Nieuws:

Welkom op het nieuwe locatie van het forum
Op dit moment wordt de .nl website doorgestuurd naar de .be website.

Hoofdmenu

Discussietopic

Gestart door redeast, 19 juli 2025, 12:31:36

Vorige topic - Volgende topic

EliasTheBest

Ok ik heb wat analyse gedaan

Dag 1 Elias beult Adriaan (de Heks)
Nacht 1 Fannieklm (dorpsgek) sterft in de nacht
Dag 2 Waterwork (Conversiewolf) wordt lynch
Nacht 2 blijft het stil
Dag 3 Carnagerazor (Orc) wordt lynch
Nacht 3 Zuna (ziener) sterft in de nacht
Dag 4 Ingrid watert berber123
Dag 4 HenkPatat (Ketter) is lynch
Nacht 4 Falsifica (Grafdelver) sterft in de nacht

Zuna

Met de informatie die we nu hebben zou het dus zijn dat Zuna nacht 1 geen resultaat had, nacht 2 Carnage heeft gezien als orc en nacht 3 gestorven is. Toch zat ze vrij resoluut op berber. Dat nemen we mee.

Waterwork

Waterwork was vooral anti-mij (beetje terecht :)) en best pro LustigeWolf. Was zichtbaar gefrustreerd over HenkPatat. Ik benoem dit bewust omdat we zo op HenkPatat terug komen. Daarna een hoop posts met probeersels zijn onschuld te bewijzen. Stemmen die niet op waterwork gingen:
123berber, chaos, rampposi, jarjar. Waarom ik dit nogmaals benadruk komen we zo op terug.

Master Guy

Ik moet zeggen niet mijn grootste vriend dit spel. Zijn post met Yeti claim liet mijn oren wapperen. Nu blijkt dat (volgens TL) Zuna een mislukte actie had wil ik er wel in meegaan. Sterker nog het wakkert een theorie op. Waterwork zijn conversie kan mislukt zijn waardoor de wolven hem iig nog een nacht wilde laten leven. Waterwork ging uit van een easy lynch op mij aangezien vele sowieso twijfels bij mij hadden. TL heeft dit voorkomen (samen met zijn zvw of g/s koppel ;)). Daarom zijn voor mij de TL stemmers en late waterwork stemmers weer meer verdacht. 123berber, chaos, rampposi, jarjar en beulgemeester (en carnage maar die is al dood als orc).

HenkPatat

Zoals eerder al aangegeven zat waterwork al vroeg op HenkPatat. Was dit zijn "Zie mij eens wolven vinden" of was dit omdat HenkPatat, ook al was hij medewolf, een gevaar voor team wolf was? HenkPatat zou voor de oplettende kijkers thuis inactief raken. Toch vonden mensen het nodig om een lynchronde er aan te verspillen. Was dit wederom een "Zie mij eens wolven vinden" en zo niet alsnog een makkelijke lynch? Hoe ging die lynch:

bloodwolf, berber, berber, berber, wesp, ingrid, master guy, Falsifica, henkpatat, priester actie op berber, stem van berber af, rampossi, HenkPatat, HenkPatat, Aint, Chaos, rampossi, Chaos, stem van rampossi af naar beertje, Chaos

Vanuit dit stemgedrag(heel gevarieerd) krijg ik het gevoel dat team slecht wel invloed heeft gehad deze stemming. Berber en Rampposi hadden wat stemmen.

Voor mij wat verdachter dor deze ronde: Rampposi en Berber, Chaos. Beulgemeester en Ingrid (vanwege haar laatste switch naar beertje)

Conclusie

3 namen komen steeds weer naar voren bij mij. Berber, Chaos, en beulgemeester. Ik denk dat daar onze snuffelstage moet beginnen.

Grappig om berber zijn post te lezen nadat ik dit getypt hebt. Hij denkt precies andersom blijkbaar.

Chaosimsystem_

Citaat van: Wesp in Glas op 29 juli 2025, 09:36:01
Citaat van: Master-Guy op 28 juli 2025, 18:08:034) Wesp in Glas is wolf:
Ik weet echt niet meer waarom, maar in mijn notities heb ik een rolclaim van Wesp in Glas staan van priester, al kan ik nergens meer terugvinden waarom.. Net al mijn DM's en de bijdragen van Wesp nog teruggezocht, maar ik kan het gewoon niet meer vinden :S Nu met Ingrid die priester lijkt te zijn zou dit wel opvallend zijn.

Haha, leuke complottheorie hoor — dat ik stiekem een wolf zou zijn 😄
Maar even voor de duidelijkheid: ik heb *alleen* bij Elias geclaimd dat ik Priester was, tijdens de burgemeesterronde. Dus dan weet ik ook weer precies hoe de lijntjes lopen.

Wat me verder opvalt is dat iedereen behoorlijk terughoudend is op het moment. Alsof niemand echt durft door te pakken. En ja, logisch in dit spel — maar het wantrouwen spat er van af, gegrond of niet. Iedereen lijkt wel te denken dat iedereen liegt.

Het voelt een beetje alsof we met z'n allen aan een potje weerwolven meedoen, maar vergeten zijn dat er ook gewoon dorpsbewoners zijn 😅

@EliasTheBest Waarom negeer je deze post? Je hebt van drie mensen een priester claim gehad en hier heb je totaal niets van gezegd? Hierboven geeft Wesp in het glas toe dat hij priester bij je heeft geclaimd dan in post #532 zeg je dat Henk ook priester bij je heeft geclaimd en met netwerken hoor ik ook dat je de claim van Ingrid ook wist. Drie priesters klinkt me wat teveel in de oren. Natuurlijk was Henk geen echte priester al snap ik dan niet dat je bij Henk of de twee andere geen twijfel vanuit trok. Dus je wou liever mij lynchen dan dat je een nep priester/wolf eruit speelt?

Wesp in Glas

Citaat van: Chaosimsystem_ op 29 juli 2025, 12:30:56
Citaat van: Wesp in Glas op 29 juli 2025, 09:36:01
Citaat van: Master-Guy op 28 juli 2025, 18:08:034) Wesp in Glas is wolf:
Ik weet echt niet meer waarom, maar in mijn notities heb ik een rolclaim van Wesp in Glas staan van priester, al kan ik nergens meer terugvinden waarom.. Net al mijn DM's en de bijdragen van Wesp nog teruggezocht, maar ik kan het gewoon niet meer vinden :S Nu met Ingrid die priester lijkt te zijn zou dit wel opvallend zijn.

Haha, leuke complottheorie hoor — dat ik stiekem een wolf zou zijn 😄
Maar even voor de duidelijkheid: ik heb *alleen* bij Elias geclaimd dat ik Priester was, tijdens de burgemeesterronde. Dus dan weet ik ook weer precies hoe de lijntjes lopen.

Wat me verder opvalt is dat iedereen behoorlijk terughoudend is op het moment. Alsof niemand echt durft door te pakken. En ja, logisch in dit spel — maar het wantrouwen spat er van af, gegrond of niet. Iedereen lijkt wel te denken dat iedereen liegt.

Het voelt een beetje alsof we met z'n allen aan een potje weerwolven meedoen, maar vergeten zijn dat er ook gewoon dorpsbewoners zijn 😅

@EliasTheBest Waarom negeer je deze post? Je hebt van drie mensen een priester claim gehad en hier heb je totaal niets van gezegd? Hierboven geeft Wesp in het glas toe dat hij priester bij je heeft geclaimd dan in post #532 zeg je dat Henk ook priester bij je heeft geclaimd en met netwerken hoor ik ook dat je de claim van Ingrid ook wist. Drie priesters klinkt me wat teveel in de oren. Natuurlijk was Henk geen echte priester al snap ik dan niet dat je bij Henk of de twee andere geen twijfel vanuit trok. Dus je wou liever mij lynchen dan dat je een nep priester/wolf eruit speelt?

Zo dan, dit klinkt als een noodkreet — alsof je in paniek bent, maar da's nergens voor nodig hoor.

Ja, ik heb vóór Elias z'n beulactie gezegd dat ik priester was. Maar kom op... wie gaat er in de burgemeesterronde nou echt z'n échte rol aan random mensen vertellen? Doe jij dat? Lijkt me sterk.
Wat ik met m'n post wilde zeggen, is dat de *enige* manier waarop MG mij als priester in z'n notities heeft staan, is als hij met Elias gesproken heeft. Meer niet.

Maar goed, ik snap je wel. Je probeert de spotlight van jezelf af te duwen. Klassieke zet.

Als dit je paniekmodus is, hoop ik niet dat je ooit in een escaperoom belandt.

Chaosimsystem_

Ik vraag alleen informatie? Thelight gaf alles dat die had mee op dt en vroeg me af om zoiets niet te melden? Ook al loog je wat de meeste doen, zeker slecht dan waren er toch nog twee claims bij hem.

Als je dit als een noodkreet ziet dan weet ik niet waarom? Ik zoek juist mee we hebben nog steeds slecht onder ons en een potentieel lijk dus stil blijven zitten is geen optie als je op mij wilt stemmen be my guest. Pushen naar een ander is altijd gemakkelijk :D

EliasTheBest

Ingrid haar claim kwam pas heel laat bij mij terecht. Ik heb TL benadert dat ik 3 priester claims had. Dit besproken met TL en hij kwam (zonder te weten welke 3 mensen priester hadden geclaimd) met 3 namen om te wateren. Berber, Rampposi en Ingrid. Ik heb deze namen bij Ingrid neergelegd en haar zelf een keuze daartussen laten maken. Henk kwam het forum niet meer op (waar jij chaos "overheen hebt gelezen"), anders had ik hem ook gevraagd te wateren. Ik heb wesp nadat Ingrid geclaimd had priester te zijn nog benadert, hij reageerde pas na het weekend (had ook mijn posts niet lezen). In vroeg hem of hij bij zijn eerste claim bleef. Toen gaf hij aan dat niemand serieus claimt op dag0. Dus geloofde ik die 3 priester claims? Natuurlijk niet, maar ik ben ook niet iemand die met rollen gaat strooien.

Wat me idd wel zorgen baart is dat Master Guy van deze claim afwist. Ik heb geen contact met hem gehad en heb aan niemand de naam wesp doorgegeven. Ik kan dit nog wel even nagaan in mijn berichten. Heeft wesp via iets anders zijn schuilrol vrijgegeven? Mogelijk.

Beulgemeester

Citaat van: Beulgemeester op 27 juli 2025, 15:06:32Ik zal ook maar eens mijn uitgebreide gedachten delen.

123berber
Niet per se een zeer negatieve mening over maar er zijn wel dingen die schuren. Zo had hij in PM aangegeven dat ik op zijn stem kon rekenen in de BM ronde, maar heeft hij die stem uiteindelijk nooit geplaatst. In het waterwork/thelight dilemma zat hij ook mis, maar ook nadat er meer informatie kwam over de zielsverwant en het duidelijk werd dat we meer informatie zouden hebben als we waterwork zouden hangen, is hij niet van stem gewisseld.

Aintgotrhythm
Komt voor mij over als goedje. Heeft ook de stem aangepast naar waterwork na kritish gevraagd. Een van de 1e switchers.

Beertje
Heeft sinds de 1e paar rondes zijn scherpe uitspraken ingeruild voor een met goed meegaande kalmte. Ik heb tot nu toe niets gezien dat mij het gevoel geeft dat hij slecht is. In tegendeel, is actief meegaand in het hangen van slecht en/of neutraal.

Bloodwolf
Tot nu toe alleen maar goede bijdragen gezien. Doet ook heel goed zijn best om inactieven niet van de radar te laten vallen. Voor mij nu ook nog gevoelsmatig goed.

Chaosimsystem
Chaos geeft mij kriebels. In het verhaal van een groep waarin informatie gedeeld is vind ik het in post 479 maar raar dat ze aangeeft dat niet eens gelezen te hebben. Zowel als goed als kwaad zou je altijd informatie die met je gedeeld wordt lezen. Waarom zou je dit zo raar verwoord ontkennen om onder de beschuldiging van aansturend zijn uit te komen.

EliasTheBest
Blijkbaar de beste en geen beest (oeps). Vertrouwd vanaf dag 1, nog geen reden dit vertrouwen in te trekken.

Falsifica
Geloof ik wel dat hij neutraal is met keuze goed op basis van ons contact.

HenkPatat
Bij henk blijf ik hangen op het gebrek aan spelinhoudelijke antwoorden. In het begin heel erg bezig met chaos en verdeeldheid creëren, en reageert da  eigenlijk gewoon niet meer op verdenkingen. Ik lees dat hij in andere kringen wel door bekende boefjes ook werd verdachtgemaakt, iets dat je wellicht niet snel bij teamgenoten zou doen die al in een spotlight staan bij velen.

Ingrid
Neutraal gevoel bij Ingrid, beetje fragiel als ik de eerste paar berichten in dit topic lees, maar lijkt wel actief bezig te zijn. Ook spreekt voor haar dat ze vrij vroeg meeging op Waterwork, maar niet heel vroeg op Carnage. Sowieso in de hele lijst vind ik degenen die tweemaal op rij slecht eruit hebben gestemd minder verdacht, het is nogal een offer zo vroeg in het spel.

JarJarBling
Komt met nuttige informatie naar voren en verklaringen voor de dood van Zuna. En ook over de grafdelver. Informatie die voor beide facties nuttig is, maar waar vanuit slecht denk ik sneller de focus zou liggen dan vanuit goed.

LustigeWolf
Druk bezig met kolen in de over te scheppen, heb enkel het advies, neem een auto. Tot nu toe geen reden te verdenken.

Master-Guy
Vooral eigenlijk vertrouwen door zijn wazige berichten actie uit de 1e ronde. Stuurde naar meerdere mensen hetzelfde bericht met een andere rolclaim, om te kunnen volgen waarschijnlijk waar die informatie zou belanden of dat het hem gewelpt zou krijgen. Werkte het? Nee, denk het niet. Maar het leek mij sowieso geen baddie plan. Staaft sowieso wel beetje met zijn rolclaim en info gedeeld voor het einde van de vorige ronde.

NoicreC
Geen idee, deze man zegt niet zo heel veel en loopt alleen maar een beetje HenkPatat te bevragen om actief betrokken over te komen. Niet heel positief tot nu toe qua gevoel.

Rampposi
Nog niet echt een mening over.

TheLight288
Goed.

Wesp in Glas
Wesp geeft me geen reden tot wantrouwen.

Als ik dus naar mijn eigen lijstje zo kijk, dan kom ik uit op Henk, Chaos en Berber om op te stemmen.

Eigenlijk is mijn lijstje hier weinig veranderd. Als reactie op deze post heeft 123berber geprobeerd mijn stukje over hem te bagatelliseren door de illusie op te hangen dat mijn verdenkingen op hem puur gebaseerd zijn op de burgemeesterronde. Dat er daarna ook nog iets stond over het gedoe tussen thelight en waterwork leest hij bewust over heen en negeert hij als hij er op gewezen wordt. Dit voelt als een tactiek om een post als volledig waardeloos af te schilderen zodat er geen aandacht meer verder naar gaat.

Chaos post nog steeds op een manier dat overkomt als een in het nauw gedreven speler.

Henkpatat bleek echt een wolf.

Dat ik nu wordt verdacht omdat ik elke ronde tot nu toe op wolven heb gestemd, vind ik niet zo erg. Leg de volgende wolf maar voor me klaar, ik hang hem of haar maar wat graag voor ons op.

Thelight288

@Wesp in Glas ik snap je stem op Ingrid niet? Er is al ketter dood dus kans dat Ingrid ketter is is al iets kleiner. Als je zelf al geen priester bent. Ik vond het verdacht dat priester claim werd ingetrokken maar als dit voor beulsactie was geclaimd snap ik dat t eerder nep was, maar dan nog mis ik je onderbouwing om op Ingrid te stemmen

@Master-Guy hoe wist je van de priester claim van wesp af is dit door hem zelf gezegd tegen jou? Dit vind ik wel interessant zeker als Elias claimt niet van hem komt.

Wesp in Glas

Citaat van: thelight288 op 29 juli 2025, 15:13:05@Wesp in Glas ik snap je stem op Ingrid niet? Er is al ketter dood dus kans dat Ingrid ketter is is al iets kleiner. Als je zelf al geen priester bent. Ik vond het verdacht dat priester claim werd ingetrokken maar als dit voor beulsactie was geclaimd snap ik dat t eerder nep was, maar dan nog mis ik je onderbouwing om op Ingrid te stemmen

@Master-Guy hoe wist je van de priester claim van wesp af is dit door hem zelf gezegd tegen jou? Dit vind ik wel interessant zeker als Elias claimt niet van hem komt.

Je weet van tevoren toch dat als je als priester water gooit op een welp, dat er niks gebeurt? Die actie voelde meer als een ketter die Berber wit wilde wassen — en zichzelf meteen ook. En ja, er is al een ketter dood, maar dat sluit een tweede echt niet uit. Ik heb raardere dingen meegemaakt. Ooit een giraffe op skeelers gezien? Precies.

Wat ik ook opvallend vind: er zijn al zeven stemmen uitgebracht, maar alleen bij die van mij wordt er moeilijk gedaan. Lijkt wel alsof m'n stem met neonverf op het bord is geplakt.

En over die priesterclaim bij MG: hij zegt dat hij mij als priester heeft genoteerd, maar kan zelf nergens terugvinden waar ik dat heb gezegd — niet in het DT en niet in onze gesprekken. Nou, dat lijkt me dan eerder iets dat in z'n eigen hoofd is ontstaan dan dat het echt gebeurd is.

Master-Guy

Citaat van: thelight288 op 29 juli 2025, 15:13:05@Master-Guy hoe wist je van de priester claim van wesp af is dit door hem zelf gezegd tegen jou? Dit vind ik wel interessant zeker als Elias claimt niet van hem komt.

Heb mijn DM's met Elias ook teruggelezen, maar het is niet van hem afkomstig..
Kan het me echt niet meer herinneren en ook niet terugvinden :S

Thelight288

Citaat van: Wesp in Glas op 29 juli 2025, 15:30:19
Citaat van: thelight288 op 29 juli 2025, 15:13:05@Wesp in Glas ik snap je stem op Ingrid niet? Er is al ketter dood dus kans dat Ingrid ketter is is al iets kleiner. Als je zelf al geen priester bent. Ik vond het verdacht dat priester claim werd ingetrokken maar als dit voor beulsactie was geclaimd snap ik dat t eerder nep was, maar dan nog mis ik je onderbouwing om op Ingrid te stemmen

Je weet van tevoren toch dat als je als priester water gooit op een welp, dat er niks gebeurt? Die actie voelde meer als een ketter die Berber wit wilde wassen — en zichzelf meteen ook. En ja, er is al een ketter dood, maar dat sluit een tweede echt niet uit. Ik heb raardere dingen meegemaakt. Ooit een giraffe op skeelers gezien? Precies.

Wat ik ook opvallend vind: er zijn al zeven stemmen uitgebracht, maar alleen bij die van mij wordt er moeilijk gedaan. Lijkt wel alsof m'n stem met neonverf op het bord is geplakt.

En over die priesterclaim bij MG: hij zegt dat hij mij als priester heeft genoteerd, maar kan zelf nergens terugvinden waar ik dat heb gezegd — niet in het DT en niet in onze gesprekken. Nou, dat lijkt me dan eerder iets dat in z'n eigen hoofd is ontstaan dan dat het echt gebeurd is.

Im vraag gewoon om je reden die geef je nu. Maar ik kan bevestigen dat ik ook Berrie noemde als mogelijk priester doelwit. Dat die welp zou zijn was voor mij totaal niet onderbouwd ik vraag me nog steeds af waar dit vandaan kwam. Een theorie van jarjar? Die heeft ook al gezegd dat t mogelijk ver gezocht is. Waarom denk jij dat Berrie welp zou zijn? Idk of Berrie lustige wolf daar zou welpen. Als lustige Wolfs claim waar is iig

Wesp in Glas

Citaat van: thelight288 op 29 juli 2025, 15:58:16
Citaat van: Wesp in Glas op 29 juli 2025, 15:30:19

Im vraag gewoon om je reden die geef je nu. Maar ik kan bevestigen dat ik ook Berrie noemde als mogelijk priester doelwit. Dat die welp zou zijn was voor mij totaal niet onderbouwd ik vraag me nog steeds af waar dit vandaan kwam. Een theorie van jarjar? Die heeft ook al gezegd dat t mogelijk ver gezocht is. Waarom denk jij dat Berrie welp zou zijn? Idk of Berrie lustige wolf daar zou welpen. Als lustige Wolfs claim waar is iig

Klopt, ik had van meerdere mensen gehoord dat Berber mogelijk een welpje was — waaronder inderdaad JarJar. Dus ik dacht: Ingrid gooit daarom haar drankje. Maar goed, als je water over een welp giet, bewijst dat dus he-le-maal niks. Dan is het natte-theedoekstrategie: veel theater, weinig resultaat. En nu zitten we alsnog met lege handen.

JarJarBling

ik ben even al mijn informatie aant samen vatten op een doc documentje ;p straks meer text maar.

ik ben vrij zeker dat er dubbelle rollen zijn. en dat iedereen gewoon een rol op zijn/haar lijstje heeft gekregen. ik heb al van elke van mijn 3 claim rollen een dubbeltje gehoord. dus denk dat we op dubbelle claims niet 100 procent moeten afstraffen. al hoe wel er veel priester claims zijn. (meer hier over straks meer.)

en ja klopt ik zat/zit op het berber tunneltje. dat hij welp kan zijn is miss een beetje vergezocht. maar mijn theorie dat hij slecht is komt van carnage dat hij absoluut niet met mij op hem wou gaan. (dus voor mij nu terug denkend wel verdacht.)

-> heirdoor zijn voor mij met assosatie ook verdacht: Chaos (blijkbaar grondig in contact geweest met berber, van haar zelf gehoort.) en ingrid (door priester actie).

maar ik ga eerst even alles op een lijstje zetten. wat ik te horen heb gekregen. wie wat verdenkt en wie wat claimt. :D
PM altijd open nog steeds!  ;D  ;D  ;D

Thelight288

Citaat van: JarJarBling op 29 juli 2025, 16:17:59ik ben even al mijn informatie aant samen vatten op een doc documentje ;p straks meer text maar.

ik ben vrij zeker dat er dubbelle rollen zijn. en dat iedereen gewoon een rol op zijn/haar lijstje heeft gekregen. ik heb al van elke van mijn 3 claim rollen een dubbeltje gehoord. dus denk dat we op dubbelle claims niet 100 procent moeten afstraffen. al hoe wel er veel priester claims zijn. (meer hier over straks meer.)

en ja klopt ik zat/zit op het berber tunneltje. dat hij welp kan zijn is miss een beetje vergezocht. maar mijn theorie dat hij slecht is komt van carnage dat hij absoluut niet met mij op hem wou gaan. (dus voor mij nu terug denkend wel verdacht.)

-> heirdoor zijn voor mij met assosatie ook verdacht: Chaos (blijkbaar grondig in contact geweest met berber, van haar zelf gehoort.) en ingrid (door priester actie).

maar ik ga eerst even alles op een lijstje zetten. wat ik te horen heb gekregen. wie wat verdenkt en wie wat claimt. :D

Maar als er een welp is denk ik niet dat die contact had met slecht tenzij nacht 1 slechtje gewelpt is en zo contact heeft gekregen, maar Carnage en ww hadden rolclaims dus als welp contact had had er wel denk ik succesvolle welpacties geweest en niet random op lustige wolf, vandaar dat ik ook berrie noemde om te wateren leek me grotere kans op mede onboard wolf dan een offboard welp er is een kans dat die nog welp is maar dan zie ik weinig interesse in m nu lynchen en liever een onboard wolf

JarJarBling

Citaat van: thelight288 op 29 juli 2025, 16:35:03
Citaat van: JarJarBling op 29 juli 2025, 16:17:59ik ben even al mijn informatie aant samen vatten op een doc documentje ;p straks meer text maar.

Maar als er een welp is denk ik niet dat die contact had met slecht tenzij nacht 1 slechtje gewelpt is en zo contact heeft gekregen, maar Carnage en ww hadden rolclaims dus als welp contact had had er wel denk ik succesvolle welpacties geweest en niet random op lustige wolf, vandaar dat ik ook berrie noemde om te wateren leek me grotere kans op mede onboard wolf dan een offboard welp er is een kans dat die nog welp is maar dan zie ik weinig interesse in m nu lynchen en liever een onboard wolf

klopt! of hij moet een hulpje of ketter zijn. maar als ketter gaat hij denk ik niet meer uitkomen en hulpje is wel mogelijk maar kan is dat ook niet ons groot probleem. (beter een wolfje heb ik gehoort te focussen.)

Beertje

Dus als ik het goed samenvat:

Ingrid stemt op mij omdat ik opper om de grafdelver te hangen (bij gebrek aan een andere lynch van een wolf, want een andere lynch was er op dat moment niet. En mede omdat ik op dag 1 Elias vertrouwde.

123berber gaat daarin mee en gebruikt het zelfs als argument om mij dan maar tot wolf te bestempelen. Niet hangen is lunchen.

Ik begrijp sowieso niet waarom we zo bang zijn voor het lijk. De wolven verliezen ook van het lijk en weten wie het is. Waarom zouden we eerst alle wolven hangen om dan vervolgens nog te moeten zoeken naar het lijk als de wolven het lijk er ook uit kunnen werken? Ik begrijp dat jullie graag iets minder risico nemen dan ik, betekent niet automatisch dat ik slecht zou zijn.

Daar niet van. Ik mag hopen dat mijn input en stemmen wel laten blijken dat ik hier ben om op wolven te jagen.
Ik hoop vanavond nog te kunnen posten  O0 . Vooral de timing van het water gooien op Berber vind ik vreemd. Lees dat men vooral vermoedde dat hij welp zou kunnen zijn. Waarom dan niet wachten tot N5?

Is er een meerderheid te porren om berber te hangen? Als hij wolf is, zegt dat iets over Ingrid. Is hij inderdaad Welp, dan is dat ook mooi opgelost. Dat hij de lunch op Fals nu gebruikt om te zeggen dat ik slecht ben, is voor mij iets te goedkoop en voelt als een poging om de aandacht van hem te verschuiven naar mij  O0
I love Elias