Nieuws:

Welkom op het nieuwe locatie van het forum
Op dit moment wordt de .nl website doorgestuurd naar de .be website.

Hoofdmenu

Discussietopic

Gestart door redeast, 19 juli 2025, 12:31:36

Vorige topic - Volgende topic

Master-Guy

Citaat van: Beulgemeester op 29 juli 2025, 19:25:27Ik denk dat we een fout maken door Beertje op te knopen. Kijk hoe makkelijk de stemmen gaan nu de deadline eraan komt. 

De deadline komt nog dichterbij, en plotseling gaat het stemmen op BloodWolf "wel erg makkelijk"
Houd dat in dat we nu weer een fout maken, en toch goed zaten met Beertje?

JarJarBling

Citaat van: Ingrid1234 op 29 juli 2025, 19:50:43
Citaat van: JarJarBling op 29 juli 2025, 18:53:14okay ik graak maar niet door het Dt forum met mijn ADHD  :D  :-[

maar wat ik wat raar vind van mijn conversaties met mensen zijn het volgende:

- van zo goed als iedereen die ik gestuurd heb is er maar 1tje die me niet heeft willen antwoorden en dat is beertje.. dit is ook iemand die wel heel makkelijk wou mee gaan met mijn "ik weet de grafdelver zijn. (was vooral om te zien wie er mee op de trein sprong.)

- ik heb het haar ook gezegt maar chaos vind ik maar voor iemand die zelf me niet vertrouwt niet zelf in actie schieten pas als ik haar verdacht daar door vind vinden en dat haar percoonlijk zegt krijg ik antwoord en schiet ze in actie. (dit is puur hoe ik het sociaal spel bekijk. heb tegen haar ook gezegt dat het een spijlstijl is om actief te zoeken bij de mensen die je verdacht vind/ bij mensen te gaan horen wie je verdacht vind. wat ik in haar niet zie doen. ze heeft me toen wel gezegt dat dat niet haar speelstyle is. dus dat kan)

- ingrid: vind ik nog steeds een rare bedoeling voor op berber te gaan. maar op 2 manieren is ze zelf slecht en wilt ze iemand helpen. of hebben de wolven haar geholpen om het verkeerde target te kiezen en moeten we kijken wie hier dus naar toegelijd heeft.

- ik heb dus met vele mensen een 3 voor 3 rol claim gedaan. wat haal ik hier uit dat er veel mensen graag veilige rollen claimen. en ook heel veel mensen zie dezelfde rol zie claimen. (waarbij mijn echte en claim rollen in zitten.)

- ook uit vorige speldag heb ik dus kunnen achterhalen via carnage dat falsifica grafdelver was. (carnage claimde dat hij grafdelver was en via falsifica aan slecht is geraakt. wat dus makkelijk te verdraaien valt en te weten wie de echte grafdelver was.) falsifica heeft me zeer hard willen overtuigen niet gegrafdelvt te hebben en dat ik niet moest angst hebben. toen ik met men tunnel de nacht voor haar dood sugureerde om haar te hebben gegrafdelft. wou ze me duidelijk maken dat ik het niet kon raden. (wat mij dus eerder defensief lijkt te zijn.) dus ik denk dat we moeten gaan naadenken wie een logish target was voor de wolven om te willen moorden.

ik ga nu even al een stem uitbrengen maar kan ik nog veranderen sinds ik dus wel beschikbaar ben (hopelijk.).

maar momenteel ga ik gaan op beertje met de gedachte stroom dat na 2 rake klappen naar het wolven team. ik denk proberen het lijk te gaan beinvloeden om mee met hun te stemmen. dus als beertje graag mee wilt in een lijk macht geven spreekt me dat eerder als een slechtje aan dan goed. (in mijn ogen wilt een goedje echt niet iemand die ook nog eens chaotis kan stemmen en dus het moeilijker maken voor het goede team.

zoals je kunt zien is mijn ADHD erg van kracht geweest want ik mijn hooft had ik een heel overzichtelijk post gemaakt zoals jullie allemaal. maar ziet er wat slordig uit.  ;D  :P

- jullie ADHDertje,
     x Jarne

Hoezo zeg je dat niemand geantwoord hebt, ik heb geantwoord op je pm en in mijn antwoord juist vragen gesteld waarop jij niet meer geantwoord hebt...

dubbelle ontkenning, iedereen heeft me geantwoord behalve beertje.

Beulgemeester

Citaat van: Master-Guy op 29 juli 2025, 19:56:15
Citaat van: Beulgemeester op 29 juli 2025, 19:25:27Ik denk dat we een fout maken door Beertje op te knopen. Kijk hoe makkelijk de stemmen gaan nu de deadline eraan komt. 

De deadline komt nog dichterbij, en plotseling gaat het stemmen op BloodWolf "wel erg makkelijk"
Houd dat in dat we nu weer een fout maken, en toch goed zaten met Beertje?

Het zou me ook niet verbazen als we met BloodWolf verkeerd zitten. Maar als ik moet kiezen tussen iemand die voor mijn gevoel goed is, iemand die op mij stemt, en mezelf, dan is de keuze vrij gemakkelijk gemaakt voor mij.

Vergis je niet, mijn stem is niet omdat ik een harde verdenking heb, maar eerder omdat de alternatieven mij niet aanstaan die nu 30 minuten voor de deadline zich hebben aangedragen.

EliasTheBest

Ik ga voor chaos, zoals eerder uit mijn fantastische analyse bleek dat ik haar verdacht vind. Tevens lijkt het ook nog eens een veilige stem.

Beertje

Ik vertrouw Elias.
I love Elias

Master-Guy

Het aantal grote wijzigingen naar Chaos last-minute (veelal zonder uitleg) vind ik op z'n minst wel ERG verdacht..
Plotseling is Beulgemeester niet meer de lynch maar Chaos?

Chaosimsystem_

Citaat van: Master-Guy op 29 juli 2025, 20:20:00Het aantal grote wijzigingen naar Chaos last-minute (veelal zonder uitleg) vind ik op z'n minst wel ERG verdacht..
Plotseling is Beulgemeester niet meer de lynch maar Chaos?

Is al tweede keer dat ze dit proberen, vindt het zeer opvallend en best dwaas want er is 0,0 antwoord waarom. Gewoon omdat ze er zin in hebben  :-\

Beulgemeester

Mijn uitleg blijft hetzelfde als in post 587. Al ben ik blij dat het alternatief dat er nu is wel eentje is waar ik me bij kan aansluiten.

Moet overigens ook zeggen dat ik het maar raar vind dat er met geen woord over mij is gerept bijna het hele potje en dat deze ronde ik spontaan ineens door iedereen wordt verdacht en op wordt meegestemd. En met welke reden? Het eruit stemmen van wolven? Ik word er wel een beetje verdrietig van eigenlijk.

noicreC

Dit keer zit ik op je vanwege je claim Chaos. Je claimt het een bij mij, weer wat anders bij anderen. Dat zit mij nu niet goed. Te weinig tijd om dit nog recht te trekken denk ik, maar dat is nu de reden van mijn stemwisseling. Ik vertrouw dit helemaal niet.

BloodWolf14

Lijkt erop dat Chaos nu lynch is?

Was zelf gamen dus hier niet meer gevolgd, maar waarom krijg ik stemmen?

Chaosimsystem_

Goed de wolven komen kleur bekennen nu. TL wist mijn rol en beslist toch te stemmen op me.

Oke deze koninklijke gaat aan de zijlijn volgende dag meelachen met de schappen!

Thelight288

Je hebt verschillende rolclaims gedaan hoor ik dat vind ik gek . Ik volg Elias nu al twijfel ik zelf nog aan beulgemeester, maar Elias wilt hem nog vertrouwen. Dat die zich voor beertje wilde opofferen spreekt voor m. als je echt de rol bent die je bij mij claimt moet dit toch niet zo rampzalig voor je zijn

Master-Guy

Blijkbaar maakt het niet uit wat ik denk of doe, het hele spel gaat buiten mij om verder ^^
Heb het gevoel dat er nu een groep van zeker 5 man is die samen speelt tegen de rest en vind het jammer dat deze groep op deze manier speelt.

Zowel Chaosimsystem als Beulgemeester hebben mijn inziens weinig inhoudelijk relatiefs gepost (en dan heb ik het over het hele spel, niet alleen de afgelopen dagen), en ik zie niet in waarom een van deze twee de lynch zou moeten zijn met de informatie die ik heb en de gevoelens die ik krijg over de berichten die ze wel hebben geplaatst..

Aan de andere kant: Als dit gevoel blijkt te kloppen (over de groepsvorming) ben ik waarschijnlijk wel veilig voor de lunch, omdat de wolven waarschijnlijk iemand uit deze groep zullen pakken in de hoop hier wat onrust te veroorzaken?

Chaosimsystem_

Deze post is verwijderd in verband met het verstoren van de nachtrust.

Chaosimsystem_

Wat een verspilling. Ach zo hebben we toch al dat er geen groepen meer komen  O0