Nieuws:

Welkom op het nieuwe locatie van het forum
Op dit moment wordt de .nl website doorgestuurd naar de .be website.

Hoofdmenu

[Discussie] Wie verraadt zijn familie?

Gestart door adriaan, 16 augustus 2025, 14:26:28

Vorige topic - Volgende topic

[789]Echidna

Citaat van: [789]Zeus op 24 augustus 2025, 20:18:30Klopt. Ik wacht nog op een PM-reactie van Echidna op mijn PM :D

En je zielsverwant weet hier al van, evenals Jason.

Ik ga je niet antwoorden op je pm omdat ik je al gevraagd heb te stoppen met stalken en vervelend doen in mijn pm ik ga daar geen energie in steken

[789]Zeus

Maar als je niet slecht bent, wat stel je dan voor als wolvenpaar?

[789]Echidna

Citaat van: [789]Zeus op 24 augustus 2025, 20:34:22Maar als je niet slecht bent, wat stel je dan voor als wolvenpaar?

Jason en Oddyseus of Belle en Promo maar voor nu heeft het toch geen zin meer helaas. Dus 1 van die duo's heeft gewonnen en dat gun ik ze ook

[789]Zeus

[789]Zeus

Belle dronken, maar wel Zielsverwant met Promotheus.
Jason en & Odysseus als slechtjes samen als jij het niet bent.
Dat zou ik helemaal nog niet uitsluiten, eigenlijk.

Maar goed, ik ga toch niet het verschil maken.

[789]Zeus

Citaat van: [789]Zeus op 24 augustus 2025, 20:20:15Als Odysseus niet uiterlijk een kwartier voor de deadline iets van zich laat horen, stem ik uit principe op hem. De stem gaat toch geen verschil maken, maar toch. Ik vind het niet kunnen hoe inactief die zich opstelt.
Belofte maakt schuld.

[789]Prometheus

[789]Zeus

Ja, ik werd helemaal gek en vertrouwde niemand meer, maar kwam niet op logische wolvenparen uit. En tsja, eentje kon niet geconverteerd zijn want zogenaamd Zielsverwant... dus...

[789]Jason

Ik hintte al heel sterk naar Adel in mijn post erover.. heb je overheen gelezen.

Ik zei 'want er is toch niks anders waardoor ze zeker weten speldag 1 van elkaar goed te zijn'. Daar had je kunnen denken, wacht er zijn nog 2 opties.  XD

[789]Prometheus

Citaat van: [789]Jason op 24 augustus 2025, 22:50:39Ik hintte al heel sterk naar Adel in mijn post erover.. heb je overheen gelezen.

Ik zei 'want er is toch niks anders waardoor ze zeker weten speldag 1 van elkaar goed te zijn'. Daar had je kunnen denken, wacht er zijn nog 2 opties.  XD

Zelfs IK (de adel) had de hint ook niet door hoor ;D  ben wel slecht met hints, ben meer van duidelijke communicatie.

[789]Prometheus

Citaat van: [789]Zeus op 24 augustus 2025, 22:49:10Ja, ik werd helemaal gek en vertrouwde niemand meer, maar kwam niet op logische wolvenparen uit. En tsja, eentje kon niet geconverteerd zijn want zogenaamd Zielsverwant... dus...
Citaat van: [789]Zeus op 24 augustus 2025, 22:49:10Ja, ik werd helemaal gek en vertrouwde niemand meer, maar kwam niet op logische wolvenparen uit. En tsja, eentje kon niet geconverteerd zijn want zogenaamd Zielsverwant... dus...

Wist je trouwens dat je als Yeti maar 2x naar buiten mag ;D  je ging volgens mij 3x en toen had je geen bericht en toen ging Demeter over jou twijfelen (maar geen idee of dat expres van hem was gezien hij slechtje was).

[789]Zeus

Citaat van: [789]Jason op 24 augustus 2025, 22:50:39Ik hintte al heel sterk naar Adel in mijn post erover.. heb je overheen gelezen.

Nee. Ik vond het onzin en heb het genegeerd. Ik wilde nog reageren dat Bloedbroeders ook bestonden toen, maar had al zoveel gezegt.

[789]Zeus

Citaat van: [789]Prometheus op 24 augustus 2025, 22:57:35

Wist je trouwens dat je als Yeti maar 2x naar buiten mag ;D  je ging volgens mij 3x en toen had je geen bericht en toen ging Demeter over jou twijfelen (maar geen idee of dat expres van hem was gezien hij slechtje was).

Ja wist ik.
Maar ik ben gewend dat een Yeti het niet hoort als zijn actie mislukt en dat zelfs andere Yetis Yetis kunnen stoppen. Ik heb een spel meegemaakt waarin een Yeti actie stopte en de Yeti dit dus niet wist.

[789]Demeter

Citaat van: [789]Prometheus op 24 augustus 2025, 22:57:35

Ik ging hem niet perse verdenken alleen wijzen op dat Yeti hoort als t mislukt. Ik wist niet dat dit vroeger mogelijk anders was. Maarja ik wist dat die goed was door mn vraag dus van mij mocht die best dood xD ging m ook niet hard verdedigen haha

[789]Prometheus

Ik geloofde ook wel dat Zeus yeti is, had expres niks gezegd (Sorry Zeus, maar ben wolf).

Citaat van: [789]Prometheus op 23 augustus 2025, 09:19:31Lol Zeus zegt nu in DT dat hij naar buiten is gegaan afgelopen nacht als Yeti maar hij niks van Adriaan hoorde.

Logisch want yeti mag maar 2x naar buiten. Hij was al 2x naar buiten geweest in nacht 1 en 2.
Vandaar dat hij niks hoorde.

Demeter trekt hem in twijfel.

Beter zeggen we niks hierover  ;D

Citaat van: [789]Zeus op 20 augustus 2025, 12:17:44Ik ben Yeti. N1 en N2 buitengekomen.
Die ermee wat je wil.

Citaat van: [789]Cerberus op 20 augustus 2025, 17:35:22Ik kan bij deze aangeven zowel nacht 1 en 2 een mislukte actie te hebben gehad.