[Discussie] Wie verraadt zijn familie?

Gestart door adriaan, 16 augustus 2025, 14:26:28

Vorige topic - Volgende topic

[789]Zeus

Ik zie dit nog steeds hetzelfde als.gisteren en voor mij is deze lynch geen nieuwe info naar boven gekomem. We zoeken nog 2 wolven als dit geen hulpjesspel is. Dus wie zijn dit? Die kortzichtigheid als gisteren is funest voor het spel. Sjamaan is eerder een lucky shot dan iets waar we trots op mogen zijn. Zowel goed als slecht hebben haar geofferd, vonden een lynch op Athena wel prima. Logisch.

[789]Zeus

Oh ja gezien ik niet te horen krijg of het naar buitengaan is gelukt of mislukt heb ik vannacht weer ingesruurd naar buiten te gaan. Is er tussendoor eentje mislukt, dan heb ik geen kans onbenut gelaten. Geen idee of het iets heeft gedaan, maar dacht: laat het eens proberen. Waarom niet. Adriaan heeft niet gereageerd op dit verzoek, dus benieuwd.

[789]Demeter

Citaat van: [789]Zeus op 23 augustus 2025, 08:02:02Oh ja gezien ik niet te horen krijg of het naar buitengaan is gelukt of mislukt heb ik vannacht weer ingesruurd naar buiten te gaan. Is er tussendoor eentje mislukt, dan heb ik geen kans onbenut gelaten. Geen idee of het iets heeft gedaan, maar dacht: laat het eens proberen. Waarom niet. Adriaan heeft niet gereageerd op dit verzoek, dus benieuwd.

Yeti krijgt zeker wel te horen als actie mislukt. Alleen niet wat het laat mislukken. Heb je je eigen rol wel doorgelezen? Of ben je helemaal geen Yeti?

[789]Zeus

Ik heb mijn rol niet opnieuw gelezen nee. Ik ging uit van hoe ik dacht dat die jaren terug werkte. Toen hoorde je niks.

[789]Demeter

Volgens mij is dit altijd zo geweest maar goed, dat maakt verder niet uit, maar als je niks gehoord hebt zijn n1 en n2 je acties gewoon gelukt en kan je niet meer buiten komen

[789]Demeter

Citaat van: [789]Zeus op 23 augustus 2025, 01:43:50Ik zie dit nog steeds hetzelfde als.gisteren en voor mij is deze lynch geen nieuwe info naar boven gekomem. We zoeken nog 2 wolven als dit geen hulpjesspel is. Dus wie zijn dit? Die kortzichtigheid als gisteren is funest voor het spel. Sjamaan is eerder een lucky shot dan iets waar we trots op mogen zijn. Zowel goed als slecht hebben haar geofferd, vonden een lynch op Athena wel prima. Logisch.

niet helemaal nieuw, maar nu athena sjamaan blijkt, lijkt me Jasons bron wel legit, dus daar kan hopelijk nog wat uitkomen. zo kortzichtig was niet iedereen, ja athena was hulpje blijkbaar, maar ze was ook het meest verdachte qua gedrag en uitspraken dus zo kom je wel verder, een hulpje is altijd beter dan niks. ik ga ervan uit dat athena geen contact had met slecht hoe ze speelde, dus als ze zo op echidna zat had ze miss gezien dat die goed was. Het wordt zo steeds meer afstrepen

zeus yeti
jason geen idee, maar zal goed zijn denk ik
odysseus originele valse engel (claimt die) hoeft niet
Ik Beul (of mogelijk voor jullie scherprechter)
prom geen idee maar wss ook wel goed hoe het afgelopen lynches ging, maar mogelijk dus geconverteerd, al denk ik idd dat het bluf was

dan blijft voor mij bellerophon en echidna over, echidna denk ik dan mogelijk goed, vanwege athena. Dus ik zou zoeken tussen bellerophon, echidna, oddyseus of prom. hier zal miss ook wel de bron van jason tussen zitten, maar ik neig dan toch naar bellerophon slecht op dit punt. dan oddyseus of echidna toch, maar kans acht ik iets kleiner, ik verwacht ze het minst snel tussen jason, zeus en prom eigenlijk

[789]Zeus

Bellorophon eerst ophangen en als hij conversiewolf blijkt te zijn dan promo?

[789]Demeter

Ja zou kunnen vraag me ook af waar Jason ineens is. Blijft nu ineens stil

[789]Prometheus

Hee, ik was ook even weg geweest want het is gewoon zaterdag en had een drukke dag.
Zou eigenlijk nu moeten slapen maar vind toch belangrijk om mijn gedachtes met jullie te delen zodat we nog de zondag gedurende dag nog tijd hebben om er over te praten en te puzzelen. Last minute discussies gaat ons idd niet verder helpen.

Ik durf echt niemand meer te vertrouwen. Ik heb gister avond liggen piekeren en ik had moeite om de puzzelstukjes te leggen wie 2 wolven zijn, er van uitgaan dat er sws 2 moeten zijn want 1 is wel heel weinig?
Ik begin nu toch te twijfelen over Jason.
Enige reden waarom ik hem op groen gezet heb was omdat hij mijn conversie wolf claim niet geloofde en mij in de DT heeft gegooid.
Dat zag ik als pure goedjes actie. In combinatie met dat hij ook gechecked is door een controlerende rol.
Maar waar ik niet eerder aan gedacht heb, Stel hij is de wolf? Logisch dat hij mij niet geloofd dat ik geconverteerd ben omdat ik niet op het wolvenboard zit. En dat was voor hem sws goed om mij in de DT te gooien.

De persoon die controlerende rol heeft (bron van Jason) vertrouw ik 100%. Dat is mijn zielsverwant dus die heeft mij niet misleid. Maar die KAN wel dronkaard zijn waardoor de acties met info niet betrouwbaar zou kunnen zijn.
Ik vond al raar dat mijn zielsverwant, Jason gewoon vertrouwde.

Mijn voorkeur gaat naar Jason lynchen. Want hij zit de boel steeds te misleiden en ons op verkeerde spoor te zetten. Hij zegt nu idd niks maar het is zaterdag jongens, misschien heeft die kerel ook gewoon een leven :P

Eigenlijk durf ik ook geen 2e speler te noemen die samen met Jason wolf zou kunnen zijn gezien jullie niet weten wie de controlerende rol zou hebben...  want dan is het kwestie van afstrepen... Als diegene het zelf wel wilt vertellen laat ik het aan die persoon over...
Ik zie geen logische combinatie tussen Jason en Zeus omdat Zeus hem ook al er op aansprak dat Jason steeds goedjes aanwees. En Zeus zou dan Yeti zijn.

Demeter is ook uitgesloten van wolf zijn, en als hij scheepsrechter is, is hij niet boeiend voor de lynch.

[789]Jason

Ik zie jou nog steeds geconverteerd zijn hoor, gelukkig kan je jezelf bewijzen mocht dat nodig zijn.

Sorry allemaal ik had gisteren inderdaad even niet zoveel tijd. Familie dagje. Ik ben vandaag hele dag beschikbaar.

Mijn verdachten zijn Echidna, ondanks dat onze (Prom en mij) bron hem als goed heeft gezien.
Omdat Gifmenger kans, omdat kans op wolf in schaapskleren. Omdat ik met alle rollen die we hebben ook een Gifmenger verwacht.

Bellerophon, omdat ik geen hoogte van hem krijg. Ik weet te weinig, dat vind ik moeilijk.

En mijn andere verdachte blijft Zeus, ondanks dat Cerberus hem geloofde. Omdat Athena hem zo vertrouwde, omdat mislukte acties ook door andere rollen kunnen komen.

En daar komt nu ook Prom bij. Wat heb ik dit spel precies gedaan dat je mij zo graag dood wilt al sinds aanvang van het spel? Ik begrijp het niet.
Je liegt over zvw zijn trouwens.

Odysseus geloof ik inmiddels. Anders was ik vannacht gestorven. Zijn heksendrankje heeft mij gered.
Misschien is dit een extra reden waarom Prom me zo graag op de lynch wil hebben?

[789]Prometheus

Citaat van: [789]Jason op 24 augustus 2025, 09:09:34Ik zie jou nog steeds geconverteerd zijn hoor, gelukkig kan je jezelf bewijzen mocht dat nodig zijn.

Klopt, bij deze wil ik openbaar claimen dat ik gokker ben. Heb gister Lynch bescherming gekocht omdat ik de bui voelde hangen.
Lynch bescherming is alleen deze spel dag actief.

Alleen Jason en mijn zielsverwant weten hier van.

Als ik lieg over zielsverwant zijn, kan de andere zv helpen bevestigen maar dan weet iedereen dat hij/zij de controlerende rol heeft.
Ik zou dan samen met diegene wolf zijn als ik lieg?

Ik ben alleen bewijsbaar als ik vandaag gelynched ga worden dus als iedereen op mij willen stemmen vandaag dan zijn we over eens en altijd klaar dat ik niet geconverteerd ben.

[789]Echidna

Citaat van: [789]Jason op 24 augustus 2025, 09:09:34Ik zie jou nog steeds geconverteerd zijn hoor, gelukkig kan je jezelf bewijzen mocht dat nodig zijn.

Sorry allemaal ik had gisteren inderdaad even niet zoveel tijd. Familie dagje. Ik ben vandaag hele dag beschikbaar.

Mijn verdachten zijn Echidna, ondanks dat onze (Prom en mij) bron hem als goed heeft gezien.
Omdat Gifmenger kans, omdat kans op wolf in schaapskleren. Omdat ik met alle rollen die we hebben ook een Gifmenger verwacht.

Bellerophon, omdat ik geen hoogte van hem krijg. Ik weet te weinig, dat vind ik moeilijk.

En mijn andere verdachte blijft Zeus, ondanks dat Cerberus hem geloofde. Omdat Athena hem zo vertrouwde, omdat mislukte acties ook door andere rollen kunnen komen.

En daar komt nu ook Prom bij. Wat heb ik dit spel precies gedaan dat je mij zo graag dood wilt al sinds aanvang van het spel? Ik begrijp het niet.
Je liegt over zvw zijn trouwens.

Odysseus geloof ik inmiddels. Anders was ik vannacht gestorven. Zijn heksendrankje heeft mij gered.
Misschien is dit een extra reden waarom Prom me zo graag op de lynch wil hebben?

Waarom zou ik meer verdacht maken want jij kan net zo goed wolf in schaapskleren zijn. En met wie zou ik dan wolf zijn

[789]Bellerophon

Citaat van: [789]Zeus op 24 augustus 2025, 00:15:53Bellorophon eerst ophangen en als hij conversiewolf blijkt te zijn dan promo?

Alleen heb je dan wel verloren, want een mislynch kan goed niet meer veroorloven.

[789]Zeus

Kom dan eens met een verdediging en alternatief. Dit speltempo is niet te doen.

[789]Jason

Citaat van: [789]Zeus op 23 augustus 2025, 01:43:50Ik zie dit nog steeds hetzelfde als.gisteren en voor mij is deze lynch geen nieuwe info naar boven gekomem. We zoeken nog 2 wolven als dit geen hulpjesspel is. Dus wie zijn dit? Die kortzichtigheid als gisteren is funest voor het spel. Sjamaan is eerder een lucky shot dan iets waar we trots op mogen zijn. Zowel goed als slecht hebben haar geofferd, vonden een lynch op Athena wel prima. Logisch.

Dit is een narrative wat jij ervan maakt. Wie zegt dit? Jij alleen. Wat een onzin. Hoe weet jij zo zeker dat Athena geen contact had met slecht? Ze kon gewoon bloedbroeder zijn he. Maar je schrijft het alsof het je wel goed uitkomt als ze geen contact had met slecht.