Dodencafé ‘Ben er (on)even klaar mee’

Gestart door Falsifica, 24 juli 2026, 14:38:39

Vorige topic - Volgende topic

123berber

Hoe in hemelsnaam heeft Beertje de nieuwe namen?!

WCeend!! Zomerspelen 2014

Kid

adriaan

Ik ben wel blij met mijn omegawolfactie maar daar houdt mijn blijdschap met dit spel ook op. En inderdaad waar komen de nieuwe namen vandaan?

Thelight288

Citaat van: adriaan op  6 augustus 2026, 21:24:20Ik ben wel blij met mijn omegawolfactie maar daar houdt mijn blijdschap met dit spel ook op. En inderdaad waar komen de nieuwe namen vandaan?

Zuna is koppel en Elias heeft dat weer aan beertje doorgegeven om op oneven te kunnen winnen want daar zijn ze goed/goed. Ja misschien hadden er toch meer regels moeten zijn om spelplezier te behouden, maar helaas nu doen ze niet echt iets fout het is gewoon minder leuk

Thelight288

Op even gaat Elias op gegeven moment mee dood dus ik snap het vanuit hem maar daardoor is t nu wel helemaal de laatste twistjes uit. Het had zo interessant kunnen zijn

Wesp in Glas

Heeft Elias serieus de wolven aan Beertje gegeven? En Beertje vraagt zich niet af: "hoe weet Elias uberhaupt de wolven?"

Of waarom zou Elias dit doen?

Wesp in Glas

Ik wil niemand op zn teentjes trappen en ik weet niet wat er allemaal achter de schermen gebeurt of wat ze bedoelt met dreigPB's, maar is dit hoe het hier normaal aan toegaat. Als je niet meer kan winnen ga je zeurenndat je het spel wilt stoppen. Dat is toch echt voor niemand leuk om je zo op tw stemmen. Zo verpest je het echr voor iedereen.

Zo van: "Ik heb geen lol meer dus we moeten stoppen en dan heeft niemand lol meer"

Wesp in Glas

Ik doel nu op dit:
Citaat van: Zuna op  6 augustus 2026, 22:21:23
Citaat van: Mexicanobroeder op  6 augustus 2026, 22:16:02Het spel wordt al een aantal dagen niet meer gespeeld. Nouja, door 90% van de spelers al sinds dag 3 niet meer. En dit nodigt ook voor niemand uit natuurlijk.

Ik wil ook best wel op degene stemmen die in dit geval de pret verpest en lullige dreigPBs gaat sturen enzo? Simpelweg omdat ik het gewoon niet gun aan diegene(n)

Merk dat ik gewoon niet zo gediend ben van hoe het gaat zo. En eigenlijk wil ik ook gewoon verzoeken of we dit spel gewoon met zijn allen kunnen stoppen nu, ook omdat een deel vet inactief is en toch ook praktisch niet meer mee doet.

Want ik heb het niet meer naar mijn zin en heb eigenlijk niet zo'n zin om dit verder te spelen. Ben wel van het gezegde 'an eye for an eye' ofzo.

Dus ipv niks zeggen, niks doen en een of ander lijstje aflopen. Laten we gewoon stoppen? Want niemand wordt meer vrolijk hiervan...
En op Mexicano

Chaosimsystem_

Van Mexi snap ik frustraties nog. Het is gewoon rot dat je er iedere keer probeert er bovenop te komen, er weer een lijst uitlekt (is oprecht niet leuk). Zuna is zelf diegene die informatie aan haar partner geeft en nu dat het plan niet loopt als gepland stoppen is dan voor diegene die wel hun best doet, best vervelend.

Dus kan ze beter lynch stemmen vragen en zo eruit gaan?

CarnageRazor

#WVWGATE

ARE WE NEARING TO A CLOSE?
IS THIS A PRELUDE... TO THE END?

Once is by chance,
Twice is a coïncidence,
Three is a pattern.

Wesp in Glas

Vind het vooral jammer voor de 15 mensen die nog leven en nog moeten proberen te winnen. Het is niet zo omdat Zuna niet meer kan winnen dat we dan de stekker er maar uit moeten trekken. En zit nog een lijk in en nog een delver zonder lijk.

Dat het vervelend is begrijp ik. Maar om dat maar de boel zo te gaan lopen verstieren als een 5 jarige die voor de 10e keer op de Kalverstraat komt in monopoly vind ik op zijn minst gezegd wel een beetje kinderachtig. Sorry dat ik het zeg. Het is niet "my way or the highway"

Wesp in Glas

Verder vind ik dit echt een superleukspel. Het concept creeert heel veel Chaos en niets is wat het lijkt. :D

CarnageRazor

Citaat van: Wesp in Glas op  6 augustus 2026, 23:00:57Verder vind ik dit echt een superleukspel. Het concept creeert heel veel Chaos en niets is wat het lijkt. :D

LIJKt Heheheheheeheh

Once is by chance,
Twice is a coïncidence,
Three is a pattern.

Wesp in Glas

Citaat van: CarnageRazor op  6 augustus 2026, 23:01:40
Citaat van: Wesp in Glas op  6 augustus 2026, 23:00:57Verder vind ik dit echt een superleukspel. Het concept creeert heel veel Chaos en niets is wat het lijkt. :D

LIJKt Heheheheheeheh
Ik hoop echt dat Andzelika nog een lijk kan maken. Als Sunnt dan om een of andere reden lang blijft leven zijn er aan beide kanten een lijk ;D

Chaosimsystem_

Citaat van: Wesp in Glas op  6 augustus 2026, 23:06:13
Citaat van: CarnageRazor op  6 augustus 2026, 23:01:40

LIJKt Heheheheheeheh
Ik hoop echt dat Andzelika nog een lijk kan maken. Als Sunnt dan om een of andere reden lang blijft leven zijn er aan beide kanten een lijk ;D

Lustige is toch lijk of zit ik fout? Dus zou ik zeggen dat Femsel Zuna watert, dan kan het spel terug gewoon doorgaan, geen lijstjes, en heeft de rest nog wat fun  O0 (moeten we wel nog een nacht wachten, maar in dt is het alles behalve nog een positieve bende).