Nieuws:

Heb je problemen met het forum? Contacteer Shaddow, redeast of yasu.

Hoofdmenu

Discussietopic

Gestart door redeast, 19 juli 2025, 12:31:36

Vorige topic - Volgende topic

noicreC

Citaat van: Beulgemeester op 29 juli 2025, 13:55:44Dat ik nu wordt verdacht omdat ik elke ronde tot nu toe op wolven heb gestemd, vind ik niet zo erg. Leg de volgende wolf maar voor me klaar, ik hang hem of haar maar wat graag voor ons op.

Hm. Ik zei het eerder al in deze post, maar of je nu wel of niet op een wolf stemt, is je stemgedrag wel opmerkelijk.

• Je stem op Waterwork kwam pas laat, toen het al te laat was voor WaterWork.
  • Toen CarnageRazor er zo slecht voor stond, stemde jij op Henk.
  • Afgelopen ronde stemde je wederom op Henk.

Je reden voor de stem op Henk is dat hij eerst niet actief meedeed, en later weer dat hij geen echte speninhoudelijke antwoorden gaf.

Ja, het was een wolfje die je eruit gooide, maar het was al best wel duidelijk dat Henkje niet echt heel actief was. Het is ook een heel makkelijk wolfje om eruit te mieteren als het southwards gaat - geeft de Henkstemmers weer een plusje bij de rest. Vooral als ze er nadrukkelijk bij moeten vermelden dat ze elke ronde op een wolfje hebben gestemd, terwijl je stem op Waterwork helemaal niets had uitgemaakt en je beide stemmen op Henk ook tweemaal niets heeft uitgevoerd. Eerste keer waren er bijna geen stemmen op de man, en de tweede keer ging hij er toch al inactief uit; de stem op Henk was gewoon een ontzettend makkelijke stem dat gebruikt maakt van een -voor de wolven- hoogstwaarschijnlijk verloren situatie.

Vooral omdat je het nodig vind om dit nog even duidelijk naar voren te schuiven kom jij nu extra verdacht over. Dit komt over als manipulatie.

---

Verder blijf ik nog steeds mijn oog houden op Master-Guy. Blijkbaar is hij tegenwoordig ook helderziende dus? (Nee dat slaat niet op zijn rol, dat slaat op het feit dat hij wist dat Wesp Priester heeft geclaimed.) - Dat in combinatie met het hele gedoe rondom Zuna waarbij ik zijn rol ook niet helemaal vertrouw.

Maar het feit blijft dat Zuna nacht 1 hoogstwaarschijnlijk een gefaalde actie had. Ik heb hier veel over zitten na te denken, maar dit moet vrijwel zeker zijn geweest door een Yeti.

Haalt niet weg dat hij nog steeds op mijn lijstje staat.

Voor nu ga ik op Beulgemeester.

JarJarBling

okay ik graak maar niet door het Dt forum met mijn ADHD  :D  :-[

maar wat ik wat raar vind van mijn conversaties met mensen zijn het volgende:

- van zo goed als iedereen die ik gestuurd heb is er maar 1tje die me niet heeft willen antwoorden en dat is beertje.. dit is ook iemand die wel heel makkelijk wou mee gaan met mijn "ik weet de grafdelver zijn. (was vooral om te zien wie er mee op de trein sprong.)

- ik heb het haar ook gezegt maar chaos vind ik maar voor iemand die zelf me niet vertrouwt niet zelf in actie schieten pas als ik haar verdacht daar door vind vinden en dat haar percoonlijk zegt krijg ik antwoord en schiet ze in actie. (dit is puur hoe ik het sociaal spel bekijk. heb tegen haar ook gezegt dat het een spijlstijl is om actief te zoeken bij de mensen die je verdacht vind/ bij mensen te gaan horen wie je verdacht vind. wat ik in haar niet zie doen. ze heeft me toen wel gezegt dat dat niet haar speelstyle is. dus dat kan)

- ingrid: vind ik nog steeds een rare bedoeling voor op berber te gaan. maar op 2 manieren is ze zelf slecht en wilt ze iemand helpen. of hebben de wolven haar geholpen om het verkeerde target te kiezen en moeten we kijken wie hier dus naar toegelijd heeft.

- ik heb dus met vele mensen een 3 voor 3 rol claim gedaan. wat haal ik hier uit dat er veel mensen graag veilige rollen claimen. en ook heel veel mensen zie dezelfde rol zie claimen. (waarbij mijn echte en claim rollen in zitten.)

- ook uit vorige speldag heb ik dus kunnen achterhalen via carnage dat falsifica grafdelver was. (carnage claimde dat hij grafdelver was en via falsifica aan slecht is geraakt. wat dus makkelijk te verdraaien valt en te weten wie de echte grafdelver was.) falsifica heeft me zeer hard willen overtuigen niet gegrafdelvt te hebben en dat ik niet moest angst hebben. toen ik met men tunnel de nacht voor haar dood sugureerde om haar te hebben gegrafdelft. wou ze me duidelijk maken dat ik het niet kon raden. (wat mij dus eerder defensief lijkt te zijn.) dus ik denk dat we moeten gaan naadenken wie een logish target was voor de wolven om te willen moorden.

ik ga nu even al een stem uitbrengen maar kan ik nog veranderen sinds ik dus wel beschikbaar ben (hopelijk.).

maar momenteel ga ik gaan op beertje met de gedachte stroom dat na 2 rake klappen naar het wolven team. ik denk proberen het lijk te gaan beinvloeden om mee met hun te stemmen. dus als beertje graag mee wilt in een lijk macht geven spreekt me dat eerder als een slechtje aan dan goed. (in mijn ogen wilt een goedje echt niet iemand die ook nog eens chaotis kan stemmen en dus het moeilijker maken voor het goede team.

zoals je kunt zien is mijn ADHD erg van kracht geweest want ik mijn hooft had ik een heel overzichtelijk post gemaakt zoals jullie allemaal. maar ziet er wat slordig uit.  ;D  :P

- jullie ADHDertje,
     x Jarne

JarJarBling

omg ik zie nu dat 2 van men verdachten ook op beertje stemmen!
heeft iemand een beter idee om voor mij op te stemmen? (met goede reden)

Master-Guy

Citaat van: Beertje op 29 juli 2025, 18:11:52Ik begrijp sowieso niet waarom we zo bang zijn voor het lijk. De wolven verliezen ook van het lijk en weten wie het is. Waarom zouden we eerst alle wolven hangen om dan vervolgens nog te moeten zoeken naar het lijk als de wolven het lijk er ook uit kunnen werken? Ik begrijp dat jullie graag iets minder risico nemen dan ik, betekent niet automatisch dat ik slecht zou zijn.

Twee vragen hierover:
1) Hoe weet jij wie het lijk is?
2) Waarom zouden we niet bang zijn voor het lijk?

Nu Falsifica dood is, en er (zeer waarschijnlijk) nog een (opgegroeide) wolf levend is, kunnen er twee doden vallen per nacht.. Dan meenemende dat er al relatief veel wolven uit zijn en het lijk alleen wint door alleen over te blijven, houd in dat het lijk waarschijnlijk de goedjes eruit wil werken

Beertje

Citaat van: Master-Guy op 29 juli 2025, 19:06:34
Citaat van: Beertje op 29 juli 2025, 18:11:52Ik begrijp sowieso niet waarom we zo bang zijn voor het lijk. De wolven verliezen ook van het lijk en weten wie het is. Waarom zouden we eerst alle wolven hangen om dan vervolgens nog te moeten zoeken naar het lijk als de wolven het lijk er ook uit kunnen werken? Ik begrijp dat jullie graag iets minder risico nemen dan ik, betekent niet automatisch dat ik slecht zou zijn.

Twee vragen hierover:
1) Hoe weet jij wie het lijk is?
2) Waarom zouden we niet bang zijn voor het lijk?

Nu Falsifica dood is, en er (zeer waarschijnlijk) nog een (opgegroeide) wolf levend is, kunnen er twee doden vallen per nacht.. Dan meenemende dat er al relatief veel wolven uit zijn en het lijk alleen wint door alleen over te blijven, houd in dat het lijk waarschijnlijk de goedjes eruit wil werken

Ik weet niet wie het lijk is. Hoe kom je erbij dat ik dat weet?
I love Elias

Beulgemeester

Ik denk dat we een fout maken door Beertje op te knopen. Kijk hoe makkelijk de stemmen gaan nu de deadline eraan komt. 

Master-Guy

Citaat van: Beulgemeester op 29 juli 2025, 19:25:27Ik denk dat we een fout maken door Beertje op te knopen. Kijk hoe makkelijk de stemmen gaan nu de deadline eraan komt. 
15 levende spelers, 4 stemmen op beertje, en nog 5 spelers die nog niet gestemd hebben.
Noem ik niet echt makkelijk, maar mijn stem staat nog niet vast.

Voor mij is het nu vooral dat Beertje zelf aangeeft te weten wie het lijk is, en de vraag lijkt te ontwijken.
Als er toch antwoord volgt dan ben ik zeker geneigd mijn stem terug te zetten op Bloodwolf, maar ik heb gewoon geen informatie om iemand anders te verdenken op het moment.. Dus als je iets hebt, kom er gerust mee, dat mag ook in DM.

Citaat van: Beertje op 29 juli 2025, 18:11:52Ik begrijp sowieso niet waarom we zo bang zijn voor het lijk. De wolven verliezen ook van het lijk en weten wie het is.

Master-Guy

OK, ben er inmiddels achter dat mijn hersenen een enorme blunder hebben gemaakt..
Heb meerdere keren gelezen "en we weten wie het is"..

Beulgemeester

Citaat van: Master-Guy op 29 juli 2025, 19:33:54
Citaat van: Beulgemeester op 29 juli 2025, 19:25:27Ik denk dat we een fout maken door Beertje op te knopen. Kijk hoe makkelijk de stemmen gaan nu de deadline eraan komt. 
15 levende spelers, 4 stemmen op beertje, en nog 5 spelers die nog niet gestemd hebben.
Noem ik niet echt makkelijk, maar mijn stem staat nog niet vast.

Voor mij is het nu vooral dat Beertje zelf aangeeft te weten wie het lijk is, en de vraag lijkt te ontwijken.
Als er toch antwoord volgt dan ben ik zeker geneigd mijn stem terug te zetten op Bloodwolf, maar ik heb gewoon geen informatie om iemand anders te verdenken op het moment.. Dus als je iets hebt, kom er gerust mee, dat mag ook in DM.

Citaat van: Beertje op 29 juli 2025, 18:11:52Ik begrijp sowieso niet waarom we zo bang zijn voor het lijk. De wolven verliezen ook van het lijk en weten wie het is.

Zegt hij daar niet dat de wolven weten wie het lijk is? Gezien zij de lunch insturen en weten of deze gelukt is of niet lijkt me dat een vrij logische uitspraak.

Maar goed, ik weet ook niet 100% of Beertje goed is of niet, maar mijn gevoel zegt me dat we met hem hangen er gewoon naast zitten. Goede alternatieven heb ik ook niet per se, vandaar ook mijn stem oo Chaos.

Rampposi

Ik heb nog even kort contact gezocht met TL en gebabbeld over Ingrid, Beulgemeester & Beertje. Ik verdenk Ingrid nog steeds. Dat ze water gooit, bevestigd voor mij echt niks want als ik haar spelgedrag moet beoordelen schreeuwt dat wolf.

Ingrid gaat hier sowieso niet genoeg stemmen krijgen, de stemming lijkt te gaan tussen Beulgemeester & Beertje. Aangezien Ingrid op Beertje stemt, stem ik dus op Beulgemeester.

Ingrid1234

Citaat van: JarJarBling op 29 juli 2025, 18:53:14okay ik graak maar niet door het Dt forum met mijn ADHD  :D  :-[

maar wat ik wat raar vind van mijn conversaties met mensen zijn het volgende:

- van zo goed als iedereen die ik gestuurd heb is er maar 1tje die me niet heeft willen antwoorden en dat is beertje.. dit is ook iemand die wel heel makkelijk wou mee gaan met mijn "ik weet de grafdelver zijn. (was vooral om te zien wie er mee op de trein sprong.)

- ik heb het haar ook gezegt maar chaos vind ik maar voor iemand die zelf me niet vertrouwt niet zelf in actie schieten pas als ik haar verdacht daar door vind vinden en dat haar percoonlijk zegt krijg ik antwoord en schiet ze in actie. (dit is puur hoe ik het sociaal spel bekijk. heb tegen haar ook gezegt dat het een spijlstijl is om actief te zoeken bij de mensen die je verdacht vind/ bij mensen te gaan horen wie je verdacht vind. wat ik in haar niet zie doen. ze heeft me toen wel gezegt dat dat niet haar speelstyle is. dus dat kan)

- ingrid: vind ik nog steeds een rare bedoeling voor op berber te gaan. maar op 2 manieren is ze zelf slecht en wilt ze iemand helpen. of hebben de wolven haar geholpen om het verkeerde target te kiezen en moeten we kijken wie hier dus naar toegelijd heeft.

- ik heb dus met vele mensen een 3 voor 3 rol claim gedaan. wat haal ik hier uit dat er veel mensen graag veilige rollen claimen. en ook heel veel mensen zie dezelfde rol zie claimen. (waarbij mijn echte en claim rollen in zitten.)

- ook uit vorige speldag heb ik dus kunnen achterhalen via carnage dat falsifica grafdelver was. (carnage claimde dat hij grafdelver was en via falsifica aan slecht is geraakt. wat dus makkelijk te verdraaien valt en te weten wie de echte grafdelver was.) falsifica heeft me zeer hard willen overtuigen niet gegrafdelvt te hebben en dat ik niet moest angst hebben. toen ik met men tunnel de nacht voor haar dood sugureerde om haar te hebben gegrafdelft. wou ze me duidelijk maken dat ik het niet kon raden. (wat mij dus eerder defensief lijkt te zijn.) dus ik denk dat we moeten gaan naadenken wie een logish target was voor de wolven om te willen moorden.

ik ga nu even al een stem uitbrengen maar kan ik nog veranderen sinds ik dus wel beschikbaar ben (hopelijk.).

maar momenteel ga ik gaan op beertje met de gedachte stroom dat na 2 rake klappen naar het wolven team. ik denk proberen het lijk te gaan beinvloeden om mee met hun te stemmen. dus als beertje graag mee wilt in een lijk macht geven spreekt me dat eerder als een slechtje aan dan goed. (in mijn ogen wilt een goedje echt niet iemand die ook nog eens chaotis kan stemmen en dus het moeilijker maken voor het goede team.

zoals je kunt zien is mijn ADHD erg van kracht geweest want ik mijn hooft had ik een heel overzichtelijk post gemaakt zoals jullie allemaal. maar ziet er wat slordig uit.  ;D  :P

- jullie ADHDertje,
     x Jarne

Hoezo zeg je dat niemand geantwoord hebt, ik heb geantwoord op je pm en in mijn antwoord juist vragen gesteld waarop jij niet meer geantwoord hebt...

Beulgemeester

Gezien mijn stem op Chaos toch niets teweeg gaat brengen deze ronde, zet ik mijn stem als tegenstem op Bloodwolf.

Ingrid1234

Citaat van: Rampposi op 29 juli 2025, 19:43:04Ik heb nog even kort contact gezocht met TL en gebabbeld over Ingrid, Beulgemeester & Beertje. Ik verdenk Ingrid nog steeds. Dat ze water gooit, bevestigd voor mij echt niks want als ik haar spelgedrag moet beoordelen schreeuwt dat wolf.

Ingrid gaat hier sowieso niet genoeg stemmen krijgen, de stemming lijkt te gaan tussen Beulgemeester & Beertje. Aangezien Ingrid op Beertje stemt, stem ik dus op Beulgemeester.

En wat aan mijn gedrag schreeuwt dan precies wolf Ramp?

Thelight288

Wie voor mij nog meest verdacht zijn zijn ramp, chaos, aint en beulgemeester. Berrie weet ik niet maar als die welp is liever op wolf. Aint mis ik eigenlijk ook nog echt het zoekende zie is vragen komen stellen. Wel verdedigde ze mij toen met ww maar als wolf kan je mogelijk natuurlijk t goedje beschermen in hoop zelf meer vertrouwd te worden ook is ze nu online maar ze heeft niet gepost of gestemd nog vond ik opvallend

Ingrid1234

Ik kan niet meer voor de deadline online komen omdat ik nu ga sporten. Ik laat mijn stem voor nu staan, ik ben benieuwd wat er deze nacht gebeurt.