[Discussie] Wie verraadt zijn familie?

Gestart door adriaan, 16 augustus 2025, 14:26:28

Vorige topic - Volgende topic

[789]Prometheus

Excuus voor mijn woorden keuze, bedoelde het niet respectloos.
Wat ik ermee bedoelde te zeggen is, spelers die niet actief mee zoeken vind ik verdacht.
en die staan hoger op mijn verdachten lijst dan iemand die iets lijkt te claimen, of onhandig communiceert en lijkt te hinten om welp te zijn?
Denk ook niet dat er een welp is anders had iemand toch wel geroepen dat er een welp poging was gedaan?

[789]Echidna

Citaat van: [789]Prometheus op 21 augustus 2025, 11:48:53Ik zit zwaar te twijfelen tussen Athena en Echidna. Bij Cerb voel ik m niet zo sterk maar misschien hecht ik gewoon meer waarde aan spelers die pro actief zoeken dan iemand die lomp overkomt.

Ik vind het ook beetje jammer dat je mij lomp noemt ik ben niet zo actief als anderen maar ik doe wel mee

[789]Jason

Vind vooral het een lompe woordkeuze.

[789]Prometheus

Citaat van: [789]Echidna op 21 augustus 2025, 11:58:11Ik vind het ook beetje jammer dat je mij lomp noemt ik ben niet zo actief als anderen maar ik doe wel mee

Luister, als iemand hier die lomp is, dan ben ik dat wel ;D
Ik had het over Cerb, die ergens woef woef zei en dat iemand anders dacht dat hij aan het hinten was dat hij Welp zou kunnen zijn.

Cerb, je bent niet lomp ik bedoelde onhandig.

Sorry als ik iemand hiermee kwets, ik kom van de straat en zo praten wij gewoon.

[789]Demeter

Als Cerberus slecht is, is er een grote kans dat die Zeus gewoon indekt. Aangezien de Lynch zo nog alle kanten op kan gaan, denk ik toch dat dit de beste actie nu is voor wat duidelijkheid.  Mogelijk ben ik dronken dus wil ik ook niet te lang wachten vandaar mijn actie nu

[789]Demeter

Oke niet dronken dus. En helaas geen slechtje. 2 mislukte stalker acties bevestigd verder wel Zeus claim nu. Dat zet voor mij bellerophon ook wat beter neer dan ik eerder dacht

[789]Echidna

mmm oke ik had ook op cerberus gestemd om eerlijk te zijn. Dit zet Zeus voor mij ook wat meer op goed en jij kan ook scherprechter zijn maar dan ben je voor nu niet belangrijk.(niet lullig bedoeld). Dan zit ik toch meer naar athena en odysseus te kijken

[789]Jason

Wat een ellende dit. Ik dacht echt dat Cerberus slecht was. :(

Ik geloof de claim van Zeus nu ook.
Dan blijft voor mij nu over:

Athena en Odysseus.
Odysseus claimt de rol van Hades te hebben. Dit is de reden dat ik die voor nu geloof. Ik heb gecontroleerd met Adriaan hoe het welpen werkt, maar de welp kan Odysseus niet welpen op Valse Engel. Dus dat is mooi. Dan kan ik dus openbaar dit zeggen. Ik heb daarbij Odysseus gevraagd of die rol kan kiezen, waarop Odysseus Ja zegt.

Daarmee sluiten we ook gelijk Zwarte dood uit. Neutrale rollen die kunnen kiezen zitten niet in zwarte dood.

Is er iemand anders hier die beweert de rol van Hades te hebben?

Dan hebben we Athena. Ik heb in een eerdere post gedaan alsof ik Athena vertrouw, maar dat doe ik niet. Athena claimt ook neutraal. Zeus beweert dat Athena een rolclaim heeft gedaan waarmee ze zich kan bewijzen. Als dit Pyromaan is, mag ze dat van mij gelijk doen. En als het aan mij ligt, mag je dat zelfs op mij doen.

Dus Odysseus, als jij bevestigd dat je een neutrale rol hebt, waarom verdenk jij Athena dan niet? Want het is toch raar dat er met dit kleine aantal spelers 2 neutrale rollen zijn.

[789]Athena

Zozo, men heeft eindelijk door dat Zeus wel gewoon écht yeti is. Wat goed, ik had bijna mijn echte rol moeten opbiechten ::)

Anyhow, dat goedjesnetwerk is zo fake als weet ik het wat. Ik had gehoopt dat ik nog even kon wachten met het droppen van deze bom, maar gezien de huidige status kan ik hier niet meer om heen.

Het is aan jullie of jullie het volgende geloven, maar:
Ik ben Orakel.
Nacht 1 Zeus & Promotie Thesis kunnen samen winnen.
Nacht 2 actie mislukt. (Ja ik had wél wat ingestuurd maar niet gestemd, ik was in de veronderstelling dat deadlines half 10 waren)

Als Odysseus echt valse engel is/was, dan zitten de wolven tussen Echidna, Demeter, Jason & Bellerophon.

Jason wil ik hier nu gelijk van tussen halen. Demeter is Beul/Scherprechter.

Om Demeter te bevestigen of hij Beul of Scherprechter is, lijkt het mij verstandig dat ik hem in ieder geval met iemand ga vergelijken vannacht. Mocht ik het overleven, dan weten we genoeg.

Dan zal mijn lynch stem naar Echidna gaan.

Vergeet niet dat Odysseus nog steeds kan liegen over valse engel, al vind ik dat hoogst onwaarschijnlijk.

Bedank mij later maar.

[789]Zeus

[789]Demeter

Citaat van: [789]Athena op 21 augustus 2025, 13:08:58Zozo, men heeft eindelijk door dat Zeus wel gewoon écht yeti is. Wat goed, ik had bijna mijn echte rol moeten opbiechten ::)

Anyhow, dat goedjesnetwerk is zo fake als weet ik het wat. Ik had gehoopt dat ik nog even kon wachten met het droppen van deze bom, maar gezien de huidige status kan ik hier niet meer om heen.

Het is aan jullie of jullie het volgende geloven, maar:
Ik ben Orakel.
Nacht 1 Zeus & Promotie Thesis kunnen samen winnen.
Nacht 2 actie mislukt. (Ja ik had wél wat ingestuurd maar niet gestemd, ik was in de veronderstelling dat deadlines half 10 waren)

Als Odysseus echt valse engel is/was, dan zitten de wolven tussen Echidna, Demeter, Jason & Bellerophon.

Jason wil ik hier nu gelijk van tussen halen. Demeter is Beul/Scherprechter.

Om Demeter te bevestigen of hij Beul of Scherprechter is, lijkt het mij verstandig dat ik hem in ieder geval met iemand ga vergelijken vannacht. Mocht ik het overleven, dan weten we genoeg.

Dan zal mijn lynch stem naar Echidna gaan.

Vergeet niet dat Odysseus nog steeds kan liegen over valse engel, al vind ik dat hoogst onwaarschijnlijk.

Bedank mij later maar.

Oke nu kom je ineens aan, maar waarom ben jij betrouwbaarder dan de andere Bron? Ook heb je niet eerder Zeus zien verdedigen, maar nu Cerberus idd de waarheid 100% sprak kom je met deze info. Vind ik ook wel opvallend. Ik weet zelf niet wie bron is van andere netwerk. Ik weet alleen welke rol het zou gaan en wie er "gecontroleerd" waren. Ook is nog altijd mogelijk dat 1 van de rollen echt is en de ander dronkaard bijvoorbeeld in plaats van fake. Al zou die in zekere zin dan fake zijn wel, maar niet alsin slecht perse toch?

Wat ik wel weet is dat die andere bron Prom ook gecontroleerd zou hebben. Zou die dan niet door 2 bronnen benaderd zijn?

En ja ik snap dat ik prima scherprechter kan zijn voor jullie. Ben echt beul, maar je mag me altijd controleren inderdaad.

[789]Prometheus

Bizar verhaal Athena. Als jij mij gecontroleerd hebt, waarom ben je niet naar mij toegekomen?

[789]Zeus

Citaat van: [789]Prometheus op 21 augustus 2025, 13:33:54Bizar verhaal Athena. Als jij mij gecontroleerd hebt, waarom ben je niet naar mij toegekomen?
Ik zou je na je "ik ben geconverteerd" ook niet hebben benaderd. En daarvoor... kans op beiden slecht bestond ook nog, helaas.

[789]Jason

Zeus, je zei net nog dat je de rolclaim van Athena wist als pyromaan.

Nu geef je antwoord op een vraag die voor Athena was bedoeld?
Wist je dat Athena Orakel was dan?

[789]Zeus