Nieuws:

Welkom op het nieuwe locatie van het forum
Op dit moment wordt de .nl website doorgestuurd naar de .be website.

Hoofdmenu

[Discussie] Wie verraadt zijn familie?

Gestart door adriaan, 16 augustus 2025, 14:26:28

Vorige topic - Volgende topic

[789]Jason

Dan waarom zou je niet jou en Prom benaderen na speldag 1?

Vooral niet als ze hier heel duidelijk zegt dat ze jou als Yeti op je woord geloofd.
Want ze heeft dus enkel jou benaderd, niet Prom.

[789]Bellerophon

En waarom komt dit verhaal nu pas Athena?  Waarom weten Zeus en Prom hier ook niks van?

[789]Bellerophon

Ik vind Zeus en Athena ook erg verdedigend naar elkaar. Ik verdacht Zeus al en Athena deels, maar ik vind op dit moment Athena verdachter dan Zeus. Ze willen voor mij gevoel veel te graag nu op Echidna en dit spel waarschijnlijk afronden.

[789]Athena

Citaat van: [789]Demeter op 21 augustus 2025, 13:29:50
Citaat van: [789]Athena op 21 augustus 2025, 13:08:58Zozo, men heeft eindelijk door dat Zeus wel gewoon écht yeti is. Wat goed, ik had bijna mijn echte rol moeten opbiechten ::)

Anyhow, dat goedjesnetwerk is zo fake als weet ik het wat. Ik had gehoopt dat ik nog even kon wachten met het droppen van deze bom, maar gezien de huidige status kan ik hier niet meer om heen.

Het is aan jullie of jullie het volgende geloven, maar:
Ik ben Orakel.
Nacht 1 Zeus & Promotie Thesis kunnen samen winnen.
Nacht 2 actie mislukt. (Ja ik had wél wat ingestuurd maar niet gestemd, ik was in de veronderstelling dat deadlines half 10 waren)

Als Odysseus echt valse engel is/was, dan zitten de wolven tussen Echidna, Demeter, Jason & Bellerophon.

Jason wil ik hier nu gelijk van tussen halen. Demeter is Beul/Scherprechter.

Om Demeter te bevestigen of hij Beul of Scherprechter is, lijkt het mij verstandig dat ik hem in ieder geval met iemand ga vergelijken vannacht. Mocht ik het overleven, dan weten we genoeg.

Dan zal mijn lynch stem naar Echidna gaan.

Vergeet niet dat Odysseus nog steeds kan liegen over valse engel, al vind ik dat hoogst onwaarschijnlijk.

Bedank mij later maar.

Oke nu kom je ineens aan, maar waarom ben jij betrouwbaarder dan de andere Bron? Ook heb je niet eerder Zeus zien verdedigen, maar nu Cerberus idd de waarheid 100% sprak kom je met deze info. Vind ik ook wel opvallend. Ik weet zelf niet wie bron is van andere netwerk. Ik weet alleen welke rol het zou gaan en wie er "gecontroleerd" waren. Ook is nog altijd mogelijk dat 1 van de rollen echt is en de ander dronkaard bijvoorbeeld in plaats van fake. Al zou die in zekere zin dan fake zijn wel, maar niet alsin slecht perse toch?

Wat ik wel weet is dat die andere bron Prom ook gecontroleerd zou hebben. Zou die dan niet door 2 bronnen benaderd zijn?

En ja ik snap dat ik prima scherprechter kan zijn voor jullie. Ben echt beul, maar je mag me altijd controleren inderdaad.
1. Ik heb Zeus zeker wel verdedigd. Mensen begonnen er nog over dat ik samen met Zeus slecht zou moeten zijn. Die opmerking is dus klinklare onzin.
2. De reden waarom ik niet even kom aankloppen bij onze Promotie Thesis is vanwege het hele conversie verhaal. Daarnaast heb ik Zeus er nog expres buiten gelaten om de discussie die hij voerde in het DT zo integer mogelijk te laten verlopen zodat jullie ook de conclusie konden trekken dat meneer gewoon yeti is. Was dit het slimste om te doen? Nee. Had ik eerder mijn rol kunnen claimen? Ja. Had ik kunnen counterclaimen op het netwerk? Ja, maar er was daar al chaos en alles en "semi"-bevestigd dat ik niet direct erop in hak, ik ging er van uit dat het toch wel naar buiten zou komen dat dat groepje hartstikke fake is.

Met mijn informatie kan ik letterlijk 3 mensen aanwijzen waarvan er 2 wolf moeten zijn. Hoe veel beter wil je het hebben?

[789]Athena

Citaat van: [789]Bellerophon op 21 augustus 2025, 14:51:35En waarom komt dit verhaal nu pas Athena?  Waarom weten Zeus en Prom hier ook niks van?
Ik lever met deze informatie 2 wolven tussen 3 mensen aan. Als ik eerder had gebabbeld was dat niet het geval.

Citaat van: [789]Bellerophon op 21 augustus 2025, 14:53:02Ik vind Zeus en Athena ook erg verdedigend naar elkaar. Ik verdacht Zeus al en Athena deels, maar ik vind op dit moment Athena verdachter dan Zeus. Ze willen voor mij gevoel veel te graag nu op Echidna en dit spel waarschijnlijk afronden.
Ja, tuurlijk. De 100% stalker die 2x een mislukte actie claimde liegt ook over een yeti. Kom op zeg gaat uw haren eens spoelen met wat crème.

[789]Jason

Conversie is voor Orakel in de nachtvolgorde.

Als je na nacht 1 weet dat Zeus en Prom samen kunnen winnen.
Ik erop gooi dat Prom claimt geconverteerd te zijn.

En vervolgens zegt niet contact durft op te nemen met Prom maar wel met Zeus.

Dan lieg je.
Want je kunt concluderen dat of Prom liegt of Zeus.

;)  Goed geprobeerd wel!

[789]Jason

Maar maar er kan een speldag tussen zitten met die conversie?

Ik ben je even voor met dit tegen argument.

Je had een hele speldag dan om Prom te benaderen dus, hem niet meer vertrouwen erna is onzin. Sterker nog, je verdacht Prom aant begin van speldag 2.

Waarom zou je Zeus geloven maar Prom niet, als je weet dat die 2 samen kunnen winnen?

Athena  XD

[789]Zeus

Citaat van: [789]Bellerophon op 21 augustus 2025, 14:53:02Ik vind Zeus en Athena ook erg verdedigend naar elkaar. Ik verdacht Zeus al en Athena deels, maar ik vind op dit moment Athena verdachter dan Zeus. Ze willen voor mij gevoel veel te graag nu op Echidna en dit spel waarschijnlijk afronden.
Ik vind dat wat jij hierboven vind bij de gevonden voorwerpen mag.
De beul/scherpsactie heeft mij semi bewezen.  ;)
Niemand claimed n2 acties te stoppen,
Het is wel bewezen dat een actie stopte.

[789]Zeus

Ik ben het wel eens dat het eigenaardig is dat ik niet ben benaderd met de claim.

[789]Zeus

Jason en Bello vertrouw ik op het moment ook niet. Jason heeft al teveel zichtbare keuzes gemaakt die slecht helpen (Ceb, mij, o.a.), dus zelfs als hij goed is ga ik niet blind af op zijn beoordelingsvermogen. Die is niet sluitend en geeft het gevoel te worden bespeeld. Meer openheid van zaken zou helpen.

[789]Zeus

Citaat van: [789]Athena op 19 augustus 2025, 03:41:19
Citaat van: [789]Demeter op 18 augustus 2025, 11:54:41Ik denk dat de meeste geen concrete informatie hebben. Rustige nacht is fijn, maar mij boeit het niet perse waardoor het komt. Daar mogen wolven zich druk over maken. Wat Icarus al in dt gedeelt heeft denk ik ook niet dat die aan slechte kant behoord. Wie wel ga ik proberen achter te komen deze speldag.
Citaat van: [789]Zeus op 18 augustus 2025, 14:04:44Ik uit verdenkingen naar Promotheus. Hij zit subtiel naar mijn rol te vissen door te vragen of ik een nachtactie heb die is mislukt. Ik zou niet weten waarom ik zoiets random zou delen met iemand die zelf ook (nog) niks deelt.
Combineer dit. Ligt nog geen etmaal van elkaar af. Zeus vindt dit een halfgebakken beschuldiging, ik vind het volwaardig verdacht.

Om de tijdlijn compleet te maken, verzoek ik Demeter om te delen of en wanneer Demeter een goddelijk bericht van onze Prometheus heeft ontvangen. Ikzelf heb dit 17 augustus tegen de dagwisseling aan mogen ontvangen.

Op dit moment had Athena al de informatie dat Promo en ik dezelfde alliantie zouden hebben, maar gaat ze mee op de beschuldiging die ik.uit op Promo. Als ze.die informatie echt had, zou het een logischere gedachte zijn geweest dat twee goedjes met elkaar vechten, dan een wolf die medewolf dood wil maken.

Dus waarom wilde je Promo toen dood @athena

[789]Zeus

Citaat van: [789]Bellerophon op 20 augustus 2025, 14:10:11Ik geloof de yeticlaim van Zeus ook niet. De enige mislukte actie die bekend is, is de lunch waar de lycantroop hoogstwaarschijnlijk voor heeft gezord. Verder is er geen mislukte actie bekend wat Prometheus heeft gevraagd.
En Bello, jij geeft mij ook het gevoel alsof je meer weet dan je laat blijken.
Voorinformatie wie je zelf gelunched hebt?

[789]Demeter

Citaat van: [789]Athena op 20 augustus 2025, 11:31:03
Citaat van: [789]Jason op 20 augustus 2025, 10:22:58Zeus, ik geloof je claim niet. Ik stem op jou.

Ik ga Prom het voordeel van de twijfel geven deze speldag. Maar jullie mogen zelf die keuze maken.
Als Prom bluft, dan vind ik dat een spijtige situatie. Je hebt in ieder geval mijn vertrouwen niet meer. En komt je best aan het doen dat te repareren.
As so it happens, weet ik de rolclaim van Zeus óók. Die claim is haarfijn, vertrouwelijk en vertrouwd.

Oke je hebt gelijk hier verdedig je zeus. Die was voor mij beetje ondergesneeuwd door de discussie van Jason en Zeus erna en de dubbele post van jezelf. Dan klopte wat ik zei inderdaad niet helemaal

[789]Demeter

Maar voor de rest vind ik het inderdaad heel vaag, waarom als je weet dat prom en Zeus samen na nacht 1 al je vorige dag zo speelde.

[789]Zeus

Oddy ontsprint ook de dans. Laat zijn hoofd wat mij betreft dit spel amper zien en fungeerd naar wat ik heb kunnen zien op het gebied van wolvenjacht enkel als.opvulling van de deelnemerslijst.