[Discussie] Wie verraadt zijn familie?

Gestart door adriaan, 16 augustus 2025, 14:26:28

Vorige topic - Volgende topic

[789]Prometheus

Ik zie nu waarom er zo'n spanning heerst over nacht acties claims die wel of niet door waren gegaan want dat zou Zeus zijn yeti rolclaim geloofwaardiger maken.
Nogmaals, ik heb me niet bewust stil gehouden hierover. Ik was vanmiddag af en toe online om de DT proberen te lezen maar heb pas vandaag in de avond meer tijd om ervoor te gaan zitten. En het was mij even ontgaan want ik lees ook dat er wat claims zijn gedaan bij Jason (geen idee waarom dat nu een ding is geworden) wat via pm is gegaan en mij is ook niks meer verteld (Wat ik ook begrijp).
Dus ik had vanmiddag oprecht niet door gehad dat ik op dat moment nodig was om te melden maar er zijn 2 mislukte nacht acties geclaimd in nacht 1.

[789]Zeus

Nee. Niet gedaan.

En heel eerlijk liet ik mij ook niet van mijn beste kant zien gister. Excuses dat ik mij op de kast heb laten jagen door enkele uitspraken. Ik had niet zo mogen reageren.

[789]Prometheus

Citaat van: [789]Zeus op 20 augustus 2025, 23:53:16Nee. Niet gedaan.

En heel eerlijk liet ik mij ook niet van mijn beste kant zien gister. Excuses dat ik mij op de kast heb laten jagen door enkele uitspraken. Ik had niet zo mogen reageren.

Chill, take a pill.

Oke ik heb nagedacht over wie ik verdenk. Kijk ik weet nu ook niet alles omdat mensen nu niet meer bij mij durven te komen. Dus heb ik de DT bijgelezen, en naar de bijdrage van de spelers.
Ik zie dat paar spelers weinig bijdrage hebben geleverd aan de DT. Hoewel ik weet dat sommige wel bezig zijn geweest met netwerken achter het schermen.
Dan kom ik uit op de spelers waarvan ik zelf heel weinig weet en weinig bijdrage levert aan de DT. Dat zijn: Athena en Echidna. Ik probeer niet te tunnelen op Athena maar toch kom ik weer bij haar op terug...
Athena roept wel neutraal te zijn in de DT maar ik zie haar niet pro actief zoeken. Zelfs niet toen het bekend werd over mijn zogenaamde wolf claim kwam zij niet als neutraal naar mij toe van "hey, ben je echt slecht?"
En dat vind ik wel het meest verdachte wat ik nu kan uithalen is bij de spelers langs gaan hoe pro actief ben je met wolven zoeken? Waarom zoek je niet?
Maar ze roept wel in de DT dat zij een rolclaim van Zeus heeft gekregen, dus Zeus vertrouwd haar blijkbaar toch?
Jason heeft Athena ook benoemd dat hij haar vertrouwd, en ik heb geen idee waarom hij haar vertrouwd en daar kan ik Jason ook niet blind op vertrouwen ookal is Jason wel voor mij goed.
Echidna, heeft wel in nacht 1 bij mij antwoorden gegeven op mijn vragen en stelde die vraag wel aan mij terug.
We hebben even gespard en daarna geen contact meer gehad. Weet dus ook niet met wie zij contact heeft.
Wat mij weerhoud om op Athena te stemmen is dat ik denk dat 2 mensen haar vertrouwen, maar ik weet niet hoe waterdicht deze vertrouwen zijn.
Misschien ga ik dan toch op Echidna.

[789]Zeus

Ik heb een claim van Athena. Die is bewijsbaar en valt wel door de mand als die niet klopt.

[789]Jason

Cerberus, je trekt terecht het netwerk in twijfel.

Maar in plaats van te vragen je te laten controleren, waar Zeus wel naar vroeg, vraag je me de controlerende rol op te geven aan je. 'Want slecht kan dat makkelijk faken'

Hoe graag wil jij op de lynch?

[789]Echidna

Eigenlijk wil ik hier vragen aan Cerberus want je negeert mijn pm. Waarom je in eerste instantie op mij stemde want ik heb niks van je gehoord en dat vind ik best irritant.

No worries soms is volgens mij een spel best heftig ik vergelijk dit met de verraders. Dat ziet er ook heftig uit altijd.

[789]Jason

Ik was ook te heftig tegen je, deels mijn schuld dus. Daarvoor ook echt excuses. Ik was veel te aanvallend.  :(

[789]Cerberus

Citaat van: [789]Echidna op 21 augustus 2025, 08:47:05Eigenlijk wil ik hier vragen aan Cerberus want je negeert mijn pm. Waarom je in eerste instantie op mij stemde want ik heb niks van je gehoord en dat vind ik best irritant.
Excuus ik zie dat ik niet meer gereageerd heb. Ik stemde weer op jou omdat je reacties nog niet erg overtuigend waren om je op goed te zetten. Mijn stem ging dus simpelweg terug naar mijn eerdere verdachte.

Citaat van: [789]Jason op 21 augustus 2025, 07:40:18Cerberus, je trekt terecht het netwerk in twijfel.

Maar in plaats van te vragen je te laten controleren, waar Zeus wel naar vroeg, vraag je me de controlerende rol op te geven aan je. 'Want slecht kan dat makkelijk faken'

Hoe graag wil jij op de lynch?
Excuus? Waar heb jij gelezen dat ik de semi-controlerende rol wil horen? Ik heb jou zowel in de discussie als in privé gevraagd naar in hoeverre jij zeker bent van die rol/speler en of die gefaked kan worden door slechtjes. Wat is dit voor random onzin verdachtmaking naar mij?

[789]Cerberus

Opzich mag het spel ook best minder in netwerkjes gespeeld worden. We zijn maar met 9 spelers. Je gaat mij niet vertellen dat we enorm veel pagina's per dag gaan volkladderen als we hier discussiëren.

Odysseus bijvoorbeeld heeft deze hele speldag maar 1 post gemaakt. Heel leuk geclaimd in privé en daarmee somehow zichzelf goed gepraat, maar ik zie geen goedjesgedrag van die kant komen.

@Jason mag ik nog vragen wie mij als welpje hebben bestempeld eerder trouwens? Ook weer leuk netwerkspel om mij verdacht te maken zonder daarvoor naar voren te durven komen? Of valt dat mee? Heeft er iemand een welppoging gehad?

[789]Jason

Cerberus:

Zoals je zelf roept zijn beiden acties van je mislukt. Dus als je welp bent komt dat even mooi uit voor je  ;)

Je vist naar de rol. Dat mag ik toch wel verdacht vinden of niet? 

En jazeker zijn die er, maar daar moet ik even mijn notities voor terugzoeken en om welke posts van je dit gaat, daar kom ik zo op terug.

[789]Jason

Citaat van: [789]Echidna op 19 augustus 2025, 10:44:58Mijn stem gaat voor nu naar Cerberus. En dat is voornamenlijk vanwege deze post.

Citaat van: [789]Cerberus op 17 augustus 2025, 18:46:36Wroef! Deze lieve puppy zal alle wolfjes betoveren met zijn schattige oogjes. Soort vind snel soort.

Mijn stem gaat naar Hades, want dat is de enige god die mij een berichtje heeft gedaan. Dat toont voorlopig al wat inzet!

Het lijkt alsof je een welp of hulpje bent zonder toegang tot het wolvenboard en zo je mede slechtjes probeert te vinden. Zeker met de zin soort vind snel soort.

Hier is eentje alvast.  ;)

[789]Jason

Citaat van: [789]Cerberus op 19 augustus 2025, 13:47:16Ik zou voor nu Athena niet lynchen in ieder geval.

Ik vind het sowieso apart hoe jullie elkaar blijven beschermen maar wel blijf je dit roepen:

Citaat van: [789]Cerberus op 21 augustus 2025, 09:03:08Opzich mag het spel ook best minder in netwerkjes gespeeld worden. We zijn maar met 9 spelers.

Dit is een anoniem spel, geen niet-netwerk spel. Je roept op elkaar niet te vertrouwen. Maar springt zelf wel met plezier bij om iemand anders betrouwbaarder te maken.

Cerberus je bent nu mijn hoofdverdachte.

[789]Demeter

Citaat van: [789]Jason op 21 augustus 2025, 09:05:48Cerberus:

Zoals je zelf roept zijn beiden acties van je mislukt. Dus als je welp bent komt dat even mooi uit voor je  ;)

Je vist naar de rol. Dat mag ik toch wel verdacht vinden of niet? 

En jazeker zijn die er, maar daar moet ik even mijn notities voor terugzoeken en om welke posts van je dit gaat, daar kom ik zo op terug.

Welp hoort niet of actie mislukt volgens mij. Maar hij kan liegen natuurlijk. Sjamaan ofzo kan ook gewoon als hij hulpje zou zijn

[789]Prometheus

Ik zit zwaar te twijfelen tussen Athena en Echidna. Bij Cerb voel ik m niet zo sterk maar misschien hecht ik gewoon meer waarde aan spelers die pro actief zoeken dan iemand die lomp overkomt.

[789]Demeter

Citaat van: [789]Prometheus op 21 augustus 2025, 11:48:53Ik zit zwaar te twijfelen tussen Athena en Echidna. Bij Cerb voel ik m niet zo sterk maar misschien hecht ik gewoon meer waarde aan spelers die pro actief zoeken dan iemand die lomp overkomt.

Ik weet niet wat je precies er mee bedoeld, maar het woordje lomp hoef je van mij betreft niet te gebruiken