[Discussie] Wie verraadt zijn familie?

Gestart door adriaan, 16 augustus 2025, 14:26:28

Vorige topic - Volgende topic

[789]Odysseus

Citaat van: [789]Zeus op 22 augustus 2025, 14:50:43Echidna's verdachtenlijst is ook Shady. Ze wil Promo dus als volgende hangen als Athena goed blijkt, maar Promo is in dat geval uitgesloten van wolf tenzij geconverteerd of Wolf In Schaapskleren. Ik blijf het gevoel hebben dat mensen een dubbele agenda hebben.

Dat van die dubbele agenda heb ik ook een beetje het gevoel bij.

Maar goed, eerst maar eens proberen er een wolf uit te werken voor we ons daar druk in maken.

ik heb het gevoel dat niet alle info op DT op de volledige waarheid berust, en vooral het gevoel dat er veel zand gestrooid wordt. Welke kant het meest goed voelt laat ik in het midden. Voorlopig lijkt het verhaal van Athena mij het minst geloofwaardig.

[789]Zeus

Ik ben na 18.00 offline vanwege werk. Dat is ook de deadline die ik geef om op openstaande vragen te antwoorden.

[789]Echidna

Citaat van: [789]Zeus op 22 augustus 2025, 14:54:23Het helpt trouwens ook niet mee dat er vragen en PM's worden genegeerd door mensen die wel de tijd nemen op andere dingen te reageren. Daardoor wek je bij mij meer wantrouwen, eigenlijk.

Sorry dat ik niet binnen een uur op jou pm reageer

[789]Zeus

Ik heb het niet alleen over jou. Er staan vragen al meer dan 24 uur open. Mijn geduld is niet eindig.

[789]Zeus

Mijn geduld is op met de afwachtendheid en het negeren van openliggende vragen. De stem gaat toch geen verschil maken, maar toch :D

[789]Demeter

Ik twijfel nu vooral richting Athena of de richting van echidna/Odysseus/bellerophan. Maar aangezien Athena ook niet wil uitleggen waarom ze zo op prom zat terwijl ze wist alliantie te delen met zeus. Vertrouw ik toch ook dit het minste. De rolclaims die voor mij het meeste bewezen is is die van zeus. Ik verwacht bij Jason ook niet perse een slechtje, maar hij is voor mij niet sowieso goed. Maar hij lijkt een vrij doorgewinterde speler dus niet vallen voor claim van Prometheus spreekt in zn voordeel maar bewijst ook niet 100% zijn goedheid. Ik vertrouw hem wel, maar niet 100%

[789]Jason

Ik reageerde niet meer op je vragen, omdat ik het nut niet ervan zie meer hints te geven naar wie ik wel of niet vertrouw, openbaar.

Ik wacht nu gewoon de lynch af.  O0

[789]Jason

Zeus, als een gifmenger actie uitvoert op een stalker en de nieuwe persoon op wie de actie wordt uitgevoerd is lunch, dan mislukt zijn actie.

Zeus, er is ook een rol genaamd vervloekte, die veroorzaakt ook mislukte acties.

Je kan zeker Yeti zijn, maar ik blijf erbij, jij bent niet bewezen.
Roepen dat een gifmenger geen mislukte acties veroorzaakt is onzin.

[789]Zeus

Citaat van: [789]Jason op 22 augustus 2025, 18:51:56Ik reageerde niet meer op je vragen, omdat ik het nut niet ervan zie meer hints te geven naar wie ik wel of niet vertrouw, openbaar.

Ik wacht nu gewoon de lynch af.  O0
Dan zie ik geen nut in dit spel spelen.

[789]Zeus

We zitten op een punt dat een verkeerde beslissing het einde van een spel kan gaan betekenen, dus ik verwacht meer dann1 stapje en dan stoppen. Anders kunnen we beter met zijn allen fristi gaan drinken op een terras.

[789]Prometheus

Zeus, Hoe zeker ben jij dat Athena lynchen een fout is?
Geloof je haar?

Ik heb nog naar je posts gekeken en wat ik er uit kon vinden is dat je dat baseer op stem gedrag...
Weet dat wolven ook op mede wolven kunnen stemmen om daardoor niet verdacht te lijken?

[789]Zeus

Ik ben niet zeker en ik weet of ik haar geloof. Maar wat ik wel weet is dat er niet verder word gekeken dan deze lynch en dat wekt mij zorgen. Als het mis is, kan het zijn dat dit de laatste speldag is als we pech hebben. Dus laten we wat meer zekerheid inbouwen door een stap verder te denken en dan na te gaan of we het juiste doen.

[789]Jason

[789]Zeus

Het is beter dan goed, maar geen wolf.
Wat wat betreft dus een zwaktebod vanuit ons.

[789]Demeter

ik vond het wel makkelijk gaan, maar dit verklaart het het was een hulpje, denk nog niet contact met wolven had dan