Nieuws:

Welkom op het nieuwe locatie van het forum
Op dit moment wordt de .nl website doorgestuurd naar de .be website.

Hoofdmenu

Dodencafé ‘Ben er (on)even klaar mee’

Gestart door Falsifica, 24 juli 2026, 14:38:39

Vorige topic - Volgende topic

Wesp in Glas

Citaat van: Thelight288 op  4 augustus 2026, 09:45:52
Citaat van: Wesp in Glas op  4 augustus 2026, 09:32:02
Citaat van: Thelight288 op  4 augustus 2026, 09:25:55
Citaat van: Wesp in Glas op  4 augustus 2026, 09:22:59
Citaat van: Thelight288 op  4 augustus 2026, 09:17:52Beertje heeft het gepost. Hier komt de storm. Denk ook dat kids teamgenoten hier niet blij gaat zijn met hem
Ah. Ik weet niet of dat zo heel handig is wat Beertje nu doet. Speltechnisch is dit misschien wel handig..
Sorry Kid  :"(

In haar defence. Ze dacht dat ze dood ging en op oneven nachten vertrouwde we elkaar wel goed.

Dan nog waarom zou je je team outen het is altijd Alliantie winst en je gooit je eigen ruiten in. Op even stonden wolven er nog beter voor. Jammer voor t spel maar beertje is dubbel goed dus waarom zou hij t niet delen?

Nee van Beertje snap ik.
Van Kid ook. Die wilde haar favoriete medewolf een steuntje geven voordat ze naar de eeuwige jachtvelden ging. Alleen ging ze toch niet naar de eeuwige jachtvelden

Sunny had ook slecht gekozen jammer dat jullie die lunchten ze had ook raddraai ingestuurd. Ze was ook dubbel slecht
Ah ja. Dat is achteraf makkelijk praten  :D

Thelight288

Citaat van: Wesp in Glas op  4 augustus 2026, 09:52:10
Citaat van: Thelight288 op  4 augustus 2026, 09:45:52
Citaat van: Wesp in Glas op  4 augustus 2026, 09:32:02
Citaat van: Thelight288 op  4 augustus 2026, 09:25:55
Citaat van: Wesp in Glas op  4 augustus 2026, 09:22:59
Citaat van: Thelight288 op  4 augustus 2026, 09:17:52Beertje heeft het gepost. Hier komt de storm. Denk ook dat kids teamgenoten hier niet blij gaat zijn met hem
Ah. Ik weet niet of dat zo heel handig is wat Beertje nu doet. Speltechnisch is dit misschien wel handig..
Sorry Kid  :"(

In haar defence. Ze dacht dat ze dood ging en op oneven nachten vertrouwde we elkaar wel goed.

Dan nog waarom zou je je team outen het is altijd Alliantie winst en je gooit je eigen ruiten in. Op even stonden wolven er nog beter voor. Jammer voor t spel maar beertje is dubbel goed dus waarom zou hij t niet delen?

Nee van Beertje snap ik.
Van Kid ook. Die wilde haar favoriete medewolf een steuntje geven voordat ze naar de eeuwige jachtvelden ging. Alleen ging ze toch niet naar de eeuwige jachtvelden

Sunny had ook slecht gekozen jammer dat jullie die lunchten ze had ook raddraai ingestuurd. Ze was ook dubbel slecht
Ah ja. Dat is achteraf makkelijk praten  :D

Ja dat wist niemand natuurlijk haha, maar vond jammer wilde n raddraai zien. Hopelijk gaat roodhapje nog raddraaien aan even kant

Thelight288

Het was ook wel heel erg pech dat uitgerekend met jou werd huidengewisseld en jij lunch werd terwijl jij en kid op oneven zo goed contact hadden xD

Falsifica

"You can always trust a dishonest man, to be dishonest. It is the honest man you should not trust, for you never know when he would be dishonest."
- Captain Jack Sparrow

Wesp in Glas

Citaat van: Thelight288 op  4 augustus 2026, 10:04:37Het was ook wel heel erg pech dat uitgerekend met jou werd huidengewisseld en jij lunch werd terwijl jij en kid op oneven zo goed contact hadden xD
Nouja goed contact, het was meer dat we heel sceptisch naar andere mensen waren en dat er verder niemand wat zei van de oneven wolven, dat we maar besloten dat het verstandig was dat ondanks onze eventuele andere alliantie, elkaar in leven moesten houden zodat onze winkans niet verzwakte op de oneven dagen

Wesp in Glas

Sorry Kid. Ik zal met Beertje een potje te gamen toen jij die pm stuurde.

Kid

Doordat Zuna een op dat moment zeer bepalende stem op mij deed, en mijn overleven echt alles behalve zeker was, vermoedde ik eigenlijk dat ik geofferd ging worden. Mijn hoop verlegde ik daarom naar winnen met oneven slecht.

Ik had natuurlijk nooit alle namen door moeten geven. Achteraf gezien niet, maar ook op dat moment had ik moeten kunnen beredeneren dat het een te groot risico was.

Anyway, even slecht werd heel sterk en de kans dat zij wilden winnen op een oneven dag was zoveel groter met niet actieve medewolven (iig op dat moment). Ik dacht ook dat Wesp dat zou inzien; die gewoon ook eerder zou verliezen door mijn en Chaos' namen door te geven aan een even goedje.

Basically, catch-22 voelde het. Ik denk dat het achteraf gezien het slimst was om even wolven te drip feeden aan Wesp. Oh well.

Thelight288

Citaat van: Kid op  4 augustus 2026, 13:05:13Doordat Zuna een op dat moment zeer bepalende stem op mij deed, en mijn overleven echt alles behalve zeker was, vermoedde ik eigenlijk dat ik geofferd ging worden. Mijn hoop verlegde ik daarom naar winnen met oneven slecht.

Ik had natuurlijk nooit alle namen door moeten geven. Achteraf gezien niet, maar ook op dat moment had ik moeten kunnen beredeneren dat het een te groot risico was.

Anyway, even slecht werd heel sterk en de kans dat zij wilden winnen op een oneven dag was zoveel groter met niet actieve medewolven (iig op dat moment). Ik dacht ook dat Wesp dat zou inzien; die gewoon ook eerder zou verliezen door mijn en Chaos' namen door te geven aan een even goedje.

Basically, catch-22 voelde het. Ik denk dat het achteraf gezien het slimst was om even wolven te drip feeden aan Wesp. Oh well.

Ja fair Maar Zuna was g/s dus die offerde je wel graag rest probeerde je allemaal te redden volgens mij. Aappen had al meer stemmen dus Adriaan stemde helemaal apart. Zuna had ik mogelijk wel doorgegeven en mogelijk als g/s als die zo op jou stemde maar heel het team. En er is alliantie winst eigenlijk standaard sinds karma systeem weg is dus ookal stierf je, er was best goede winstkansen op even nu is dat een stuk minder. Nogmaals ik snap je redenatie verder. Als wesp het niet aan beertje had doorgegeven had t ook niet uitgemaakt omdat die toevallig door huidenwissel dood ging. Maar helaas.

Thelight288

Zeg dit ook vanuit mijn positie als spelleider, het spel wordt wel nu een stuk minder interessant dan het had kunnen zijn xD

Kid

Obviously bliezen dingen in mijn gezicht op, maar such is life.

Na vandaag is even slecht nog maar een dode af van winnen als oneven goed. En dat is zelfs een speler waarvan ik had verwacht dat die al dood zou zijn gezien inactiviteit. Dus het idee dat ik ging verliezen op oneven voor ik een kans zou hebben om met even als slecht te winnen is niet zo vreemd als het nu van buiten lijkt.

Kid

Citaat van: Thelight288 op  4 augustus 2026, 13:18:07Zeg dit ook vanuit mijn positie als spelleider, het spel wordt wel nu een stuk minder interessant dan het had kunnen zijn xD
Agree. Waarvoor sorry.

Kid

Citaat van: Thelight288 op  4 augustus 2026, 13:16:14
Citaat van: Kid op  4 augustus 2026, 13:05:13Doordat Zuna een op dat moment zeer bepalende stem op mij deed, en mijn overleven echt alles behalve zeker was, vermoedde ik eigenlijk dat ik geofferd ging worden. Mijn hoop verlegde ik daarom naar winnen met oneven slecht.

Ja fair Maar Zuna was g/s dus die offerde je wel graag rest probeerde je allemaal te redden volgens mij. Aappen had al meer stemmen dus Adriaan stemde helemaal apart. Zuna had ik mogelijk wel doorgegeven en mogelijk als g/s als die zo op jou stemde maar heel het team. En er is alliantie winst eigenlijk standaard sinds karma systeem weg is dus ookal stierf je, er was best goede winstkansen op even nu is dat een stuk minder. Nogmaals ik snap je redenatie verder. Als wesp het niet aan beertje had doorgegeven had t ook niet uitgemaakt omdat die toevallig door huidenwissel dood ging. Maar helaas.

En ja, ik vermoedde inderdaad dat er iets niet klopte aan Zuna. Was echt een slimme move geweest als ik alleen die had doorgegeven. Maar doordat ik dacht dat Zuna niet klopte op even, zag ik ook gewoon weinig winstkansen op even met mijn alliantie.

Thelight288

Citaat van: Kid op  4 augustus 2026, 13:24:51
Citaat van: Thelight288 op  4 augustus 2026, 13:16:14

En ja, ik vermoedde inderdaad dat er iets niet klopte aan Zuna. Was echt een slimme move geweest als ik alleen die had doorgegeven. Maar doordat ik dacht dat Zuna niet klopte op even, zag ik ook gewoon weinig winstkansen op even met mijn alliantie.

Ja fair

Kid

Nou ja, ik snap het als mensen er pissig om zijn. Dus nogmaals sorry.

Also, dat wil ik wel gezegd hebben: heeft Wesp iets vergelijkbaars gedaan door mij en Chaos door te geven. Die had dus eigenlijk ook oneven slecht opgeheven. Deze spelvariant maakt het gewoon heel logisch lijken om je eigen alliantie te verraden.

Thelight288

Citaat van: Kid op  4 augustus 2026, 13:27:40Nou ja, ik snap het als mensen er pissig om zijn. Dus nogmaals sorry.

Also, dat wil ik wel gezegd hebben: heeft Wesp iets vergelijkbaars gedaan door mij en Chaos door te geven. Die had dus eigenlijk ook oneven slecht opgeheven. Deze spelvariant maakt het gewoon heel logisch lijken om je eigen alliantie te verraden.

Ja daarom is t ook geen spelbederf oid, en het kan nog verrassingen brengen. Himan en bb zijn nog veilig. De welp groeit nog op op oneven ook