Nieuws:

Welkom op het nieuwe locatie van het forum
Op dit moment wordt de .nl website doorgestuurd naar de .be website.

Hoofdmenu

[Discussie] Wie verraadt zijn familie?

Gestart door adriaan, 16 augustus 2025, 14:26:28

Vorige topic - Volgende topic

[789]Prometheus

Btw, ik heb Odysseus helemaal over het hoofd gezien qua actief meezoeken.. Hij heeft heel weinig bijgedragen aan de DT.
Maar ik lees in de DT dat hij wel valse engel heeft geclaimd dus hij zal vast wel druk zijn met netwerken achter het schermen?

Ik geloof Athena ook niet maar ik probeer puzzel stukjes bij elkaar te zoeken wie bij elkaar zouden kunnen horen.

[789]Prometheus

Citaat van: [789]Zeus op 21 augustus 2025, 16:47:25Oddy ontsprint ook de dans. Laat zijn hoofd wat mij betreft dit spel amper zien en fungeerd naar wat ik heb kunnen zien op het gebied van wolvenjacht enkel als.opvulling van de deelnemerslijst.

Precies

[789]Jason

Mijn lopende theorie op dit moment is dat Hades, god van de onderwereld, vooral heel komisch gewoon Valse Engel was.

Maar juist doordat er een stalker in de verdeling zit, verwacht ik minstens een wolf in schaapskleren.
Dat kan iedereen van jullie zijn.

[789]Jason

[789]Zeus

@Athena Wie zou jij als alternatieve lynch voorstellen?

[789]Demeter

Citaat van: [789]Jason op 21 augustus 2025, 16:54:17Mijn lopende theorie op dit moment is dat Hades, god van de onderwereld, vooral heel komisch gewoon Valse Engel was.

Maar juist doordat er een stalker in de verdeling zit, verwacht ik minstens een wolf in schaapskleren.
Dat kan iedereen van jullie zijn.

Zou dat niet ongelooflijk riskant zijn van Odysseus om te claimen dan. Als die liegt en Hades was zelf valse engel?

[789]Jason

Citaat van: [789]Zeus op 21 augustus 2025, 17:10:02
Citaat van: [789]Jason op 21 augustus 2025, 16:54:51Op Demeter na natuurlijk.
Ik ook?

Nee, ik geloof je claim, maar technisch gezien zelfs met een dode stalker ben je niet bewezen.

Je zou geheel hypothetisch ook Gifmenger kunnen zijn. Dan kun je net als de Yeti ook mislukte acties veroorzaken.

Ik zeg niet dat je het bent, ik zeg alleen dat dit een optie is.

Zonder een zienende rol die 'rollen' ziet zijn er nou eenmaal een hoop mogelijkheden.

[789]Zeus

[789]Zeus

Een gifmenger is uitgesloten. De Gifmenger is een hulpje. Hij mag elke nacht iemand vergiftigen. Diens actie van die nacht wordt daardoor verwillekeurd.Hij gaat dus door.

[789]Bellerophon

Is er bekend wie Cerebrus heeft gestalkt? Als hij twee keer een wolf heeft gestalkt kan hij ook twee keer een mislukte actie hebben gehad. De kans is immers 1/aantal wolven dat je lunch als actie ziet en nacht 1 is de lunch niet eens doorgegaan.

Dit hoeft dus niet door een yeti te komen.

[789]Zeus

Ook dan mislukt de actie niet, maar krijg je te horen 0 acties te hebben gezien.

[789]Jason

Nee, dan ziet hij geen actie.

Mislukt betekent dat iets ervoor gezorgd heeft dat er geen informatie is uitgekomen.

[789]Zeus

Kijk we kunnen manier blijven zoeken om de spelregels verkeerd uit te leggen of te interpreteren, maar dat helpt je niet :D

[789]Zeus

Ik geloof Oddyseus zijn claim niet. En het zit mij ook niet lekker dat mensen selectief zijn in wat een makkelijke schuilrol is en daar op duiken (Yeti) en het volledig negeren dat Oddyseus zijn claim ook makkelijk, risicoloos een schuilrol kan zijn. Als ik de claim achterwege laat zie ik NIKS van hem wat in zijn voordeel spreekt en het gevoel geeft dat hij naar wolven zoekt.

Promotheus is goed gestart als ik Athene haar claim geloof, maar vertrouw ik niet vanwege zijn conversieclaim en selectieve gedrag toen hij mij op de lynch wilde.

Jason vertrouw ik ook niet waarom hij de spil is van het netwerk en vertrouwd word door hen. Ik zie hem ook niks doen wat in het voordeel van goed heeft uitgepakt, behalve bewezen goedjes nu zwart hebben gemaakt en bewijzen er al naast te hebben gezeten bij zijn vorige beschuldigingen.

Athena geeft gemengde signalen.

Bellorophon wil naar mijn idee maar te graag aannames maken zonder die te checken.