellen tegelijk winnen.

Falsifica

In Kids geval was het anders makkelijker dan de meeste. Alle wolven waren haar medestanders.

Ze dacht dood te gaan en wou de wolven waarmee ze het beste contact had de winst gunnen. Daar was ze onbedoeld fout hier.

In deze variant is het wat verwarrender, ik ga haar niet bestraffen hierop.

We zijn volwassen mensen, al lees ik dat helaas niet hoe dit potje nu eindigt.
"You can always trust a dishonest man, to be dishonest. It is the honest man you should not trust, for you never know when he would be dishonest."
- Captain Jack Sparrow