Dodencafé ‘Ben er (on)even klaar mee’

Gestart door Falsifica, 24 juli 2026, 14:38:39

Vorige topic - Volgende topic

Falsifica

"You can always trust a dishonest man, to be dishonest. It is the honest man you should not trust, for you never know when he would be dishonest."
- Captain Jack Sparrow

Falsifica

Robin, wat vind je, is clusterfuck het woord?  XD  (6)
"You can always trust a dishonest man, to be dishonest. It is the honest man you should not trust, for you never know when he would be dishonest."
- Captain Jack Sparrow

Aintgotrhythm

Holy shit wat een chaos  XD  XD

Nou wolvies, succes, ik had me als neutraaltje dit potje eigenlijk best willen aansluiten bij jullie, die ene keer dat ik dat wil is het me niet gegund :P

Thelight288

Citaat van: Aintgotrhythm op 29 juli 2026, 00:17:11Holy shit wat een chaos  XD  XD

Nou wolvies, succes, ik had me als neutraaltje dit potje eigenlijk best willen aansluiten bij jullie, die ene keer dat ik dat wil is het me niet gegund :P

Dat waren niet de wolven bij wie je had kunnen aansluiten tho, maar ja helaas

Aintgotrhythm

Citaat van: Thelight288 op 29 juli 2026, 00:28:46
Citaat van: Aintgotrhythm op 29 juli 2026, 00:17:11Holy shit wat een chaos  XD  XD

Dat waren niet de wolven bij wie je had kunnen aansluiten tho, maar ja helaas

Ik dacht dat je dan gewoon kon kiezen om met je oneven dag goedjesrol met de even dag slechtjes rol mee te spelen. Maar had niet bedacht dat je dan idd niet mee wint :P

Falsifica

- Captain Jack Sparrow

Williambz

Ik dacht, ik zoek mijn bloedbroeder maatje bloodwolf snel op

Williambz

Ik stond schaakmat want berrie wist dat ik of waterwork priester was en de ander wolf. Lul je daar maar eens uit.

Dacht nog om als oneven wolf samen te werken met castiel om een even winst te behalen, maar ik zie dat zijn geliefde berrie goed is bij de even rollijst, dus dat had helaas ook niet gekund

Falsifica

Castiel denkt erover slecht te gaan kiezen hoor.

Ze willen g/s op beiden verdelingen  XD
- Captain Jack Sparrow

Aintgotrhythm

Nou, de gezelligste spelers zitten hier hoor, wees welkom!

Als je iemand uit dit spel anoniem mocht haunten als een soort raadgever (slechte raadgever als team slecht en goede raadgever als team goed) Wie zou je haunten en wat zou je zeggen?

Ik zou Zuna haunten en haar laten twijfelen aan haar medewolven. Ik zou haar wijsmaken dat Kid goed/slecht koppel is met een random goedje en dat datzelfde geldt voor Mex.

;D  ;D

Gewoon omdat het heerlijk is om haar van de leg te brengen.  (6)

Falsifica

Je hoeft je geen zorgen te maken hoor.

Er zijn buiten haar koppel nog 3 g/s koppels. Kaasje de orc doet alsof ie wolf is en kan zo iemand killen zonder dat ze het weten.

Ze hebben meer dan genoeg issues die nog gaan komen.  XD
- Captain Jack Sparrow

Aintgotrhythm

Citaat van: Falsifica op 29 juli 2026, 11:36:14Je hoeft je geen zorgen te maken hoor.

Er zijn buiten haar koppel nog 3 g/s koppels. Kaasje de orc doet alsof ie wolf is en kan zo iemand killen zonder dat ze het weten.

Ze hebben meer dan genoeg issues die nog gaan komen.  XD

Ik maak me geen zorgen, ik vind het gewoon leuk om met mensen te kloten. Zeker als ik ze een beetje ken :P

BloodWolf14

Kid zit trouwens in zowel een sterke als moeilijke positie. Als hij dit somehow wint... xD

Falsifica

Als welp actie doorgaat is dat wel echt de sterkste kill tot nu toe.

Heel jammer van het koppel die echt super actief aan het sturen is geweest al. Maar oh zo'n sterke kill voor Oneven slecht. Die qua samenwerking echt nog achter liggen op Even Slecht.

Want indirect de dorpsgek dood.

En Castiel, als je dit leest: ik zou ook een Pyromaan welpen als die de spreekbuis van Dorpsgek is en een medewolf al gepriesterd was. Al was het maar om te testen of die speler niet zelf de dorpsgek was.
- Captain Jack Sparrow

Williambz

Citaat van: Falsifica op 29 juli 2026, 11:21:04Castiel denkt erover slecht te gaan kiezen hoor.

Ze willen g/s op beiden verdelingen  XD

Krijg nou wat, dan hadden we beide niet dood gehoeven  XD

Heb wel op tijd info doorgespeeld aan medewolven.