Nieuws:

Welkom op het nieuwe locatie van het forum
Op dit moment wordt de .nl website doorgestuurd naar de .be website.

Hoofdmenu

[Discussie] Wie verraadt zijn familie?

Gestart door adriaan, 16 augustus 2025, 14:26:28

Vorige topic - Volgende topic

[789]Jason

Als Athena koppel is en haar Orakel claim zou de waarheid zijn, dan heeft ze nacht 1 haar koppelpartner met Zeus of Prom bekeken.

Ze zegt zelf dat die 2 samen kunnen winnen. Ze heeft dus echt geen enkele reden gehad om dan niet beiden contact mee op te nemen.

Dus even voor het gemak, Athena is geen koppel.

[789]Jason

Citaat van: [789]Zeus op 21 augustus 2025, 17:43:13Jason vertrouw ik ook niet waarom hij de spil is van het netwerk en vertrouwd word door hen. Ik zie hem ook niks doen wat in het voordeel van goed heeft uitgepakt, behalve bewezen goedjes nu zwart hebben gemaakt en bewijzen er al naast te hebben gezeten bij zijn vorige beschuldigingen.

Sorry maar dit soort opmerkingen zijn echt niet lief. We hebben geen zienende rol voor zover ik weet die kan vertellen wat iemand is. Ik doe mijn best iedereen te ondervragen hier. Als ik volgens jou echt al het goede kapot wil maken, en jij claimt goed te zijn, waarom zou ik dan niet gewoon door zijn gegaan met jou te ondervragen ipv met je naar iemand anders te gaan kijken?

Jij bent niet bewezen goed. Demeter is niet bewezen goed.
Dankzij de extra test rollen is dit nu namelijk niet mogelijk meer.

Maar daarentegen, jullie blijven roepen dat ik bewezen goed ben, dat is ook niet zo volgens jullie logica en daar ben ik me bewust van.
Athena, als mijn bron onzin is, waarom ben ik volgens jou goed?

Ik ben niet door jou bekeken, wel door mijn bron. Maar die faked dat toch? Dit zijn jouw woorden.

[789]Jason

Echidna en Odysseus, ik mis jullie 2 in deze discussie.

[789]Athena

Citaat van: [789]Prometheus op 22 augustus 2025, 10:09:33Eerlijk.. Ik zit me helemaal gek te malen.
Ik geloof en hoop echt dat Athena slecht is, niet alleen vanwege haar rol claim maar ook vanwege haar gedrag gedurende de hele spel. Waarom na nacht 1 de deur dicht gooien als ik je een pm stuur? Terwijl je mij gechecked hebt. Maar wel met Zeus een kopje thee doen?
Ik heb het al eerder benoemd dat ik spelers hoog op mijn verdachten lijst heb staan die niet actief mee zoeken, hoger dan een rare rol claim. Omdat je soms wel te maken hebt met gekke rolverdelingen.
Haar claim en uitleg is bizar maar ik probeer alle scenario's te bedenken en ook van ander perspectieven te zien.
Het is zeker voor haar onhandig uitgepakt dat zij wisselende rolclaims heeft gedaan.
Ik kan mij wel voorstellen dat wanneer spelers hun eerste rolclaim doen, dat het niet hun echte rol is. Zeker niet voor nacht 3. Maar we moeten idd niet vergeten dat we niet met veel spelers zijn en deze spel op snelheid moeten spelen qua netwerken dan afwachten tot nacht 3 voorbij is.

Ik durf nu niet te zeggen wie ik allemaal vertrouw want dan is de goedjes netwerk gewoon bekend. Ik wil niet dat de andere controlerende rol bekend word gemaakt.

Het gaat mij nu even om dat Athena nu claimt koppel te zijn met iemand. Als zij goed is, hoe groot is de kans dat zij gekoppeld is met een slechtje? Als zij slecht is, hoe groot is de kans dat zij gekoppeld is met een goedje?
En als zij toch een G/G-koppel blijkt te zijn dan zijn we nog maar met 5 over met een nacht dode.
Hoeveel slechtjes hebben we dan opgehangen? Precies 0.
In ergste geval als we weer goedje ophangen... dan is het nog niet voorbij, en Jason heeft BM stem.
Ik weet ook niet of het haar tactiek is om te roepen dat ze gekoppeld is zodat we gaan twijfelen. Maar ze roept wel elke keer steeds iets nieuws.
We weten sws meer als we Athena lynchen. En fingers crossed......

Waar heb ik dit gezegd? Ik heb dit nergens gezegd namelijk. Ik wil dus wel weten van wie je dit hebt gehoord want die persoon liegt als die barst.

Citaat van: [789]Bellerophon op 22 augustus 2025, 10:07:38Maar Athena jij denkt dus dat Zeus, Prometheus en Jason goed zijn.

Klopt het dan dat je denkt dat de slechtjes Odysseus, Echidna en ik (Bellerophon) zijn? Of denk je Demeter met 2 van deze spelers?
Ik zou beginnen bij Echidna, gevolgd door Odysseus en dan jij. Als Demeter Scherprechter (wat ik persoonlijk niet denk) is, sterft deze toch mee met de laatste wolf en dus geen prio voor op de lynch.

[789]Athena

Citaat van: [789]Demeter op 22 augustus 2025, 10:42:44
Citaat van: [789]Athena op 22 augustus 2025, 00:40:30Ik ben orakel en heb dit echt slecht gespeeld. Ik ga ook op mijzelf stemmen aangezien dit de enige manier is waarop jullie zien dat het spel eigenlijk al zo klaar als een klontje is met de informatie die ik heb.

Zeus en Promotheus zijn goedjes.
Na vannacht ben ik en nog iemand dood. Dan ben je met 6. De BM is bij Jason. Jason vertrouw ik als goedje. Als slecht dan overmacht wil krijgen moeten ze jason vermoorden, jason moet de BM gewoon doorgeven aan of zeus of promotheus en het spel is dan al klaar. Dan is het 1 goedje en 3 slechtjes + 2 van jason/zeus/promotheus.

Het spel is al klaar, alleen jammer dat jullie dit nog niet zien...
Hopelijk na mijn dood is het duidelijk genoeg.

Never mind op het koppel gedeelte, prom dacht dat je hiermee koppel claimde, maar volgens mij bedoel je lunch met de ander dood na de nacht. niet dat iemand met je mee zou sterven?
Ja, dit is de lunch dode die ik hier in meereken.

[789]Echidna

Citaat van: [789]Jason op 22 augustus 2025, 11:39:29Echidna en Odysseus, ik mis jullie 2 in deze discussie.

Ja sorry ik was iets drukker dan verwacht. Ik denk dat Athena slecht is dus mijn stem gaat naar haar. Ik geloof die orakel claim helemaal niet. Vanwege info die ik heb gekregen via een andere speler. Als Athena toch goed blijkt gaan mijn ogen echt wel naar Promotheus dan vind ik die "bluf" toch moeilijker te geloven. Jason zie ik ook niet slecht zijn tenzij hij toch een goed slecht koppel is ofzo maar dat vind ik niet logisch. Dan blijft toch Zeus, Odysseus en Belle over. Zeus zijn yeti claim is geloofwaardig dus die valt voor mij ook af. Ik ga dan voor Odysseus, houdt zich afstandig en stemt vooral mee en dan vind ik Belle meer bijdragen. En ja zelf draag ik ook minder bij maar heb het vooral heel druk en vind spel lastiger om in de discussie te mengen. Maar samenvatting als Athena slecht is zijn in mijn ogen Promo en Odysseus slecht.

[789]Echidna

Laatste zin correctie als Athena goed blijkt te zijn

[789]Zeus

Citaat van: [789]Jason op 22 augustus 2025, 11:35:09
Citaat van: [789]Zeus op 21 augustus 2025, 17:43:13Jason vertrouw ik ook niet waarom hij de spil is van het netwerk en vertrouwd word door hen. Ik zie hem ook niks doen wat in het voordeel van goed heeft uitgepakt, behalve bewezen goedjes nu zwart hebben gemaakt en bewijzen er al naast te hebben gezeten bij zijn vorige beschuldigingen.

Sorry maar dit soort opmerkingen zijn echt niet lief. We hebben geen zienende rol voor zover ik weet die kan vertellen wat iemand is. Ik doe mijn best iedereen te ondervragen hier. Als ik volgens jou echt al het goede kapot wil maken, en jij claimt goed te zijn, waarom zou ik dan niet gewoon door zijn gegaan met jou te ondervragen ipv met je naar iemand anders te gaan kijken?

Jij bent niet bewezen goed. Demeter is niet bewezen goed.
Dankzij de extra test rollen is dit nu namelijk niet mogelijk meer.

Maar daarentegen, jullie blijven roepen dat ik bewezen goed ben, dat is ook niet zo volgens jullie logica en daar ben ik me bewust van.
Athena, als mijn bron onzin is, waarom ben ik volgens jou goed?

Ik ben niet door jou bekeken, wel door mijn bron. Maar die faked dat toch? Dit zijn jouw woorden.

Mijn woorden zijn: jouw bron lijkt lucht.
Verder gaat er iets mis met je netwerk.

[789]Zeus

Wat sluit uit dat je bron bluft of geen Sjamaan is?

[789]Jason

Citaat van: [789]Zeus op 22 augustus 2025, 13:29:01Wat sluit uit dat je bron bluft of geen Sjamaan is?

Je hebt gelijk, helemaal niks :)

Maar hetzelfde geldt voor Athena.

[789]Bellerophon

Ik vind het ook vrij raar dat er door de helft van het spelersveld wordt uitgegaan van een netwerk waar nog niks is uitgekomen. Ik stem nu op Athena, omdat ik haar verhaal erg shady vind, maar als er bewijs is dat ze slecht is kan dat toch door een vogeltje worden gezegd?

[789]Zeus

Citaat van: [789]Jason op 22 augustus 2025, 13:35:00
Citaat van: [789]Zeus op 22 augustus 2025, 13:29:01Wat sluit uit dat je bron bluft of geen Sjamaan is?

Je hebt gelijk, helemaal niks :)

Maar hetzelfde geldt voor Athena.
Eens, maar ik vind je niet kritisch.
Je denkt niet vooruit en ik zie dat spoor doodlopen tenzij er iets aan info niet klopt.

[789]Zeus

Citaat van: [789]Echidna op 22 augustus 2025, 12:31:27
Citaat van: [789]Jason op 22 augustus 2025, 11:39:29Echidna en Odysseus, ik mis jullie 2 in deze discussie.

Ja sorry ik was iets drukker dan verwacht. Ik denk dat Athena slecht is dus mijn stem gaat naar haar. Ik geloof die orakel claim helemaal niet. Vanwege info die ik heb gekregen via een andere speler. Als Athena toch goed blijkt gaan mijn ogen echt wel naar Promotheus dan vind ik die "bluf" toch moeilijker te geloven. Jason zie ik ook niet slecht zijn tenzij hij toch een goed slecht koppel is ofzo maar dat vind ik niet logisch. Dan blijft toch Zeus, Odysseus en Belle over. Zeus zijn yeti claim is geloofwaardig dus die valt voor mij ook af. Ik ga dan voor Odysseus, houdt zich afstandig en stemt vooral mee en dan vind ik Belle meer bijdragen. En ja zelf draag ik ook minder bij maar heb het vooral heel druk en vind spel lastiger om in de discussie te mengen. Maar samenvatting als Athena slecht is zijn in mijn ogen Promo en Odysseus slecht.
In het scenario Athena goed kan enkel Odysseus dan startwolf zijn, tenzij Promo wolf in Schaapskleren is. Maar promo zegt geconverteerd te zijn dus Oddy conversiewolf?

[789]Zeus

Echidna's verdachtenlijst is ook Shady. Ze wil Promo dus als volgende hangen als Athena goed blijkt, maar Promo is in dat geval uitgesloten van wolf tenzij geconverteerd of Wolf In Schaapskleren. Ik blijf het gevoel hebben dat mensen een dubbele agenda hebben.

[789]Zeus

Het helpt trouwens ook niet mee dat er vragen en PM's worden genegeerd door mensen die wel de tijd nemen op andere dingen te reageren. Daardoor wek je bij mij meer wantrouwen, eigenlijk.